Σελίδα 2 από 2

Re: ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 17, 2009 8:09 am
από Byzantine_Spirit
Αλήθεια φέτος, εν έτει 2009,
τι σκάνδαλο θα σκαρφιστούν για το Πάσχα που έρχεται;
Θα ήλπιζα, για μια φορά τουλάχιστον, να ζήσουμε ένα Πάσχα ήσυχο, χωρίς να μας το
ταράξουν με φημολογίες, όπως τα προηγούμενα χρόνια.
π.χ. Ευαγγέλιο Ιούδα, οστά Χριστού και ότι άλλο μπορεί να διαβάλλει τον Χριστιανισμό,
τις άγιες αυτές ημέρες.