Ψυχρός Πόλεμος Νο2

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Dimitris1
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Κυρ Απρ 09, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από Dimitris1 »

Εάν δεν μπορούμε να ζήσουμε ήσυχα και ελεύθερα όλα τα κράτη της γής τότε καλό είναι να υπάρχει το αντίπαλο δέος για τους Αμερικάνους. Οι Ρώσοι.Η κοσμοκρατορία της Αμερικής και ο τσαμπουκάς της θα πρέπει να σταματήσει.
Σε στρατιωτικό επίπεδο η Ρωσία αυτή την στιγμή διαθέτει τα τελειότερα όπλα πάνω στην γη.
Τελικά ρε παιδιά τα βρήκαν τα πυρηνικά στο Ιραν-Ιρακ οι Αμερικάνοι;
Τον ΜπιΛαντεν στο Αφγανιστάν;
Τώρα που συνασπίζονται τα κράτη της Ν. Αμερικής εναντίον των Αμερικάνων ίσως ξυπνήσει και ο υπόλοπος κόσμος.
Και δώρησαι ημίν ο Θεός , γρήγορον νούν, σώφρονα λογισμό, καρδίαν νήφουσαν και Χριστιανά τα τέλη της ζωής μας.

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Christos »

Στρατιωτικός εκσυγχρονισμός
Αύξηση κατά 27% των αμυντικών δαπανών για το 2009 εξαγγέλει η Μόσχα


Εικόνα

Περίπου 94,12 δισ. δολάρια σκοπεύει να δώσει η Μόσχα για αμυντικές ανάγκες

Η Ρωσία θα αυξήσει τις αμυντικές της δαπάνες κατά 27% μέσα στο 2009, δήλωσε ο πρωθυπουργός της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν, σύμφωνα με το πρακτορείο Interfax. Την ίδια στιγμή, δύο ρωσικά βομβαρδιστικά TU-160 πραγματοποίησαν πτήσεις πάνω από τα διεθνή ύδατα της ανατολικής ακτής της Λατινικής Αμερικής, σύμφωνα με τη ρωσική Πολεμική Αεροπορία.

«Σχεδόν 2,4 τρισεκατομμύρια ρούβλια (94,12 δισ. δολάρια) θα δοθούν για τις ανάγκες της εθνικής άμυνας και της ασφάλειας (το 2009)» αναφέρει, σύμφωνα με το Interfax, ο Βλαντιμίρ Πούτιν. «Αυτή είναι μία αύξηση της τάξεως του 27%».

Εν τω μεταξύ, ο Βλαντίμιρ Ντρικ, εκπρόσωπος του αρχηγού της ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας ανακοίνωσε ότι δύο ρωσικά βομβαρδιστικά «απογειώθηκαν (τη Δευτέρα) από τη βάση Ελ Λιμπερταδόρ της Βενεζουέλας στις 16:30 ώρα Μόσχας, (15:30 ώρα Ελλάδας), πέταξαν προς την κατεύθυνση της Βραζιλίας κατά μήκος της ανατολικής ακτής της Λατινικής Αμερικής πάνω από διεθνή ύδατα. Στις 22:20 (21:20 ώρα Ελλάδας), τα αεροπλάνα προσγειώθηκαν σε αεροδρόμιο της Βενεζουέλας» δήλωσε ο εκπρόσωπος.

«Η πτήση αυτών των αεροπλάνων της Αεροπορίας Μακράς Ακτίνας Δράσης διεξήχθη ολόκληρη με αυστηρή συμμόρφωση προς τους διεθνείς κανονισμούς χρήσης του εναέριου χώρου πάνω από διεθνή ύδατα, χωρίς να παραβιαστούν τα σύνορα άλλων χωρών» υπογράμμισε ο Βλ.Ντρικ.

Ρωσικά τηλεοπτικά δίκτυα μετέδωσαν εικόνες από τις πτήσεις αυτές.

Τα βομβαρδιστικά, τα οποία έφτασαν στις 10 Σεπτεμβρίου στη Βενεζουέλα, θα αναχωρήσουν από το Καράκας την Πέμπτη και θα προσγειωθούν την επόμενη ημέρα στη Ρωσία έπειτα από περίπου 15 ώρες πτήσης.

Τα δύο TU-160 θα πετάξουν πάνω από τα διεθνή ύδατα του Ατλαντικού και του Βόρειου Παγωμένου Ωκεανού.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γαλλικό
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Ψυχρός Πόλεμος Νο2

Δημοσίευση από Christos »

Στρατηγικό πλεονέκτημα
Βάσεις στην Κούβα και τη Βενεζουέλα έχουν στη διάθεσή τους οι Ρώσοι


Εικόνα

Ο Ραούλ Κάστρο με τον Ντμίτρι Μεντβέντεφ στο πρόσφατο ταξίδι του Κουβανού στη Μόσχα

Μόσχα


Η Ρωσία μπορεί να χρησιμοποιεί βάσεις στην Κούβα και τη Βενεζουέλα για τις αποστολές των στρατηγικών βομβαρδιστικών αεροσκαφών της, δήλωσε ο διοικητής των ρωσικών στρατηγικών αεροπορικών δυνάμεων, στρατηγός Ανατόλι Ζικάροφ.

Ο στρατηγός δεν διευκρίνισε αν τα ρωσικά αεροσκάφη θα σταθμεύουν μόνιμα στις βάσεις αυτές ή αν θα τις χρησιμοποιούν ως βάσεις για επισκευές και ανεφοδιασμό.

Στην Κούβα υπάρχουν τέσσερα ή πέντε αεροδρόμια με διαδρόμους μήκους 4.000 μέτρων που μας ταιριάζουν, πρόσθεσε ο στρατηγός.

Όσον αφορά τη Βενεζουέλα, ο Ρώσος στρατηγός είπε ότι ο πρόεδρος Τσάβες πρότεινε στη Μόσχα να δεχτεί ρωσικά βομβαρδιστικά αεροσκάφη στο έδαφος της χώρας του.

Ναι, υπάρχει μια τέτοια πρόταση από τον πρόεδρο της Βενεζουέλας. Αν ληφθούν κατάλληλες πολιτικές αποφάσεις, είναι πιθανό ρωσικά βομβαρδιστικά αεροσκάφη να κάνουν χρήση της αεροπορικής βάσης, δήλωσε ο Ρώσος στρατηγός

Το τοπικό αεροδρόμιο θα πρέπει να ανακαινιστεί πριν δεχτεί τα ρωσικά αεροσκάφη, διευκρίνισε ο Ρώσος στρατηγός.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245
koga
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 3:36 pm
Τοποθεσία: Kωστας

Re: Ψυχρός Πόλεμος Νο2

Δημοσίευση από koga »

Αφου τα βρηκαν οι δυο τους για πυρηνικο αφοπλισμο(σε πολεμο) παλι καλα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”