Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από filotas »

Για τα γεγονότα στη Γάζα μίλησε σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος
Γράφει ο/η Romfea.gr 18:00
31.12.08

Εικόνα

Για τα θλιβερά γεγονότα στη Γάζα μίλησε σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, με αφορμή την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στην Ιερά Σύνοδο και στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, παρουσία Αρχιερέων κληρικών και υπαλλήλων της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Συγκεκριμένα ο Μακαριώτατος μιλώντας για τα γεγονότα στη Γάζα τόνισε πως "Είναι θλιβερά γεγονότα που τραβούν την προσοχή, δηλητηριάζουν τις σχέσεις των ανθρώπων και δεν αφήνουν την ειρήνη να επεκταθεί στις καρδιές και τον γύρω κόσμο. Όλοι είμαστε συγκλονισμένοι γιατί αυτοί οι θάνατοι και οποιοσδήποτε θάνατος είναι κάτι τραγικό."

Συνεχίζοντας ο κ. Ιερώνυμος τόνισε ότι "Όταν ακούμε ότι η καμπάνα χτυπάει για κάποιον που πέθανε δεν ψάχνουμε να δούμε ποιος είναι αυτός, αν είναι διαφορετικής εθνικότητας, χριστιανός ή αλλόδοξος, αλλά ότι είναι εικόνα του Θεού, από την οποία αφαιρείται η ζωή. Τα γεγονότα είναι τραγικά και πρέπει να τα σκεπτόμαστε όχι μόνο θεωρητικά αλλά και έμπρακτα. Ως προς τα υλικά αγαθά, δηλ. που είναι το πιο εύκολο σήμερα."

Τέλος ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας δήλωσε πως "Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση της Εκκλησίας Αλληλεγγύη θα σπεύσει να βοηθήσει . Χρειάζεται όμως παράλληλα πολλή προσευχή και συγχρόνως ενεργητικότητα και αποφάσεις ισορροπημένες, ώστε αυτός ο τόπος αν δεν μπορεί να γίνει τόπος ειρήνης τουλάχιστον να μπει στην πορεία για την ειρήνη."

Πηγή: www.romfea.gr
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Η πιο συγκλονιστική εικόνα είναι αυτή των παιδιών - και όμως είμαστε ανίκανοι όλοι οι ανθρωπότητα να αποτρέψουμε απο τέτοιες εικόνες το μέλλον.

Άραγε μήπως πρέπει να δράσουμε - αντιδράσουμε; Και πως;
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Οι Ισραηλινοί σκοπεύουν να ξεκινήσουν χερσαία επίθεση !

Που θα βγει αυτή η ιστορία;
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από eleimon »

Ο λαος που διαλεξε ο Θεος μας να ενσαρκωθει μεσα απ αυτον ο Υιος του εχει φερει μονο καταστροφες....
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
spirosn
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Τρί Μαρ 27, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: ΣΠΥΡΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΝ

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από spirosn »

petrosathonas έγραψε:Αλλά και την 11η Σεπτεμβρίου.
Ποια 11η Σεπτεμβρίου;
Τότε που οι Αμερικάνοι φονιάδες μαζί με τους Ισραηλίτες χασάπηδες φίλους τους έκαναν τον σκηνοθέτη για να κάψουν το Ιράκ;
Αυτή την ημέρα εννοείς; :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από filotas »

Οι Θρησκευτικοί ηγέτες της Αγίας Γης για τη Γάζα

Γράφει ο/η Romfea.gr
04.01.09

Εικόνα

Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος Γ΄ και οι θρησκευτικοί ηγέτες των χριστιανικών Εκκλησιών της Αγίας Γης με κοινό ανακοινωθέν ζητούν, την άμεση κατάπαυση του πυρός στη λωρίδα της Γάζας.

Απευθυνόμενοι στους ηγέτες του Ισραήλ και της Παλαιστίνης τους καλούν να σταματήσουν κάθε πολεμική ενέργεια, ενώ παράλληλα κάνουν έκκληση προς τη διεθνή κοινότητα να αναλάβει άμεσα δράση προκειμένου να σταματήσει ο αλληλοσπαραγμός που προκάλεσε εκατοντάδες θύματα ανάμεσα τους και πολλά παιδιά.

Ακόμα οι ηγέτες του Χριστιανισμού Πατριάρχες και Αρχιεπίσκοποι (Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος Γ΄, ο Καθολικός Πατριάρχης κ. Φουάν Τουάλ και ο Αρμένιος Πατριάρχης κ. Τορκόμ Γ΄) εκφράζουν τη βαθύτατη θλίψη τους και τον αποτροπιασμό τους για το νέο κύκλο βίας, τις καταστροφές, την αιματοχυσία οι οποίες επιτελούνται στη λωρίδα της Γάζας σε μια περίοδο που χρονικά συμπίπτει με τον εορτασμό της Γέννησης του Βασιλιά της αγάπης και της ειρήνης.

Επίσης οι θρησκευτικοί ηγέτες του Χριστιανισμού αποκηρύσσουν τις συνεχιζόμενες εχθροπραξίες, όλες τις μορφές βίας και ζητούν από τους πολιτικούς ηγέτες των δύο πλευρών να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να σταματήσουν άμεσα κάθε πράξη βίας η οποία σκορπίζει καταστροφή και τραγωδία.

Ακόμη καλούν τη διεθνή κοινότητα να επέμβει ώστε να σταματήσει η ροή αίματος αθώων ανθρώπων, να εργασθούν σκληρά και δυνατά για την εξεύρεση μιας βιώσιμης και περιεκτικής λύσης βασισμένη στις διεθνείς συνθήκες και ψηφίσματα.

Συνεχίζοντας επισημαίνουν πως «Πιστεύουμε ότι η συνέχιση της αιματοχυσίας και της βίας δεν θα οδηγήσουν σε ειρήνη και Δικαιοσύνη αλλά θα καλλιεργούν τη διαμάχη μεταξύ των λαών. Υψώνουμε τις προσευχές μας στο Άρχοντα της ειρήνης να εμπνεύσει τις αρχές και αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις από τις δύο πλευρές, να συμβάλουν ώστε να δοθεί τέλος στην παρούσα τραγική κατάσταση στη λωρίδα της Γάζας. Προσευχόμαστε για τα θύματα, για τους πληγωμένους στην καρδιά» και καταλήγουν λέγοντας «Ο Κύριος ας δώσει παρηγοριά και υπομονή σε όσους έχασαν αγαπημένους. Σε όσους ζουν με πανικό και φόβο να τους ευλογήσει με ηρεμία και αληθινή ειρήνη».

Τέλος να αναφερθεί πως με εντολή του Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ. Θεοφίλου, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων απέστειλε στην Γάζα ανθρωπιστική βοήθεια προς ανακούφιση των πληγέντων.

Πηγή: www.romfea.gr
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Νάκμπα: εξήντα χρόνια μετά

Εικόνα

http://theamapati.wordpress.com/2008/05/14/140508/

Δειτε κι αυτο

http://www.youtube.com/watch?v=HbHWEAuAI-c

Τα λογια περιττευουν...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
filtor
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 871
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από filtor »

Θέατρο του παραλόγου...
http://1453-2009.pblogs.gr/2009/01/thea ... logoy.html
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
petrosathonas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1460
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2008 4:55 pm

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσίευση από petrosathonas »

spirosn έγραψε:
petrosathonas έγραψε:Αλλά και την 11η Σεπτεμβρίου.
Ποια 11η Σεπτεμβρίου;
Τότε που οι Αμερικάνοι φονιάδες μαζί με τους Ισραηλίτες χασάπηδες φίλους τους έκαναν τον σκηνοθέτη για να κάψουν το Ιράκ;
Αυτή την ημέρα εννοείς; :shock: :shock:

Νομίζω ότι όπως στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι έτσι και στους δύο πύργους υπήρχαν άμαχοι και αθώοι άνθρωποι. Νεκροί και τραυματίες.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”