Τι είναι αυτό;

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από Teri »


giorgospa, να φανταστείς δεν έχω διαβατήριο αλλά το σχολιάσαμε πέρυσι με κάποιους φίλους όταν έβγαλαν διαβατήριο και το πρόσεξαν!

koga μου, δεν κλονίζεται η πίστη μας προς το Θεό, αλίμονο! Αλλά νομίζω ότι είναι μια εύλογη απορία γιατί ένα επίσημο έγγραφο το οποίο εμφανίζεται κυρίως στο εξωτερικό, να απεικονίζει εκκλησίες χωρίς σταυρό στον τρούλο.

Εμένα τουλάχιστον με ενοχλεί!
Άβαταρ μέλους
pepiixthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσίευση από pepiixthis »

Παιδιά έχετε ακούσει αν θα ξανα αλλάξουν τα διαβατηρια? γιατι θέλω να πάω να βγάλω τον άλλο μήνα Θεού θέλοντως.
Ακούστε και αυτό το γνωρίζατε ότι δεν ή,μαστε υποχρεωμένοι να βγάζουμε καινούρια ταυτότητα για το διαβατήριο? Δεν υπάρχει πουθενά νόμος που σε επιβάλει να βγάλεις ταυτότητα νέα
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”