Σελίδα 2 από 2

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 6:19 pm
από Teri

giorgospa, να φανταστείς δεν έχω διαβατήριο αλλά το σχολιάσαμε πέρυσι με κάποιους φίλους όταν έβγαλαν διαβατήριο και το πρόσεξαν!

koga μου, δεν κλονίζεται η πίστη μας προς το Θεό, αλίμονο! Αλλά νομίζω ότι είναι μια εύλογη απορία γιατί ένα επίσημο έγγραφο το οποίο εμφανίζεται κυρίως στο εξωτερικό, να απεικονίζει εκκλησίες χωρίς σταυρό στον τρούλο.

Εμένα τουλάχιστον με ενοχλεί!

Re: Τι είναι αυτό;

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 04, 2009 7:50 pm
από pepiixthis
Παιδιά έχετε ακούσει αν θα ξανα αλλάξουν τα διαβατηρια? γιατι θέλω να πάω να βγάλω τον άλλο μήνα Θεού θέλοντως.
Ακούστε και αυτό το γνωρίζατε ότι δεν ή,μαστε υποχρεωμένοι να βγάζουμε καινούρια ταυτότητα για το διαβατήριο? Δεν υπάρχει πουθενά νόμος που σε επιβάλει να βγάλεις ταυτότητα νέα