Re: Τι είναι αυτό;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 10, 2009 6:19 pm
giorgospa, να φανταστείς δεν έχω διαβατήριο αλλά το σχολιάσαμε πέρυσι με κάποιους φίλους όταν έβγαλαν διαβατήριο και το πρόσεξαν!
koga μου, δεν κλονίζεται η πίστη μας προς το Θεό, αλίμονο! Αλλά νομίζω ότι είναι μια εύλογη απορία γιατί ένα επίσημο έγγραφο το οποίο εμφανίζεται κυρίως στο εξωτερικό, να απεικονίζει εκκλησίες χωρίς σταυρό στον τρούλο.
Εμένα τουλάχιστον με ενοχλεί!