ελληνοτουρκική φιλία
Συντονιστής: Συντονιστές
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
Και οι Γερμανοί κάνανε θηριωδίες (και πιο πρόσφατα) και οι Φράγκοι παλαιότερα, για να μας κανουν Παπιστές. Ακόμη και τώρα μας πολεμούνε, αλλά πιο ύπουλα. Μας βάλαν στην ΕΟΚ της Μασονίας, μας έδωσαν και ένα σωρό λεφτά και ως αντάλλαγμα μας ζητήσαν να εξοστρακίσουμε από τα σχολεία (και τη ζωή μας) όλα μας τα ιδανικά, της φιλοπατρίας, της δημοκρατίας (που τα κληρονομήσαμε από τους αρχαίους μας προγόνους) και - κυρίως - της ορθοδοξίας.
Η λύση όμως δεν είναι να αγανακτούμε και να κατεχόμαστε από ταραχώδη συναισθήματα. Η λύση, κατά την άποψή μου έιναι μία : Να κάνουμε περισσότερο πνευματικό αγώνα, ώστε να γαντζωθούμε πάνω στον Χριστό. Μόνο τότε δεν θα φοβόμαστε ΚΑΝΕΝΑΝ!
Η λύση όμως δεν είναι να αγανακτούμε και να κατεχόμαστε από ταραχώδη συναισθήματα. Η λύση, κατά την άποψή μου έιναι μία : Να κάνουμε περισσότερο πνευματικό αγώνα, ώστε να γαντζωθούμε πάνω στον Χριστό. Μόνο τότε δεν θα φοβόμαστε ΚΑΝΕΝΑΝ!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
Το μισος το θρεφουν αυτοι που τους συμφερει και μ αυτο χειραγωγουν τους ανθρωπους.
Οι Τουρκοι ειναι λαος συνοθυλευμα και μεσα του ρεει αρκετο Ελληνικο αιμα.
Υπαρχουν κρυπτοχριστιανοι και αλεβητες.Οι Τουρκοι το καταλαβαινουν οτι εχουμε κοινα στοιχεια και αν
θα μπορουσαμε να κανουμε χωριο στην περιοχη μας ειναι μ αυτους ιδιως εκεινους που μενουν στα παραλια.
Το στρατοκρατουμενο καθεστως τους ειναι ομως σκληρο οχι μονο για τους γειτονες αλλα ποιο πολυ γι αυτους τους ιδιους και τους επιβαλει ακομα και τον τροπο που σκεπτονται.
Οι Τουρκοι ειναι λαος συνοθυλευμα και μεσα του ρεει αρκετο Ελληνικο αιμα.
Υπαρχουν κρυπτοχριστιανοι και αλεβητες.Οι Τουρκοι το καταλαβαινουν οτι εχουμε κοινα στοιχεια και αν
θα μπορουσαμε να κανουμε χωριο στην περιοχη μας ειναι μ αυτους ιδιως εκεινους που μενουν στα παραλια.
Το στρατοκρατουμενο καθεστως τους ειναι ομως σκληρο οχι μονο για τους γειτονες αλλα ποιο πολυ γι αυτους τους ιδιους και τους επιβαλει ακομα και τον τροπο που σκεπτονται.
- panosgreece
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2941
- Εγγραφή: Πέμ Αύγ 07, 2008 5:00 am
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
Φίλτατε Απόστολε, μια και μιλάμε για οργή, νομίζω η παραπάνω εικόνα έρχεται να σε επιβεβαιώσει απόλυτα!
Ωφείλουμε να αγαπούμε ναι! Να συγχωρούμε ναι!
ακόμα και να μακροθυμούμε ναι! Αλλά όταν κάνουν κάτι σε μάς προσωπικά!
Ο παπάς του Θεού στη φώτο, μαζί με τα εκατομμύρια Ελλήνων που σφαγιάσθησαν και εξοντώθηκαν όμως,
εξ' αιτίας αυτής της "παγερής μας συγχωρητικότητας", της "γελοίας ενίοτε ανεξικακίας μας",
θα σηκωθούν καμιά ώρα από τα μνήματά τους και θα μας ρίξουν 5 φάσκελα!
και μεταξύ μας θα έχουν και δίκιο!
Τα ισοπεδώσαμε όλα μου φαίνεται! 400 χρόνια σκλαβιάς δε μας έφταναν,
τώρα είμαστε εθελοντές υποτακτικοί τους! Αει στην ευχή επιτέλους! Αει στην ευχή!!!
Και αν θέλουμε συγχωρητικότητα και ανεξικακία, ας τη δείξουμε πρώτα στον διπλανό μας που του χαλάμε κάθε πρωί τη μέρα με τα δικά μας λάθη, ας τη δείξουμε στον γείτονα με τον οποίο δεν τα πάμε καλά, ας τη δείξουμε στον συνάδελφο που μας ζήτησε μια εξυπηρέτηση και βαριόμαστε που ζούμε, και μετά πάμε να κάνουμε και αγαπούλες στους κατά τα άλλα φίλους μας τους Τούρκους! Έτσι πάει φίλτατε!
Ωφείλουμε να αγαπούμε ναι! Να συγχωρούμε ναι!
ακόμα και να μακροθυμούμε ναι! Αλλά όταν κάνουν κάτι σε μάς προσωπικά!
Ο παπάς του Θεού στη φώτο, μαζί με τα εκατομμύρια Ελλήνων που σφαγιάσθησαν και εξοντώθηκαν όμως,
εξ' αιτίας αυτής της "παγερής μας συγχωρητικότητας", της "γελοίας ενίοτε ανεξικακίας μας",
θα σηκωθούν καμιά ώρα από τα μνήματά τους και θα μας ρίξουν 5 φάσκελα!
και μεταξύ μας θα έχουν και δίκιο!
Τα ισοπεδώσαμε όλα μου φαίνεται! 400 χρόνια σκλαβιάς δε μας έφταναν,
τώρα είμαστε εθελοντές υποτακτικοί τους! Αει στην ευχή επιτέλους! Αει στην ευχή!!!
Και αν θέλουμε συγχωρητικότητα και ανεξικακία, ας τη δείξουμε πρώτα στον διπλανό μας που του χαλάμε κάθε πρωί τη μέρα με τα δικά μας λάθη, ας τη δείξουμε στον γείτονα με τον οποίο δεν τα πάμε καλά, ας τη δείξουμε στον συνάδελφο που μας ζήτησε μια εξυπηρέτηση και βαριόμαστε που ζούμε, και μετά πάμε να κάνουμε και αγαπούλες στους κατά τα άλλα φίλους μας τους Τούρκους! Έτσι πάει φίλτατε!
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
...οι Τούρκοι είναι βάρβαρος λαός... Πά, πά. Όταν σφάζαν τους Αρμένιους, για τρεις μέρες, μύριζε ολόκληρη η πόλη σαν σφαγείο... Οι Έλληνες ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους, δεν τολμούσε να βγει κανείς στο δρόμο, φωνάζανε, σκοτώνανε..., τρεις ολόκληρες μέρες.
— Ποιοί γέροντα; Ο Τούρκικος στρατός;
— (με έμφαση) Όχι μόνο ο στρατός αλλά και ο κόσμος, οι Τούρκοι και οι γέροι ακόμα. Βλέπεις ο άλλος πήγαινε και έσφαζε το γείτονα του, που είχαν ζήσει τόσα χρόνια δίπλα-δίπλα... Βάρβαρος λαός... έχουν κάνει πολλά... γι' αυτό θα πληρώσουν, θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι, έχουν τα κόλυβά τους στο ζωνάρι.
Απόσπασμα από το βιβλίο:
Ο ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
Αθανασίου Ρακοβαλή
— Ποιοί γέροντα; Ο Τούρκικος στρατός;
— (με έμφαση) Όχι μόνο ο στρατός αλλά και ο κόσμος, οι Τούρκοι και οι γέροι ακόμα. Βλέπεις ο άλλος πήγαινε και έσφαζε το γείτονα του, που είχαν ζήσει τόσα χρόνια δίπλα-δίπλα... Βάρβαρος λαός... έχουν κάνει πολλά... γι' αυτό θα πληρώσουν, θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι, έχουν τα κόλυβά τους στο ζωνάρι.
Απόσπασμα από το βιβλίο:
Ο ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
Αθανασίου Ρακοβαλή
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
ε πές τα Χρυσόστομε! Ευχαριστούμε για την παράθεση!
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
Συμφωνω απολυτα Ξενια μου μαζι σου,συγχωρω αλλα δε ξεχνω!!!!!!!ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ ΣΑΝ ΦΙΛΟΥΣ κι ας με συγχωρησει ο Θεος γι αυτο που λεω,κι ας τους συγχωρεσει κι αυτους.
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
Και καλά, πολύ καλά κάνουμε που δεν τους βλέπουμε σαν φίλους, αλλιώς θα ήμαστε ανόητοι και βλάκες, όχι Χριστιανοί! Βέβαια τους έχουμε συγχωρήσει, και γι' αυτό δεν κάνουμε εμείς προκλήσεις, αλλά έχουμε το δικαίωμα από το Θεό να υπερασπίσουμε τον ευατό μας και να προστατευτούμε από αυτούς και να θυμόμαστε τις σφαγές, τους βιασμούς... Οι πρόγονοί μας όταν πολεμούσαν άντρες και γυναίκες έλεγαν "υπέρ πίστεως και πατρίδος", δεν κάθονταν στα σπιτάκια τους να λένε "τους αγαπούμε, τους θέλουμε πολύ να μας βιάζουν τις γυναίκες και τις κόρες, να καταστρέφουν εκκλησιές...". Τώρα, όμως πολλές φορές η δειλία, ονομάζεται αγάπη και μάλιστα χριστιανική. Αφού έτσι σκέφοτναι οι μεγάλοι, τι να κάνουν και οι μικροί?
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
panosgreece έγραψε:
οι φιλοι μας
Επειδη πιστευω οτι ο σκοπος δεν αγιαζει τα μεσα θα ηθελα να επισημανω οτι η εν λογω φωτογραφια
δειχνει εναν Αλβανο στρατιωτη και εναν Σερβο μοναχο η ιερεα την εχω ξαναδει και αφορουσε τις καταστροφες που συνεχιζουν να κανουν μεχρι και σημερα οι αλβανοι σε σερβικες εκκλησιες.
Ειναι βγαλμενη την περιοδο του β παγκοσμιου πολεμου.
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: ελληνοτουρκικη φιλια
Αλλοι φιλοι μας σεβαστοι κι αυτοι!!!!!Αλβανοι και φιλοι γινονται???ας μην επεκταθουμε αλλο ομως γιατι το ψαρι μυριζει απ το κεφαλι!!!ειμαστε σε ορθοδοξο φορουμ,κι αυτο που πρεπει τουλαχιστον να μας περιβαλλει ειναι αγαπη για τον συνανθρωπο μας,αλλα μπαινει στη μεση και το ταγκαλακι και μας τσιγκλαει!!!
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».

