Σελίδα 2 από 4

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 24, 2009 5:03 pm
από nikolaos-9
Φρίκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κάτι ανάλογο βλέπαμε χρονιάρες μέρες στον άγριο πόλεμο που εξαπέλυσαν οι Ισραηλινοί στους Παλαιστινίους.


ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ!!!

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 24, 2009 5:11 pm
από Teri
iliasgr έγραψε:οι εκατονταδες αγνοουμενοι,που πηγαν,αν δεν τους σκοτωσαν καποιοι συναδελφοι του?ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΤΗΚΑΝ?????????????????????
Ακριβώς την ίδια απορία έχω! Τι θα πει "αγνοούμενοι"; Ξέρουν μήπως αυτοί, πόσα παιδιά μεγάλωσαν χωρίς πατέρα, επειδή ήταν αγνοούμενος του Ατίλλα; Πόσες μάνες έκλαιγαν βουβά για τα αγνοούμενα παιδιά τους, χωρίς να ξέρουν αν μπορούν να προσεύχονται για την υγεία τους ή για την ψυχή τους;

Αλλά όπως έλεγαν κι οι πιο παλιοί, ο Τούρκος δεν έχει μπέσα:


iliasgr έγραψε:εμειναν εκπληκτοι ,λεει,οι τουρκοι απο την ομολογια του ηθοποιου.......................
δεν ειχαν ακουσει για εγκληματα πολεμου στην Κυπρο.νομιζαν οτι επροκειτο περι μαζικης αυτοκτονιας των Ελληνοκυπριων αιχμαλωτων
Τουλάχιστον να έδιναν τα λείψανα..... Τόσες ψυχές αδιάβαστες... :cry: :cry: :cry:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 7:59 am
από filtor
"...οι Τούρκοι είναι βάρβαρος λαός..."
http://1453-2009.pblogs.gr/2009/01/oi-t ... laos-.html

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 8:24 am
από eortologio_gr
Σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε βλακωδώς καλοπροαίρετοι.

Πιστεύουμε και συζητάμε σαν αληθές ότι πεί κάποιος είτε πρόκειται για κοτσάνα είτε για δικά του κατασκευάσματα με στόχο να κερδίσει τα 5 λεπτά δημοσιότητας.

Καμία ομολογία πράξης δεν στέλνει κάποιον στην αγχόνη εκτός και αν μπορεί να διασταυρωθεί με μαρτυρίες και απτές αποδείξεις.

Κάθε μπαρούφα την δίνουμε βάση σαν να είναι αληθινή. Οπως και το δημοσίευμα πριν μέρες "Τούρκοι χάκερς εναντίον Ορθόδοξων Sites". Καμία απόδειξη απλά λέξεις σε μια ιστοσελίδα "εδωσαν" την ταυτότητα.

Ταυτότητα δεν έχουν τα λόγια αλλα οι πράξεις όπως τις είδαμε στο πρόσφατο και διαρκές Ολοκαύτωμα της Γαζας με τους 1000+ νεκρούς, τους πολλούς τραυματίες και τις άπειρες καταστροφές. Και εμείς φιλολογούμε και φλυαρούμε.

Ας δείχνουμε λίγη καχυποψία, πολύ πίστη και κυριότερα ας έχουμε στο μυαλό μας το πολύ γνωστό "τίποτε δεν είναι ότι φαίνεται".

Δημοσιεύματα σαν το παρόν εντείνει και διατηρεί το "μίσος" εναντίον των Τούρκων. Η προσέγγιση στο θέμα και η πολιτική απάντηση είναι δουλειά και ευθύνη της Κυβέρνησης.

Η δικιά μας δουλειά (όπως όλοι μας το έχουμε πεποίθηση) είναι να προσευχόμαστε και να είμαστε κατα το δυνατόν σωστοί Χριστιανοί.

Χρ.

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 11:27 am
από theodora
Ας μην ανακαλούσε και θα πάθαινε ότι και η περιβόητη «ομάδα Καρντάκ» των Τούρκων κομάντος που κατέλαβαν τα Ίμια...
Η τουρκική στρατιωτική μηχανή δεν είναι σαν τις «άλλες»! Ελέγχει απόλυτα το τουρκικό κράτος και η λέξη «δημοκρατία» λέγεται μόνον χάριν αστειότητας μεταξύ των τούρκων πολιτών.
Και επειδή «όσοι είναι έξω από το χορό, πολλά τραγούδια ξέρουν» και το τούρκικο συνάφι καταλαβαίνει και σέβεται μόνο την δύναμη των όπλων,
η ελπίδα και η πίστη μας όλη ας είναι στο θέλημα του Κυρίου μας.
Όμως ούτε αφελείς είμαστε, ούτε αμαθείς. Ότι έχει να κάνει με τα γειτονάκια μας, άπτεται των υπηρεσιών, που και γι΄αυτό ονομάζονται έτσι για να μην γίνονται γνωστά παρά μόνο τα αποτελέσματα τους.
Ο Θεός μας να χαρίζει την φώτιση στους επιφορτισμένους ανθρώπους με την αποκάλυψη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. (όσο για δικαιοσύνη ή ανθρώπινα δικαιώματα κρατών και πολιτών, μόνο στην Ουράνια Βασιλεία Του θα τα γευθούν ορισμένες ψυχές)



Γνώμες, καρδιές, όσοι Έλληνες, ό,τι είστε, μην ξεχνάτε,
δεν είστε από τα χέρια σας μονάχα, όχι.
Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν, θά 'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί.


(Κωστῆς Παλαμᾶς)

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 11:59 am
από iliasgr
αγαπητο eortologio ,δεν συζηταμε με βαση το αν ειναι αληθες αυτο που ειπε ο συγγεκριμενος τουρκος,οτι δηλαδη ηταν και ο ιδιος εκτελεστης αιχμαλωτων.ακομα και αν αυτο ειναι ενα ευφανταστο σεναριο του ιδιου,
η πραγματικοτητα δεν αλλαζει.εκατονταδες αιχμαλωτοι πολεμου εκτελεστηκαν αφου εξευτελιστηκαν και βασανιστηκαν απο τους μογγολους του αττιλα.
και δυστυχως,η ιστορια μας διδασκει οτι οι τουρκοι ποτε δεν ειχαν ηθικους φραγμους.
και τα δογματα περι ελληνοτουρκικης φιλιας,ζεημπεκικου,και κουμπαριων,να τα πουνε στις χαροκαμενες μανες,χηρες,αδελφες,και στα ορφανα ,που στερηθηκαν τους δικους τους ανθρωπους απο το βαρβαρο γιαταγανι του μπαμπεση γειτονα.

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 12:10 pm
από iliasgr
eortologio_gr έγραψε:Ταυτότητα δεν έχουν τα λόγια αλλα οι πράξεις όπως τις είδαμε στο πρόσφατο και διαρκές Ολοκαύτωμα της Γαζας με τους 1000+ νεκρούς, τους πολλούς τραυματίες και τις άπειρες καταστροφές. Και εμείς φιλολογούμε και φλυαρούμε.


Χρ.
ταυτοτητα επισης εχουν και τα ρυτιδωμενα και οργωμενα απο το κλαμα προσωπα των χιλιαδων συγγενων των νεκρων και αγνοουμενων του αττιλα :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 12:17 pm
από vasilikirimp
ταυτοτητα επισης εχουν και τα ρυτιδωμενα και οργωμενα απο το κλαμα προσωπα των χιλιαδων συγγενων των νεκρων και αγνοουμενων του αττιλα



Ηλία συμφωνώ και επαυξάνω και μάλιστα ταυτότητα που δε στεγνώνει κάτω απο κανένα ήλιο !!!

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 1:44 pm
από theodora
Τί θέλω και σερφάρω αριστερά και δεξιά λες και εάν μάθω κάτι το μη πνευματικό θα ωφεληθώ σε κάτι...

Μου θυμήθηκε μετά από 5-7 χρόνια να μπω στις ελληνικές σελίδες του BBC (όπου κάποτε ενημερωνόμουνα για τα νέα ανά τον κόσμο)
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πλέον στα Ελληνικά !!! http://www.bbc.co.uk/greek/
Αντ΄αυτού δημιούργησαν μία άλλη στην «Μακεδονική» γλώσσα!!!!! http://www.bbc.co.uk/macedonian/.

Ε............ μία μύνηση από την Ελληνική Κυβέρνηση τουλάχιστον για το θέμα της «ψεύτικης» συνέντευξης θα έπρεπε να την δω να την χαρώ, αν όχι τίποτε περισσότερο.
Το χάλι μας πιά!!! Λίγη τσίπα χάθηκε? Εκείνο το ΡΩΜΑΊΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ .......... ?? :oops: :oops: :oops: :cry: :cry:



«όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα , τον τρώνε οι κότες» μου φωνάζει μιά φωνούλα μέσα μου.... :angryfire :angryfire :angryfire

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 26, 2009 1:51 pm
από nhfaliamethh
«Νησί πικρό,
Νησί γλυκό,
Νησί τυραγνισμένο,
κάνω τον πόνο σου να πω
και προσκυνώ και μένω...»
Γιάννης Ρίτσος


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

"Θεέ, που νάκραν δεν έσιεις ποττέ στην καλωσύνην,
λυπήθου μας τζιαι δώσε πκιον χαράν στην Ρωμιοσύνην."

Βασίλης Μιχαηλίδης: H 9η Ιουλίου του 1821