Τι επρεπε δλδ να κανουν οι αγροτες ;
Αντισταση απο το σπιτι ;
Ολες οι αντιδρασεις στο δρομο γινονται...χρονια τωρα !
Μηπως γνωριζετε με ποσα κιλα λαδι η βαμβακι η σιταρι η οτιδηποτε αλλο προιον
πουλωντας το μπορουν να πιουν ενα καφε ;
Τα γεγονοτα ειναι τα εξης ...
Οι τιμές των αγροτικών προϊόντων κατρακύλησαν σε εξευτελιστικά επίπεδα, αφού καταργήθηκαν οι κατώτερες εγγυημένες τιμές, απελευθερώθηκαν οι εισαγωγές και ενισχύθηκε η κερδοσκοπική ασυδοσία των εμποροβιομηχάνων.
Οι επιδοτήσεις μειώθηκαν, αφού καταργήθηκε η σύνδεση της επιδότησης με την παραγωγή και επιβλήθηκαν μεγάλες περικοπές στην, ήδη, πετσοκομμένη ενιαία ενίσχυση.
Το κόστος παραγωγής τινάχτηκε σε δυσθεώρητα ύψη, με τις μεγάλες ανατιμήσεις που επέβαλαν οι εμποροβιομήχανοι, τα μονοπώλια και οι πολυεθνικές στα αγροτικά μέσα και εφόδια.
και τα χειροτερα ερχονται...
μετά τις αποφάσεις που πάρθηκαν, πρόσφατα, στη Σύνοδο Υπουργών Γεωργίας της ΕΕ και οι οποίες προβλέπουν:
Πάγωμα των επιδοτήσεων μέχρι το 2013, παρά το γεγονός ότι αποδεκατίζονται από τις παρακρατήσεις, τον πληθωρισμό και τη συνεχή και αλματώδη άνοδο του κόστους παραγωγής.
Αύξηση της παρακράτησης από την ενιαία ενίσχυση σε όσους εισπράττουν από 5.000 ευρώ και πάνω το χρόνο, από 5% που είναι μέχρι τώρα, σε 10%, σταδιακά, μέχρι το 2012.
Κατάργηση της ενιαίας ενίσχυσης σε όσους καλλιεργούν μέχρι 4 στρέμματα ή εισπράττουν μέχρι 400 ευρώ το χρόνο.
Πλήρης κατάργηση των παραγωγικών κριτηρίων με βάση τα οποία δίνονται οι επιδοτήσεις και αντικατάστασή τους με «κοινωνικά κριτήρια», που δεν ξεκαθαρίζεται πώς θα καθορίζονται. Στο πλαίσιο αυτό μπορεί να προωθηθεί και η λεγόμενη «περιφερειοποίηση», που σημαίνει ότι θα τίθενται διαφορετικά κριτήρια για κάθε περιοχή της χώρας. Επί της ουσίας η ενιαία ενίσχυση θα μετατραπεί σε πενιχρό «κοινωνικό επίδομα», με συγκεκριμένο, μάλιστα, μικρό χρονικό ορίζοντα.
Περικοπή στο μισό των επιδοτήσεων για τους καπνοπαραγωγούς από το 2010, αφού από το 100% της ενίσχυσης που λαμβάνουν θα παίρνουν το 50% και το υπόλοιπο θα πάει στον λεγόμενο «δεύτερο πυλώνα», δηλαδή σε επιχειρηματίες και σε άλλους κερδοσκόπους. Απ' αυτή τη ρύθμιση εξαιρούνται όσοι εγκαταλείψουν, παντελώς, την καπνοκαλλιέργεια και υπό την προϋπόθεση ότι το 50% της επιδότησης για τον καπνό θα είναι μεγαλύτερο από το 25% του συνολικού εισοδήματός τους (γεωργικού και εξωγεωργικού). Αλλά, ούτε και οι εξαιρούμενοι θα παίρνουν το 100% της επιδότησης, καθώς το 2010 θα παίρνουν λιγότερο από 70%, το 2011 λιγότερο από 63% και το 2012 λιγότερο από 57%. Από το 2013 και μετά θα παίρνουν κι αυτοί το 50% της επιδότησης.
Δεν εχουν δικιο δλδ ;
Σωστα ειπε και ο φιλος παραπανω...
Εχει καντατησει η Αθηνα να ειναι πανω απο τη μιση Ελλαδα...ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε: Βέβαι τα προβλήματα του αγροτικού κόσμου είναι πολλά και ένα από τα μεγαλύτερσ εγκλήματα της Ελληνικής πολιτείας είναι ότι δε κατάφερε να δώσει δουλειά στον κόσμο στην επαρχία με αποτέλεσμα να μαζευτούν όλοι στις πόλεις στα κλουβιά διαμερίσματα με συνθήκες απάνθρωπες αποξένωσης και απαξίωσης των πάντων...
Ποιοα πρωτευουσα στο κοσμο ειναι πανω απο τη μιση χωρα ;
Ποιος νεος αντεχει να κατσει στο χωραφι με τετοια αντιμετωπιση απο τις εκαστοτε κυβερνησεις ;
Εν ολιγοις...
ΑΓΡΟΤΗ ΠΟΛΕΜΑ ΣΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ


