Σελίδα 2 από 4

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 2:22 pm
από NIKOSZ
Για σταθειτε ωρε παιδια...

Τι επρεπε δλδ να κανουν οι αγροτες ;

Αντισταση απο το σπιτι ;

Ολες οι αντιδρασεις στο δρομο γινονται...χρονια τωρα !

Μηπως γνωριζετε με ποσα κιλα λαδι η βαμβακι η σιταρι η οτιδηποτε αλλο προιον
πουλωντας το μπορουν να πιουν ενα καφε ;

Τα γεγονοτα ειναι τα εξης ...

Οι τιμές των αγροτικών προϊόντων κατρακύλησαν σε εξευτελιστικά επίπεδα, αφού καταργήθηκαν οι κατώτερες εγγυημένες τιμές, απελευθερώθηκαν οι εισαγωγές και ενισχύθηκε η κερδοσκοπική ασυδοσία των εμποροβιομηχάνων.


Οι επιδοτήσεις μειώθηκαν, αφού καταργήθηκε η σύνδεση της επιδότησης με την παραγωγή και επιβλήθηκαν μεγάλες περικοπές στην, ήδη, πετσοκομμένη ενιαία ενίσχυση.


Το κόστος παραγωγής τινάχτηκε σε δυσθεώρητα ύψη, με τις μεγάλες ανατιμήσεις που επέβαλαν οι εμποροβιομήχανοι, τα μονοπώλια και οι πολυεθνικές στα αγροτικά μέσα και εφόδια.

και τα χειροτερα ερχονται...

μετά τις αποφάσεις που πάρθηκαν, πρόσφατα, στη Σύνοδο Υπουργών Γεωργίας της ΕΕ και οι οποίες προβλέπουν:

Πάγωμα των επιδοτήσεων μέχρι το 2013, παρά το γεγονός ότι αποδεκατίζονται από τις παρακρατήσεις, τον πληθωρισμό και τη συνεχή και αλματώδη άνοδο του κόστους παραγωγής.


Αύξηση της παρακράτησης από την ενιαία ενίσχυση σε όσους εισπράττουν από 5.000 ευρώ και πάνω το χρόνο, από 5% που είναι μέχρι τώρα, σε 10%, σταδιακά, μέχρι το 2012.


Κατάργηση της ενιαίας ενίσχυσης σε όσους καλλιεργούν μέχρι 4 στρέμματα ή εισπράττουν μέχρι 400 ευρώ το χρόνο.


Πλήρης κατάργηση των παραγωγικών κριτηρίων με βάση τα οποία δίνονται οι επιδοτήσεις και αντικατάστασή τους με «κοινωνικά κριτήρια», που δεν ξεκαθαρίζεται πώς θα καθορίζονται. Στο πλαίσιο αυτό μπορεί να προωθηθεί και η λεγόμενη «περιφερειοποίηση», που σημαίνει ότι θα τίθενται διαφορετικά κριτήρια για κάθε περιοχή της χώρας. Επί της ουσίας η ενιαία ενίσχυση θα μετατραπεί σε πενιχρό «κοινωνικό επίδομα», με συγκεκριμένο, μάλιστα, μικρό χρονικό ορίζοντα.


Περικοπή στο μισό των επιδοτήσεων για τους καπνοπαραγωγούς από το 2010, αφού από το 100% της ενίσχυσης που λαμβάνουν θα παίρνουν το 50% και το υπόλοιπο θα πάει στον λεγόμενο «δεύτερο πυλώνα», δηλαδή σε επιχειρηματίες και σε άλλους κερδοσκόπους. Απ' αυτή τη ρύθμιση εξαιρούνται όσοι εγκαταλείψουν, παντελώς, την καπνοκαλλιέργεια και υπό την προϋπόθεση ότι το 50% της επιδότησης για τον καπνό θα είναι μεγαλύτερο από το 25% του συνολικού εισοδήματός τους (γεωργικού και εξωγεωργικού). Αλλά, ούτε και οι εξαιρούμενοι θα παίρνουν το 100% της επιδότησης, καθώς το 2010 θα παίρνουν λιγότερο από 70%, το 2011 λιγότερο από 63% και το 2012 λιγότερο από 57%. Από το 2013 και μετά θα παίρνουν κι αυτοί το 50% της επιδότησης.

Δεν εχουν δικιο δλδ ;

Σωστα ειπε και ο φιλος παραπανω...
ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε: Βέβαι τα προβλήματα του αγροτικού κόσμου είναι πολλά και ένα από τα μεγαλύτερσ εγκλήματα της Ελληνικής πολιτείας είναι ότι δε κατάφερε να δώσει δουλειά στον κόσμο στην επαρχία με αποτέλεσμα να μαζευτούν όλοι στις πόλεις στα κλουβιά διαμερίσματα με συνθήκες απάνθρωπες αποξένωσης και απαξίωσης των πάντων...
Εχει καντατησει η Αθηνα να ειναι πανω απο τη μιση Ελλαδα...

Ποιοα πρωτευουσα στο κοσμο ειναι πανω απο τη μιση χωρα ;

Ποιος νεος αντεχει να κατσει στο χωραφι με τετοια αντιμετωπιση απο τις εκαστοτε κυβερνησεις ;

Εν ολιγοις...

ΑΓΡΟΤΗ ΠΟΛΕΜΑ ΣΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ :roll:

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 3:13 pm
από aposal
NIKOSZ έγραψε: Εν ολιγοις... ΑΓΡΟΤΗ ΠΟΛΕΜΑ ΣΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ :roll:
Νίκο για κομμουνιστή σε κόβω.... :lol:
Μπράβο!
Ναι, να αγωνιστούν οι αγρότες! Να πάνε στο Υπουργείο και να κάνουν κατάληψη!
Ή ας πάνε στα διόδια να τα καταλάβουν, ώστε όλι να ΄περνάνε ελεύθερα και κανείς να μην (προ)πληρώνει, όπως έκανε το ΚΚΕ!
Δεν υπάρχει λόγος να βασανίζουν πληθώρα αθώων πολιτών! Και να δημιουργούν προβλήματα σε φτωχούς μεροκαματιάρηδες που έχουν να θρέψουν οικογένειες!

Re

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 10:22 pm
από pr28
και όμως υπάρχει καλύτερη αντίσταση απο ...τις εκλογές;
μαζεύεις μαζευεις μαζευεις ...αγανάκτηση και στερεώνεις την απόφαση να μην ψηφίσεις αυτον που εμπρακτα αδιαφόρησε για σένα . Έχεις δικαιωμα να μην του βάλεις πλατη να περνει 5000ευρώ βασικό μισθό .
Και ψηφίζεις καποιον άλλο . αν και ο άλλος σε "γράψει" τον "γράφεις" και εσύ και ψηφίζεις μικρότερα κόμματα εστω κιαν δεν βγούν ποτέ.
Τα στατιστικά μετά τις εκλογές φαίνονται και τα κόμματα μπορούν να αποφασίσουν και ευκολα να κατανοήσουν που οφείλεται η "ελευθερη πτώση στον... κάμπο" κλπ.
Στο ενδιάμεσο διάστημα μεταξύ των εκλογών ,δεν έχεις παρα να τηρείς ειλικρινή στάση που σημαίνει οχι παρακαλητό για ρουσφετάκια , εξιστορηση των λογων που διαφωνείς παντού κλπ
Ήρεμα .Όμορφα .Ελευθερα και Δημοκρατικά


Για εμάς τους χριστιανούς, δεν ειναι επιτρεπτη η βία σε κάθε μορφή της (διαφορετικά θα πρεπει να θεωρούμε επιτρεπτη και εκεινη την βία που θα τραβαει απο το μανικι-πατζάκι-γιακά αγροτες γιαγιαδες παππουδες εγγόνια να βγουν απ την μεση του δρομου για να επανελθει η συγκοινωνια...χωρίς να μεμφόμαστε τα οργανα που θα ενταλθούν να το κάνουν )
ούτε πρεπει να χαιρόμαστε με κοινωνικές συγκρούσεις να φτασει δηλαδη σε αγανακτηση ο αστικός πληθυσμος από τον αγροτικό .Να ζήσουμε δηλαδη μια δευτερη και ηπια κατοχή με αυξημένες τις ηδη εξωφρενικές κερδοσκοπικές τιμές επειδη ...καποιοι εχουν δικιο .
Ενα δικιο δικεδικουμενο με αδικο τρόπο παραμένει δίκιο ?

και αφου ειπαμε για την αντιδραση στην αδικία και την μεθοδο διεκδικησης του δικαιου
ας ερθουμε και λίγο στο θέμα...

Μέχρι πότε θα επιδοτούμαστε;

Δεν είναι αυτονοητο οτι οταν μπαινουν στην ΕΕ και αλλες πραγματικά φτωχές χώρες (που εχουν αδειασει απ την μεταναστευση ,ζουν με συσιτια πεινάνε κυριολεκτικά κλπ ) θα επιδοτήσουν αυτές και οχι και πάλι εμάς;
Τι εγιναν οι επιδοτήσεις τόσων ετών ;Εγιναν κατι παραγωγικό ;
τι μόδα ειναι αυτή με τα επιδοτούμενα επαγγέλματα ;

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 27, 2009 10:55 pm
από vasilikirimp
Έχετε πιάσει ένα ευαίσθητο σημείο διότι το κύριο εισόδημα στο σπίτι μου μπαίνει απο αγροτικές εργασίες - μια και ο σύζυγος είναι αγρότης

Όσο είμουν έξω απο το χορό πολλά τραγούδια έλεγα και εγώ - είμαι αυτή που φώναζε γιατι να μη φορολογούνται οι αγρότες και χιλιάδες μύρια άλλα.

Τα τελευταία 9 χρόνια που είμαι παντρεμένη με αγρότη έχω καταλάβει την γλύκα και τη πίκρα στο ίδιο κουτάλι.

Σε πάρα πολλά έχετε δίκαιο -

Ναι, ως πότε οι επιδοτήσεις ............................

υπάρχουν πληγές ετών όμως ποιοί παίρνουν επιδοτήσεις ; είναι αγρότες ;

οι επιδοτήσεις , τα προγράμματα πάνε σε καλλιεργειες ή μήπως σε τζιπάκια και μόστρες ;

Μηδέν έλεγχος - μηδέν προγραμματισμός όχι μόνο απο το κράτος αλλά απο τα ίδια τα όργανα των αγροτών και απο τους ίδιους

Πλήρη ασωτία !!!!!!

Και φθάνουμε στο ΤΩΡΑ

τα πράγματα αλλάζουν = μας κανουν να αλλάξουμε η ΕΕ , η οικονομική συγκυρία , το περιβάλλον κλπ

Και τι απομένει ; Κάποιοι που είναι πραγματικά αγρότες

κάποιοι που είναι 38 χρονών τους είπαν ξέρετε πρέπει να αλλάξετε παραγωγή πχ. καπνά δε μπορείτε να βάζετε πλεον = στραφηκαν σε Νομαρχίες , υπουργεία , αγροτικές ενώσεις , γραφεια αγροτικής ανάπτυξης ρωτώντας το αυτονοητο

Τι να κάνω ; τι να καλλιεργήσω ακούω προτάσεις

Η απάντηση; Καμμιά - δε ξέρουμε να σου πούμε το μόνο που σου λέμε είναι μη βάζεις πλεον καπνά.

Ψάχνεις μονος σου εγκατελειμένος - το μονο σου αποκούμπι ειναι ο Γεωπόνος και τα γραφεία προγραμμάτων ελάχιστη καταβολή 1000Ευρώ = για ενημέρωση !!!!

Σαφάρι ενημερώσεως = δεν υπάρχει όμως όσο ψάχνεις φορέας να σε στηρίξη = δε καλλιεργείς = δεν εχεις να πληρωθείς απο πουθενά

ΤΙΠΟΤΑ δεν υπαρχει περιοδος χαριτος -

Βλέπεις γύρω σου και ξέρεις τι βλεπεις ; 10 άτομα που είναι αγρότες και δουλεύουν που εξαρτώνται απο τη γη - που πληρώνουμε τα φροντηστήρια των παιδιών όχι με το μηνα αλλά δυο φορές το χρόνο ότν θα πληρωθούμε και εάν!

και άλλα 100 άτομα που παίρνουν όπως εσύ επιδότηση και είναι ότι άλλο θέλεις εκτός απο αγρότες.

Και κάθε χρόνο Μαίο μήνα συμπληρώνουμε το μητρώο αγροτών - και ποτέ δεν έχουν τα στοιχεία....

Διαφωνώ με το να κλείνεις δρόμους , με το να σπας περιουσίες με οτιδήποτε ειναι εις βάρος κάποιων συμπολιτών μας αλλά ΑΓΑΝΑΚΤΕΙΣ οταν πεινας ....

Όταν το κράτος σου κρατά τα χρήματα και εσύ δεν έχεις να πληρώσεις για τα βασικά του σχολείου του παιδιού σου ΑΓΑΝΑΚΤΕΙΣ

Δεν ειμαι υπερβολική - υπάρχουν οι δήθεν αλλά υπάρχουν ελάχιστοι
αλλα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ αγρότες !!!!

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 28, 2009 12:22 am
από NIKOSZ
Προς το παρον Αποστολε δεν ειμαι με κανενα κομμα...

Ισως βρεθει καποτε καποιο που θα βοηθαει τους φτωχους τους αστεγους
τους μεροκαματιαρηδες και τους συνταξιουχους και γενικα οσους εχουν αναγκη
με πραξεις και οχι με παχυλα λογια που κουραστηκα να ακουω...

Ο κοσμος τα βγαζει πλεον δυσκολα και οι πολιτικοι πρεπει να σκυψουν πανω
στα προβληματα τους σαν να βοηθουσαν καποιο δικο τους ανθρωπο !

Βλεπεις στο κιτρινο καραβι μου ακουω και βλεπω πολλα...

Η Παναγια μαζι μας...

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 28, 2009 7:39 am
από aposal
Η Βασιλική έχει δίκιο γιατί έιμαστε μπανανία! Πράγματι, για την γεωργία (όπως βέβαια και για τις άλλες δραστηριότητες) δεν υπάρχουν προγραμματισμός και οργάνωση! Ας όψονται γι' αυτό οι κλίκες, δηλαδή οι κομματικοί μηχανισμοί, οι οποίοι προωθούν ανθρώπους ημετέρους, χωρίς κανένα ιδανικό πλην την διατήρησης της κλίκας στην οποίαν ανήκουν και χωρίς την οποία θα ήσαν ένα μηδενικό.
Οι καλοί, όσοι δηλαδή έχουν ακόμη ιδανικά, συνήθως χλευάζονται, θάβονται και ποδοπατούνται. Μόνο αν κάποιος έχει κομματική υποστήριξη μπορεί να ανέβει ιεραρχικά, αλλά μετά από λίγο κι αυτός αφομοιώνεται από τον μηχανισμό, φθείρεται και βουλιάζει.


Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ» του Ιερομονάχου Ισαάκ (ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2004).

Τη σωτηρία του Έθνους την περίμενε από τον Θεό. Έλεγε : «Αν ο Θεός άφηνε την τύχη του Έθνους στους πολιτικούς, θα καταστρεφόμασταν. Αλλά αφήνει λίγο τα πράγματα για να φανούν οι διαθέσεις του καθενός».
Για τους πολιτικούς που έκαναν κακό στο Έθνος, έλεγε : «Με αναπαυμένη συνείδηση παρακαλώ τον Θεό να τους δίνει μετάνοια και να τους παίρνει, για να μην κάνουν μεγαλύτερο κακό και να αναστήσει Μακκαβαίους».
Πίστευε ότι ένας μοναχός μπορεί να βοηθήσει ολόκληρο το Έθνος. «Άλλον ο Θεός τον κάνει μοναχό για να βοηθήσει μια οικογένεια και άλλον για να βοηθήσει ολόκληρο Έθνος. Το Άγιον Όρος πολλά μπορεί να προσφέρει. Μπορεί να δημιουργήσει πάλι το Βυζάντιο από το οποίο προήλθε».

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 28, 2009 10:00 am
από max1
1) Αυτοί οι ίδιοι αγρότες που υποφέρουν, είναι ακόμα και τώρα χωρισμένοι σε γαλάζιους, πράσινους κόκκινους κτλ κοινώς μυαλό δε βάζουν, ψηφίζουν τους ίδιους και τους ίδιους γιατί όπως και οι μισοί Έλληνες έχουν κάλο στον εγκέφαλο και ότι και να τους κάνεις, δε λένε να τιμωρήσουν κανένα κόμμα. (Φυσικά αν δεν υπήρχαν τόσα κορόιδα, πως θα επιβίωναν οι "έξυπνοι" που τρώνε και πίνουν εις υγείαν τους;)

2) Γιατί ποτέ κανένας αγρότης, απεργός συνδικαλιστής ή όποιος άλλος που αντιδρά και δήθεν αγωνίζεται για κάτι, δεν πήγε ποτέ να αποκλείσει το σπίτι του πρωθυπουργού, του υπουργού κτλ αλλά το δικό μας;

3) Οι ίδιοι οι αγρότες δεν είναι που επιτέθηκαν σε φορτηγατζήδες ή λιμενεργάτες όταν έκλεισαν τα λιμάνια και δεν μπορούσαν να στείλουν τα προϊόντα τους; Τότε δεν τους άρεζε, τώρα είναι αγωνιστές.

4) Ας μου πει κάποιος με την κατρακύλα που έχει πάρει αυτή η χώρα, αν υπήρχε πραγματική δικαιοσύνη, πόσοι άνθρωποι στην Ελλάδα έπρεπε να βρίσκονται στη φυλακή. Εγώ λέω τουλάχιστον οι μισοί (πολιτικοί, γιατροί με φακελάκια, πολεοδομίες, απατεώνες, κομπιναδόροι, αυτοί που κλέβουν την εφορία, αυτοί που κλείνουν τους δρόμους κτλ κτλ).

Δυστυχώς εδώ το ψάρι δε βρωμάει μόνο από το κεφάλι, έχει βρωμίσει ολόκληρο, γι' αυτό και δεν πρόκειται να διορθωθεί ποτέ. Αλίμονο στα παιδιά μας

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 28, 2009 12:27 pm
από Ermite
Ωφελήθηκα παραπολύ από τη συζήτηση αυτή.
Μου κάνει εντύπωση πόσο αντικειμενικά μιλάτε όλοι σας, μέσα από συγκεκριμένα στοιχεία και την πείρα σας, και πόσο αδέσμευτα από κομματικές προκαταλήψεις.
Δηλώνω και εγώ ότι θεωρώ απαράδεκτη την τακτική των όποιων συνδικαλιστών να ενεργούν επαναστατικά, να παραλύουν τις μετακινήσεις, να βλάπτουν σοβαρά άλλους επαγγελματίες, όπως είναι τα ΚΤΕΛ, τα φορτηγά, οι πλασιέ και παραγγελιοδόχοι προϊόντων κοκ
Εκφράζω μέγιστη απορία γιά την ευσυνειδησία των Εισαγγελέων, όσο και γιά το Κράτος και τίς Κυβερνήσεις. Δε μου λέει τίποτε ότι θα τους "εκδικηθώ" στις προσεχείς εκλογές. Όλοι το ξέρουμε ότι θα αναγκασθούμε να τους ξαναψηφίσουμε. Με ελάχιστες παραλλαγές, το ίδιο Κοινοβούλιο, τους ίδιους εναλλασσόμενους Υπουργούς και Πρωθυπουργούς.
Ο Θεός μας ο Υπερεύσπλαγχνος ας βάλει το χέρι Του..

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 28, 2009 10:10 pm
από eortologio_gr
Θεσσαλονίκη: Εισαγγελική παρέμβαση για τα μπλόκα
Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2009 20:43
URL: http://www.naftemporiki.gr/news/redirst ... id=1622581

Την παρέμβαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης προκάλεσαν οι συνεχιζόμενοι αποκλεισμοί δρόμων σε σημεία της τοπικής αρμοδιότητάς της.

Συγκεκριμένα, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης αντεισταγγελέας Εφετών Δημήτρης Παπαγεωργίου ζητεί με έγγραφη παραγγελία του προς το Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή της πόλης να τηρηθεί η νόμιμη διαδικασία και να σχηματιστούν δικογραφίες σε βάρος εκείνων που έχουν ακινητοποιήσει τα αγροτικά τους μηχανήματα στο οδόστρωμα, τελώντας -με την ενέργεια αυτή- το αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών.

Στο έγγραφό του, που κοινοποιείται ταυτόχρονα στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Θεσσαλονίκης, ο κ. Παπαγεωργίου υπογραμμίζει ότι το παραπάνω αδίκημα τιμωρείται σε βαθμό πλημμελήματος και διώκεται αυτεπαγγέλτως.

Συγκεκριμένα, επισημαίνει ότι «η τήρηση της νομιμότητας επιβάλλει την ποινική δίωξη και τιμωρία των δραστών της αξιόποινης πράξης της παρακώλυσης συγκοινωνιών, η οποία προσβάλλει το έννομο αγαθό της συγκοινωνίας ως ελεύθερης διακίνησης προσώπων και πραγμάτων, δηλαδή προσβάλλει ουσιώδη όρο της κοινωνικής ζωής».

Προσθέτει, μάλιστα, ότι σε περίπτωση που ελλείψει ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων δεν είναι εφικτό να εφαρμοσθεί η αυτόφωρη διαδικασία, τότε «η διακρίβωση των ποινικών αδικημάτων και της ταυτότητας των δραστών και η καταμήνυσή τους είναι αυτονόητη υπηρεσιακή υποχρέωση των αξιωματικών και των αστυνομικών υπαλλήλων της Θεσσαλονίκης, ώστε ο αρμόδιος εισαγγελέας να ασκήσει τη δέουσα ποινική δίωξη κατά των υπαιτίων».

Σημειώνεται πως στο νομό Θεσσαλονίκης, τα τρακτέρ είναι παρατεταγμένα στα διόδια των Μαλγάρων και στη Χαλκηδόνα και οι αγρότες προχωρούν κατά διαστήματα στον αποκλεισμό των δρόμων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Τουλάχιστον έτσι κρατιούνται και κάποια "προσχήματα" άμεσης επέμβασης για την διατήρηση της τάξης

Κύριε Εισαγγελεύ αν δεν το μάθατε - τέλος τα μπλόκα απο σήμερα.

Ποιόν θα βρείτε εκεί να συλλάβετε για να εφαρμόσετε τον Νόμο ???????????? !!!!!!!!!

Το πρώι στο ξύρισμα πως αντικρύζετε τα μάτια σας ?

Λίγο αξιοπρέπεια αδέλφια δεν βλάπτει. Μην ξεχνάτε : εσείς φυλάτε τις Θερμοπύλες.

Φυλαξτε τες καλά.

Είσαστε η τελευταία γραμμή άμυνας πριν τα πάντα καταρεύσουν.

Χρ.

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 3:14 pm
από NIKOSZ
Ελευθερα τα τακτερ στις βρυξελλες φτασανε μεχρι εξω απο το κοινοβουλιο

Εικόνα

Αντί να πλακώσουν τους αγρότες στα δακρυγόνα πριν ακόμα μπουν στην πόλη, τους επέτρεψαν να διαδηλώσουν! Είναι ελευθερία τώρα αυτή; Και μάλιστα τους παρέταξαν και στη σειρά, για να διαδηλώσουν οργανωμένα, φτάνοντας και μέχρι το Cinquantenaire, μπροστά ακριβώς από το ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο! Αυτοί οι ευρωπαίοι αποτελούν τη ντροπή της δημοκρατίας! Κάνε τους κανένα σεμινάριο, ίσως κάποτε να μάθουν... 8)

Και δω...χημικα και δακρυγονα...

http://www.youtube.com/watch?v=f45H3AkH2lo