Σελίδα 2 από 2
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 01, 2009 7:00 pm
από NIKOSZ
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 01, 2009 10:31 pm
από eortologio_gr
Στην αγορά που ζούμε είναι σχεδόν αδύνατο να δώσει κάποιος απόλυτη ταυτότητα προέλευσης σε ένα προιόν. Οι συνέργειες παραγωγής και διακίνησης είναι δαιδαλώδεις. Η δε συμμετοχή μεσω χρηματιστηρίων σε διάφορες εισηγμένες εταιρείες είναι ένα κομφούζιο.
Ελπίδα μας είναι μόνο οι Ελληνες της διασποράς που χρειάζονται την στήριξη όλων μας.
Ξαφνου αγάπησα τον Ερντογάν στην πρόσφατη συναντηση όπου τα έψαλε στον Πέρες.
Τους δικούς μας εκφραστές της εξωτερικής πολιτικής μας να δούμε...
Μνημείο για το Ολοκαύτωμα στην Γάζα Εδώ και Τώρα.
Χρ.
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 02, 2009 7:13 am
από efraim21
Re: ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ...
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 22, 2009 2:57 pm
από NIKOSZ
τωρα τι σχεση εχει η μονη βατοπεδιου με το ισραηλ efraim μονο εσυ ξερεις...
