Σελίδα 2 από 2
Re: τη γνώμη σας!!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 2:44 pm
από petrosathonas
preloude έγραψε:επειδη τωρα τελευτεα ακουω και στον υπνο μου,και ξυπνιος την λεξη[τελεια..]ως αερολογια και στο υποσυννειδητο μου,θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για το θεμα!
τι σημαινει η λεξη τελεια,χωρις να συνοδευετε απο καποια προταση.

Μη δίνεις καμία σημασία.
Πρόκειται για το γνωστό σημείο στίξης.
Re: τη γνώμη σας!!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 5:43 pm
από Teri
Ίσως σκέφτεσαι υποσυνείδητα να βάλεις κάπου τελεία (να δώσεις ένα τέλος!)
Δε δοκιμάζεις να λες την ευχή;; Μια πρόταση κάνω.....
Re: τη γνώμη σας!!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 6:40 pm
από eikonikos
και δηλαδή ακούς συνέχεια αυτή τη λέξη ;
Μήπως είδες καμια ταινία ή άκουσες ένα τραγούδι που έλεγε συχνά αυτή τη λέξη και σου τυπώθηκε ; Μήπως καμια διαφήμιση που έλεγε πολλές φορές αυτή τη λέξη;
Re: τη γνώμη σας!!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 6:52 pm
από vasilikirimp
τελεία σημαίνει τελεία = τέλος
Αρχίζει μια καινούργια πρόταση = αρχίζεις κάτι καινούργιο = άγραφο
Re: τη γνώμη σας!!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 19, 2009 10:56 pm
από preloude
τιποτα τιποτα απο ολα αυτα.απλα ακουω . και με περνει ο υπνος ακομα και στο ξυπνιο μου.

Re: τη γνώμη σας!!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 8:21 am
από preloude
efraim21 έγραψε:ΗΛΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΗΣ
γιατι τι εκανα?
Re: τη γνώμη σας!!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 1:46 pm
από eikonikos
preloude έγραψε:τιποτα τιποτα απο ολα αυτα.απλα ακουω . και με περνει ο υπνος ακομα και στο ξυπνιο μου.

Εμένα μου φαίνεται σαν αυτά που λένε υπνωτισμός, αλλά πάλι ακούγεται τραβηγμένο κάτι τέτοιο.