Facebook -- αερολογίες φιλίας "κι΄ έλα να σέ κάνω φίλο !!!"

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Facebook -- αερολογίες φιλίας "κι΄ έλα να σέ κάνω φίλο !!!"

Δημοσίευση από ΣΤΕΦΑΝΟΣ »

LOCKHEART έγραψε:Αγαπητέ αδερφέ έχεις δίκιο οι έννοια φιλία εχει ξεφτιλιστεί τελείως. Εσβησα τον λογαριασμό μου στο facebook δεν μπορούσα τον καταιγισμό "φιλίας" και γενικά spam μηνυμάτων
το ίδιο έκανα κι εγώ ... βρήκα τελικά εντελώς ανούσια τη συμμετοχή μου στο facebook...με τέτοιες πρακτικές το μόνο που μπορούμε να καταφέρουμε κατά τη γνώμη μου είναι να στεκόμαστε όλοι μπροστά σε μια οθόνη χωρίς πολλές φορές να ξέρουμε τη όψη αυτού που μιλάμε.
ο Χριστός σώζει....
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”