το ίδιο έκανα κι εγώ ... βρήκα τελικά εντελώς ανούσια τη συμμετοχή μου στο facebook...με τέτοιες πρακτικές το μόνο που μπορούμε να καταφέρουμε κατά τη γνώμη μου είναι να στεκόμαστε όλοι μπροστά σε μια οθόνη χωρίς πολλές φορές να ξέρουμε τη όψη αυτού που μιλάμε.LOCKHEART έγραψε:Αγαπητέ αδερφέ έχεις δίκιο οι έννοια φιλία εχει ξεφτιλιστεί τελείως. Εσβησα τον λογαριασμό μου στο facebook δεν μπορούσα τον καταιγισμό "φιλίας" και γενικά spam μηνυμάτων
Facebook -- αερολογίες φιλίας "κι΄ έλα να σέ κάνω φίλο !!!"
Συντονιστής: Συντονιστές
- ΣΤΕΦΑΝΟΣ
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Facebook -- αερολογίες φιλίας "κι΄ έλα να σέ κάνω φίλο !!!"
ο Χριστός σώζει....