max1 έγραψε:
Στο Μαξίμου δεν κρύβουν την ανησυχία τους ότι το νέο κρούσμα θα αναγάγει την εγκληματικότητα σε ένα από τα βασικότερα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας και θα ανοίξει νέες δημοσκοπικές πληγές στη ΝΔ.
ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΙΣΧΟΣ !!!
NTΡΟΠΗ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!! ! !
ΚΑΗΚΕ Η ΑΘΗΝΑ , Η ΗΛΕΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ! ΕΛΕΟΣ ΠΟΙΑ ! ΕΛΕΟΣ!
ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΙΝΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΣ ΚΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ....
Α ΡΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Ο ΛΑΟΣ ! !

