Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσίευση από eortologio_gr »

Φίλτατοι,

το ΝΑΤΟ είναι ένας διεθνής νόμιμος οργανισμός. Οτι και να λέμε μέχρι να κυρυχθεί παράνομος οφείλουμε να να του δείχνουμε εμπιστοσύνη. Βεβαια το έργο αυτό είναι της Κυβέρνησης και όχι δικό μας...

Για το θέμα Σταυρίδη, ερωτώ : εάν ο Σταυρίδης ήταν ένας πουλημένος ή απόλυτα Αμερικανοποιημένος ομογενής μας που έχει ξεχάσει τις ρίζες του, δεν θα έπρεπε το "καραμπινάτο Ελληνικό Σταυρίδης" να το άλλαζε σε κάτι σαν Stavris ή Vridis ή άλλο που θα έκρυβε την Ελληνική του ρίζα ?????

Για μένα είναι δεδομένο ότι στο αίμα του κυλάει Ελλάδα. Μέσα απο το Επώνυμό του, που δείχνει την Ελλάδα, κερδίζουμε όλοι εμείς πόντους στην ζυγαριά του Εθνικού μας IQ και της καταγωγής μας.

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσίευση από Christos »

yiorgos31 έγραψε: και βεβαια εχω δει σε αλλα ποστ θεματα οπως τα πυρηνικα του πακισταν και γενικα ασχετα για τα οποια ποτε δεν εχω εκφρασει αποψη αν και θα μπορουσα αφου το περιεχομενο ειναι ασχετο με το πνευμα του φορουμ. να αρχισουμε λοιπον και θεματα για τα πυρηνικα του ισραηλ της ινδιας της κορεας κλπ. να μιλησουμε για τις φρεγατες στη σομαλια. αυτος ειναι ο σκοπος του σαιτ? και δε θα εκανα λογο το επαναλμβανω αν δεν ειχαν προκυψει ολες οι διαγραφες με τα δικα μας "ασχετα" ποστ. κι ακομα περιμενω ενεργοποιηση των φωτογραφιων!!!...
Σχετικά με το άνωθι ερώτημα ανοίγει νέα συζήτηση εδώ
viewtopic.php?f=5&t=9791
vasilis_m21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσίευση από vasilis_m21 »

το ΝΑΤΟ είναι ένας διεθνής νόμιμος οργανισμός. Οτι και να λέμε μέχρι να κυρυχθεί παράνομος οφείλουμε να να του δείχνουμε εμπιστοσύνη
Διάβασα σε ένα post πιο πάνω και έπαθα shock. Να δείχνουμε εμπιστοσύνη σε ένα συνδικάτο που εμπλέκεται με πολέμους; Αυτο διδάσκει η εκκλησία; Εγώ νόμιζα αυτονόητο ότι σαν χριστιανοί πρέπει να παλεύουμε να μην υπάρχουν πόλεμοι και άρα πολεμικά συνδικάτα.
Και στο φινάλε, αφού πρέπει να του δείχνουμε εμπιστοσύνη του ΝΑΤΟ, ας μην στεναχωριόμαστε τότε που οι Τούρκοι κάνουν συνέχεια προκλήσεις στο Αιγαίο δηλαδή επίδειξη ισχύος! Το καλό ΝΑΤΟ θα φροντίσει για την Ελλάδα, μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι!
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσίευση από eortologio_gr »

vasilis_m21 έγραψε:
το ΝΑΤΟ είναι ένας διεθνής νόμιμος οργανισμός. Οτι και να λέμε μέχρι να κυρυχθεί παράνομος οφείλουμε να να του δείχνουμε εμπιστοσύνη
Διάβασα σε ένα post πιο πάνω και έπαθα shock. Να δείχνουμε εμπιστοσύνη σε ένα συνδικάτο που εμπλέκεται με πολέμους; Αυτο διδάσκει η εκκλησία; Εγώ νόμιζα αυτονόητο ότι σαν χριστιανοί πρέπει να παλεύουμε να μην υπάρχουν πόλεμοι και άρα πολεμικά συνδικάτα.
Και στο φινάλε, αφού πρέπει να του δείχνουμε εμπιστοσύνη του ΝΑΤΟ, ας μην στεναχωριόμαστε τότε που οι Τούρκοι κάνουν συνέχεια προκλήσεις στο Αιγαίο δηλαδή επίδειξη ισχύος! Το καλό ΝΑΤΟ θα φροντίσει για την Ελλάδα, μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι!
vasilis_m21, σαν Χριστιανοί αλλα και σαν νοήμονες άνθρωποι σαφώς είμαστε κατα του πολέμου και γενικά των επιθετικών συμπεριφορών και οργανισμών που τα προωθούν.

Το ποστ μου είχε το σαφές νόημα "τα του καισαρος τω καισαρι και τα του Θεού των Θεώ" - μην με παρεξηγείς.

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
Sfakianos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 27, 2006 6:00 am

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσίευση από Sfakianos »

Αμπραγιάρετε..
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”