Σελίδα 2 από 2

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 13, 2009 11:12 am
από eortologio_gr
Φίλτατοι,

το ΝΑΤΟ είναι ένας διεθνής νόμιμος οργανισμός. Οτι και να λέμε μέχρι να κυρυχθεί παράνομος οφείλουμε να να του δείχνουμε εμπιστοσύνη. Βεβαια το έργο αυτό είναι της Κυβέρνησης και όχι δικό μας...

Για το θέμα Σταυρίδη, ερωτώ : εάν ο Σταυρίδης ήταν ένας πουλημένος ή απόλυτα Αμερικανοποιημένος ομογενής μας που έχει ξεχάσει τις ρίζες του, δεν θα έπρεπε το "καραμπινάτο Ελληνικό Σταυρίδης" να το άλλαζε σε κάτι σαν Stavris ή Vridis ή άλλο που θα έκρυβε την Ελληνική του ρίζα ?????

Για μένα είναι δεδομένο ότι στο αίμα του κυλάει Ελλάδα. Μέσα απο το Επώνυμό του, που δείχνει την Ελλάδα, κερδίζουμε όλοι εμείς πόντους στην ζυγαριά του Εθνικού μας IQ και της καταγωγής μας.

Χρ.

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 13, 2009 11:26 am
από Christos
yiorgos31 έγραψε: και βεβαια εχω δει σε αλλα ποστ θεματα οπως τα πυρηνικα του πακισταν και γενικα ασχετα για τα οποια ποτε δεν εχω εκφρασει αποψη αν και θα μπορουσα αφου το περιεχομενο ειναι ασχετο με το πνευμα του φορουμ. να αρχισουμε λοιπον και θεματα για τα πυρηνικα του ισραηλ της ινδιας της κορεας κλπ. να μιλησουμε για τις φρεγατες στη σομαλια. αυτος ειναι ο σκοπος του σαιτ? και δε θα εκανα λογο το επαναλμβανω αν δεν ειχαν προκυψει ολες οι διαγραφες με τα δικα μας "ασχετα" ποστ. κι ακομα περιμενω ενεργοποιηση των φωτογραφιων!!!...
Σχετικά με το άνωθι ερώτημα ανοίγει νέα συζήτηση εδώ
viewtopic.php?f=5&t=9791

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 14, 2009 6:52 am
από vasilis_m21
το ΝΑΤΟ είναι ένας διεθνής νόμιμος οργανισμός. Οτι και να λέμε μέχρι να κυρυχθεί παράνομος οφείλουμε να να του δείχνουμε εμπιστοσύνη
Διάβασα σε ένα post πιο πάνω και έπαθα shock. Να δείχνουμε εμπιστοσύνη σε ένα συνδικάτο που εμπλέκεται με πολέμους; Αυτο διδάσκει η εκκλησία; Εγώ νόμιζα αυτονόητο ότι σαν χριστιανοί πρέπει να παλεύουμε να μην υπάρχουν πόλεμοι και άρα πολεμικά συνδικάτα.
Και στο φινάλε, αφού πρέπει να του δείχνουμε εμπιστοσύνη του ΝΑΤΟ, ας μην στεναχωριόμαστε τότε που οι Τούρκοι κάνουν συνέχεια προκλήσεις στο Αιγαίο δηλαδή επίδειξη ισχύος! Το καλό ΝΑΤΟ θα φροντίσει για την Ελλάδα, μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι!

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 14, 2009 2:16 pm
από eortologio_gr
vasilis_m21 έγραψε:
το ΝΑΤΟ είναι ένας διεθνής νόμιμος οργανισμός. Οτι και να λέμε μέχρι να κυρυχθεί παράνομος οφείλουμε να να του δείχνουμε εμπιστοσύνη
Διάβασα σε ένα post πιο πάνω και έπαθα shock. Να δείχνουμε εμπιστοσύνη σε ένα συνδικάτο που εμπλέκεται με πολέμους; Αυτο διδάσκει η εκκλησία; Εγώ νόμιζα αυτονόητο ότι σαν χριστιανοί πρέπει να παλεύουμε να μην υπάρχουν πόλεμοι και άρα πολεμικά συνδικάτα.
Και στο φινάλε, αφού πρέπει να του δείχνουμε εμπιστοσύνη του ΝΑΤΟ, ας μην στεναχωριόμαστε τότε που οι Τούρκοι κάνουν συνέχεια προκλήσεις στο Αιγαίο δηλαδή επίδειξη ισχύος! Το καλό ΝΑΤΟ θα φροντίσει για την Ελλάδα, μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι!
vasilis_m21, σαν Χριστιανοί αλλα και σαν νοήμονες άνθρωποι σαφώς είμαστε κατα του πολέμου και γενικά των επιθετικών συμπεριφορών και οργανισμών που τα προωθούν.

Το ποστ μου είχε το σαφές νόημα "τα του καισαρος τω καισαρι και τα του Θεού των Θεώ" - μην με παρεξηγείς.

Χρ.

Re: Ο Ναύαρχος Τζέιμς Σταυρίδης νέος αρχηγός του ΝΑΤΟ Ευρώπης

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 15, 2009 5:06 am
από Sfakianos
Αμπραγιάρετε..