Σελίδα 2 από 2

Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 24, 2009 10:48 am
από pilotos
Θα δοκιμάσω να του τηλεφωνήσω τώρα αμέσως...

Δεν το είχα σκεφτεί...

Αλλά νομίζω ότι περισσότερο θα τους φοβίσει να δουν την αντίδραση σε πολλά μπλογκ, ιστοσελίδες, φόρουμ κλπ. Κάθε ανάρτηση, κάθε διαμαρτυρία σας στο Παθφάιντερ είναι πιο αποτελεσματική, από μια απλή ανακοίνωση. Θα το δω όμως. Και ένα σχόλιο απλό να γράψετε εδώ μέσα, είναι και αυτό μια διαμαρτυρία...

Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 24, 2009 10:57 am
από dionysisgr
Αααα ολα κι ολα, εγω δεν τα βαζω μαζι τους, γιατι μπορει να εκνευριστουν και μεταθεσουν το.. τελος του κοσμου μεσα στο 2009, και μετα; Τι κανουμε;

14 φορες το εχουν κανει, θα κολωσουν να το ξανακανουν νομιζεις..

:lol: :angryfire :evil: :mrgreen: :twisted: :shock: :cry: :oops:

Eτοιμο το πουλμαν λιγοι λειπουν και φευγουμε για... Δρομοκαϊτειο Ψυχιατρικο Νοσοκομειο, με αυτα που ζουμε!

Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 24, 2009 10:59 am
από Σπάρτακος
Γνωρίζω άνθρωπο που είναι δίπλα στον πατέρα Κυριακό, θα τον δώ την Κυριακή, πρώτα ο Θεός.Ότι θέλετε και μπορώ να εξυπηρετήσω.( μέσω μηνυμάτων στο FORUM)

Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 24, 2009 2:12 pm
από pilotos
Αν μπορείς εξέθεσέ του το πρόβλημα της φασιστικής επιδρομής της Σκοπιάς κατά της ελευθερίας σκέψης.

Γράψτε ένα σχόλιο συμπαράστασης στο διωκόμενο μπλογκ. Ενημερώστε όλες τις Ορθόδοξες ιστοσελίδες και μπλογκ, αλλά και κάθε μπλογκ ελεύθερου ανθρώπου.


ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΜΑΙΛ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ.

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ !

ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΣΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΕΣ...

ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ, ΑΥΡΙΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ. ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΟΥΝ... ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΝΑΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΑ Η ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ...

ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΣΩΠΑΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ... ΞΥΠΝΑΤΕ , ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ !!! Αν το ανεχτούμε και αυτό, τότε καλά να πάθουμε ...


( http://rwssel.pblogs.gr/ )

( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... ogokrisia/ )

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !

Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 25, 2009 2:07 pm
από pilotos
Το μπλογκ του πρώην μάρτυρα του Ιεχωβά ήταν στην 4η θέση της αναζήτησης, γι' αυτό και προκάλεσε την οργή και την καταδιώξη της εταιρίας Σκοπιά !!! Θέλουν να εξοντώσουν ηθικά, προσωπικά κάθε μέλος που φεύγει, για να τρομοκρατούν όσους είναι μέσα και σκέφτονται να φύγουν ...

Τα δύο μπλογκ που προβάλλουν το θέμα είναι στην 22η και 24η θέση σήμερα στο wordpress.
( http://egolpio.wordpress.com/2009/04/24/skopia_blog/ )
( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... ogokrisia/ )

Όσο μεγαλύτερη δημοσιότητα πάρει το ζήτημα και αποκαλύπτονται η φασιστική νοοτροπία της Σκοπιάς, τόσο περισσότερο θα φοβάται στο μέλλον η Σκοπιά να κινήσει τέτοιες μεσαιωνικού τύπου διαδικασίες. Αλλιώς, ο επόμενος στόχος είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΣ ... Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ της Σκοπιάς, αφού επιβάλλεται στο εσωτερικό της, αφού κατάφερε να πλαστογραφήσει το βιβλίο Θρησκευτικών της Α' Λυκείου, αφού κατάφερε να νοικιάζει δημόσιους χώρους για τον προσηλυτισμό της, ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΙΜΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ.

Δυστυχώς, επειδή η πλειοψηφία των Ορθοδόξων Ελλήνων "κοιμάται" και αδιαφορεί, τόσο η Εταιρία Σκοπιά αποθρασύνεται και παρασέρνει ανθρώπους ανυποψιάστους, κυρίως από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Τώρα είναι η χρυσή ευκαιρία να αντιδράσουμε, για να μάθει ο κόσμος για τη δικτατορία της Σκοπιάς ... Ας το κάνουμε για εμάς και τα παιδιά μας ... Ας το κάνουμε για χάρη των εκατομμυρίων Νεομαρτύρων που πότισαν αυτό το χώμα με το αίμα τους για να μας παραδώσουν μια χώρα ελεύθερη και Ορθόδοξη Χριστιανική. Ας το κάνουμε για τους Πατέρες και τους Αγίους που καθημερινά καθυβρίζουν τα μέλη της Σκοπιάς, οι οποίοι μας παρέδωσαν την Καινή Διαθήκη, για να την διαστρέψει και να την παραχαράξει η Εταιρία Σκοπιά.

Αδρανούμε στο τομέα της Εξωτερικής Ιεραποστολής ( θαυμαστή εξαίρεση η πρωτοβουλία του φόρουμ ), αδρανούμε στην Ορθόδοξη μελέτη της Αγίας Γραφής, αδρανούμε στην αντιαιρετική ενημέρωση, ας κάνουμε κάτι πολύ εύκολο και ανώδυνο. Ας βάλλουμε μια παραπομπή προς τα άρθρα που ξεσκεπάζουν την εταιρία Σκοπιά. Ας στείλουμε εμαιλ διαμαρτυρίας στον Παθφάιντερ, ας στείλουμε εμαιλ ενημέρωσης σε συγγενείς και φίλους. Ας κάνουμε. Και ο Θεός θα πολλαπλασιάσει και θα ευλογήσει, για να μπορέσουν και τα αδέλφια μας να πουν το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !

Re: Φασιστική τρομοκρατία από την Εταιρία Σκοπιά ! Λογοκρισία !

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 26, 2009 12:18 pm
από pilotos
Και σήμερα το πρωί, μετά τη Θεία Λειτουργία, ομάδες ψευδομαρτύρων του Ιεχωβά, υπήρχαν σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης, μοιράζοντας τα προπαγανδικά τους έντυπα.

Στη Κωνσταντινουπόλεως, στην Βασ. Όλγας, και σε άλλους κεντρικούς δρόμους, ενώ είχαν δώσει και ένα περιοδικό τους σε ένα αφρικανό, δίπλα στη ενορία Μεταμόρφωση - Γέννηση Σωτήρος, στην Δελφών.

Επειδή δεν έχουν επιτυχίες στους Έλληνες, έχουν βαλθεί να κάνουν ΠΡΟΣΥΛΗΤΙΣΜΟ σε άνθρωπους από τα Βαλκάνια, την Ανατολική Ευρώπη και σε οικονομικούς μετανάστες, που αποτελούν -πλέον -τη κύρια πηγή νέων μελών σε Ελλάδα και Κύπρο.

ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ( ως Εκκλησία , ως ενορία ) ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ, μόνο έχουμε περιθωριοποιήσει τους παλιννοστούντες, και τους οικονομικούς μετανάστες ... Και βρίσκει εκεί εύκολα νέα θύματα η Σκοπιά !!! ΕΧΟΥΜΕ ή ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ; Υπάρχουν φυλλάδια που να ενημερώνουν για την αίρεση της Σκοπιάς σε διάφορες γλώσσες στις ενορίες και στις Μητροπόλεις μας ; Υπάρχουν φυλλάδια που ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΑ την Αγία Γραφή ( πάλι σε πολλές γλώσσες ), ώστε να μη πέφτουν θύματα των αιρετικών εντύπων της Σκοπιάς ;

Σήμερα το άρθρο για τη φίμωση του μπλογκ από την Εταιρία Σκοπιά είναι στη 18η θέση της κατάταξης. Όσες μέρες μένουν πρώτα, τόσο μεγαλώνει η πιθανότητα κάποιος συνάνθρωπός μας να δει την αληθινή όψη της δικτατορίας της Σκοπιάς και να ξεφύγει, πριν μπλέξει . ΣΤΟΧΟΣ είναι η ΠΡΟΛΗΨΗ, πριν γίνει η ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.


Γι'αυτό σας παρακαλούμε και σήμερα να επισκεφτείτε τα μπλογκ, για να ανέβουν ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης, μήπως και γλιτώσει κάποιος συνάνθρωπός μας.

( http://rwssel.pblogs.gr/ )

( http://ierapostoli.wordpress.com/2009/0 ... ogokrisia/ )

( http://egolpio.wordpress.com/2009/04/24/skopia_blog/ )

( http://antiairetikos.blogspot.com/2009/ ... st_23.html )

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !



ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, να τους φωτίσει ο Θεός να εγκαταλείψουν τη Σκοπιά. Κάντε μερικά κομποσχοίνια, αδέλφια μου και έχει ο Θεός.