Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Δημοσίευση από aposal »

Κύριε, τον κεκοιμημένο σου δούλο Ευγένιο :
Εν σκηναίς δικαίων τάξε,
Εν κόλποις Αβραά απανπαύσε
Μετά δικαίων συναριθμήσε
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
LOCKHEART
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 764
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
Επικοινωνία:

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Δημοσίευση από LOCKHEART »

ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ...
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Δημοσίευση από yiorgos31 »

οπως ειχα γραψει και σε αλλο ποστ την ημερομηνια του θανατου του...

«Ορφανός» έμεινε ο Καραγκιόζης... :cry: :cry: :cry:

το αβαταρ μου πενθει... :cry:
avvas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 17, 2005 5:00 am
Επικοινωνία:

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Δημοσίευση από avvas »

O Θεός να αναπαύει την ψυχή του.

Και στα δικά μας! Αμήν.

...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»

Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”