Κύριε, τον κεκοιμημένο σου δούλο Ευγένιο :
Εν σκηναίς δικαίων τάξε,
Εν κόλποις Αβραά απανπαύσε
Μετά δικαίων συναριθμήσε
Καλό ταξίδι Ευγένιε...
Συντονιστής: Συντονιστές
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- LOCKHEART
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 764
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 12:00 pm
- Τοποθεσία: Aπο Αθήνα αλλα τώρα Ζάκυνθο
- Επικοινωνία:
Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...
ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ...
I prefer nothing than something bad
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται
Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...
οπως ειχα γραψει και σε αλλο ποστ την ημερομηνια του θανατου του...
«Ορφανός» έμεινε ο Καραγκιόζης...

το αβαταρ μου πενθει...
«Ορφανός» έμεινε ο Καραγκιόζης...
το αβαταρ μου πενθει...
Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...
O Θεός να αναπαύει την ψυχή του.
Και στα δικά μας! Αμήν.
Και στα δικά μας! Αμήν.
...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»
Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..