Σελίδα 2 από 2

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 8:08 am
από aposal
Κύριε, τον κεκοιμημένο σου δούλο Ευγένιο :
Εν σκηναίς δικαίων τάξε,
Εν κόλποις Αβραά απανπαύσε
Μετά δικαίων συναριθμήσε

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 11:32 am
από LOCKHEART
ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ...

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 11:50 am
από yiorgos31
οπως ειχα γραψει και σε αλλο ποστ την ημερομηνια του θανατου του...

«Ορφανός» έμεινε ο Καραγκιόζης... :cry: :cry: :cry:

το αβαταρ μου πενθει... :cry:

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 12:24 pm
από avvas
O Θεός να αναπαύει την ψυχή του.

Και στα δικά μας! Αμήν.