Σελίδα 2 από 2
Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 8:08 am
από aposal
Κύριε, τον κεκοιμημένο σου δούλο Ευγένιο :
Εν σκηναίς δικαίων τάξε,
Εν κόλποις Αβραά απανπαύσε
Μετά δικαίων συναριθμήσε
Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 11:32 am
από LOCKHEART
ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ...
Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 11:50 am
από yiorgos31
οπως ειχα γραψει και σε αλλο ποστ την ημερομηνια του θανατου του...
«Ορφανός» έμεινε ο Καραγκιόζης...
το αβαταρ μου πενθει...

Re: Καλό ταξίδι Ευγένιε...
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 11, 2009 12:24 pm
από avvas
O Θεός να αναπαύει την ψυχή του.
Και στα δικά μας! Αμήν.