Απεργία

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
Γεώργιος-Κέρκυρα
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 14, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: ΑΠΕΡΓΙΑ

Δημοσίευση από Γεώργιος-Κέρκυρα »

Πολύ σωστό, αλλά ξέρουμε πως γίνεται κάποιος Διευθυντής/Προϊστάμενος..
Εξάλλου, σύμφωνα με το σύστημα της γεροντοκρατίας στο Δημόσιο,θέση ευθύνης δεν καταλαμβάνει ο ικανός αλλά ο αρχαιότερος υπάλληλος, ανεξαρτήτως καταλληλότητας (βλέπε εκθέσεις αξιολόγησης, όπου όλοι παίρνουν άριστα!).
Ήμαρτον εις σε Σωτήρ, ως ο άσωτος υιός. Δέξαι με Πάτερ μετανοούντα και ελέησόν με ο Θεός.
spirosn
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Τρί Μαρ 27, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: ΣΠΥΡΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΝ

Re: ΑΠΕΡΓΙΑ

Δημοσίευση από spirosn »

Στο Δημόσιο ούτε η γεροντοκρατία ούτε η αξιοκρατία ούτε η αρχαιότητα έχουν να κάνουν με προσλήψεις,μεταθέσεις,αποσπάσεις,προαγωγές.
Τα κριτήρια είναι αυστηρά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ.
Οποιος πιστεύει κάτι άλλο μάλλον είναι τουρίστας σε αυτόν τον πλανήτη.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”