Πολύ σωστό, αλλά ξέρουμε πως γίνεται κάποιος Διευθυντής/Προϊστάμενος..
Εξάλλου, σύμφωνα με το σύστημα της γεροντοκρατίας στο Δημόσιο,θέση ευθύνης δεν καταλαμβάνει ο ικανός αλλά ο αρχαιότερος υπάλληλος, ανεξαρτήτως καταλληλότητας (βλέπε εκθέσεις αξιολόγησης, όπου όλοι παίρνουν άριστα!).
Απεργία
Συντονιστής: Συντονιστές
- Γεώργιος-Κέρκυρα
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 14, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: ΑΠΕΡΓΙΑ
Ήμαρτον εις σε Σωτήρ, ως ο άσωτος υιός. Δέξαι με Πάτερ μετανοούντα και ελέησόν με ο Θεός.
-
spirosn
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 27, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: ΣΠΥΡΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΝ
Re: ΑΠΕΡΓΙΑ
Στο Δημόσιο ούτε η γεροντοκρατία ούτε η αξιοκρατία ούτε η αρχαιότητα έχουν να κάνουν με προσλήψεις,μεταθέσεις,αποσπάσεις,προαγωγές.
Τα κριτήρια είναι αυστηρά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ.
Οποιος πιστεύει κάτι άλλο μάλλον είναι τουρίστας σε αυτόν τον πλανήτη.
Τα κριτήρια είναι αυστηρά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ.
Οποιος πιστεύει κάτι άλλο μάλλον είναι τουρίστας σε αυτόν τον πλανήτη.