Σελίδα 2 από 2
Re: ΟΛΟΙ στην πορεία του Σαββάτου εναντίον της Μπίλντερμπεργκ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 16, 2009 1:05 pm
από dora gian
kαποιοι εδωσαν αιμα για να εχουμε ελευθερη πατριδα ,καποιοι σουβλιστηκαν και θανατωθηκαν για την πιστη τους και τα πιστευω τους ,για να απολαμβανουμε εμεις σημερα τα αγαθα , της ελευθεριας , της πιστης , εμεις τη υα δωσουμε επαναλαμβανω στις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΝΕΕΣ ΤΗ ?
Re: ΟΛΟΙ στην πορεία του Σαββάτου εναντίον της Μπίλντερμπεργκ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 16, 2009 1:56 pm
από tanos
Ο αγαπητός Διονύσης εγραψε
Μετα απο τοσες εκατονταδες και χιλιαδες χρονια σε αυτον τον ταλαιπωρημενο κοσμο, με καθε ειδους κινηματα, διαδηλωσεις, επαναστασεις, σφαγες, "αλλαγες", ηγετες, νεες ταξεις και εποχες, βλεπετε να εχει αλλαξει πραγματικα κατι;
Ριζικά δεν άλαξαν πολλά ,κατά τη γνώμη μου ,αλλά μπορούσε να ήταν χειρότερα.Πολλά προσφέραν τα κινήματα και επαναστάσεις.
Ιδε το παρ'αδειγμα της Ελλάδος....400 χρόνια σκλαβιάς και αν δεν επαναστατούσε θα ήμασταν ραγιάδες ακόμη.Αλλο το Πολυτεχνείο πως θα 'ήμασταν με χούντα ακόμη??
Δεν μπορεί να υποτασόμαστε συνέχεια.
Re: ΟΛΟΙ στην πορεία του Σαββάτου εναντίον της Μπίλντερμπεργκ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 16, 2009 2:21 pm
από plagiaskepsi
ute o dionisis exi adiko ute oi ali
an as poume elega na kanume mia iriniki poria
gia tis sintaksis tha ginotan tipota
asxete tin politiki pragmatikotita
ne na gini kati alla mia poria gia toso
sovaro thema?????????????
an ftani mia poria mazi sas......
an oxi protinete......
den leo oxi stin drasi..........ala kante kati ortho ke logiko.........
Re: ΟΛΟΙ στην πορεία του Σαββάτου εναντίον της Μπίλντερμπεργκ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 16, 2009 2:24 pm
από plagiaskepsi
telika xerome pou oli anisixoun
Re: ΟΛΟΙ στην πορεία του Σαββάτου εναντίον της Μπίλντερμπεργκ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 16, 2009 3:50 pm
από trisathlios
Χαίρετε εν κυρίω,
Θα συμφωνήσω με τον Dionysigr.
Το παιχνίδι είναι σε πνευματικό επίπεδο.
Τζάμπα οι πορείες και οι διαδηλώσεις.
Μην νομίζετε ότι με τις διαδηλώσεις που κάνουμε σε ανθρώπινο επίπεδο θα φέρουν αποτέλεσμα , διότι
πολύ απλά δεν μας βλέπουν ως απειλή επειδή είμαστε σε πολύ κατώτερη τάξη απο αυτούς τόσο κοινωνικά όσο και οικονομικά.
Πιστέψτε με.
Έχουν αποφασιστεί ήδη πράγματα.
Μην νομίζετε ότι οι πορείες και διαδηλώσεις θα φέρουν αποτέλεσμα.
Σε καμιά περίπτωση.
Σημασία έχει η προσευχή και εμπιστοσύνη στην παντοδυναμία του Θεού που αυτός είναι αρκετά επίπεδα πιο πάνω απο την Bilderberg.
Re: ΟΛΟΙ στην πορεία του Σαββάτου εναντίον της Μπίλντερμπεργκ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 16, 2009 6:49 pm
από zafeiris
dora gian έγραψε:kαποιοι εδωσαν αιμα για να εχουμε ελευθερη πατριδα ,καποιοι σουβλιστηκαν και θανατωθηκαν για την πιστη τους και τα πιστευω τους ,για να απολαμβανουμε εμεις σημερα τα αγαθα , της ελευθεριας , της πιστης , εμεις τη υα δωσουμε επαναλαμβανω στις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΝΕΕΣ ΤΗ ?
σωστά... οτι αφήσουν απούλητο ..... αφου δινουμε γη και υδωρ.... ( οι ξεπουλημένοι πολιτικοί)
αλλα να μην πάμε την κουβέντα σε πολιτικό θέμα.. δεν είναι σωστό...
αυτό που είναι να κάνουν θα το κάνουν χωρις να μας ρωτήσουν... όπως γινεται πάντα δηλαδη..
αλλά ούτε μπορούν να μας αγγιξουν πνευματικά διότι πιστεύουμε στον τριαδικό Θεό και προσευχόμαστε σ' Αυτόν... ας πουν και ας κάνουν ότι θέλουν... ας συναντηθούν όπου θέλουν... ας νομίζουν οτι πέρνουν αποφάσεις και οτι κυβερνούν τον κόσμο.... ας μην ξεχνάμε όμως αυτό που ξεχνάνε όλοι αυτοί... οτι ο Θεός τα επιτρέπει όλα και ο Θεός θα τα σταματήσει με πολύ "ζόρι" και πίκρα για όλους εκείνους...
Re: ΟΛΟΙ στην πορεία του Σαββάτου εναντίον της Μπίλντερμπεργκ
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 17, 2009 9:30 am
από filotas
efraim21 έγραψε:ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ Η ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟ PC ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΘΟΝΙΤΣΑ ΤΟΥ.
Το ότι διαφωνώ δε σημαίνει ότι αδιαφορώ. Έχω το θάρρος της γνώμης μου και δε διστάζω να τη λέω κόντρα στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
Εγώ αγαπητοί μου αρνούμαι να πιστέψω, ότι όλοι οι επώνυμοι Έλληνες πολιτικοί είναι ξεπουλημένοι και πέστε εσείς ότι θέλετε.
Χωρίς αποδείξεις θα μπορούσατε σε λίγο να πείτε ότι κι εγώ ανήκω στην περιβόητη λέσχη. Ότι θέλει ο καθένας λέει. Δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι πρέπει να το αρπάζουμε και να τρέχουμε.
Και να ξέρετε αξίζει τον κόπο να διαδηλώσει κανείς, μόνο αν ο σκοπός είναι αγνός και τα μέσα σωστά. Αλλιώς δεν είναι παρά πιόνι στα χέρια άλλων, που παίζουν παιχνίδια σαν αυτά που υποτίθεται αντιμάχονται.