μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!!ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΑΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ...vasilikirimp έγραψε:ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΝ ΕΣΤΗΝΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΜΠΟΥΡΙΝΙ ΠΕΤΑΓΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ...
ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΓΙΑΤΟ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΟΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ,ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ "ΕΦΑΓΕ" ΤΕΛΙΚΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ...
δε μιλάμε για το παζάρι βιβλίου που γίνεται στη παραλία - αλλά τα τελευταία 5-6 χρόνια γίνεται μέσα στον εκθεσιακό χώρο και μάλιστα θεωρείται απο τις πιο καλές ευρωπαικές εκθέσεις - έχει αποσπάση βραβεία οργάνωσης και ποιότητας .......
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ
Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Συντονιστής: Συντονιστές
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
- ΣΤΕΦΑΝΟΣ
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ Η ΑΡΜΥΡΑ ΤΗς ΘΑΛΑΣΣΑς ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ , ΜΗ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ.yiorgos31 έγραψε:παρολα τα βιβλια που "εχασες" και τα εφαγε η θαλασσα το γραψιμο σου ειναι "κορυφαιο"![]()
![]()
![]()
![]()
εγω αντιθετα παρολο που ταξιδευω στη θαλασσα που σου εφαγε τα βιβλια το μονο που κερδισα ειναι η αρμυρα της
ο Χριστός σώζει....
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
eleimon έγραψε:Εσυ θα εισαι εκει?????....vasilikirimp έγραψε:Θέλω να επιστήσω τη προσοχή στους κατοίκους της Βορείου Ελλάδος - ιδιαίτερα όσοι είναι στη Θεσ/νίκη ή γύρω περιοχές - για την έκθεση που ξεκινά αυτή την εβδομάδα μέσα στον εκθεσιακό χώρο της HELEXPO
Τιμώμενη χώρα θα είναι η Γερμανία - αναμένεται μεγάλο ενδιαφέρον - διότι θα υπάρξουν παρουσιάσεις ....συγκλονιστικές .....
Και άτομα έκπληξη ....... όσοι βρίσκονται εκεί κοντά ας έρθουν μια βολτούλα .....με την οικογένειά τους και τα παιδάκια τους ...αξίζει το κόπο.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα εισαι τι ρωταω αφου θαρθω εγω δε θασαι?
![]()
![]()
![]()
ελπιδα μετα τη συναντηση θα παμε και στη θεσσαλονικη για την εκθεση? να ενημερωσω τους χαρτες στο gps !!!
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Θαρθω και θα σου φερω και το κοστολογιο γλυκεια μουvasilikirimp έγραψε:Γι αυτό κάνω ......παράπλευρη διαφήμιση ....επί πληρωμή χειροκρότημα ????? παίζει ????![]()
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
eleimon έγραψε:Θαρθω και θα σου φερω και το κοστολογιο γλυκεια μουvasilikirimp έγραψε:Γι αυτό κάνω ......παράπλευρη διαφήμιση ....επί πληρωμή χειροκρότημα ????? παίζει ????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
να βάλω καταμετρητή ...χειροκροτήματος ...
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
βασιλικη στα γερμανικα ειναι ολα???
ωχ ελπιδα τωρα βλεπω οτι ειναι αυτη τη βδομαδα!!! οποτε δε χρειαζεται αναβαθμιση το gps ειναι ετοιμο!!!
θυμασαι πως θα παμε ετσι?
ωχ ελπιδα τωρα βλεπω οτι ειναι αυτη τη βδομαδα!!! οποτε δε χρειαζεται αναβαθμιση το gps ειναι ετοιμο!!!
θυμασαι πως θα παμε ετσι?
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
yiorgos31 έγραψε:eleimon έγραψε:Εσυ θα εισαι εκει?????....vasilikirimp έγραψε:Θέλω να επιστήσω τη προσοχή στους κατοίκους της Βορείου Ελλάδος - ιδιαίτερα όσοι είναι στη Θεσ/νίκη ή γύρω περιοχές - για την έκθεση που ξεκινά αυτή την εβδομάδα μέσα στον εκθεσιακό χώρο της HELEXPO
Τιμώμενη χώρα θα είναι η Γερμανία - αναμένεται μεγάλο ενδιαφέρον - διότι θα υπάρξουν παρουσιάσεις ....συγκλονιστικές .....
Και άτομα έκπληξη ....... όσοι βρίσκονται εκεί κοντά ας έρθουν μια βολτούλα .....με την οικογένειά τους και τα παιδάκια τους ...αξίζει το κόπο.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα εισαι τι ρωταω αφου θαρθω εγω δε θασαι?
![]()
![]()
![]()
ελπιδα μετα τη συναντηση θα παμε και στη θεσσαλονικη για την εκθεση? να ενημερωσω τους χαρτες στο gps !!!
Μονη μου θα παω στη συναντηση μονη μου και στη Θεσσαλονικη....ενημερωσε τους χαρτες για αλλους....
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
- ΣΤΕΦΑΝΟΣ
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
quote]ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΑΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ...
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ[/quote]
μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!!
[/quote]
ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΑΙΚΟΣ;;;ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ... ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ[/quote]
μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!!
ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΑΙΚΟΣ;;;ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ... ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.
ο Χριστός σώζει....
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Μονες θα είμαστε ...διότι αν στεφθεί με επιτυχία μετά θα το κάψουμε στο ....... Μύλο !!!
Ελπιδούλα ....σωστή ??? ΜΟΝΕΣ !!!
Ελπιδούλα ....σωστή ??? ΜΟΝΕΣ !!!
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
αχ βασιλικη εφαγα πορτα... πουλαω gps κανενας καμια?
Re: Συνάντηση στην Ι.Μονή Οσίου Δαυίδ Ευβοίας
Δημοσίευσηαπό eleimon την Τρί Απρ 28, 2009 9:58 am
Αν κατσω εγω στη θεση του οδηγου το συζηταμε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()