Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από vasilikirimp »

ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:
vasilikirimp έγραψε:
ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΝ ΕΣΤΗΝΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΜΠΟΥΡΙΝΙ ΠΕΤΑΓΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ...

ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΓΙΑΤΟ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΟΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ,ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ "ΕΦΑΓΕ" ΤΕΛΙΚΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ...

δε μιλάμε για το παζάρι βιβλίου που γίνεται στη παραλία - αλλά τα τελευταία 5-6 χρόνια γίνεται μέσα στον εκθεσιακό χώρο και μάλιστα θεωρείται απο τις πιο καλές ευρωπαικές εκθέσεις - έχει αποσπάση βραβεία οργάνωσης και ποιότητας .......
ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΑΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ...
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ
μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!! :105 :105
Άβαταρ μέλους
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από ΣΤΕΦΑΝΟΣ »

yiorgos31 έγραψε:παρολα τα βιβλια που "εχασες" και τα εφαγε η θαλασσα το γραψιμο σου ειναι "κορυφαιο" :lol: :lol: :8 :8
εγω αντιθετα παρολο που ταξιδευω στη θαλασσα που σου εφαγε τα βιβλια το μονο που κερδισα ειναι η αρμυρα της :(
ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ Η ΑΡΜΥΡΑ ΤΗς ΘΑΛΑΣΣΑς ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ , ΜΗ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ.
ο Χριστός σώζει....
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από yiorgos31 »

eleimon έγραψε:
vasilikirimp έγραψε:Θέλω να επιστήσω τη προσοχή στους κατοίκους της Βορείου Ελλάδος - ιδιαίτερα όσοι είναι στη Θεσ/νίκη ή γύρω περιοχές - για την έκθεση που ξεκινά αυτή την εβδομάδα μέσα στον εκθεσιακό χώρο της HELEXPO

Τιμώμενη χώρα θα είναι η Γερμανία - αναμένεται μεγάλο ενδιαφέρον - διότι θα υπάρξουν παρουσιάσεις ....συγκλονιστικές .....

Και άτομα έκπληξη ....... όσοι βρίσκονται εκεί κοντά ας έρθουν μια βολτούλα .....με την οικογένειά τους και τα παιδάκια τους ...αξίζει το κόπο.....
Εσυ θα εισαι εκει?????.... :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 θα εισαι τι ρωταω αφου θαρθω εγω δε θασαι? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ελπιδα μετα τη συναντηση θα παμε και στη θεσσαλονικη για την εκθεση? να ενημερωσω τους χαρτες στο gps !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από eleimon »

vasilikirimp έγραψε:Γι αυτό κάνω ......παράπλευρη διαφήμιση ....επί πληρωμή χειροκρότημα ????? παίζει ???? :mrgreen: :mrgreen:
Θαρθω και θα σου φερω και το κοστολογιο γλυκεια μου :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από vasilikirimp »

eleimon έγραψε:
vasilikirimp έγραψε:Γι αυτό κάνω ......παράπλευρη διαφήμιση ....επί πληρωμή χειροκρότημα ????? παίζει ???? :mrgreen: :mrgreen:
Θαρθω και θα σου φερω και το κοστολογιο γλυκεια μου :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

να βάλω καταμετρητή ...χειροκροτήματος ... :mrgreen: :mrgreen: χαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από yiorgos31 »

βασιλικη στα γερμανικα ειναι ολα???
ωχ ελπιδα τωρα βλεπω οτι ειναι αυτη τη βδομαδα!!! οποτε δε χρειαζεται αναβαθμιση το gps ειναι ετοιμο!!!
θυμασαι πως θα παμε ετσι?
Mandriver0305.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από eleimon »

yiorgos31 έγραψε:
eleimon έγραψε:
vasilikirimp έγραψε:Θέλω να επιστήσω τη προσοχή στους κατοίκους της Βορείου Ελλάδος - ιδιαίτερα όσοι είναι στη Θεσ/νίκη ή γύρω περιοχές - για την έκθεση που ξεκινά αυτή την εβδομάδα μέσα στον εκθεσιακό χώρο της HELEXPO

Τιμώμενη χώρα θα είναι η Γερμανία - αναμένεται μεγάλο ενδιαφέρον - διότι θα υπάρξουν παρουσιάσεις ....συγκλονιστικές .....

Και άτομα έκπληξη ....... όσοι βρίσκονται εκεί κοντά ας έρθουν μια βολτούλα .....με την οικογένειά τους και τα παιδάκια τους ...αξίζει το κόπο.....
Εσυ θα εισαι εκει?????.... :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 θα εισαι τι ρωταω αφου θαρθω εγω δε θασαι? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ελπιδα μετα τη συναντηση θα παμε και στη θεσσαλονικη για την εκθεση? να ενημερωσω τους χαρτες στο gps !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quot

Μονη μου θα παω στη συναντηση μονη μου και στη Θεσσαλονικη....ενημερωσε τους χαρτες για αλλους....
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Άβαταρ μέλους
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 9:35 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από ΣΤΕΦΑΝΟΣ »

quote]ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΑΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ...
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ[/quote]

μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!! :105 :105[/quote]

ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΑΙΚΟΣ;;;ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ... ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.
ο Χριστός σώζει....
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Μονες θα είμαστε ...διότι αν στεφθεί με επιτυχία μετά θα το κάψουμε στο ....... Μύλο !!!

Ελπιδούλα ....σωστή ??? ΜΟΝΕΣ !!!
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από yiorgos31 »


Re: Συνάντηση στην Ι.Μονή Οσίου Δαυίδ Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό eleimon την Τρί Απρ 28, 2009 9:58 am
Αν κατσω εγω στη θεση του οδηγου το συζηταμε :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45
αχ βασιλικη εφαγα πορτα... πουλαω gps κανενας καμια? :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”