Σελίδα 2 από 3
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:40 am
από vasilikirimp
ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:vasilikirimp έγραψε:ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΝ ΕΣΤΗΝΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΜΠΟΥΡΙΝΙ ΠΕΤΑΓΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ...
ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΓΙΑΤΟ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΟΣΑ ΒΙΒΛΙΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ,ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ "ΕΦΑΓΕ" ΤΕΛΙΚΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ...
δε μιλάμε για το παζάρι βιβλίου που γίνεται στη παραλία - αλλά τα τελευταία 5-6 χρόνια γίνεται μέσα στον εκθεσιακό χώρο και μάλιστα θεωρείται απο τις πιο καλές ευρωπαικές εκθέσεις - έχει αποσπάση βραβεία οργάνωσης και ποιότητας .......
ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΑΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ...
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ
μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!!

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:40 am
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ Η ΑΡΜΥΡΑ ΤΗς ΘΑΛΑΣΣΑς ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ , ΜΗ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ.
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:41 am
από yiorgos31
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:44 am
από eleimon
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:46 am
από vasilikirimp
να βάλω καταμετρητή ...χειροκροτήματος ...

χαχαχαχα
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:48 am
από yiorgos31
βασιλικη στα γερμανικα ειναι ολα???
ωχ ελπιδα τωρα βλεπω οτι ειναι αυτη τη βδομαδα!!! οποτε δε χρειαζεται αναβαθμιση το gps ειναι ετοιμο!!!
θυμασαι πως θα παμε ετσι?
Mandriver0305.jpg
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:53 am
από eleimon
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:54 am
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
quote]ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΑΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ...
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ[/quote]
μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!!

[/quote]
ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΑΙΚΟΣ;;;ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ... ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:55 am
από vasilikirimp
Μονες θα είμαστε ...διότι αν στεφθεί με επιτυχία μετά θα το κάψουμε στο ....... Μύλο !!!
Ελπιδούλα ....σωστή ??? ΜΟΝΕΣ !!!
Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 9:57 am
από yiorgos31
αχ βασιλικη εφαγα πορτα... πουλαω gps κανενας καμια?
