Σελίδα 2 από 2

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 19, 2009 7:30 pm
από yiorgos31
Υπενθυμιζω... βαθμολογουνται στα ακολουθα...
1. Ευφυΐα
2. Κληρονομιά
3. Ηγεσία
4. Ανδρεία
5. Ευσπλαχνία

σιγουρα ο Αλεξανδρος δε θα μεγαλουργουσε αν δεν ειχε κληρονομησει μια φοβερη πολεμικη μηχανη απο τον πατερα του. Σιγουρα ο Κολοκοτρωνης δε θα γινοταν αρχιστρατηγος με τοσες επιτυχιες αν απο πισω δεν ειχε παληκαρια ψυχωμενα. κατι παρομοιο και οι υπολοιποι. ωστοσο...

-"Δεν θα ήσουν Θεμιστοκλής αν δεν ήσουν Αθηναίος.
- Κι' εσύ αν ήσουν Αθηναίος δεν θα ήσουν Θεμιστοκλής"

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 19, 2009 8:44 pm
από taxiarxhs
vasilikirimp έγραψε:Για μένα ο μεγαλύτερος Έλληνας είναι ο καθένας μας ξεχωριστά - ο λαός - κατά τη διάρκεια των χρόνων -

μόνο ο λαός και ο καθένας πολίτης ξεχωριστά του αρμόζουν βραβεία ....

Αμφιβάλλει κανείς - αυτή θα ήταν η δική μου απάντηση προς τη καθηγήτρια .....

Και αν θέλετε να το δούμε και τώρα στη πλάκα τότε όλοι - εχουν προσφέρει και κάτι δεν είναι ούτε ο Καποδίστριας μόνος του , ούτε ο Μ.Αλέξανδρος ούτε ουδείς μεμονομένα
όλοι μαζί συμβάλλουν

εκτός και να η καθηγήτρια το μπερδεύει με τα καλλιστεία και τις εκλογές - η συνεισφορά όμως δεν είναι " θέσεις " κατάκτησεις στη σημαντικότητα ...

Η σημαντικότητα είναι μια ολότητα ....
συμφωνω απολυτα.εαν δεν υπηρχε ο ανονυμως λαος τιοτα δεν γινοταν

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 20, 2009 6:43 am
από aposal
Να μην ξεχνάμε πως όλα τα χαρίσματα που έχει ο άνθρωπος είναι δώρα του Θεού και δεν οφείλονται στις δικές του δυνάμεις!
Ο άνθρωπος απλά εξελίσσει τα χαρίσματα (δώρα) αυτά, και από τον τρόπο που τα χρησιμοποιεί κρίνεται κιόλας!

Re: ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 20, 2009 7:30 am
από dionysisgr
EΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ??

Λεει ο τιτλος του θεματος. Και για να τιμησουμε την dora gian, που ελαβε τον κοπο και εβαλε το θεμα, να γραψουμε μια κουβεντα και εμεις. Λογος δεν υπαρχει, αλλα για να γινεται συζητηση.

Λοιπον.

Εγω ρωτω, τι ειναι καλυτερο, μια μπανανα, μια χοιρινη μπριζολα, ενα παγωτο, η μια ζεστη μεριδα ψιλοκομμενο πατσα πρωι πρωι οταν εχει κρυο;

Και θα μου πει καποιος ευλογα και δικαιως. Διονυση τα εχεις χασει τελειως; Περισσοτερο απο οτι τα ειχες χαμενα πριν;

Τι συγκρινεις ανομοια πραγματα εντελως ξενα μεταξυ τους, αλλης ουσιας και ποιοτητος, μοναδικα το καθενα σε γευση, ωφελιμοτητα, και προελευση και σκοπο;

Γιατι τα βαζεις ολα σε ενα μιξερ, και πας να τα συγκρινεις; Ειναι χαζο, ανοητο, απλοϊκο, και επιπολαιο, αυτο που κανεις Διονυση.

Η μπανανα ειναι γλυκια και εχει βιταμινη, η μπριζολα για να μας δυναμωνει, να μας αυξανει, το παγωτο μια απογευματινη απολαυση, και ο πατσας για να φτιαξει το στομαχακι μας, μετα απο βραδυνη οινοποσια..

Κατα τον ιδιο τροπο, ανοητοι του.. σκαϊ, ανιστορητοι, επιπολαιοι, αμερικανακια των "δημοσκοπησεων" για τις δημοσκοπησεις χωρις νοημα και σκοπο, για τις ηλιθιες εντυπωσεις, των αδαων, των αγνοουντων την μοναδικοτητα και το ανεπαναληπτο οχι μονο καθε προσωπικοτητος που εχει ανθρωπινη φημη, αλλα και καθε ανθρωπου, αναρωτηθειτε το εξης απλο;

Πως, με ποιο μετρο, ποια κλιμακα, ποιες αξιες, ποιο σκοπο, ποια γνωση αντικειμενικη, ποια αφορμη, ποιο συμπερασμα ωφελιμο, θα κρινει καποιος τον.. πιο μεγαλο ελληνα αναμεσα σε Φιλοσοφους, Ιατρους, Ηγετες, Αυτοκρατορες, Στρατηλατες, Αγωνιστες, και καθε λογης και ειδος πολιτειας;

Τι σχεση εχει ο Σωκρατης με τον Καραμανλη, ο Πλατωνας με τον Καποδιστρια, ο Αλεξανδρος με τον Παπανικολαου, και εγω με την θεια μου την χορευτρια..

Ενταξει κυριοι, δεχομαστε οτι ειμαστε κουνουπιδια, ηλιθιοι, ανοσοκατεσταλμενοι, εγκεφαλικα καμενοι, αλλα τουλαχιστον οχι ακομα, στον βαθμο που τα εχετε παθει εσεις!!

Θεος φυλαξοι!

Κλειστε τις τηλεορασεις, επιτελους, μπας και περισωσετε, οτι ακομα περισωζεται..

Συγνωμη για την παρεμβαση, και την αναστατωση.