Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Αρχιεπίσκοπος: «Είπε ο Χριστός μην ταϊζετε μετανάστες ή έγχρωμους;»
Δημιουργήθηκε στις Κυριακή, 13 Μαϊ 2012 - Συντάχθηκε από τον/την Romfea.gr
Το Ενοριακό Συσσίτιο του Ι. Ναού Κοίμησεως Θεοτόκου Φανερωμένης Χολαργού εγκαινίασε σήμερα το πρωί ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.
"Περνάμε δύσκολες ημέρες και υπάρχει ανασφάλεια για το μέλλον" σημείωσε ο Μακαριώτατος. "Ψάχνουμε λύσεις και απαντήσεις, ξεχνάμε όμως ότι ο Θεός είναι η παρηγοριά μας, η ελπίδα μας".
Ο Μακαριώτατος ευχήθηκε να μην χρειαστεί να γίνουν τέτοια άλλα έργα, όμως "η πραγματικότητα", τόνισε, "μας λέει πως πρέπει να κάνουμε ακόμη περισσότερα".
Απάντησε δε σε όσους κατηγορούν την Εκκλησία γιατί προσφέρει φαγητό στους μετανάστες, επισημαίνοντας πως "ο Χριστός δεν είπε πως αν κάποιος είναι έγχρωμος ή μουσουλμάνος να τον διώξεις".
Τέλος, εξήρε την στήριξη που δίνουν ακόμη και οι φτωχοί άνθρωποι από το υστέρημά τους για να λειτουργούν τα συσσίτια της Εκκλησίας.
Πηγή: romfea.gr
Δημιουργήθηκε στις Κυριακή, 13 Μαϊ 2012 - Συντάχθηκε από τον/την Romfea.gr
Το Ενοριακό Συσσίτιο του Ι. Ναού Κοίμησεως Θεοτόκου Φανερωμένης Χολαργού εγκαινίασε σήμερα το πρωί ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.
"Περνάμε δύσκολες ημέρες και υπάρχει ανασφάλεια για το μέλλον" σημείωσε ο Μακαριώτατος. "Ψάχνουμε λύσεις και απαντήσεις, ξεχνάμε όμως ότι ο Θεός είναι η παρηγοριά μας, η ελπίδα μας".
Ο Μακαριώτατος ευχήθηκε να μην χρειαστεί να γίνουν τέτοια άλλα έργα, όμως "η πραγματικότητα", τόνισε, "μας λέει πως πρέπει να κάνουμε ακόμη περισσότερα".
Απάντησε δε σε όσους κατηγορούν την Εκκλησία γιατί προσφέρει φαγητό στους μετανάστες, επισημαίνοντας πως "ο Χριστός δεν είπε πως αν κάποιος είναι έγχρωμος ή μουσουλμάνος να τον διώξεις".
Τέλος, εξήρε την στήριξη που δίνουν ακόμη και οι φτωχοί άνθρωποι από το υστέρημά τους για να λειτουργούν τα συσσίτια της Εκκλησίας.
Πηγή: romfea.gr
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Πολυ σωστα και Χριστιανικα ολα ετουτα, και καλως ειπωθηκαν, απο τον Αρχιεπισκοπο,
για οσους σκεφτονται διαφορετικα, και θελουν να αποκαλουνται Ορθοδοξοι Χριστιανοι ενω στην ουσια δεν ειναι.
"..Απάντησε δε σε όσους κατηγορούν την Εκκλησία γιατί προσφέρει φαγητό στους μετανάστες, επισημαίνοντας πως
"ο Χριστός δεν είπε πως αν κάποιος είναι έγχρωμος ή μουσουλμάνος να τον διώξεις" ".
Ορθοτατο και δικαιοτατο.
Οχι μονο θα το κανεις, αλλα και θα πεις και δοξα τω Θεω,
που σου δινει πνευματικη ευκαιρια και ωφελεια, μεσα απο την βοηθεια των συνανθρωπων σου.
Αλλα βεβαια εδω υπαρχει ο αντιλογος,
οπως υπαρχει και σε καθε λογο ανθρωπινο,
ετσι και στον λογο του κ.Ιερωνυμου.
Εδω ομως εχουμε να κανουμε και με σαφως υπονοουμενο λογο, τον Θεανθρωπινο λογο,
οπως περιγραφεται απο την παρεμβαση αυτη του Αρχιεπισκοπου.
Ο Χριστος, λοιπον, ειπε να ισχυει για ολους η αλληλεγγυη, ανεξαιρετως,
και δεν αναφερθηκε σε αυτη μονο των μαθητων Του,
και μετεπειτα ονομαζομενων εν τη Αντιοχεια ως Χριστιανων.
Γιατι ο Κυριος, απευθυνθηκε σε καθε ανθρωπο, και σε ολες τις εποχες.
Δεν ειπε οι μαθητες Του, να κανουν τα καλα, και το θελημα Του,
και ολοι οι αλλοι, να κανουν οτι θελουν και τους πει ο αντιθετος..
Γιατι πολλοι εχουν στο μυαλο τους κατι τετοιο.
Δεν μπορει δηλαδη να πει καποιος: Ε, εγω δεν ειμαι Χριστιανος, αρα δεν οφειλω καμμια αλληλεγγυη.
Αυτονοητο νομιζω ειναι αυτο, για καθε ανθρωπο, που θελει να ειναι και να ονομαζεται τετοιος.
Συνεπως πρεπει να ισχυει και η αρχη της αμοιβαιοτητος προς πασα κατευθυνση.
Γιατι οταν επικαλεισαι το ανθρωπινο στοιχειο, και το τοποθετεις πανω απο την Πιστη,
εστω και ρητορικα για να στηριξεις την σκεψη σου, και να στιγματισεις ρατσιστικα φαινομενα,
τοτε οφειλεις να εγκαλεσεις και τους μουσουλμανους, που αυτην την στιγμη που μιλαμε,
διωκουν, εκτελουν, φυλακιζουν, εκτοπιζουν, απειλουν, οδηγουν στην πεινα, και τον θανατο,
ειτε σωματικο, ειτε κοινωνικο, μεσω αποκλεισμου, αμετρητους Χριστιανους οπου γης,
με αδιαμφησβητητα και τεκμηριωμενα στοιχεια.
Σχετικη εκθεση του Πατριαρχειου Μοσχας, σοκαρει, νομιζω υπαρχει και αντιστοιχη της Ε.Ε.,
οι οποιες αποδεικνυουν οτι η μονη Πιστη που διωκεται απροκαλυπτα, και συνεχως στον πλανητη,
ειναι η Χριστιανικη, χωρις να παιρνεται διεθνως κανενα μετρο προστασιας, και χωρις,
να ειναι ορατο το ενδεχομενο η μουσουλμανικη πνευματικη ηγεσια και κοινοτητα,
να ακουσει τα κελευσματα της πολιτισμενης ανθρωποτητος, για κατευνασμο και ανοχη του διαφορετικου,
ενω η ιδια τα ζητα επιτακτικα απο τις χωρες οπου το ισλαμικο στοιχειο ειναι μειοψηφια.
Αρα και συμπερασματικα, ναι μεν, ειμαστε Χριστιανοι,
και εντελλομαστε σαφως, απο τον Κυριο της Αγαπης και της μακροθυμιας,
να δεχομαστε, και να περιθαλπουμε στο μετρο του καθενας, και χωρις φανφαρες και διαφημισεις τον ετερο αδελφο,
αλλα εφοσον αυτο δεν ειναι εστω τυπικο κοινωνικο, διακρατικο καθηκον, και καταπατειται απο την αλλη πλευρα,
οδηγουμαστε σε καταστασεις, εντασεων και συγκρουσεων, και παντως οχι με ευθυνη των οπου γης αδελφων Χριστιανων.
Δηλαδη εμεις κανουμε αυτο που πρεπει, για την αγαπη του Χριστου, και των ανθρωπων, για την ψυχη μας,
χωρις προκαταληψεις και διαχωρισμους, και προς δοξαν Θεου παντοτε,
αλλα απο την αλλη, δεν μπορει να ισχυει περιπου ως δογμα, η φιλοσοφια των αλλοθρησκων,
"τα δικα μας, δικα μας, και τα δικα σας, παλι δικα μας.."
Ο ιδιος ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, και ποιος μπορει να τον αμφισβητησει στην φιλανθρωπια του,
την αγιοτητα του, την σοφια του, και τις αρετες του, αλλα και στην μαρτυρικη του τελειωση,
ελεγε χαρακτηριστικα σε νεοελληνικη αποδοση οτι "O Χριστιανος δεν πρεπει να ειναι καρπαζοεισπρακτορας."
Να μην χανουμε το μετρο.
Αυτη τη στιγμη η ερημη η Ελλαδιτσα, παλευει να σωθει, και ολοι ειναι,
η, ουδετεροι στην καλυτερη περιπτωση, η, εναντιον της συνηθως,
και την ιδια ωρα, ταϊζει, περιθαλπει, και οδηγει ιεραποστολικα εις τον Θεον, οχι μονο οποιον ερχεται μεσα της,
αλλα και στην ταλαιπωρη Αφρικανικη ηπειρο, και αλλου, παρα την φτωχεια της, και την καταπτωση της.
Και δεν μπορουμε να προσαπτουμε στους Ελληνες, εστω και πλαγιω τω τροπω,
καμμια κατηγορια, για ελλειψη φιλανθρωπιας, και αλληλεγγυης προς πασα κατευθυνση και προσωπο.
Γιατι ο λαος αυτος ξερει και απο πολεμο, και απο προσφυγια, και απο καθε ειδους διωγμο και καταστροφη,
ιστορικα και διαχρονικα, τα εχει υποστει στο πετσι του, και δεν μπορει να ερχονται οι σφαγεις του κοσμου,
και οι καταπιεστες εν ονοματι καποιου ανυπαρκτου και μισαλλοδοξου "θεου", να μας εγκαλουν κιολας απο πανω.
Και μπορει ευκολα οι δηλωσεις αυτες, του Αρχιεπισκοπου, να οδηγησουν σε εσφαλμενα συμπερασματα πολλους,
και να θεωρησουν οτι, εδω ειναι τα κοροϊδα του πλανητη. Κανουμε οτι θελουμε, τους κοβουμε και τον λαιμο,
και αυτοι θα μας ταϊζουν μεχρι τελικης πτωσης, την εχουμε καταβρει αδερφε μου εδω, ελατε και οι υπολοιποι..
Εχει για ολους. Ελατε, αυτοι εδω, εχουν ως δογμα το: "σφαξε με Αγα μου, να αγιασω!!"
Λοιπον δεν ειναι ετσι ακριβως. Ουτε πρεπει να δινουμε αυτην την εικονα.
Δεν νομιζω οτι ειναι σε θεση να εκτιμησουν αρετες αυτοι που ερχονται με περιεργες διαθεσεις.
Ο ιδιος ο Κυριος ειπε και το: "να ειστε φρονιμοι ως οι οφεις, και ακεραιοι ως αι περιστεραι.."
Και δεν μπορει μολις παω εγω,
(οπως μου εχει διηγηθει αυτοπτης μαρτυς, και παθων φιλος μου),
στην Σαουδικη Αραβια,
να κανει απλως τον σταυρο του,
και να οδηγειται για ανακριση επι 8 ωρες σε αστυνομικο τμημα,
με την συσταση να μην το ξανακανει, γιατι θα παει φυλακη, χωρις δικαιωμα υπερασπισης.
Δεν ξερω, τι λετε, βαζω ενα ερωτημα εργασιας. Οποιος θελει να καταθεσει σκεψη.
Γιατι καποια πραγματα τα εχουμε παρεξηγησει, και αλλοιωσει ως προς το νοημα τους,
καθως ταπεινα φρονω, και δεν ειμαι νομιζω ο μονος.
για οσους σκεφτονται διαφορετικα, και θελουν να αποκαλουνται Ορθοδοξοι Χριστιανοι ενω στην ουσια δεν ειναι.
"..Απάντησε δε σε όσους κατηγορούν την Εκκλησία γιατί προσφέρει φαγητό στους μετανάστες, επισημαίνοντας πως
"ο Χριστός δεν είπε πως αν κάποιος είναι έγχρωμος ή μουσουλμάνος να τον διώξεις" ".
Ορθοτατο και δικαιοτατο.
Οχι μονο θα το κανεις, αλλα και θα πεις και δοξα τω Θεω,
που σου δινει πνευματικη ευκαιρια και ωφελεια, μεσα απο την βοηθεια των συνανθρωπων σου.
Αλλα βεβαια εδω υπαρχει ο αντιλογος,
οπως υπαρχει και σε καθε λογο ανθρωπινο,
ετσι και στον λογο του κ.Ιερωνυμου.
Εδω ομως εχουμε να κανουμε και με σαφως υπονοουμενο λογο, τον Θεανθρωπινο λογο,
οπως περιγραφεται απο την παρεμβαση αυτη του Αρχιεπισκοπου.
Ο Χριστος, λοιπον, ειπε να ισχυει για ολους η αλληλεγγυη, ανεξαιρετως,
και δεν αναφερθηκε σε αυτη μονο των μαθητων Του,
και μετεπειτα ονομαζομενων εν τη Αντιοχεια ως Χριστιανων.
Γιατι ο Κυριος, απευθυνθηκε σε καθε ανθρωπο, και σε ολες τις εποχες.
Δεν ειπε οι μαθητες Του, να κανουν τα καλα, και το θελημα Του,
και ολοι οι αλλοι, να κανουν οτι θελουν και τους πει ο αντιθετος..
Γιατι πολλοι εχουν στο μυαλο τους κατι τετοιο.
Δεν μπορει δηλαδη να πει καποιος: Ε, εγω δεν ειμαι Χριστιανος, αρα δεν οφειλω καμμια αλληλεγγυη.
Αυτονοητο νομιζω ειναι αυτο, για καθε ανθρωπο, που θελει να ειναι και να ονομαζεται τετοιος.
Συνεπως πρεπει να ισχυει και η αρχη της αμοιβαιοτητος προς πασα κατευθυνση.
Γιατι οταν επικαλεισαι το ανθρωπινο στοιχειο, και το τοποθετεις πανω απο την Πιστη,
εστω και ρητορικα για να στηριξεις την σκεψη σου, και να στιγματισεις ρατσιστικα φαινομενα,
τοτε οφειλεις να εγκαλεσεις και τους μουσουλμανους, που αυτην την στιγμη που μιλαμε,
διωκουν, εκτελουν, φυλακιζουν, εκτοπιζουν, απειλουν, οδηγουν στην πεινα, και τον θανατο,
ειτε σωματικο, ειτε κοινωνικο, μεσω αποκλεισμου, αμετρητους Χριστιανους οπου γης,
με αδιαμφησβητητα και τεκμηριωμενα στοιχεια.
Σχετικη εκθεση του Πατριαρχειου Μοσχας, σοκαρει, νομιζω υπαρχει και αντιστοιχη της Ε.Ε.,
οι οποιες αποδεικνυουν οτι η μονη Πιστη που διωκεται απροκαλυπτα, και συνεχως στον πλανητη,
ειναι η Χριστιανικη, χωρις να παιρνεται διεθνως κανενα μετρο προστασιας, και χωρις,
να ειναι ορατο το ενδεχομενο η μουσουλμανικη πνευματικη ηγεσια και κοινοτητα,
να ακουσει τα κελευσματα της πολιτισμενης ανθρωποτητος, για κατευνασμο και ανοχη του διαφορετικου,
ενω η ιδια τα ζητα επιτακτικα απο τις χωρες οπου το ισλαμικο στοιχειο ειναι μειοψηφια.
Αρα και συμπερασματικα, ναι μεν, ειμαστε Χριστιανοι,
και εντελλομαστε σαφως, απο τον Κυριο της Αγαπης και της μακροθυμιας,
να δεχομαστε, και να περιθαλπουμε στο μετρο του καθενας, και χωρις φανφαρες και διαφημισεις τον ετερο αδελφο,
αλλα εφοσον αυτο δεν ειναι εστω τυπικο κοινωνικο, διακρατικο καθηκον, και καταπατειται απο την αλλη πλευρα,
οδηγουμαστε σε καταστασεις, εντασεων και συγκρουσεων, και παντως οχι με ευθυνη των οπου γης αδελφων Χριστιανων.
Δηλαδη εμεις κανουμε αυτο που πρεπει, για την αγαπη του Χριστου, και των ανθρωπων, για την ψυχη μας,
χωρις προκαταληψεις και διαχωρισμους, και προς δοξαν Θεου παντοτε,
αλλα απο την αλλη, δεν μπορει να ισχυει περιπου ως δογμα, η φιλοσοφια των αλλοθρησκων,
"τα δικα μας, δικα μας, και τα δικα σας, παλι δικα μας.."
Ο ιδιος ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, και ποιος μπορει να τον αμφισβητησει στην φιλανθρωπια του,
την αγιοτητα του, την σοφια του, και τις αρετες του, αλλα και στην μαρτυρικη του τελειωση,
ελεγε χαρακτηριστικα σε νεοελληνικη αποδοση οτι "O Χριστιανος δεν πρεπει να ειναι καρπαζοεισπρακτορας."
Να μην χανουμε το μετρο.
Αυτη τη στιγμη η ερημη η Ελλαδιτσα, παλευει να σωθει, και ολοι ειναι,
η, ουδετεροι στην καλυτερη περιπτωση, η, εναντιον της συνηθως,
και την ιδια ωρα, ταϊζει, περιθαλπει, και οδηγει ιεραποστολικα εις τον Θεον, οχι μονο οποιον ερχεται μεσα της,
αλλα και στην ταλαιπωρη Αφρικανικη ηπειρο, και αλλου, παρα την φτωχεια της, και την καταπτωση της.
Και δεν μπορουμε να προσαπτουμε στους Ελληνες, εστω και πλαγιω τω τροπω,
καμμια κατηγορια, για ελλειψη φιλανθρωπιας, και αλληλεγγυης προς πασα κατευθυνση και προσωπο.
Γιατι ο λαος αυτος ξερει και απο πολεμο, και απο προσφυγια, και απο καθε ειδους διωγμο και καταστροφη,
ιστορικα και διαχρονικα, τα εχει υποστει στο πετσι του, και δεν μπορει να ερχονται οι σφαγεις του κοσμου,
και οι καταπιεστες εν ονοματι καποιου ανυπαρκτου και μισαλλοδοξου "θεου", να μας εγκαλουν κιολας απο πανω.
Και μπορει ευκολα οι δηλωσεις αυτες, του Αρχιεπισκοπου, να οδηγησουν σε εσφαλμενα συμπερασματα πολλους,
και να θεωρησουν οτι, εδω ειναι τα κοροϊδα του πλανητη. Κανουμε οτι θελουμε, τους κοβουμε και τον λαιμο,
και αυτοι θα μας ταϊζουν μεχρι τελικης πτωσης, την εχουμε καταβρει αδερφε μου εδω, ελατε και οι υπολοιποι..
Εχει για ολους. Ελατε, αυτοι εδω, εχουν ως δογμα το: "σφαξε με Αγα μου, να αγιασω!!"
Λοιπον δεν ειναι ετσι ακριβως. Ουτε πρεπει να δινουμε αυτην την εικονα.
Δεν νομιζω οτι ειναι σε θεση να εκτιμησουν αρετες αυτοι που ερχονται με περιεργες διαθεσεις.
Ο ιδιος ο Κυριος ειπε και το: "να ειστε φρονιμοι ως οι οφεις, και ακεραιοι ως αι περιστεραι.."
Και δεν μπορει μολις παω εγω,
(οπως μου εχει διηγηθει αυτοπτης μαρτυς, και παθων φιλος μου),
στην Σαουδικη Αραβια,
να κανει απλως τον σταυρο του,
και να οδηγειται για ανακριση επι 8 ωρες σε αστυνομικο τμημα,
με την συσταση να μην το ξανακανει, γιατι θα παει φυλακη, χωρις δικαιωμα υπερασπισης.
Δεν ξερω, τι λετε, βαζω ενα ερωτημα εργασιας. Οποιος θελει να καταθεσει σκεψη.
Γιατι καποια πραγματα τα εχουμε παρεξηγησει, και αλλοιωσει ως προς το νοημα τους,
καθως ταπεινα φρονω, και δεν ειμαι νομιζω ο μονος.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6471
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Και εγώ συμφωνώ Διονύση με το οτι δεν πρέπει απο την μια εμάς να μας διώκουν και εμείς απο την άλλη να δίνουμε τα πάντα σε όλους, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι στην δική μας δικαιοδοσία (να το πω έτσι), ώστε να επιλέγουμε.....................δεν ξέρω είμαι βαθύτατα προβληματισμένος πάνω σε αυτό και με την πρώτη ευκαιρία θα το συζητήσω με τον πνευματικό μου.
Ένα μεγάλο θέμα και μόνο ένας φωτισμένος άνθρωπος θα μας πει την οδό που πρέπει να πορευόμαστε πάνω στο θέμα αυτό.
Εγώ πάντως αυτή τη στιγμή αν είναι να βοηθήσω κάποιον και έχω να επιλέξω ανάμεσα σε εναν ορθόδοξο και σε έναν αλλόθρησκο θα διαλέξω τον ορθόδοξο και ο καλός Θεός ας με συγχωρέσει.
Η Αγαθή Προαίρεση και η καθαρή καρδιά πιστεύω ότι δεν θα μας "προδώσει" στην επιλογή μας.
Ένα μεγάλο θέμα και μόνο ένας φωτισμένος άνθρωπος θα μας πει την οδό που πρέπει να πορευόμαστε πάνω στο θέμα αυτό.
Εγώ πάντως αυτή τη στιγμή αν είναι να βοηθήσω κάποιον και έχω να επιλέξω ανάμεσα σε εναν ορθόδοξο και σε έναν αλλόθρησκο θα διαλέξω τον ορθόδοξο και ο καλός Θεός ας με συγχωρέσει.
Η Αγαθή Προαίρεση και η καθαρή καρδιά πιστεύω ότι δεν θα μας "προδώσει" στην επιλογή μας.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Kοιταξε Σταθη, δεν τιθεται θεμα, εαν και ποιον πρεπει να βοηθησουμε.
Αυτο ειναι λυμενο, οπως ειπα και παραπανω. Βοηθαμε οποιον εχει αναγκη, και τελος.
Ομως.
Το θεμα ειναι οτι πρεπει να μιλαμε και για τα καθ'ημας προβληματα, ενωπιον των αλλων,
και να ζηταμε, οχι μονο να βρισκομαστε εγκαλουμενοι, και δαρμενοι και απατημενοι απο την αλλη.
Δεν μπορει οπως ειπα παραπανω, να τσεκουρευονται οι Χριστιανοι, οπου γης,
να γινονται αισχη απο μισαλλοξια και ολοκληρωτικα θρησκευτικα καθεστωτα,
τα οποια εχουν αλλου δικαιωματα, και στους τοπους τους παλι μονο δικαιωματα,
και αρπαξαν οτι δημοκρατικο και ανθρωπινο υπαρχει απο την Χριστιανοσυνη,
και τους συμφερει, αλλα οπου την βρουν την Χριστιανοσυνη της αλλαζουν τα φωτα,
και εμεις εδω να διαφημιζουμε, απλα,
και να θεωρουμε οτι εδω ειναι, περιπου η.. "γη της επαγγελιας",
και οποιος ερθει, με οτι προθεση και να ερθει,
με οποιο σκοπο, και απο οποιον αυτουργο η μη,
να απολαμβανει μονο προνομια
χωρις καμμια υποχρεωση και σεβασμο στα θεσμια και ιερα του εθνους. Αρκετα.
Και δεν μπορει να μην μιλαει κανεις, για τους αδελφους μας,
που διωκονται, εκτος απο την Μοσχα.
Μονο ο Κυριλλος εθεσε θεμα διωγμου των Χριστιανων.
Το Φαναρι ασχολειται μονο με το περιβαλλον και τα συνεδρια της "αδελφικης" ανταλλαγης.. δογματων,
καθως και με την διωξη οσων αντιστεκονται στα σχεδια των οικουμενιστων.
Ολοι οι αλλοι, κανουν οτι δεν βλεπουν και δεν ξερουν.
Εκει το τοποθετω το θεμα.
Οπως ειχε βαλει θεμα και ο Pilotos, εαν θυμαμαι,
οτι αυτην την στιγμη εχουμε νεα μαρτυρολογια, σε πολλα σημεια του κοσμου,
και καποιοι κοιμουνται με τα τσαρουχια, και δεν μιλανε για να μην θιγουν οι αλλοθρησκοι,
και ο ορθος πολιτικα λογος, δηλαδη η υποκρισια στο εσχατο σημειο της.
Και δεν μπορει να πει, η να δεχτει, καποιος ελαφρα τη καρδια,
οτι ενταξει εσεις οι Χριστιανοι, μαρτυρες οφειλετε να γινετε, τι σας πειραξε; Ετσι λεει ο Χριστος.
Αυτα τα λενε γιατι ετσι εξυπηρετουνται οι δολιοι σκοποι τους, να αφανιστει η Πιστη του Χριστου,
απο την γη, ει δυνατον, προκειμενου να φερουν τον "παππουλη" τους μια ωρα αρχιτερα..
Καλο ειναι να μην δινουμε λαβες απο μονοι μας, παριστανοντας τα υποψηφια θυματα,
αλλα να εχουμε και μια δυναμικη τοποθετηση και στηρικη των αδελφων μας.
Αλλο να καλεσει ο καιρος και οι περιστασεις, και επιτρεψει ο Θεος να μαρτυρησουμε,
και αλλο να μας παιρνουν το κεφαλι, με το ετσι θελω,
γιατι ετσι τους βολευει κοσμικα, πολιτικα, θρησκευτικα, η οτι αλλο,
και να μην μιλαει κανεις, αλλα να κυριαρχει μονο η ευκολη συμπονοια για τους αλλοθρησκους,
και να μην θεωρειται καν ομολογια, ο θανατος Χριστιανων, αλλα απλα εγκληματα σε "ταραχες".
Θα δωσουμε ολοι λογο γι'αυτα που γινονται.
Το θεμα σηκωνει πολλη συζητηση, και ειναι ιδιαιτερα κρισιμο και ακανθωδες.
Αυτο ειναι λυμενο, οπως ειπα και παραπανω. Βοηθαμε οποιον εχει αναγκη, και τελος.
Ομως.
Το θεμα ειναι οτι πρεπει να μιλαμε και για τα καθ'ημας προβληματα, ενωπιον των αλλων,
και να ζηταμε, οχι μονο να βρισκομαστε εγκαλουμενοι, και δαρμενοι και απατημενοι απο την αλλη.
Δεν μπορει οπως ειπα παραπανω, να τσεκουρευονται οι Χριστιανοι, οπου γης,
να γινονται αισχη απο μισαλλοξια και ολοκληρωτικα θρησκευτικα καθεστωτα,
τα οποια εχουν αλλου δικαιωματα, και στους τοπους τους παλι μονο δικαιωματα,
και αρπαξαν οτι δημοκρατικο και ανθρωπινο υπαρχει απο την Χριστιανοσυνη,
και τους συμφερει, αλλα οπου την βρουν την Χριστιανοσυνη της αλλαζουν τα φωτα,
και εμεις εδω να διαφημιζουμε, απλα,
και να θεωρουμε οτι εδω ειναι, περιπου η.. "γη της επαγγελιας",
και οποιος ερθει, με οτι προθεση και να ερθει,
με οποιο σκοπο, και απο οποιον αυτουργο η μη,
να απολαμβανει μονο προνομια
χωρις καμμια υποχρεωση και σεβασμο στα θεσμια και ιερα του εθνους. Αρκετα.
Και δεν μπορει να μην μιλαει κανεις, για τους αδελφους μας,
που διωκονται, εκτος απο την Μοσχα.
Μονο ο Κυριλλος εθεσε θεμα διωγμου των Χριστιανων.
Το Φαναρι ασχολειται μονο με το περιβαλλον και τα συνεδρια της "αδελφικης" ανταλλαγης.. δογματων,
καθως και με την διωξη οσων αντιστεκονται στα σχεδια των οικουμενιστων.
Ολοι οι αλλοι, κανουν οτι δεν βλεπουν και δεν ξερουν.
Εκει το τοποθετω το θεμα.
Οπως ειχε βαλει θεμα και ο Pilotos, εαν θυμαμαι,
οτι αυτην την στιγμη εχουμε νεα μαρτυρολογια, σε πολλα σημεια του κοσμου,
και καποιοι κοιμουνται με τα τσαρουχια, και δεν μιλανε για να μην θιγουν οι αλλοθρησκοι,
και ο ορθος πολιτικα λογος, δηλαδη η υποκρισια στο εσχατο σημειο της.
Και δεν μπορει να πει, η να δεχτει, καποιος ελαφρα τη καρδια,
οτι ενταξει εσεις οι Χριστιανοι, μαρτυρες οφειλετε να γινετε, τι σας πειραξε; Ετσι λεει ο Χριστος.
Αυτα τα λενε γιατι ετσι εξυπηρετουνται οι δολιοι σκοποι τους, να αφανιστει η Πιστη του Χριστου,
απο την γη, ει δυνατον, προκειμενου να φερουν τον "παππουλη" τους μια ωρα αρχιτερα..
Καλο ειναι να μην δινουμε λαβες απο μονοι μας, παριστανοντας τα υποψηφια θυματα,
αλλα να εχουμε και μια δυναμικη τοποθετηση και στηρικη των αδελφων μας.
Αλλο να καλεσει ο καιρος και οι περιστασεις, και επιτρεψει ο Θεος να μαρτυρησουμε,
και αλλο να μας παιρνουν το κεφαλι, με το ετσι θελω,
γιατι ετσι τους βολευει κοσμικα, πολιτικα, θρησκευτικα, η οτι αλλο,
και να μην μιλαει κανεις, αλλα να κυριαρχει μονο η ευκολη συμπονοια για τους αλλοθρησκους,
και να μην θεωρειται καν ομολογια, ο θανατος Χριστιανων, αλλα απλα εγκληματα σε "ταραχες".
Θα δωσουμε ολοι λογο γι'αυτα που γινονται.
Το θεμα σηκωνει πολλη συζητηση, και ειναι ιδιαιτερα κρισιμο και ακανθωδες.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Διονύση, οι μάρτυρες της Εκκλησίας μας δεν παρακαλούσαν τους δημίους τους να τους σκοτώσουν για ν' αγιάσουν, αλλά δεν δίσταζαν να ομολογήσουν την πίστη τους και την αγάπη τους στο Χριστό, έστω κι αν αυτό θα τους οδηγούσε στο θάνατο.
Ο Χριστιανός δεν αλλάζει τη συμπεριφορά του με το φόβο μην παρεξηγηθεί και θεωρηθεί κορόιδο ή δεν είναι αρεστός ή ακόμη διωχθεί γι αυτή. Ο Χριστιανός ομολογεί Χριστόν κυρίως με τη συμπεριφορά του, που είναι πάντοτε σύμφωνη με το θέλημα του Θεού.
Το θέλημα του Θεού είναι ν' αγαπούμε τους συνανθρώπους μας και να τους βοηθούμε, όταν βρεθούν σε ανάγκη. Ο Χριστός δεν κάνει διάκριση ανάμεσα στους ανθρώπους, επομένως δεν έχουμε δικαίωμα να κάνουμε κι εμείς. Αυτό αφορά τους συνανθρώπους μας, που βρίσκονται ήδη στην πατρίδα μας και περιφέρονται πεινασμένοι, ρακένδυτοι, άστεγοι και άρρωστοι.
Βεβαίως κανείς δε μας υποχρεώνει ν' αφήνουμε τα σύνορα της πατρίδας μας αφύλακτα και να γνωρίζει ο κάθε πικραμένος, ότι μπορεί να έρθει εδώ χωρίς εμπόδια, έστω κι αν δεν έχουμε τη δυνατότητα πια να ταΐσουμε ούτε τους εαυτούς μας. Αυτό δεν είναι αλληλεγγύη προς τους πάσχοντες ανά τον κόσμο συνανθρώπους μας, αλλά αυτοκτονία, αφού αν έρθουν εδώ κι αυτοί δεν θα βρουν βοήθεια κι εμείς θα καταστραφούμε.
Αν και όποτε έχουμε τη δυνατότητα, θα πρέπει ως κράτος να φροντίζουμε για την βοήθεια προς τους λαούς που απειλούνται με ανθρωπιστική καταστροφή και να συνεργαζόμαστε με τις άλλες χώρες, να επιλύονται τα προβλήματα των λαών από τους αρμόδιους διεθνείς Οργανισμούς, όσο αυτό είναι δυνατόν.
Διονύση, αν ένας πεινασμένος λαθρομετανάστης χτυπήσει την πόρτα του σπιτιού σου και σου ζητήσει φαγητό κι ίσως ένα ρούχο να φορέσει, θα του αρνηθείς;
Σε καμιά περίπτωση δεν θα μπω στη λογική να επιρρίψω ευθύνες σ' ένα ταλαίπωρο συνάνθρωπό μου, της απαράδεκτης συμπεριφοράς των ομοεθνών του, συλλογικής και ατομικής. Δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να τον αφήσω αβοήθητο, ακόμη κι αν γνωρίζω ότι στο παρελθόν συμμετείχε κι αυτός σε τέτοιες λάθος συμπεριφορές, γιατί τότε σε τι θα διαφέρω απ' αυτόν;
Ο Χριστιανός δεν αλλάζει τη συμπεριφορά του με το φόβο μην παρεξηγηθεί και θεωρηθεί κορόιδο ή δεν είναι αρεστός ή ακόμη διωχθεί γι αυτή. Ο Χριστιανός ομολογεί Χριστόν κυρίως με τη συμπεριφορά του, που είναι πάντοτε σύμφωνη με το θέλημα του Θεού.
Το θέλημα του Θεού είναι ν' αγαπούμε τους συνανθρώπους μας και να τους βοηθούμε, όταν βρεθούν σε ανάγκη. Ο Χριστός δεν κάνει διάκριση ανάμεσα στους ανθρώπους, επομένως δεν έχουμε δικαίωμα να κάνουμε κι εμείς. Αυτό αφορά τους συνανθρώπους μας, που βρίσκονται ήδη στην πατρίδα μας και περιφέρονται πεινασμένοι, ρακένδυτοι, άστεγοι και άρρωστοι.
Βεβαίως κανείς δε μας υποχρεώνει ν' αφήνουμε τα σύνορα της πατρίδας μας αφύλακτα και να γνωρίζει ο κάθε πικραμένος, ότι μπορεί να έρθει εδώ χωρίς εμπόδια, έστω κι αν δεν έχουμε τη δυνατότητα πια να ταΐσουμε ούτε τους εαυτούς μας. Αυτό δεν είναι αλληλεγγύη προς τους πάσχοντες ανά τον κόσμο συνανθρώπους μας, αλλά αυτοκτονία, αφού αν έρθουν εδώ κι αυτοί δεν θα βρουν βοήθεια κι εμείς θα καταστραφούμε.
Αν και όποτε έχουμε τη δυνατότητα, θα πρέπει ως κράτος να φροντίζουμε για την βοήθεια προς τους λαούς που απειλούνται με ανθρωπιστική καταστροφή και να συνεργαζόμαστε με τις άλλες χώρες, να επιλύονται τα προβλήματα των λαών από τους αρμόδιους διεθνείς Οργανισμούς, όσο αυτό είναι δυνατόν.
Διονύση, αν ένας πεινασμένος λαθρομετανάστης χτυπήσει την πόρτα του σπιτιού σου και σου ζητήσει φαγητό κι ίσως ένα ρούχο να φορέσει, θα του αρνηθείς;
Σε καμιά περίπτωση δεν θα μπω στη λογική να επιρρίψω ευθύνες σ' ένα ταλαίπωρο συνάνθρωπό μου, της απαράδεκτης συμπεριφοράς των ομοεθνών του, συλλογικής και ατομικής. Δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να τον αφήσω αβοήθητο, ακόμη κι αν γνωρίζω ότι στο παρελθόν συμμετείχε κι αυτός σε τέτοιες λάθος συμπεριφορές, γιατί τότε σε τι θα διαφέρω απ' αυτόν;
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25440
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Νομίζω Νίκο ότι όντως υπάρχει ιεραρχία προτίμησης, αν μπορώ να το θέσω έτσι χοντρά. Αν θυμάμαι καλά (το έχω διαβάσει στο βιβλίο του μακαριστού Ευσέβιου Ματθαιόπουλου με τίτλο: Ο προορισμός του ανθρώπου) η ιεραρχία έχει ως εξής:
1. Συγγενείς
2. Λοιποί Χριστιανοί Ορθόδοξοι
3. Λοιποί
1. Συγγενείς
2. Λοιποί Χριστιανοί Ορθόδοξοι
3. Λοιποί
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Απόστολε, δεν πρόκειται για σειρά προτίμησης, αλλά για φυσικό κύκλο εφαρμογής της εντολής της αγάπης. Είναι προφανές ότι την εντολή της αγάπης την εφαρμόζουμε πρώτα στους ανθρώπους, που αποτελούν την στενή και ευρύτερη οικογένειά μας, επειδή μ' αυτούς ερχόμαστε συνήθως σε επαφή.
Όμως δεν υπάρχει αποκλεισμός σ' αυτό το προφανές. Δηλαδή, δε λέμε, επειδή οφείλω αγάπη στους οικείους μου δε μου περισσεύει για τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Όποιος μας ζητήσει βοήθεια, είμαστε υποχρεωμένοι να τον βοηθήσουμε κατά δύναμιν, χωρίς να κάνουμε διακρίσεις.
Όμως δεν υπάρχει αποκλεισμός σ' αυτό το προφανές. Δηλαδή, δε λέμε, επειδή οφείλω αγάπη στους οικείους μου δε μου περισσεύει για τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Όποιος μας ζητήσει βοήθεια, είμαστε υποχρεωμένοι να τον βοηθήσουμε κατά δύναμιν, χωρίς να κάνουμε διακρίσεις.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25440
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Νομίζω πως η παραπάνω σειρά που έγραψα αφορά στις περιπτώσεις που ΔΕΝ μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους, οπότε πρέπει να κάνουμε κάποια επιλογή.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Αν εννοείς ότι έχουμε ένα πιάτο φαγητό, σε ποιον θα το δώσουμε, στο παιδί μας ή σ' ένα τρίτο, στο παιδί μας θα το δώσουμε δεν υπάρχει αμφιβολία (εκτός αν το ίδιο το παιδί προτιμήσει να το δώσει από μόνο του). Αλλά συνήθως το θέμα δεν τίθεται έτσι. Εμείς περιχαρακωνόμαστε προληπτικά, μεριμνώντας για το αύριο από σήμερα.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Ορθοδοξία, Ελληνισμός και εθνικισμός
Κοιταξε Νικο, εδω δεν μιλανε τιποτα παιδακια του δημοτικου, ουτε καθυστερημενοι στον νου,filotas έγραψε:Απόστολε, δεν πρόκειται για σειρά προτίμησης, αλλά για φυσικό κύκλο εφαρμογής της εντολής της αγάπης. Είναι προφανές ότι την εντολή της αγάπης την εφαρμόζουμε πρώτα στους ανθρώπους, που αποτελούν την στενή και ευρύτερη οικογένειά μας, επειδή μ' αυτούς ερχόμαστε συνήθως σε επαφή.
Όμως δεν υπάρχει αποκλεισμός σ' αυτό το προφανές. Δηλαδή, δε λέμε, επειδή οφείλω αγάπη στους οικείους μου δε μου περισσεύει για τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Όποιος μας ζητήσει βοήθεια, είμαστε υποχρεωμένοι να τον βοηθήσουμε κατά δύναμιν, χωρίς να κάνουμε διακρίσεις.
τουλαχιστον στο μετρο του εφικτου, γιατι κατα βαθος ολοι για την ανακυκλωση ειμαστε,
αλλα παντως δεν ξερω εσυ, με ποιους εχεις μαθει να διαλεγεσαι απο τους δυο.
Σε αυτα που γραφουμε και με το νοημα που τα λεμε,
δεν χωρα πουθενα ο σχολιασμος που μου αντετεινες.
Απαραδεκτος.
Να μην σου πω εως και συκοφαντικος..
Η εγραψες αυτα με σκοπο να δημιουργησεις εντυπωσεις, εκ του μη οντος,
η δεν διαβασες καν, αυτα που εγραψα, και πολυ περισσοτερο δεν τα κατανοησες.
Αρκει αυτο και μονο, για να φανει, ξεκαθαρα οτι εισαι εκτος θεματος, και απαντας επιπολαια.
Γραφω εγω παραπανω:
Kοιταξε Σταθη, δεν τιθεται θεμα, εαν και ποιον πρεπει να βοηθησουμε.
Αυτο ειναι λυμενο, οπως ειπα και παραπανω. Βοηθαμε οποιον εχει αναγκη, και τελος.
Kαι απαντας εσυ με ρητορικο ερωτημα εκτος τοπου και χρονου..
"..Διονύση, αν ένας πεινασμένος λαθρομετανάστης χτυπήσει την πόρτα του σπιτιού σου και σου ζητήσει φαγητό κι ίσως ένα ρούχο να φορέσει, θα του αρνηθείς; "
Ο καθενας που διαβαζει ας βγαλει τα συμπερασματα του.
Μετα λενε καποιοι οτι ειμαι επιθετικος και δεν ξερω τι.
Οταν διαβαζετε μερικοι, και δεν γινωσκετε αυτα που αναγιγνωσκετε,
και κανετε το ασπρο μαυρο, και την σκεψη την γυρνατε αναποδα,
επειδη βαριεστε να διαβασετε την σκεψη του συνομιλητη σας, η θελετε να πειτε το δικο σας,
και να φανειτε οι αγαπολογοι του αιωνος τουτου, μετα φταιω εγω.
Οποτε τι να σχολιασω παρακατω αυτα που γραφεις,
ασε που αντιφασκεις δυο φορες μεσα στην ιδια σου τοποθετηση.
Ας σου κανω ενα ρητορικο ερωτημα και εγω με την σειρα μου.
Ερχονται καμμια δεκαπενταρια λαθρομεταναστες και σου κατσικωνονται στο σπιτι σου,
και το οικειοποιουνται, με το ετσι θελω, και μην το θεωρησεις φανταστικο σεναριο,
εχει γινει ηδη πολλακις στην αθηνα, και αλλου.
1.Θα φυγεις να πας στα βουνα, και θα τους το χαρισεις χαριν της αγαπης σου;
2.Θα το παιξεις ανωτερος και θα καθισεις να τους υπηρετεις;
3.Θα τους πεις να καλεσουν και τους φιλους τους;
Eχει και αλλες επιλογες, αλλα βαριεμαι.
Ετσι;
Για να μην μιλαμε με συνθηματα και κλισε,
και ανεξοδες αγαπολογιες του πληκτρολογιου,
γιατι δεν μπορω, με πιανει αναγουλα,
απο την πολλη αγαπη.
Αφου εχετε τοση πολλη, δανειστε μου και εμενα,
και τα βρισκουμε οταν θα εχω πολλη,
θα σας την γυρισω πισω..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."