Σελίδα 11 από 30
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 10:36 am
από smarti
Συμφονω!!!!!!!! Ασ βαλει καποιος μια ταξη αν μπορει.Εγω σε θεματα οργανωσης ειμαι εντελως :sleepy2:
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 10:40 am
από smarti
Sorry για τα ορθογραφικα .

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 10:43 am
από theodnot
smarti έγραψε:Sorry για τα ορθογραφικα .

συγχωρεμενη συγχωρεμενη
αλλα τι θα γινει, ποτε και που θα τα πουμε παιδακια ;;; οεο
ποτε ποτε ποτε;;;;;
που που που;;;;
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 10:46 am
από smarti
Το που σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην το αλαζετε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #:-S
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 1:05 pm
από stratos
μπαίνει κανείς Ορος αυριο;

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 4:19 pm
από kleanthis
stratos έγραψε:μπαίνει κανείς Ορος αυριο;


( ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩ!! ΟΧΙ ΗΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΨΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 5:24 am
από theodnot
παιδακια δε βλεπω κινηση σχετικα με την συναντηση!!!!
ουδεις;;; τι εγινε την ξεχασαμε;;;;
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 5:33 am
από smarti
Μηπως θα μπορουσαμε να κανουμε τη συναντηση σε συνδιασμο με μια επισκεψη στον Αγιο Δυονισιο εν Ολυμπου:Ειναι παρα πολυ ωραια εκει ,εχει και ωραια λουκουμακια .Τι λετε:
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 5:46 am
από filotas
smarti έγραψε:Μηπως θα μπορουσαμε να κανουμε τη συναντηση σε συνδιασμο με μια επισκεψη στον Αγιο Δυονισιο εν Ολυμπου:Ειναι παρα πολυ ωραια εκει ,εχει και ωραια λουκουμακια .Τι λετε:
Συμφωνώ, πολύ θα ήθελα να επισκεφτώ το Μοναστήρι, όμως δεν είναι κοντά στον τόπο συνάντησης και θα χρειαστούμε αρκετή ώρα.
Λοιπόν, να το κλείσουμε Σάββατο 7/6 απόγευμα 17.00 Ολυμπιακή Ακτή.
Πού ακριβώς γιατί δεν έχω πάει ξανά;
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 5:49 am
από smarti
Δεν ειναι και μακρια .Ειναι 30 λεπτα το πολυ.Και δεν χρειαζετε να παρουμε ολοι αυτοκινητα .Ας στρημοχτουμε και λιγο.Αν θελετε μπορω να ειδοποιησω και καποιον στη μονη ,οποιος θελει να μιλησει εκει με καποιον μοναχο .Ειναι και πολυ ευγενικοι.Δεν νομιζω να μας χαλασουν το χατηρι.
