Σελίδα 12 από 19

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:27 pm
από sotirio
Και να χαιρεστε οτι δεν ηταν το Κοράνι γιατι δεν θα ειχες υπομονετικους
και ανεκτικους Χριστιανους ....
Αλλα πες μου ποια η Αποφαση της Ι Συνόδου ?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:27 pm
από Misha
ινδικη καταγωγη???

"ομοια ομοιοις εισιν ιαματα" Ιπποκρατης


ζωικη δυναμη?


αν ανοιξεις ενα οποιοδηποτε βιβλιο ιστοριας της ιατρικης θα βρεις σε ποια περιοδο χρησιμοποιηθηκε ο ορος και απο ποιους γιατρους και ερευνητες.
αν δεν εχεις στο σπιτι το πανεπιστημιακο συγγραμμα ,θα βρεις καποιο στη βιβλιοθηκη του νοσοκομειου ή αν θελεις σου δανειζω εγω.

το θεωρω απαραδεκτο απο αποφοιτο οδοντιατρικης να κανει τετοια ερωτηση γι αυτο δεν την απαντω.

κρουσεις επι της αγιας Γραφης

ο Σαμουελ Χανεμαν ειχε τον δικο του τροπο παρασκευης,ασφαλως δεν μισουσε την Αγια Γραφη μαλλον προσδοκουσε την θεια βοηθεια για το φαρμακο που ετοιμαζε.

σε καθε περιπτωση σημερα τα ομοιοπαθητικα φαρμακα παρασκευαζονται με ηλεκτρονικα μηχανηματα και δεν επεμβαινει ανθρωπινο χερι πλην της περιπτωσεως που καποιος θελει να πειραματιστει με την παλια μεθοδο.


για τα ζωικης προελευσης φαρμακα


οι παλιοι ομοιοπαθητικοι αλλα και συγχρονοι ερευνητες πειραματιζονται με τα παντα.ενας ομοιοπαθητικος φαρμακοποιος ηταν επιπολλους μηνες στη ζουγκλα του Αμαζονιου προσπαθωντας να βρει νεα φαρμακα.

μου κανει εντυπωση που ενας επιστημονας οπως εσυ ,ο οποιος γνωριζει πως το πρωτο αντιβιοτικο ,η πενικιλλινη, προηλθε απο τη σιχαμερη μουχλα του ψωμιου, εκπλησσεται απο την ερευνα και τα αποτελεσματα της.

αληθεια μεχρι προσφατα (η και ακομα) χρησιμοποιουσες υδραργυρο για τα σφραγισματα.ζητησες συγγνωμη στους ασθενεις σου για την χρονια δηλητηριαση που τους προκαλεσες εν αγνοια σου?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:33 pm
από yparxei
nomizo o kathenas ayto poy eixe na pei to eksethese ikanopoihtika kai mas edose na katalavoyme pano kato ti paizei kai thn prosopikh toy apopsi...
egine antiliptos loipon kai pisteyo dene xei nohma na synexisei aytos o dialogos giati isos arxizei kai ginetai ligo eristikos...

ti lete kai eseis?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:37 pm
από Misha
να πω κι ενα τελευταιο φιλε Υπαρχει( χωρις να θελω να εχω τον τελευταιο λογο.)

ο Παστερ χρησιμοποιησε επεξεργασμενο μεδουλι λυσσασμενου κουνελιου σε ενεσιμη μορφη για να θεραπευσει τη λυσσα σε ανθρωπους .

ειναι λιγοτερο αηδιαστικο αυτο απο την ψειρα ή τον ψυλλο?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:44 pm
από yparxei
ε και αρκετα φαρμακα βγαινουν απο το δηλητηριο του φιδιου.σωστα?

παντως ενταξει υπαρχει γενικοτερα οπως ειπες και εσυ misha μια αμφισβητηση για την αξιοπιστια της ομοιοπαθητικης τωρα ο sotirio θεωρει οτι η ομοιοπαθητικη ολοκληρη η καποια φαρμακα-γιατροσοφια της ειναι αποτελεσμα και μαγειας.κατι δηλ αναλογο με τα ματζουνια του μεσαιωνα η του προηγουμενου (μαλλον και του νυν) αιωνα.αυτο μαλλον δεν μπορει καποιος να το αποδειξει στα σιγουρα.απο κει και περα και αυτα που ειπες ειναι αξιολογοτατα
παντως το οτι εχει η αγγλια την ομοιοπαθητικη σε πεντε νοσοκομεια (πως το πες τελος παντων μεχεχ) δεν την δινει κυρος διοτι (αναλογικα να ας πουμε) και η αμερικη εχει στα πανεπιστημια της κατι παραψυχολογιες και κατι αλλες περιεργες σχολες δεν θα πει οτι αυτα τα καραγκιοζιλικια ειναι επιστημη.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:51 pm
από Misha
φιλε Υπαρχει,οτι μπαινει σε αμερικανικο νοσοκομειο εξυπηρετει την σχεση οφελους/εξοδων ,χρηματοδοτειται απο ιδωτικες ασφαλιστικες εταιρειες και δεν μπαινει ανεξεταστα και προχειρα.

για να βαζει το Ηarvard η το Μεμοριαλ καποιες νεες προσεγγισεις στη λιστα του μαλλον κατι καλο θα γινεται....

αλλα επειδη δεν γνωριζω σε τι αναφερεσαι ακριβως δεν συνεχιζω για να μην πλατιασω.

με τη λογικη οτι ειναι σε νοσοκομειο δεν ειναι απαραιτητα καλη ιατρικη,ξεφευγουμε και δεν εχουμε σταθερη βαση για συζητηση.

μετα καλο γινεται οτι εξυπηρετει την φιλοσοφικη τοποθετηση εκαστου.

πχ λενε οι αμερικανοι της "χριστιανικης επιστημης" :θα με κανει καλα ο Θεος με την προσευχη ,δεν χρειαζομαι γιατρους κ νοσοκομεια

ε,τα ποσοστα θανατων απο καρκινο μεταξυ τους ειναι διπλασια απο το γενικο πληθυσμο

δε μπορει ενα ΕΣΥ οπως της Μ.Βρεττανιας να εχει επι σχεδον 2 αιωνες ομοιοπαθητικα νοοκομεια. για πλακα η για να παιζουν τους γιατρους και τις νοσοκομες.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:56 pm
από yparxei
ε για κατι εξωτικες σχολες λεω στην αμερικη που εξυπηρετουν μαλλον την αναλογια οφελος στην τσεπη μας/χρηματα μεχε

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:58 pm
από sotirio
Χαλαρά και ΕΝΑ ΕΝΑ
Την αποψη σου αντιμάχωμαι οχι την ΥΠΑΡΞΗ ΣΟΥ!
Ηρεμα μην μου παθης και τιποτα !
Οι προσωπικες επιθέσεις δεν με πειράζουν απλά τζάμπα κολαζομαστε
οταν προχωράμε σε αυτες !
Ζητώ παντα συγνωμη απο τους ασθενεις μου που τους βλεπω σαν εικονα
θεου ......Χαλαρά ....

Ο παστερ δεν τα δονουσε επι της Αγ. Γραφής !!

Καταλαβε οτι αυτο που εσυ θεωρεις Επιστημη τις κάθετες δονήσεις που
παραδεχεσαι οτι εκανε ο Πατερας της ομοιοπαθητικης επι της Αγιας Γραφης
εγω το λεω σατανιστική τελετή ....
Συγνωμη αν κάνω λάθος !Αλλα αποψη μου !
ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ Ι. Συνόδου επι της ομοιοπαθητικής ?
Ειρηνη υμιν για σήμερα !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 9:58 pm
από Misha
δε λεμε για τετοια πανεπιστημια ,αυτα ειναι σαν τις οφ σορ εταιρειες.

σημερα υπαρχουν αυριο κλεινουν.

αν ειναι ομως Harvard η Stanford η Yale ??

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 19, 2006 10:00 pm
από yparxei
ναι εκει αλλαζει το πραγμα εχεις δικιο...αλλα τι να πω .... τιποτα :)

παντως και παλι η αμφιβολια μου για την ομοιοπαθητικη ειναι μεγαλη....μου ακουγεται κατι αλα βιετναμεζο βελονιστη μεχ μεχ