Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 17, 2007 12:55 pm
...να διακρίνεται....
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://xristianos.net/forum/
Άρα;nkope έγραψε:Για να δω τι χαρακτηρισμούς μάζεψα σήμερα:
Χουντικός, ανασφαλής, οπισθοδρομικός, ανώριμος, καταπιεστής :D :D :D .
Όλα τα δέχομαι, Μόνο αυτή τη σύγκριση με τους παπικούς, ...ιεροεξεταστής δηλαδή, ε όχι αυτή πάει πολύ.


http://www.youtube.com/watch?v=tXUNanrJ29kROMFAIA έγραψε:Μου είναι αδύνατο να καταλάβω για ποιό λόγο κάποια θέματα θεωρούνται πνευματικά και κάποια άλλα όχι.
Τι είναι τελικα πνευματικό ;
Τι είναι η πνευματικότητα ;
Δεν απτεται της καθημερινότητάς μας, των προβληματισμών μας ;
Στην καθημερινότητα μας δεν καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε το καθε τι με πνευματικό τρόπο ;
Ακόμα και το να μάθουμε να συνυπάρχουμε αγαπητικά με όλες τις διαφωνίες τις διαφορές και τις αντιπαραθέσεις μας δεν είναι πνευματικότητα; Ίσως η μεγαλύτερη.
Που είναι γραμμένο πως ο χριστιανοί οφείλουν να είναι ενα αβουλα πλάσματα, φωτοκόπιες ο ενας του άλλου , χωρίς απόψεις για την ζωή, χωρίς ενεργό συμμετοχή στην κοινωνία, χωρίς λάθη και πάθη, χωρίς ενταση;
Μέσα από όλα αυτά δεν προσπαθούμε να ανέβουμε την σκάλα που οδηγεί στην ανω Ιερουσαλήμ..?
Και αν πέσουμε, δεν θέλουμε το χερι δίπλα μας να μας σηκώσει ;
Και αν κάνουμε λάθος, δεν χρειαζόμαστε τον αδελφό να μας το πει για να το διορθώσουμε;
Εχει αρχίσει να με εκνευρίζει η όλη κατασταση εδω μέσα για τα καλά.
Δεν βλέπουμε πέρα από την μύτη μας και το παίζουμε όλοι μας "σοφοί"
Αντιγράφουμε τσιτατα και δεν κάνουμε κανένα πράξη.
Νεκρό γραμμα κοντευουμε να καταντήσουμε για τον ..φόβο των Ιουδαίων.
Μην μας παρεξηγήσει ο ενας, ό άλλος...
Γραβάτες και καθωσπρεπισμός, σοβαροφανεια χωρίς ίχνος σοβαρότητας...
Κομμένες γλώσσες, και λοβοτομημενα μυαλά...
Μην σηκώσει κανείς κεφάλι, θα του το κόψουμε.
Μην μιλήσει κανείς !!! Απαγορευεται !!!
...Ευρέθην εις εξορίαν, "διότι δεν συνεμμορφωθην, προς τας υποδείξεις".
Κρατιέμαι να μην δημοσιεύσω ξανα εκείνη την φωτό που τόσο είχε ενοχλήσει και είχε οδηγήσει στον αποκλεισμό μου τα "δίσεκτα χρόνια" της δικής μου "εξορίας" ...
σσσσσσς μην μιλάς ρομφαία !!!!! ξερίζωσε την γλώσσα σου και ΣΩΠΑ !!!!