Σελίδα 13 από 30

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 10:04 am
από kleanthis
ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΚΑΙ ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ. ΤΙ ΛΕΤΕ?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 10:53 am
από smarti
Απο μενα ενταξει. :) :)
περημενω τον αντρα μου να μας πει ενα καλο σημειο συναντησης σε καποια εξοδο .[/b]

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 4:23 pm
από konstantinoupolitis
Χωρίς να διακατέχομαι απο ευσεβισμό ή τάσεις προσκυνήματος για να μην θεωρηθούν αυτές οι συναντήσεις κοσμικού χαρακτήρα, θεωρώ εκ των ων ούκ άνευ να το συνδυάζουμε με κάποια επίσκεψη κάπου, σε έναν ιστορικό χώρο σε μια Μονή. Και μου είναι κάπως αδιανόητο να βρεθούμε στην Κατερίνη και να μην πάμε μέχρι την Μονή του Αγίου Διονυσίου του εν Ολύμπω.

Δεν είναι μακριά απο την Κατερίνη, βασικά είναι ελάχιστη διαδρομή μετά το Λιτόχωρο ( 5 λεπτά περίπου ) και βρίσκω ιδανικό σημείο για πρώτη συνάντηση την Μονή και χώρο στάθμευσης.

Εφόσον συναντηθούμε Κυριακή μπορώ απο τις 12:00 και μετά λόγω ψαλτικής και πρωινής βέβαια Θ. Λειτουργίας.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 4:31 pm
από smarti
καποιοι δεν το ξερουν που ειναι η Μονη.γι αυτο μηπως θα ηταν καλυτερα να συναντηθουμε σε καποια εξοδο.Π.χ εξοδο Λιτοχωρου.: Τι λετε;Μπορειτε να ορισετε ημερομηνια:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 30, 2008 7:07 am
από aposal
Περίμενα από εμάς τους Βόρειους να βάλουμε τα γυαλιά στους πρωτευουσιάνους, καθότι είμαστε πιο :
ευφυείς,
ευρυματικοί,
αποφασιστικοί,
έντιμοι,
συναισθηματικοί και
ειλικρινείς,
αλλά μάλλον διαψέυστηκα.
Προτείνω λοιπόν, κάποιος από τους πολλούς φίλους του Βορρά (κατά προτίμηση άνδρας), που θα συμμετάσχει σίγουρα, να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να προτείνει - επιτέλους - μία λύση με το έτσι θέλω και όσοι θέλουν ας ακολουθήσουν :
Πχ Συνάντηση το Σάββατο στις 17:00 στο Λιτόχωρο, κάπου στην είσοδο της πόλης (όπου πιθανόν να υπάρχει χώρος παρκαρίσματος) για :
1. Προσκύνημα στην Ι. Μονή Αγίου Διονυσίου και
2. Καφέ στο Λιτόχωρο

Το Λιτόχωρο έχει πρόσβαση από την Εθνική, οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα προσέγγισης.
Δεν χρειάζονται πολλά - πολλά. Τα υπόλοιπα αποφασίζονται από τους παρόντες στη σύναξη.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 30, 2008 7:37 am
από konstantinoupolitis
Σάββατο 7 Ιουνίου 12:00 / 12:30 στο Λιτόχωρο ή στο χώρο της Μονής Αγίου Διονυσίου.

Καφέ ή φαγητό οπωσδήποτε σε παράλιο χώρο Κατερινόσκαλα / Ολυμπιακή ακτή που ούτως ή άλλως είναι στην επιστροφή προς Θεσσαλονίκη.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 30, 2008 7:39 am
από konstantinoupolitis
Εναλλακτικά πρώτα καφές και φαγητό σε παράλιο χώρο.

Κατάληξη με εσπερινό και λουκουμάκι στη Μονή και επιστροφή.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 30, 2008 7:45 am
από Teri
konstantinoupolitis έγραψε:Σάββατο 7 Ιουνίου 12:00 / 12:30 στο Λιτόχωρο ή στο χώρο της Μονής Αγίου Διονυσίου.

Καφέ ή φαγητό οπωσδήποτε σε παράλιο χώρο Κατερινόσκαλα / Ολυμπιακή ακτή που ούτως ή άλλως είναι στην επιστροφή προς Θεσσαλονίκη.
Ψηφίζω αυτή την εκδοχή και δηλώνω συμμετοχή!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 30, 2008 7:46 am
από Gewrgiosgr
Είμαι μέσα για όλες τις ημερομηνίες του Ιουνίου εκτός 21 γιατι παντρεύετε η αδερφή μου.

Πολύ καλή ι ιδέα για τον Άγιο Διονύσιο.


Υπολογίστε με !

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 30, 2008 7:57 am
από theodnot
λυπαμαι δεν μπορω να ακολουθησω γιατι γραφω εξετασεισ απο τις 13.30 μεχρι τις 17.00 ( το ανεφερα ξανα). :cry:
δεν ξερω για μετα τις 17.30 'η 18.00
οπως και να εχει ευχομαι να περασετε υπεροχα ( δυστυχως δεν θα σας γνωρισω) :cry: :(