Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Συντονιστής: Συντονιστές
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Κι εγώ θα προτιμούσα απόγευμα και απ' ότι βλέπω και ο filotas επίσης. Εκτός αν συνεχίσετε και το απόγευμα, αλλά αν ξεκινήσετε απο τις 12:00 ...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
Gewrgiosgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Φλώρινα
Ας κανονίσουμε μια ημερομηνια που να μπορούμε όλοι.
Λοιπον θα προσπαθήσω να βάλω μια τάξη....
Καταρχήν η συνάντηση θα γίνει με την βοηθεια του Θεού.
θα έιναι Σάββατο η Κυριακή μεσα τον Ιούνη?
Αν ναι έχουμε και λέμε:
εγώ δεν μπορώ 21 γιατι παντρέυετε η αδερφή μου αρα μπορώ τις ημερομηνίες:
7-8 14-15 22 και 28 -29
πειτε και εσείς ποιε ημερομινιες μπορείτε.πολοι δουλεουνε και Σαββατο οπως εγω αλλα θα παρω αδεια αν είναι για την ταπεινωτητα σας αρα μηπως είναι καλύτερα Κυριακή??
γράψτε ημερομηνίες και να κάνουμε μια σούμα πρέπει να το κανουνισούν απο ποιο νωρίς.
Ελπίζω μεχρι την Δευτέρα να έχει βγεί μια άκρη :)
Λοιπον θα προσπαθήσω να βάλω μια τάξη....
Καταρχήν η συνάντηση θα γίνει με την βοηθεια του Θεού.
θα έιναι Σάββατο η Κυριακή μεσα τον Ιούνη?
Αν ναι έχουμε και λέμε:
εγώ δεν μπορώ 21 γιατι παντρέυετε η αδερφή μου αρα μπορώ τις ημερομηνίες:
7-8 14-15 22 και 28 -29
πειτε και εσείς ποιε ημερομινιες μπορείτε.πολοι δουλεουνε και Σαββατο οπως εγω αλλα θα παρω αδεια αν είναι για την ταπεινωτητα σας αρα μηπως είναι καλύτερα Κυριακή??
γράψτε ημερομηνίες και να κάνουμε μια σούμα πρέπει να το κανουνισούν απο ποιο νωρίς.
Ελπίζω μεχρι την Δευτέρα να έχει βγεί μια άκρη :)
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Μην το πάρουμε πάλι από την αρχή!
Ό, τι πει ο Κων/ολίτης!
Αν μπορείτε πάντως (ως παρέα) να υφίστασθε και το απόγευμα, θα εξυπηρετούνταν και 2-3 μέλη ακόμα!
Ό, τι πει ο Κων/ολίτης!
Αν μπορείτε πάντως (ως παρέα) να υφίστασθε και το απόγευμα, θα εξυπηρετούνταν και 2-3 μέλη ακόμα!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Ο Αντώνης (plagiaskepsi) που την Δευτέρα εξέφρασε την επιθυμία να παρευρεθεί επειδή είναι και ο ίδιος Βορειοελλαδίτης, μας διαβάζει;
Αντώνη, μια και είσαι ο μόνος που βγαίνει καλά στις φωτογραφίες (ως γνήσιος έφηβος), φρονώ πως, εφόσον έχεις τη δυνατότητα, δεν πρέπει να λείψεις!
Αντώνη, μια και είσαι ο μόνος που βγαίνει καλά στις φωτογραφίες (ως γνήσιος έφηβος), φρονώ πως, εφόσον έχεις τη δυνατότητα, δεν πρέπει να λείψεις!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Ας πω και εγω μια εξυπναδα ,μην βαρεσετε ομως.Σκεφτηκα πως αν βρεθουμε μεσημερι ,θα ειναι δυσκολα στο μοναστηρι να βρουμε καποιον να μιλησουμε και απο την αλλη για τις απογευματινες ωρες και θα βολευε περισσοτερα ατομα αλλα και θα ητα ποιο ευκολο να μιλησουμε με καποιον και δεν θα ψηθουμε στη καψα.
Λοιπον ας ανακεφαλαιωσουμε να μπει μια ταξη
ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΩΡΑ 17.00
ΕΙΣΟΔΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
Τι λετε συμφωνειτε:
Λοιπον ας ανακεφαλαιωσουμε να μπει μια ταξη
ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΩΡΑ 17.00
ΕΙΣΟΔΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
Τι λετε συμφωνειτε:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
[/b]
1.smarti
2.teri
3.Aposal
4.kleanthis
5.Theonot
6.konstantinopolitis
7.eortologio gr
8.ktistos
9.Agio oros;
10.Plagiaskepsi;
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αν θελετε συμπληρωστε την κατασταση :)
1.smarti
2.teri
3.Aposal
4.kleanthis
5.Theonot
6.konstantinopolitis
7.eortologio gr
8.ktistos
9.Agio oros;
10.Plagiaskepsi;
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αν θελετε συμπληρωστε την κατασταση :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
-
kleanthis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 335
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη
smarti έγραψε:Ας πω και εγω μια εξυπναδα ,μην βαρεσετε ομως.Σκεφτηκα πως αν βρεθουμε μεσημερι ,θα ειναι δυσκολα στο μοναστηρι να βρουμε καποιον να μιλησουμε και απο την αλλη για τις απογευματινες ωρες και θα βολευε περισσοτερα ατομα αλλα και θα ητα ποιο ευκολο να μιλησουμε με καποιον και δεν θα ψηθουμε στη καψα.
Λοιπον ας ανακεφαλαιωσουμε να μπει μια ταξη
ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΩΡΑ 17.00
ΕΙΣΟΔΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
ΕΓΩ ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ!
Τι λετε συμφωνειτε:
-
eortologio_gr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1644
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
- Επικοινωνία:
-
plagiaskepsi
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1648
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am
