Misha έγραψε:αχ...
οποιος δεν εχει ζωντανο,ενεργό και αισθητή την Χάρη του Αγιου Πνευματος είναι κινουμενο πτώμα λέει ο αγιος Συμεων ο Ν.Θεολόγος...
κι οσοι γευθηκαν την Χάρη του Θεού λενε πως η ζωή τους μετά τον ερχομό Της δεν είχε καμμία σχέση με τα όσα βίωναν πριν...
εκείνη της φρικτής θυσίας, των φρικτών μυστηρίων..
398- Εδώ πρεπει να σημειώσωμεν ότι το καθάυτό μνημόσυνον είναι η μνημόνευσις υπό του Ιερέως των κεκοιμημένων κατά την θείαν Λειτουργίαν, ευθύς μετά τον καθαγιασμόν των Τιμίων Δώρων. Τούτο όμως το αγνοούν πολλοί, νομίζουν ότι το καθαυτό μνημόσυνον είναι η σύντομος Ακολουθία, που τελείται μετά την Θ. Λειτουργίαν.Διαυτό και προσέρχονται δυστυχώς εις αυτήν χωρίς να έχουν εκκλησιασή καθόλου!
399-Ετονίσαμεν ότι κάθε φορά που προσευχόμεθα υπέρ αλλήλων, κάμνομεν έργον ¨Αγιον, ευάρεστον εις τον Θεόν. Πράγματι μετά θάνατον δεν υπάρχει τρόπος μετανοίας...
400-ο Ιερός Χρυσόστομος αναφερόμενος εις τις ευχές με τις οποίες δέεται ο Ιερεύς και ο λαός υπέρ των κεκοιμημένων ευθύς μετά την καθαγίασιν των Τιμίων Δώρων παρατηρεί. Είναι μεγάλη τιμή το να μνημονευθεί το όνομα σου κατά την ώραν εκείνη
406-Διότι με τις προσευχές και τις ελεημοσύνες σου ωφελείται εκείνος (ο μεταστάς) διά σού <<408>>, είναι περίοδος αναμονής και διά τους Αγίους, τους Μάρτυρες και τους Οσίους, διότι και αυτοί προσδοκούν Ανάστασιν νεκρών γ’) την ανάστασιν των σωμάτων, δ) την καθολικήν κρίσιν και ε) την <<ζωήν του μέλλοντος αιώνος>>, το Μυστήριον της ογδόης ημέρας. Η Προσωπικότης λοιπόν του καθενός μας...
414-Μετά θάνατον, μετά τον χωρισμόν του σώματος από την ψυχήν, η ψυχή συνεχίζει να ζεί αναμένουσα την γενικήν εξανάστασιν των νεκρών. Επομένως, όταν ομιλούμεν περί αναστάσεως νεκρών σωμάτων. Αυτά είναι εκείνα, τα οποία θα αναστηθούν, διά να ενωθούν και πάλιν με την σύντροφον των, την αθάνατον ψυχήν.
415-Επειδή ανάστασης είναι η Δευτέρα ανόρθωσης αυτού που έχει πέσει, διότι πως θα αναστηθούν οι ψυχές, που είναι αθάνατες; Την αλήθειαν αυτήν μας απεκάλυψεν ο Θεός, όπως αναφέραμεν ήδη από τους χρόνους της Π. Διαθήκης. Ο προφήτης Ιεζεκιήλ εις το 37ον κεφάλαιον των προφητειών του καλεί, εν ονόματι του Κυρίου τα <<ξηρά οστά>>να συναρμολογηθούν, να λάβουν σάρκες, να ενδυθούν σώμα να ανακτήσουν πάλιν την ζωτικότητα των και αφού λάβουν πνεύμα, να ζήσουν και να σταθούν εις τα πόδια των..
420-Εάν μεν η ψυχή μόνη ηγωνίσθη και επέτυχε την αρετή, τότε άς στεφανωθεί μόνη της, εάν όμως είχε μερίδιον εις τους άθλους της αρετής και το σώμα τότε <<μετ’αυτού στεφανούσθω.
421-Η αθάνατος ψυχή αναμένει την ανάστασιν του σώματος, διότι χωρίς αυτό δεν πρόκειται να λάβει τα <<απόρρητα αγαθά>> της Βασιλείας, όπως επίσης και δεν πρόκειται να τιμωρηθεί χωρίς το σώμα..
429-όπως ο Θεός ώρισεν, ώστε από το εν και απλούν σπέρμα, από μίαν μικρή σταγόνα <<ανθρωπείου σπέρματος>> να δημιουργούνται οστά και νεύρα και σάρκες και να γίνεται ολόκληρος και άρτιος άνθρωπος, κατά παρόμοιον τρόπον δύναται ο Θεός να ενώσει <<το διαλελυμένον>> σώμα και να αναστήσει το νεκρόν.
434-Εν πρώτοις παρατηρούν ότι το σώμα εκείνο θα είναι το αυτό όπως σημειώνει ο θείος Χρυσόστομος. Δηλαδή θα είναι αυτό τούτο το σώμα, που υπήρξεν επί της γής, αλλά με Ιδιότητες διαφορετικές. Κάτι παρόμοιον θα συμβεί και με το σώμα, το οποίον θα αναστηθεί. <<8217>>. Ο Πέτρος θα είναι Πέτρος, ο Παύλος, Παύλος και ο Φίλιππος, Φίλιππος. Τούτο φαίνεται και από της παραβολής του πλουσίου και του Λαζάρου.