Σελίδα 15 από 38

Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:57 pm
από silver
ΠΙΣΩ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...


Παρακολουθώντας κανείς όλη αυτή τήν αναστάτωση πού από μία αστρονομική βελτίωση ( επιφανειακώς τουλάχιστον ) προέκυψε, έρχεται σέ εύλογη απορία γιά τό, άν άξιζε τελικά αυτή ή αλλαγή νά ενσωματωθεί καί στήν Εκκλησία...

Εκ πρώτης όψεως ή απορία είναι εύστοχη, όμως υπήρχε καί μιά άλλη " προέκταση - στόχος " σέ βάθος χρόνου, κι΄ εκεί ακριβώς απέβλεπε ή μεγάλη αλλαγή...

Ή ημερολογιακή διαφορά τών 13 ημερών, αμελητέα εκ πρώτης όψεως άν επρόκειτο γιά μία Διεθνή σύγκλιση συναλλαγών καί Διπλωματίας, καθώς περνούσαν τά χρόνια έδειχνε αμυδρά στήν αρχή καί καθαρά μετέπειτα, πού τελικά πηγαίναμε...

Υπήρχε λοιπόν ένας "απώτερος στόχος" γιά τό μέλλον, μιά καί πάρα πολλές αλλαγές πού συμβαίνουν στά έθνη, γίνονται μέ μακρυπρόθεσμο σχεδιασμό γιά τό τελικό αποτέλεσμα πού είναι καί τό ζητούμενο...

Σήμερα, φαίνεται καθαρά, ότι αυτή ή Αστρονομική διαφορά πού αρχικά κάποιοι επικαλέσθηκαν, ήταν τό πρόσχημα προσεγγίσεως τής Παπικής "εκκλησίας" πρός τήν Ορθόδοξη Εκκλησία τής Ανατολής, καί ακολούθως ή αφομοίωσή της...

Όμως, αυτή ή προσέγγιση, χωρίς ουσιαστική αλλαγή καί κατάργηση τών νεωτεριστικών αλλαγών τού Παπισμού πού αποσχίσθηκε μόνος του από τήν Ορθόδοξη Εκκλησία τής Ανατολής τό 1054, θά είναι στήν ουσία μία δηλητηρίαση καί αιρετικοποίηση καί τής Ορθοδοξίας, καί μία ακύρωση τής σωτηρίας τών ψυχών τών πιστών της.

Κι΄ αυτό, γιατί ό Παπισμός σήμερα, ευρισκόμενος εκτός Αποστολικής συνέχειας μετά τό σχίσμα τού 1054, καθώς καί διακοπής τής διά χειροτονιών Ορθοδόξου διαδοχής ( από γενεά σέ γενεά), στερείται ουσιαστικά σήμερα τής ιερωσύνης καί τής εν Χριστώ εγκυρότητας σύμφωνα μέ τά όσα ό Χριστός, οί Άγιοι Απόστολοι, καί οί Οικουμενικές σύνοδοι μάς άφησαν νά τηρούμε...

Αυτή λοιπόν ή διαφορά τών 13 ημερών, ίσως αμελητέα επιφανειακώς, υπήρξε ή αρχή τού διχασμού τής Εκκλησίας στήν Ελλάδα, πού επιδεινώθηκε θεαματικά όταν τά τελευταία χρόνια ή "Εκκλησία "τών ΓΟΧ θέλοντας νά διασφαλιστεί από διαροές οπαδών της πρός τό Νέο Ημερολόγιο, προχώρησε σέ μία απαράδεκτη δογματικά καί θεολογικά ενέργεια, χαρακτηρίζοντας τά μυστήρια τού Νέου ημερολογίου άκυρα, ψευδή, καί ανυπόστατα, καί συντάσσοντας τό 90% τών πιστών στήν Ελλάδα, ίσο μέ τούς Παπικούς καί τούς Προτεστάντες...

Ή ενέργεια αυτή, πού καλλιεργήθηκε συστηματικά εξ΄ αφορμής καί τών απαράδεκτων Οικουμενιστικών συμπροσευχών ( υπό τό πρόσχημα τής " ειρήνης καί τής αγάπης "), μέ αιρετικούς αλλά καί αλλόθρησκους, ανωτάτων στελεχών τής Ορθοδοξίας, απέκοψε τελικά τίς γέφυρες γιά μία εσωτερική, όπως πρίν τό 1924, ευλογημένη ενότητα...

Απο την ιστοσελίδα : www.kivotoshelp

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:59 pm
από xenos
Ξέχασα να σε ευχαριστήσω αγαπητέ PATIENT για την απάντηση που έδωσες στα ερωτήματά μου!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 10:04 pm
από YiaVi
PATIENT έγραψε:Συμπερασματικά , ενώ το πνεύμα της Α' Οικ.Συνόδου ήταν η αποφυγή των αιρετικών και ταυτόχρονα η ενότητα των (ορθοδόξων) χριστιανών , αυτό που πέτυχε η εορτολογική καινοτομία του 20ου αιώνα ήταν ακριβώς τα αντίθετα : To πλησίασμα προς τους αιρετικούς και η διάσπαση της ενδοορθόδοξης ενότητας σε λατρευτικό επίπεδο και η διάσπαση της "ταυτόχρονης , ομοιόμορφης εκδήλωσης και εξωτερίκευσης" της Ορθοδοξίας.
Η κατανόηση των ανωτέρω νομίζω ότι θα βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος. Η επιμονή στην άγνοια θα διαιωνίζει την κατάσταση και όσο θα εκστομίζονται λόγια απο την μια και την άλλη πλαυρά τόσο πιο δύσκολη θα καθίσταται η επούλωση της πληγής.
Ωραία όλα αυτά αδελφέ και τα προσυπογράφω. Κακώς η αλλαγή του ημερολογίου, κάκιστος ο εμπνευστής της (ο μασώνος υπερφιλόδοξος αρχιερέας Μελέτιος Μεταξάκης, που είχε και κακά τέλη, απ'όσο ξέρω).
Ποιό το πρόβλημα όμως;
Η αδιαλλαξία της ιεραρχίας των Παλαιοημερολογιτών, οι άπειρες διασπάσεις τους, οι καυγάδες και τα σχίσματα για ζητήματα ελάσσονα (οι εικόνες της Αγίας Τριάδος και της Αναστάσεως, ή και προσωπικές εμπάθειες), και άλλα και άλλα. Η περιφρόνηση απέναντι σε άγιες μορφές της ελλαδικής Εκκλησίας και του Οικουμενικού Πατριαρχείου μόνο και μόνο επειδή ακολουθούσαν το νέο ημερολόγιο (από τον άγιο Άνθιμο της Χίου μέχρι τον προσφάτως κοιμηθέντα γέροντα Αμβρόσιο της Μονής Δαδίου).
Και προπαντός η μέγιστη βλασφημία να θεωρούν, πολλοί από αυτούς, τα μυστήρια των κληρικών του νέου ημερολογίου άκυρα.
Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Ξεκάθαρα.
Οι μόνοι που διαφέρουν και με τους οποίους μπορείς να συννενοηθείς είναι αυτοί της συνόδου του Κυπριανού. Και αυτοί όμως έχουν ελάχιστο ποίμνιο στην Ελλάδα.

Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε γειτονιά του Πειραιά με πολλές παλαιοημερολογίτικες εκκλησίες. Και σε εσπερινούς έχω πάει, και σε μερικές λειτουργίες, και τη Μεγάλη Παρασκευή (για να ακούσω όλα τα εγκώμια!) και πάμπολλες φορές έχω περάσει να ανάψω κερί και να προσευχηθώ. Ειδικά δε σε αυτό, ποτέ δεν κάνω διάκριση μεταξύ εκκλησίας του νέου και του παλαιού. Και κάποια μοναστήρια με το παλαιό τα ευλαβούμαι πολύ για τους αγίους τους: την οσία Ειρήνη τη Χρυσοβαλάντου στη Λυκόβρυση, τον Άγιο Αρτέμιο στον Κορυδαλλό.
Σε όποια όμως εκκλησία του παλαιού και να μπω τα τελευταία χρόνια, βλέπω αυτή την ανθρωπομορφική εικόνα της Αγίας Τριάδας, η οποία μόνο κατ'οικονομία γίνεται δεκτή από ορθόδοξης θεολογικής πλευράς. Εντάξει, υπάρχει και στον μητροπολιτικό ναό του Πειραιά (Αγία Τριάδα) και στην Αγία Τριάδα του Βύρωνα, αλλά κατ' οικονομία, είπαμε (άκρα οικονομία θα έλεγα, γνωρίζοντας τα πρακτικά και τις αποφάσεις της 7ης Οικουμενικής Συνόδου). Και οι Παλαιοημερολογίτες την έχουν αναγάγει αυτή την εικόνα σε κριτήριο Ορθοδοξίας και την έχουν βάλει σε όλους τους ναούς τους. Μήπως σιγά-σιγά γλιστρούν και αυτοί σε κακοδοξίες; Πρώτα η επίσημη ή ανεπίσημη θεώρηση των μυστηρίων του νέου ημερολογίου ως άκυρα, τώρα η ανθρωπομορφική και αντικανονική εικόνα της Αγίας Τριάδας, αύριο τί;

Πώς λοιπόν μπορεί κανείς να αναπαυτεί στους Παλαιοημερολογίτες;

Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2007 4:33 am
από silver
Ο YiaVi έγραψε :

Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε γειτονιά του Πειραιά με πολλές παλαιοημερολογίτικες εκκλησίες. Και σε εσπερινούς έχω πάει, και σε μερικές λειτουργίες, και τη Μεγάλη Παρασκευή (για να ακούσω όλα τα εγκώμια!) και πάμπολλες φορές έχω περάσει να ανάψω κερί και να προσευχηθώ. Ειδικά δε σε αυτό, ποτέ δεν κάνω διάκριση μεταξύ εκκλησίας του νέου και του παλαιού.
Αγαπητέ εν Κυρίω YiaVi, με τη σκέψη ότι μου επιτρέπεις να κάνω μια ερώτηση προχωρώ:
Οι αγαπητοί Παλαιοημερολογίτες πιστεύουν ότι τα Μυστήρια της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι άκυρα (άμοιρα Θ. Χάρητος). Αν τα Μυστήρια της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι άκυρα, τότε και τα Μυστήρια των υπολοίπων τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών που κοινωνούν με την Εκκλησία της Ελλάδος, είναι άκυρα. Αυτά διδάσκει η εκκλησιολογία της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, γι’ αυτό τον λόγο οι εν Ελλάδι Παλαιοημερολογίτες δεν κοινωνούν, όχι μόνον με την Εκκλησία της Ελλάδος, αλλά με καμία άλλη τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία ανά την οικουμένη. Γνωρίζουμε ότι ο Κύριός μας στο κόσμο αυτό που ζούμε έχει Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Αν λοιπόν, η Εκκλησία της Ελλάδος είναι τοπική Ορθόδοξος Εκκλησία, της ανά την οικουμένην Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, τότε η «Εκκλησία» των Παλαιοημερολογιτών δεν είναι Εκκλησία, διότι δεν κοινωνεί με καμία τοπική Ορθόδοξο Εκκλησία. Αν η «Εκκλησία» των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, τότε η Εκκλησία της Ελλάδος και αι ανά την οικουμένη μετ’ αυτής κοινωνούσαι τοπικαί Εκκλησίαι δεν είναι η Εκκλησία του Χριστού μας δηλ. η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Γράφεις ότι οι Παλαιοημερολογίτες δεν δέχονται έγκυρα Μυστήρια στην Εκκλησία της Ελλάδος. Αυτή η διδασκαλία είναι αίρεσις, και κατ’ ακολουθία μία «Εκκλησία» που κηρύττει αίρεση λέγεται και είναι αιρετική. Από τα γραφόμενά σου συμπεραίνω ότι γνωρίζεις τη διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αναφέρεις ότι εκκλησιάζεσαι στις «Εκκλησίες» των Παλαιοημερολογιτών δηλαδή σε αιρετική «Εκκλησία». Ενώ εμείς, ανέτως, καταπατούμε τους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας, γιατί άραγε, βάζουμε καταιγιστικώς εναντίον άλλων που συγκοινωνούν με τους αιρετικούς; Αδελφέ, πιστεύω θα γνωρίζεις ότι ο κίνδυνος της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι διπλός : Ο πρώτος ο σατανοκίνητος Οικουμενισμός και ο δεύτερος ο ψυχώλεθρος Φανατισμός, που οδηγεί τελικά σε φρικαλέες βλασφημίες και αιρέσεις και επισκοτίζει την αλήθεια. Άς φοβηθούμε αμφότερα και άς φύγουμε μακριά τους. Μη κλίνουμε ούτε δεξιά ούτε αριστερά. Τη μέση και Κυριακή οδό θα πορευόμεθα. Αυτή είναι, της ακηράτου Ορθοδοξίας, η οδός.

Re: Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2007 9:27 am
από YiaVi
silver έγραψε:
Ο YiaVi έγραψε :

Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε γειτονιά του Πειραιά με πολλές παλαιοημερολογίτικες εκκλησίες. Και σε εσπερινούς έχω πάει, και σε μερικές λειτουργίες, και τη Μεγάλη Παρασκευή (για να ακούσω όλα τα εγκώμια!) και πάμπολλες φορές έχω περάσει να ανάψω κερί και να προσευχηθώ. Ειδικά δε σε αυτό, ποτέ δεν κάνω διάκριση μεταξύ εκκλησίας του νέου και του παλαιού.
Αγαπητέ εν Κυρίω YiaVi, με τη σκέψη ότι μου επιτρέπεις να κάνω μια ερώτηση προχωρώ:
Οι αγαπητοί Παλαιοημερολογίτες πιστεύουν ότι τα Μυστήρια της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι άκυρα (άμοιρα Θ. Χάρητος). Αν τα Μυστήρια της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι άκυρα, τότε και τα Μυστήρια των υπολοίπων τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών που κοινωνούν με την Εκκλησία της Ελλάδος, είναι άκυρα. Αυτά διδάσκει η εκκλησιολογία της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, γι’ αυτό τον λόγο οι εν Ελλάδι Παλαιοημερολογίτες δεν κοινωνούν, όχι μόνον με την Εκκλησία της Ελλάδος, αλλά με καμία άλλη τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία ανά την οικουμένη. Γνωρίζουμε ότι ο Κύριός μας στο κόσμο αυτό που ζούμε έχει Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Αν λοιπόν, η Εκκλησία της Ελλάδος είναι τοπική Ορθόδοξος Εκκλησία, της ανά την οικουμένην Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, τότε η «Εκκλησία» των Παλαιοημερολογιτών δεν είναι Εκκλησία, διότι δεν κοινωνεί με καμία τοπική Ορθόδοξο Εκκλησία. Αν η «Εκκλησία» των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, τότε η Εκκλησία της Ελλάδος και αι ανά την οικουμένη μετ’ αυτής κοινωνούσαι τοπικαί Εκκλησίαι δεν είναι η Εκκλησία του Χριστού μας δηλ. η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Γράφεις ότι οι Παλαιοημερολογίτες δεν δέχονται έγκυρα Μυστήρια στην Εκκλησία της Ελλάδος. Αυτή η διδασκαλία είναι αίρεσις, και κατ’ ακολουθία μία «Εκκλησία» που κηρύττει αίρεση λέγεται και είναι αιρετική. Από τα γραφόμενά σου συμπεραίνω ότι γνωρίζεις τη διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αναφέρεις ότι εκκλησιάζεσαι στις «Εκκλησίες» των Παλαιοημερολογιτών δηλαδή σε αιρετική «Εκκλησία». Ενώ εμείς, ανέτως, καταπατούμε τους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας, γιατί άραγε, βάζουμε καταιγιστικώς εναντίον άλλων που συγκοινωνούν με τους αιρετικούς; Αδελφέ, πιστεύω θα γνωρίζεις ότι ο κίνδυνος της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι διπλός : Ο πρώτος ο σατανοκίνητος Οικουμενισμός και ο δεύτερος ο ψυχώλεθρος Φανατισμός, που οδηγεί τελικά σε φρικαλέες βλασφημίες και αιρέσεις και επισκοτίζει την αλήθεια. Άς φοβηθούμε αμφότερα και άς φύγουμε μακριά τους. Μη κλίνουμε ούτε δεξιά ούτε αριστερά. Τη μέση και Κυριακή οδό θα πορευόμεθα. Αυτή είναι, της ακηράτου Ορθοδοξίας, η οδός.
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΦΙΛΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΡΟΤΟΥ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΔΑΧΕΣ. :(
Γνωρίζω πολύ καλά την ελληνική γλώσσα και γράφω σωστά ελληνικά, οπότε τα κείμενά μου δεν δίνουν εύκολα λαβή σε παρανοήσεις. Σε αυτό είμαι κατηγορηματικός.
Και επί του προκειμένου:
Έγραψα ότι στο παρελθόν είχα εκκλησιαστεί σε ναούς των παλαιοημερολογιτών (εδώ χρησιμοποίησα παρελθοντικό χρόνο και όχι ενεστώτα, δες το καλύτερα σε παρακαλώ).
Έγραψα επίσης ότι περνάω που και που, άμα με φέρει ο δρόμος, και ανάβω κανένα κερί σε παλαιοημερολογίτικη εκκλησία (εδώ χρησιμοποίησα ενεστώτα, όχι ιστορικό ενεστώτα).
Και έγραψα (αντιγράφω κατά λέξη): "σε αυτό δεν κάνω διάκριση μεταξύ εκκλησίας του νέου και του παλαιού". Δηλαδή: στο να μπω να ανάψω ένα κερί, να προσευχηθώ βρε αδελφέ.

Το παλαιοημερολογιτικό είναι σχίσμα, δεν είναι αίρεση, ας μην υπερβάλλουμε. Το άκυρο των μυστηρίων του Νέου Ημερολογίου δεν το υποστηρίζουν κατηγορηματικά όλοι οι παλαιοημερολογίτες και πολλοί από την παράταξη του Χρυσοστόμου (Κιούση) το απορρίπτουν κατηγορηματικά (αν και όχι "στεντορεία τη φωνή", επειδή φοβούνται τους φανατικούς). Αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Το δυστύχημα είναι ότι δεν την αποκηρύσσουν ξεκάθαρα αυτή τη βλασφημία (που ξεκίνησε από τον αθεόφοβο Ματθαίο Καρπαθάκη), πλην του Κυπριανού, αλλά την αφήνουν να πλανάται στον αέρα. Νομίζουν έτσι ότι κρατούν το ποίμνιό τους "μαντρωμένο".
Εξακολουθώ να μην έχω συνειδησιακό πρόβλημα στο να μπω να προσευχηθώ σε παλαιοημερολογίτικο ναό. Να παρακολουθήσω ακολουθία ή, πολύ περισσότερο, να συμμετάσχω στη θεία Λειτουργία, δεν το κάνω πλέον. Αν όμως βρισκόμουν κάπου που δεν υπήρχε εκκλησία σε κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδος, παρά μόνο παλαιοημερολογίτικη εκκλησία, θα πήγαινα ίσως να εκκλησιαστώ (φτάνει να ήξερα ότι δεν ήταν κανενός αυτοχειροτόνητου ψευδοιερέα ή ψευδοεπισκόπου). Δεν θα συμμετείχα όμως στη θεία Κοινωνία.
Ας μην φτάνουμε σε ακρότητες, όπως η συμβουλή-εντολή που έδωσε υπερ-ορθόδοξος ιερέας του νέου ημερολογίου σε πνευματικοκόρη του να μην παραστεί σε κηδεία στενών συγγενών της με το παλαιό, με αποτέλεσμα μετά να μην της μιλάνε οι συγγενείς της...
Αναλαμβάνει ο εν λόγω πνευματικός την ευθύνη για την οικογενειακή αυτή διάσταση στο όνομα της (κατά τη γνώμη του) ακρίβειας;
Δεν νομίζω ότι συγκαταλέγομαι στους υπερορθόδοξους.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2007 10:58 am
από PATIENT
charis έγραψε:Το ημερολογιο δεν ειναι ζητημα ζωης και θανατου οπως ορισμενοι φανατικα υποστηριζουν.ΔΕν υπαρχει ορθοδοξο και μη ορθοδοξο ημερολογιο.Η αρχη του ημερολογιου δεν ειναι θρησκευτικη.


...κλπ....

επιφυλασομαι αλλη φορα για την συνεχεια γιατι ειλικρινα προβληματιστηκα και εψαξα το θεμα αλλα πρεπει να φυγω τωρα δυστυχως.
Αγαπητέ φίλε το πρόβλημα δεν ειναι το ημερολόγιο αυτό καθ'αυτό αλλά το εορτολόγιο. Η αλλαγή του οποίου και σύμπτωση με το γρηγοριανό , είναι διευκόλυνση εκ των κάτω (δηλ. στις μάζες ) για προσέγγιση προς τους ετεροδόξους και ιδιαίτερα προς τον παπισμό (βλέπε γεγονότα Δεκεμβρίου σε Φανάρι).
Περισσότερα μπορείς να δεις στα παραπάνω που έγραψα και ειδικότερα στο
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... 6215#26215

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2007 11:43 am
από PATIENT
YiaVi έγραψε:
PATIENT έγραψε:Συμπερασματικά , ενώ το πνεύμα της Α' Οικ.Συνόδου ήταν η αποφυγή των αιρετικών και ταυτόχρονα η ενότητα των (ορθοδόξων) χριστιανών , αυτό που πέτυχε η εορτολογική καινοτομία του 20ου αιώνα ήταν ακριβώς τα αντίθετα : To πλησίασμα προς τους αιρετικούς και η διάσπαση της ενδοορθόδοξης ενότητας σε λατρευτικό επίπεδο και η διάσπαση της "ταυτόχρονης , ομοιόμορφης εκδήλωσης και εξωτερίκευσης" της Ορθοδοξίας.
Η κατανόηση των ανωτέρω νομίζω ότι θα βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος. Η επιμονή στην άγνοια θα διαιωνίζει την κατάσταση και όσο θα εκστομίζονται λόγια απο την μια και την άλλη πλαυρά τόσο πιο δύσκολη θα καθίσταται η επούλωση της πληγής.
Ωραία όλα αυτά αδελφέ και τα προσυπογράφω. Κακώς η αλλαγή του ημερολογίου, κάκιστος ο εμπνευστής της (ο μασώνος υπερφιλόδοξος αρχιερέας Μελέτιος Μεταξάκης, που είχε και κακά τέλη, απ'όσο ξέρω).
Ποιό το πρόβλημα όμως;
Η αδιαλλαξία της ιεραρχίας των Παλαιοημερολογιτών, οι άπειρες διασπάσεις τους, οι καυγάδες και τα σχίσματα για ζητήματα ελάσσονα (οι εικόνες της Αγίας Τριάδος και της Αναστάσεως, ή και προσωπικές εμπάθειες), και άλλα και άλλα. Η περιφρόνηση απέναντι σε άγιες μορφές της ελλαδικής Εκκλησίας και του Οικουμενικού Πατριαρχείου μόνο και μόνο επειδή ακολουθούσαν το νέο ημερολόγιο (από τον άγιο Άνθιμο της Χίου μέχρι τον προσφάτως κοιμηθέντα γέροντα Αμβρόσιο της Μονής Δαδίου).
Και προπαντός η μέγιστη βλασφημία να θεωρούν, πολλοί από αυτούς, τα μυστήρια των κληρικών του νέου ημερολογίου άκυρα.
Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Ξεκάθαρα.
Οι μόνοι που διαφέρουν και με τους οποίους μπορείς να συννενοηθείς είναι αυτοί της συνόδου του Κυπριανού. Και αυτοί όμως έχουν ελάχιστο ποίμνιο στην Ελλάδα.

Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει σε γειτονιά του Πειραιά με πολλές παλαιοημερολογίτικες εκκλησίες. Και σε εσπερινούς έχω πάει, και σε μερικές λειτουργίες, και τη Μεγάλη Παρασκευή (για να ακούσω όλα τα εγκώμια!) και πάμπολλες φορές έχω περάσει να ανάψω κερί και να προσευχηθώ. Ειδικά δε σε αυτό, ποτέ δεν κάνω διάκριση μεταξύ εκκλησίας του νέου και του παλαιού. Και κάποια μοναστήρια με το παλαιό τα ευλαβούμαι πολύ για τους αγίους τους: την οσία Ειρήνη τη Χρυσοβαλάντου στη Λυκόβρυση, τον Άγιο Αρτέμιο στον Κορυδαλλό.
Σε όποια όμως εκκλησία του παλαιού και να μπω τα τελευταία χρόνια, βλέπω αυτή την ανθρωπομορφική εικόνα της Αγίας Τριάδας, η οποία μόνο κατ'οικονομία γίνεται δεκτή από ορθόδοξης θεολογικής πλευράς. Εντάξει, υπάρχει και στον μητροπολιτικό ναό του Πειραιά (Αγία Τριάδα) και στην Αγία Τριάδα του Βύρωνα, αλλά κατ' οικονομία, είπαμε (άκρα οικονομία θα έλεγα, γνωρίζοντας τα πρακτικά και τις αποφάσεις της 7ης Οικουμενικής Συνόδου). Και οι Παλαιοημερολογίτες την έχουν αναγάγει αυτή την εικόνα σε κριτήριο Ορθοδοξίας και την έχουν βάλει σε όλους τους ναούς τους. Μήπως σιγά-σιγά γλιστρούν και αυτοί σε κακοδοξίες; Πρώτα η επίσημη ή ανεπίσημη θεώρηση των μυστηρίων του νέου ημερολογίου ως άκυρα, τώρα η ανθρωπομορφική και αντικανονική εικόνα της Αγίας Τριάδας, αύριο τί;

Πώς λοιπόν μπορεί κανείς να αναπαυτεί στους Παλαιοημερολογίτες;


Να ξεκινήσω απο το τέλος;
Πως μπορεί να αναπαυτεί κανείς στον Οικουμενισμό;
Την αίρεση των αιρέσεων, σύμφωνα με τις γνώμες όλων των μεγάλων θεολόγων ακόμη και του νέου ημερολογίου.
Να τα βάλουμε σε ζυγαριά αυτά τα δύο; Ας πούμε την προαναφερθείσα εικόνα με τον Οικουμενισμό;
Θα μου πείς , μα δεν είμαστε όλοι Οικουμενιστές στο νέο.
Το ξέρω .
Οι λιγότεροι είναι οικουμενιστές αλλά "τυχαίνει" να είναι όλοι οι Πατριάρχες και πάμπολλοι επίσκοποι (ο πρώην Ιεροσολύμων Διόδωρος ήταν ο μονος μη Οικουμενιστής αλλά για τον νυν δεν ξέρω). Η κοινωνία λοιπόν με αυτούς τους κληρικούς "ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ" του γεγονότος ότι είναι οικουμενιστές ή οικουμενίζοντες θα έπρεπε να τους καθιστά ακοινωνήτους απο όλους τους ορθοδόξους.
Αφού διάβασες τα πρακτικά της Ζ' Οικουμενικής θα είδες εκεί μέσα οτι αυτοί που κοινωνούσαν εν γνώσει τους με τους εικονομάχους καταδικάστηκαν. Το έχω αναφέρει και άλλοτε (αν δεν το γνωρίζεις να ξαναγράψω την ακριβή αναφορά).
Επίσης ο Παπισμός αποτελεί αίρεση καταδικασμένη υπό των Πατέρων, όπως π.χ. υπό της Η' Οικ. Συνόδου του έτους 879 καί υπό της εν Κων/λει Αγίας Συνόδου του 1351, η οποία τούς μέν παπικούς ανεθεμάτισε τούς δέ κοινωνούντας εν γνώσει μετ αυτων ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ κατέστησε, αποφανθεισα επί λέξει ούτω: «τούς κοινωνούντας τούτοις [τοις παπικοις] εν γνώσει ακοινωνήτους έχομεν» (Βλ. Πρακτικά των ‘Αγ. καί Οικ. Συνόδων, Τόμ. Γ' σ. 477 καί 572).
Συνεπως, εφόσον ο κ. Βαρθολομαίος και οι λοιποί Πατριάρχες θεωρούν τόν Παπισμό «αδελφήν εκκλησίαν» καί δίνει «κοινήν μαρτυρίαν πίστεως» μέ τόν πάπα, στά μάτια των Πατέρων της ’Εκκλησίας είναι ακοινώνητος .

Απάντησέ μου αν θέλεις , στο αρχικό μου ερώτημα ,σε συνάρτηση με αυτά που αναφέρω παρακάτω και αν επιμένεις ότι οι χ,ψ κακοδοξίες των παλαιοημερολογιτών (δεν παίρνω θέση αυτή τη στιγμη να τις αναλύσω)είναι μεγαλύτερες απο το έγκλημα του Οικουμενισμού , τότε τα ξαναλέμε.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2007 12:01 pm
από Misha
αγαπητέ Ιωάννη αφού πρωτα σου ευχηθώ και δημοσίως χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή,θα πω το εξής:

γνωρίζω πως τους εν Ελλάδι ζηλωτές,οσους δεν έχουν παραφρονήσει πλήρως εξαιτίας της αδιέξοδης θρησκοληψίας, απασχολεί πολύ η εκκλησιολογική τους θέση....

ξερω ανθρώπους που ζητουν εναγωνίως ιερέα με κανονική χειροτονία για να εξομολογηθούν και να μεταλάβουν....

και μόνο οι αλλεπάλληλες διαιρεσεις ,σχισματα κ.ο.κ που δεν σταματουν (αναφερομαι και στα της τελευταιας δεκαετίας) λένε πολλά σε καποιον που ,όπως εσύ, ενδιαφέρεται για την Αλήθεια.

ο Silver παραπάνω είπε κάτι λίγο βαρύ με το οποίο όμως συμφωνώ:

οσοι εκ των ζηλωτών κηρύττουν πως στην Εκκλησία της Ελλάδος δεν υπάρχουν μυστήρια εχουν εκπέσει σε βλασφημία εναντιον του Αγ.Πνευματος, αίρεση και πλάνη.



για τους οικουμενιστες και λατινοφρονες την θεση μου την γνωριζεις:"το μερος αυτων εν τη λίμνη τη καιομένη πυρί και θείω".


νομίζω πως ,πέραν των δυο άκρων, καπου πρέπει να υπάρχει μια μέση και βασιλική οδός.....

Re: Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 21, 2007 12:10 am
από PATIENT
silver έγραψε:
Οι αγαπητοί Παλαιοημερολογίτες πιστεύουν ότι τα Μυστήρια της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι άκυρα (άμοιρα Θ. Χάρητος). Αν τα Μυστήρια της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι άκυρα, τότε και τα Μυστήρια των υπολοίπων τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών που κοινωνούν με την Εκκλησία της Ελλάδος, είναι άκυρα. Αυτά διδάσκει η εκκλησιολογία της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, γι’ αυτό τον λόγο οι εν Ελλάδι Παλαιοημερολογίτες δεν κοινωνούν, όχι μόνον με την Εκκλησία της Ελλάδος, αλλά με καμία άλλη τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία ανά την οικουμένη.
Oχι αγαπητέ silver δεν έτσι όπως τα λές. Τα γράφουμε τα ξαναγράφουμε αλλά μου φαίνεται ότι έχεις μια γνώμη προσχηματισμένη μέσα σου που δεν σε αφήνει να ακούσεις τι πραγματικά λέει η πλευρά των του πατρίου εορτολογίου.
Η αλήθεια που δεν κοινωνούν με την νεοημ. Εκκλησία της Ελλάδας δεν είναι αυτά που λές , αλλά το γεγονός ότι η εκκλησία αυτή ρέπει προς τον Οικουμενισμό. Συμμετέχει ενεργά στο ΠΣΕ , ΚΑΙ κοινωνεί με το Πατριαρχείο Κων/πόλεως που είναι ο κατεξοχήν φορέας της αιρέσεως του Οικουμενισμού.
Δεν είναι δογματική θέση των παλ/των ότι το νέο έχει ακυρα μυστήρια , αλλά προσωπική θέση ορισμένων προσώπων.
Πολλώ δε μάλλον (δεν έχουν άκυρα μυστήρια) και οι υπόλοιπες τοπικές ορθόδοξες εκκλησίες που κοινωνούν με την εκκλησία της Ελλάδος.
Ποιά είναι αυτή η εκκλησιολογία που λέει ότι αν κάποιος κοινωνήσει με κάποιον που έχει άκυρα μυστήρια , τότε αυτομάτως καθίστανται και τα δικά του μυστήρια άκυρα;
Στο κάτω κάτω πoια Πανορθόδοξη Σύνοδος καταδίκασε ως άκυρα τα μυστήρια του νέου ημερολογίου;
Tα ίδια φυσικά ισχύουν και αντίστροφα.
Ποιά Πανορθόδοξη Σύνοδος καταδίκασε ως άκυρα τα μυστήρια του παλαιού;
Δεν ξέρω αν έχεις κάποιους κανόνες στο μυαλό σου , αλλά γενικά εκτός απο γνώση του Κανονικού Δικαίου , χρειάζεται και γνώση Εκκλησιαστικής Ιστορίας.

Αυτό που έπιτάσσει ξεκάθαρα η Εκκλησία είναι : '' O κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έσται".
Οσοι πατριάρχες , επίσκοποι κλπ. κοινωνούν με τον πάπα και τους λοιπούς προσφιλείς τους αιρετικούς , δεν θα πρέπει να τους κοινωνούμε.
Απλά και ξεκάθαρα πράγματα.
Η Εκκλησία του νέου δεν το κάνει αυτό και συνεχίζει να κοινωνεί ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΓΕΓΟΝΌΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΝΟΝΟΣ.
silver έγραψε:
Γνωρίζουμε ότι ο Κύριός μας στο κόσμο αυτό που ζούμε έχει Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Αν λοιπόν, η Εκκλησία της Ελλάδος είναι τοπική Ορθόδοξος Εκκλησία, της ανά την οικουμένην Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, τότε η «Εκκλησία» των Παλαιοημερολογιτών δεν είναι Εκκλησία, διότι δεν κοινωνεί με καμία τοπική Ορθόδοξο Εκκλησία. Αν η «Εκκλησία» των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, τότε η Εκκλησία της Ελλάδος και αι ανά την οικουμένη μετ’ αυτής κοινωνούσαι τοπικαί Εκκλησίαι δεν είναι η Εκκλησία του Χριστού μας δηλ. η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.
Ευτυχώς που λόγω παρόμοιων περιπτώσεων στο παρελθόν έχει δείξει ο Θεός ότι τα πράγματα δεν είναι ποτέ ή μαύρο ή άσπρο , όπως τα περιγράφεις δηλαδή.
Οπως σου ειπα και παραπάνω χρειάζεται και γνωση εκκλησιαστικης ιστοριας οταν μιλάς θεολογικά και εκκλησιολογικά.
Και ευτυχώς το παρελθόν είναι πλούσιο σε περιπτώσεις όπου πιστοί της Ορθοδόξου Εκκλησίας είχαν χωριστεί σε δυο μέρη μνημονεύοντας χωριστούς επισκόπους (π.χ. Αντιοχειανό σχίσμα, σχίσμα του 407 μεταξύ Ρώμης και λοιπών εκκλησιών, σχίσμα επι αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου , σχίσμα Θεόδωρου Στουδίτου γαι τον παράνομο γάμο του αυτοκράτορα κλπ.) ΑΛΛΑ η ιστορία δεν κατέγραψε την μια απο τις δύο πλευρές ως ΤΗΝ Εκκλησία, αναδεικνύοντας μάλιστα και αγίους εκατέρωθεν.
Αρκεί να ανατρέξεις στον 15ο κανόνα της ΑΒ Συνόδου και θα καταλάβεις.
silver έγραψε:

Αδελφέ, πιστεύω θα γνωρίζεις ότι ο κίνδυνος της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι διπλός : Ο πρώτος ο σατανοκίνητος Οικουμενισμός και ο δεύτερος ο ψυχώλεθρος Φανατισμός, που οδηγεί τελικά σε φρικαλέες βλασφημίες και αιρέσεις και επισκοτίζει την αλήθεια. Άς φοβηθούμε αμφότερα και άς φύγουμε μακριά τους. Μη κλίνουμε ούτε δεξιά ούτε αριστερά. Τη μέση και Κυριακή οδό θα πορευόμεθα. Αυτή είναι, της ακηράτου Ορθοδοξίας, η οδός.

Αν στη μια πλευρά βρίσκεται ο σατανοκίνητος οικουμενισμός μαζί με τον ψυχώλεθρο φανατισμό και στην άλλη μονο ο δεύτερος τι διαλέγουμε; :roll:
Καλά ακούγονται όλα αυτά αλλά δεν μας προτείνεις την λύση. Που είναι δηλαδή αυτή η μέση οδός; Ποιό Ποτήριο είναι ασφαλέστερο για τη Σωτηρία μας; Του οικουμενισμού(+φανατισμού) ή του φανατισμού;
Oχι μονο αντίλογος αλλά και λόγος.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 21, 2007 1:27 am
από PATIENT
YiaVi έγραψε:

Η αδιαλλαξία της ιεραρχίας των Παλαιοημερολογιτών, οι άπειρες διασπάσεις τους, οι καυγάδες και τα σχίσματα για ζητήματα ελάσσονα (οι εικόνες της Αγίας Τριάδος και της Αναστάσεως, ή και προσωπικές εμπάθειες), και άλλα και άλλα. Η περιφρόνηση απέναντι σε άγιες μορφές της ελλαδικής Εκκλησίας και του Οικουμενικού Πατριαρχείου μόνο και μόνο επειδή ακολουθούσαν το νέο ημερολόγιο (από τον άγιο Άνθιμο της Χίου μέχρι τον προσφάτως κοιμηθέντα γέροντα Αμβρόσιο της Μονής Δαδίου).
Και προπαντός η μέγιστη βλασφημία να θεωρούν, πολλοί από αυτούς, τα μυστήρια των κληρικών του νέου ημερολογίου άκυρα.
Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Ξεκάθαρα.
Και οι Παλαιοημερολογίτες την έχουν αναγάγει αυτή την εικόνα σε κριτήριο Ορθοδοξίας και την έχουν βάλει σε όλους τους ναούς τους. Μήπως σιγά-σιγά γλιστρούν και αυτοί σε κακοδοξίες; Πρώτα η επίσημη ή ανεπίσημη θεώρηση των μυστηρίων του νέου ημερολογίου ως άκυρα, τώρα η ανθρωπομορφική και αντικανονική εικόνα της Αγίας Τριάδας, αύριο τί;

Πώς λοιπόν μπορεί κανείς να αναπαυτεί στους Παλαιοημερολογίτες;



Πως μπορεί να αναπαυτεί κανείς στον Οικουμενισμό;


Aπαντώ και στις υπόλοιπες σκέψεις του φίλου yiavi

α) Οι καυγάδες στον χώρο του παλαιού είναι φυσικό να υπάρχουν. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορεί να επέμβει ο χωροφύλακας για να πετάξει έξω τον Α ή Β απίθανο που ντύθηκε το ράσο και παριστάνει τον ορθόδοξο ιερέα. Ούτε να στείλει στο σπίτι του τον Α Ή Β επίσκοπο που αρνήθηκε να υπακούσει στην απόφαση των υπολοίπων επισκόπων και έστησε δική του "σύνοδο". Η Κρατούσα (-ική) Εκκλησία διαθέτει τα μέσα αυτά για να γλυτώνει τις διαρροές.
Για όποιον θέλει όμως βρίσκει εύκολα την αλήθεια στο παλαιό και τους ανεύθυνους ή τους απατεώνες. Ο κύριος όγκος των πιστών παρόλους τους τριγμούς και τα προβλήματα προχωρά ενωμένος.

β) Περιφρόνηση προς άγιες μορφές; Μονο και μονο επειδή ακολουθούσαν το νέο ημερολόγιο; Δεν το νομίζω να κατηγορήθηκε κάποιος γι αυτό και μόνο. Μήπως καποιοι απο αυτούς στήριζαν έμμεσα ή άμεσα και τον Οικουμενισμό;
Εγώ θα σου πώ και το άλλο όμως. Πολλοί ευσεβείς γέροντες ζηλωτές, άγιες μορφές , με χαρίσματα έμειναν "ανεξερεύνητοι" απο πολλούς απο σάς , επειδή φρόντιζαν πολλοί άλλοι πνευματικοί και ηγούμενοι να τους χαρακτηρίζουν ως φανατικούς , πλανεμένους και σχισματικούς.
Ποιοί γνώρισαν για παράδειγμα τον παπα Ιωακείμ στον Άγιο Νείλο , τον παπα Μόδεστο στην Κερασιά, τον π. Ισίδωρο , τον π. Λεόντιο της Σάμου , τους π. Χαράλαμπο και Εφραίμ απο την Αγία Άννα...

γ) Βλασφημία . Περί ακυρότητος των μυστηρίων του νεου τα είπα και παραπάνω στον silver. Δεν κηρύσσεται ως δόγμα και ούτε απο όλους . Και μάλιστα είμαι σε θέση να ξερω ότι πιστεύεται απο πολύ λιγότερους αλλά οι ανάγκες τους κάνουν να το λένε κάποιες φορές. Οπως ακριβώς και οι επίσκοποι του νέου λένε το ίδιο αντίστοιχα για τα μυστήρια του παλαιού.Η κακοδοξία περί ακύρων μυστηρίων (των παλ/των) πρώτοδιαδόθηκε απο την πλευρά του πρώτου νεοημερολογίτη Αρχιεπισκόπου Χρυσόστομου Παπαδόπουλου. Απο την πλευρά των ΓΟΧ άρχισε οπως σωστά είπες απο τους Ματθαιικούς οι οποίοι με τον φανατισμό τους έμειναν ξεκομμένοι.
Αυτό που μας ενδιαφέρει ομως είναι αν η μια πλευρά ή η άλλη το κάνει δόγμα της και πιστεύω της επίσημα.
Δες λοιπόν την πιο πρόσφατη απόφαση της Ιεραχίας του νέου ημ. αναφέρει "Τά Μυστήρια τῶν Παλαιοημερολογιτῶν θεωροῦνται ὡς μή γενόμενα καί θά πρέπει νά ἐπαναλαμβάνονται ἐξ ὑπαρχῆς" (Ιαν.2006) Ολόκληρη η απόφαση στην ιστοσελίδα http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/ ... xeires.htm
Αυτή η απόφαση δεν είναι βλάσφημη;
Τι να διδαχτεί λοιπόν και ο απλός λαός όταν τέτοια του διδάσκουν οι επίσκοποί του ; Αυτά που λέει περίπου και ο αγαπητός φίλος που άνοιξε αυτό εδώ το θέμα για να τα βρούμε
Nkope έγραψε:
Ούτε οι "εκκλησίες" των ΓΟΧ είναι ναοί, αφού δεν έχουν καθαγιαστεί από κανονικούς κληρικούς, ούτε τα μοναστήρια είναι μοναστήρια, ούτε οι μοναχοί είναι μοναχοί.
Δυστυχώς είναι όλοι πλανημένοι κι αν δεν το συνειδητοποιήσουν σύντομα για να γυρίσουν στην μόνη Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, θα πάνε χαμένοι. Να προσευχόμαστε γι αυτούς.
Να είσαι καλά Νικόλαε , κάθε προσευχή υπέρ της ψυχής μου με γεμίζει ευγνωμοσύνη.

δ) Κακοδοξίες στο παλαιό; Ξαναλέω ότι οι κακοδοξίες είναι κακοδοξίες όταν γίνονται διδασκαλίες επίσημες .
Eχω διαβάσει γι αυτήν την εικόνα και την μια άποψη και την άλλη . (Το περίεργο είναι ότι η μια άποψη όποια πέτρα και αν σηκώσεις φέρνει την υπογραφή κάποιου Γαβριήλ). Δεν μπορώ να καταλήξω κάπου. Είμαι αιρετικός αν τις προσκυνώ και τις δυο αναπαραστάσεις της Αγίας Τριάδας;
Μάλλον θα πρέπει να είναι αιρετικοί οι περισσότεροι αγιορείτες και πάμπολλοι μητροπολίτες της Ελλάδας που δεν την ξηλώνουν απο τους ναούς τους.
Aν είμαι θα προτιμούσα καλύτερα να μου το πληροφορήσει μια επίσημη Πανορθόδοξη Σύνοδος και να μάθουμε ακριβώς το γιατί.
Κάπου αλλού διάβασα εδώ μέσα ότι η εικονα της Αγιας τριάδας με τα τρία πρόσωπα (ασπρομάλλη Πατέρα και περιστέρι) διδάσκει λέει τον αρειανισμό είναι παπική, αιρετική κλπ. Και ρωτώ: ενώ η συγκεκριμένη εικόνα σώζεται σε ορθόδοξους ναούς εδώ και χίλια χρόνια πως με την "διδασκαλία" της αυτή δεν πέσαμε ακόμη στην αίρεση του Αρείου ή του παπισμού;
Ή την είκόνα της Αναστάσεως. Η Μονή Γρηγορίου την έχει στο Καθολικό της αλλά αμφιβάλλω αν ποτέ θα την χαλάσει.
Αλλά η συζήτηση είναι για κακοδοξίες ή για την αίρεση του Οικουμενισμού που μας έχει διχάσει και να δούμε πως θα ξαναενωθούμε;
Aς μην ξεκινήσω να μιλάω για κακοδοξίες της επίσημης νεοημερολογιτικής εκκλησίας γιατί θα ανοίξω τους ασκούς του Αιόλου.
Ενα πράγμα μονο να θυμίσω γιατι δεν αποσιωπάται με τίποτα:
Οι γάμοι ορθοδόξων (νεοημερολογιτών) με ετερόδοξους αιρετικούς γίνονται ασύστολα χωρίς περιορισμούς λές και πρόκειται για μέλη της ίδιας εκκλησίας. Βάπτισμα ετερόδοξου πρίν το μυστήριο του γάμου με ορθόδοξο; ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ εκτός βέβαια και αν το επιθυμήσει εκείνος από μονος του (πράγμα απίθανο αφού δεν του το ζητούν κάν).
Ουσιαστικά ήδη ΣΥΝΟΔΙΚΑ αποδέχεται η Εκκλησία του νέου ημερολογίου ως ΕΓΚΥΡΟ το ανυπόστατο βάπτισμα των αιρετικών την ίδια ώρα που απορρίπτει ως ΑΚΥΡΟ το βάπτισμα των παλαιοημερολογιτών!!!
Θαυμάστε αγαπητοί αδελφοί τον Οικουμενισμό εντός της Εκκλησίας του Νέου ημερολογίου , εκεί στο τέλος κατω κατω στις προυποθέσεις : http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/ ... s-0005.htm
Μίλησε κανείς για φανατισμό και βλασφημία;

Πως μπορεί να αναπαυτεί κανείς στον Οικουμενισμό;