Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 21, 2007 11:06 am
Aγαπητε patient κ.λ. αναφερεστε συχνα για τον οικουμενισμο για παπισμο για το μεταξακη κ.τ.λ.εχω φιλους παλαιοημερολογιτες τους πρωτους μοναχους στο Αγιο Ορος που συναντησαν ηταν ζηλωτες παλαιοημερολογιτες και ετσι εψαξα το θεμα σφαιρικα και απο τις διαφορες πλευρες του και κατεληξα.Οπως ειπα εξαλου σε προηγουμενη σελιδα το ημερολογιο δεν εχει βαση χριστιανικη εξαλου και μια απο τις μεγαλυτερες γιορτες τα χριστουγεννα γιορταστηκαν για πρωτη φορα το δεκεμβριο οπου στα πρωτα χριστιανικα χρονια υπηρχε ειδωλολατρικη γιορτη και πολλοι χριστιανοι γινονταν ειδωλολατρες και ετσι γιορταζουμε 25 δεκεμβριου και βαση αυτην την ημερομηνια γιορταζουμε 25 μαρτιου τον ευαγγελισμο (9μηνες πριν)τον αγιο Γεωργιο οταν πεσει μεγαλη εβδομαδα μετακινειτε κ.ο.κ.οι ημερομηνιες εορτασμου πολλες φορες δεν ειναι ακριβως με την πραγματικοτητα αυτο δεν καταργει τον οποιδηποτε εορτασμο.
Οσο αφορα την αλαγη του ημερολογιου απο τον γρηγοριο παπα 1582μ.χ.αυτο δεν το δεκτηκε η επισημη ορθοδοξη εκκλησια και μαλιστα το καταδικασε το 1593 συνοδος στην κωνσταντινουπολη υπο τον Ειρηναιο Β ¨επειδ稴α)αυθαιρετα απο τον παπα β)παραβιαζε την α οικουμενικη συνοδο
γ)προπαγανδα προσιτιλισμου των τουρκων και ορθοδοξων
Ερχομαστε τωρα το 1918 οπυ το ελληνικο κρατος εξεφρασε την επιθυμια μια και αστρολογικα ηταν πιο ορθο να αλλαξει το ημερολογιο πραγμα που η εκκλησια της Ελλαδας αρνηθηκε αφου ηθελε να συννενοηθει με τις αλλες ορθοδοξες εκκλησιες διοτι πιστευε οτι το γρηγοριανο ειχε μειονεκτηματα.
Εγινε πανορθοδοξο συνεδριο 10\05\1923 υπο του πατριαρχη τοτε Μεταξακη ομως διεφωνησαν μαζι του ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗς Αλεξανδρειας ο πατριαρχης αντιοχειας ιεροσολυμων και οχι μονο διοτι ακριβως ο μεταξακης δεν ελαβε καθολου υποψη το πασχαλιο. Διεκοπει λογω τεταμενης ατμοσφαιρας Αποφασισαν ομως να το μελετησουν στην συνεχεια λαμβανοντας υποψη το πασχαλιο.
28/01/1924 μια μικροτερη συνοδος υπο Γρηγοριου Ζ απεφασισθει διορθωση του ημερολογιου χωρις να θιξει το πασχαλιο και αφηνετε στην κριση καθε τοπικης εκκλησιας να αποφασισει δεδομενου οτι το πασχαλιο θα μεινει αμεταβλητο.
Η εκκλησια της Ελλαδας ισως βιαστικα πρωτη απο ολες τις εκκλησιες και κατω απο την πιεση του κρατους αφου ειδη προχωρησε στην αλλαγη θεωρησε ευκαιρια την 25 μαρτιου διοτι εκκλησια και πατριδα ηταν ψιλα ιδανικα και ταυτοσημες εννοιες και για να μην υπαρξει συγχηση και ανωμαλια αλλη γιορτη ηπατριδα το κρατος και αλλη ημερα η εκκλησια αλλη αργια για το κρατος και αλλος εορτασμος για τον ευαγγελισμο κ,τ,λ.
Η αποφαση για αυτην την καινοτομια στην Ελλαδα ηταν ΟΜΟΦΩΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ εκανε λογο για διορθωμενο Ιουλιανο αφου 10 μαρτιου προχωρησε σε 23 μαρτιου παραμενωντας αμεταβλητα πασχαλιο και εορτολογιο απλα θα εορταζετε με την νεα ημερομηνια.Λεω διορθωμενο Ιουλιανο γιατι το 325μ.χ. ημερομηνια α οικουμενικης συνοδου η εαρινη ισημερια ηταν 21 Μαρτιου και ειναι καταγραμμενο στα πρακτικα της συνοδου με την διορθωση του 1924 η εαρινη ισημερια ηταν ακριβως 21 μαρτιου οπως ακριβως ηταν το 325μ.χ. ενω με το παλιο ημερολογιο η εαρινη ισημερια ηταν 8 μαρτιου.Στην ουσια η εκκλησια της ελλαδας προχωρησε στην αστρολογικη διορθωση (απο 325 μεχρι 1924 1600χρονια επι 11 λεπτα το χρονο =13 ημερες)του ιουλιανου και οχι συμπορευετε με τον παπα και τον οικουμενισμο αφου οπαπας δεν γιορταζει καθε χρονο πασχα με τους ορθοδοξους γιατι εχει αλλαξει το πασχλιο και αν γιορταζει νεο και παλιο ημερολογιο μαζι το πασχα ειναι οτι η επισημη εκκλησι της ελλαδας σεβαστηκε το πασχαλιο και δεν το καταπατησε οπως παπας και αφου θελετε πατριαρχης τοτε μεταξακης.
Ομωφονα η εκκλησια το δεκτηκε και αυτο δεν ηταν το προβλημα η ημερομηνια αλλα μια μεριδα μικρη που αντεδρασε με πρωτεργατη τον μοναχο ΜΑΤΘΑΙΟ Ο ΟΠΟΙΟς εστελε ταχυδρομικως απο το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ την θεια κοινωνια να κοινωνουν οι αβαπτισθεντες.1924-1934 ολοκληρη 10ετια τελουσαν καπιοι ιερεις μονοι τους ακεφαλοι χωρις επισκοπο και η επισημη εκκλησια τους προτεινε να δημιουργησουν για αυτους μοναστηρι με το παλιο ημερολογιο και να ανηκουν στην επισημη εκκλησια αυτοι ανεδρεασαν τους θεωρουσαν ολους αιρετικους ολοι ειχαν λαθος εκτος απο αυτους τους λιγους και εκει που λιγοστευαν το 1935 δωθηκε σε αυτους χρθση ευκαιρια οπου 3 αρχιεπισκοποι οι οποι στην αρχη ηταν υπερ του νεου ημερολογιοου για διαφορες που ειχαν με τον αρχιεπισκοπο τοτε αθηνων χρυσοστομοπαπαδοπουλο καπιος απο αυτους ανθυποψυφιος σε προηγουμενες αρχιεπισκοπικες εκλογες και με παρεμβαση αλλων πολιτικων υποστηρικτων ενθαρυναν την διαμαχη και εκαναν εκκλησσιαστικο πραξικοπημαΠασχα του 1935 συλλειτουργησαν αυθαιρετα και απεριψαν την αυτοκεφαλη εκκλησια της Ελλαδας και ετσι το σχισμα επισιμοποιηθηκε.Ετσι αυτοι οι τρεις στους οποιους οι παλαοιημερολογιτες βρηκαν στηριγμα και ετσι αφου αποκοπηκαν απο μονοι ντους η επισημη εκκλησια τους αφορισε.ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΕΙΡοτονωντας αρχιμαντριτες Λοσιο,χατζης και Ματθαιο καρπαθιτη Λ.
Τελικα ο Αρχ. ζακυνθου αναγνωρισε το λαθος του συγχωρηθηκε και επεστρεψε στην εδρα του το ιδιο αχιμαντριτης Χατζης και Λ. και αφου βαση του 4ου κανονος βοικουμενικης συνοδου ηταν ακυρη η χειροτονια αποκατασταθηκαν ως αρχιμαντριτες απο την επισημη εκκλησια.
Το 1937 τσακωθηκαν μεταξυ τους και οι 2 που απεμειναν Αρχ.Δημητριαδος και πρωην φλωρινης διεχωρησαν την θεση τους απο τον ματθαιο ο οποιος ηταν πιο σκληροπυρινικος.Σημερα υπαρχουν περιπου 10 παραταξειςμε επισκοπους ακυρους για εμας αφου εχουν αποκοπει απο την επισημη εκκλησια του Χριστου οι χειροτονιες τους ακυρες εχουν αποκοπει απο την Αποστολικη διαδοχη και εχουν τοποθετησει απο μονοι τους εκτος της μιας επισημης καθολικης και αποστολικης εκκλησιας.Γι αυτο δεν συνλειτουργουν μαζι τους ουτε ρωσοι ουτε το αγιο ορος ουτε οι αλλες χωρες που ακολουθουν το εορτολογιο το παλιο για δικους τους λογους (αλλη φορα θα σας πω και την καθε χωρα ξεχωριστα γιατι εμειναν μετο παλιο εορτολογιο)ενω κοινωνουν και συνλειτουργουν με την ελλαδα κυπρο και αλλες που εχουν τι λεγομενο νεο ημερολογιο η διαφορα δεν ειναι η ημερομηνια αλλα ο τροπος που εθεσαν ευατους εκτος εκκλησιας .
και μια λεπτομερια το 1948 ο μοναδικος ηγετης ηταν ο ματθαιος με εδρα του γυναικειο μοναστηρι επισκοπος τοτε αυτοανακυρηχθηκε μονος του αρχιεπισκοπος και πασης ελλαδας που σχετικα με τους κανονες της εκκλησιας ειναι ακυροι α κανονας αγιων αποστολων απαγορευεται ρητα απο ενα μονο επισκοπο η χειροτονια αλλου επισκοπου ετσι βλεπουμε οτι ειναι αντικανονικοι με ακυρες χειροτονιες επομενως ακυρα μυστηρια επομενως αιρετικοι.[/u][/b]
Οσο αφορα την αλαγη του ημερολογιου απο τον γρηγοριο παπα 1582μ.χ.αυτο δεν το δεκτηκε η επισημη ορθοδοξη εκκλησια και μαλιστα το καταδικασε το 1593 συνοδος στην κωνσταντινουπολη υπο τον Ειρηναιο Β ¨επειδ稴α)αυθαιρετα απο τον παπα β)παραβιαζε την α οικουμενικη συνοδο
γ)προπαγανδα προσιτιλισμου των τουρκων και ορθοδοξων
Ερχομαστε τωρα το 1918 οπυ το ελληνικο κρατος εξεφρασε την επιθυμια μια και αστρολογικα ηταν πιο ορθο να αλλαξει το ημερολογιο πραγμα που η εκκλησια της Ελλαδας αρνηθηκε αφου ηθελε να συννενοηθει με τις αλλες ορθοδοξες εκκλησιες διοτι πιστευε οτι το γρηγοριανο ειχε μειονεκτηματα.
Εγινε πανορθοδοξο συνεδριο 10\05\1923 υπο του πατριαρχη τοτε Μεταξακη ομως διεφωνησαν μαζι του ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗς Αλεξανδρειας ο πατριαρχης αντιοχειας ιεροσολυμων και οχι μονο διοτι ακριβως ο μεταξακης δεν ελαβε καθολου υποψη το πασχαλιο. Διεκοπει λογω τεταμενης ατμοσφαιρας Αποφασισαν ομως να το μελετησουν στην συνεχεια λαμβανοντας υποψη το πασχαλιο.
28/01/1924 μια μικροτερη συνοδος υπο Γρηγοριου Ζ απεφασισθει διορθωση του ημερολογιου χωρις να θιξει το πασχαλιο και αφηνετε στην κριση καθε τοπικης εκκλησιας να αποφασισει δεδομενου οτι το πασχαλιο θα μεινει αμεταβλητο.
Η εκκλησια της Ελλαδας ισως βιαστικα πρωτη απο ολες τις εκκλησιες και κατω απο την πιεση του κρατους αφου ειδη προχωρησε στην αλλαγη θεωρησε ευκαιρια την 25 μαρτιου διοτι εκκλησια και πατριδα ηταν ψιλα ιδανικα και ταυτοσημες εννοιες και για να μην υπαρξει συγχηση και ανωμαλια αλλη γιορτη ηπατριδα το κρατος και αλλη ημερα η εκκλησια αλλη αργια για το κρατος και αλλος εορτασμος για τον ευαγγελισμο κ,τ,λ.
Η αποφαση για αυτην την καινοτομια στην Ελλαδα ηταν ΟΜΟΦΩΝΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ εκανε λογο για διορθωμενο Ιουλιανο αφου 10 μαρτιου προχωρησε σε 23 μαρτιου παραμενωντας αμεταβλητα πασχαλιο και εορτολογιο απλα θα εορταζετε με την νεα ημερομηνια.Λεω διορθωμενο Ιουλιανο γιατι το 325μ.χ. ημερομηνια α οικουμενικης συνοδου η εαρινη ισημερια ηταν 21 Μαρτιου και ειναι καταγραμμενο στα πρακτικα της συνοδου με την διορθωση του 1924 η εαρινη ισημερια ηταν ακριβως 21 μαρτιου οπως ακριβως ηταν το 325μ.χ. ενω με το παλιο ημερολογιο η εαρινη ισημερια ηταν 8 μαρτιου.Στην ουσια η εκκλησια της ελλαδας προχωρησε στην αστρολογικη διορθωση (απο 325 μεχρι 1924 1600χρονια επι 11 λεπτα το χρονο =13 ημερες)του ιουλιανου και οχι συμπορευετε με τον παπα και τον οικουμενισμο αφου οπαπας δεν γιορταζει καθε χρονο πασχα με τους ορθοδοξους γιατι εχει αλλαξει το πασχλιο και αν γιορταζει νεο και παλιο ημερολογιο μαζι το πασχα ειναι οτι η επισημη εκκλησι της ελλαδας σεβαστηκε το πασχαλιο και δεν το καταπατησε οπως παπας και αφου θελετε πατριαρχης τοτε μεταξακης.
Ομωφονα η εκκλησια το δεκτηκε και αυτο δεν ηταν το προβλημα η ημερομηνια αλλα μια μεριδα μικρη που αντεδρασε με πρωτεργατη τον μοναχο ΜΑΤΘΑΙΟ Ο ΟΠΟΙΟς εστελε ταχυδρομικως απο το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ την θεια κοινωνια να κοινωνουν οι αβαπτισθεντες.1924-1934 ολοκληρη 10ετια τελουσαν καπιοι ιερεις μονοι τους ακεφαλοι χωρις επισκοπο και η επισημη εκκλησια τους προτεινε να δημιουργησουν για αυτους μοναστηρι με το παλιο ημερολογιο και να ανηκουν στην επισημη εκκλησια αυτοι ανεδρεασαν τους θεωρουσαν ολους αιρετικους ολοι ειχαν λαθος εκτος απο αυτους τους λιγους και εκει που λιγοστευαν το 1935 δωθηκε σε αυτους χρθση ευκαιρια οπου 3 αρχιεπισκοποι οι οποι στην αρχη ηταν υπερ του νεου ημερολογιοου για διαφορες που ειχαν με τον αρχιεπισκοπο τοτε αθηνων χρυσοστομοπαπαδοπουλο καπιος απο αυτους ανθυποψυφιος σε προηγουμενες αρχιεπισκοπικες εκλογες και με παρεμβαση αλλων πολιτικων υποστηρικτων ενθαρυναν την διαμαχη και εκαναν εκκλησσιαστικο πραξικοπημαΠασχα του 1935 συλλειτουργησαν αυθαιρετα και απεριψαν την αυτοκεφαλη εκκλησια της Ελλαδας και ετσι το σχισμα επισιμοποιηθηκε.Ετσι αυτοι οι τρεις στους οποιους οι παλαοιημερολογιτες βρηκαν στηριγμα και ετσι αφου αποκοπηκαν απο μονοι ντους η επισημη εκκλησια τους αφορισε.ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΕΙΡοτονωντας αρχιμαντριτες Λοσιο,χατζης και Ματθαιο καρπαθιτη Λ.
Τελικα ο Αρχ. ζακυνθου αναγνωρισε το λαθος του συγχωρηθηκε και επεστρεψε στην εδρα του το ιδιο αχιμαντριτης Χατζης και Λ. και αφου βαση του 4ου κανονος βοικουμενικης συνοδου ηταν ακυρη η χειροτονια αποκατασταθηκαν ως αρχιμαντριτες απο την επισημη εκκλησια.
Το 1937 τσακωθηκαν μεταξυ τους και οι 2 που απεμειναν Αρχ.Δημητριαδος και πρωην φλωρινης διεχωρησαν την θεση τους απο τον ματθαιο ο οποιος ηταν πιο σκληροπυρινικος.Σημερα υπαρχουν περιπου 10 παραταξειςμε επισκοπους ακυρους για εμας αφου εχουν αποκοπει απο την επισημη εκκλησια του Χριστου οι χειροτονιες τους ακυρες εχουν αποκοπει απο την Αποστολικη διαδοχη και εχουν τοποθετησει απο μονοι τους εκτος της μιας επισημης καθολικης και αποστολικης εκκλησιας.Γι αυτο δεν συνλειτουργουν μαζι τους ουτε ρωσοι ουτε το αγιο ορος ουτε οι αλλες χωρες που ακολουθουν το εορτολογιο το παλιο για δικους τους λογους (αλλη φορα θα σας πω και την καθε χωρα ξεχωριστα γιατι εμειναν μετο παλιο εορτολογιο)ενω κοινωνουν και συνλειτουργουν με την ελλαδα κυπρο και αλλες που εχουν τι λεγομενο νεο ημερολογιο η διαφορα δεν ειναι η ημερομηνια αλλα ο τροπος που εθεσαν ευατους εκτος εκκλησιας .
και μια λεπτομερια το 1948 ο μοναδικος ηγετης ηταν ο ματθαιος με εδρα του γυναικειο μοναστηρι επισκοπος τοτε αυτοανακυρηχθηκε μονος του αρχιεπισκοπος και πασης ελλαδας που σχετικα με τους κανονες της εκκλησιας ειναι ακυροι α κανονας αγιων αποστολων απαγορευεται ρητα απο ενα μονο επισκοπο η χειροτονια αλλου επισκοπου ετσι βλεπουμε οτι ειναι αντικανονικοι με ακυρες χειροτονιες επομενως ακυρα μυστηρια επομενως αιρετικοι.[/u][/b]