Σελίδα 17 από 38

Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 2:34 am
από silver
Είναι λυπηρό, για ένα τόσο απλό θέμα να γίνεται προσπάθεια συσκότισης, συγχρόνως δε να υπάρχει τόση άγνοια. Με πολύ απλά λόγια για να γίνει κατανοητό. Πιστεύουμε ότι η Εκκλησία του Χριστού είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία. Ερώτηση: Είναι Εκκλησία η εκκλησία του Πάπα της Ρώμης; Όχι δεν είναι Εκκλησία. Γιατί δεν είναι Εκκλησία; Διότι δεν έχει κοινωνία με τη Ορθόδοξο Εκκλησία. Είναι Εκκλησία η εκκλησία των Αγγλικανών; Όχι διότι δεν έχει κοινωνία με την Ορθόδοξο Εκκλησία. Είναι Εκκλησία η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών; Όχι δεν είναι διότι δεν έχει κοινωνία με την Ορθόδοξο Εκκλησία. Αν έγιναν καταπατήσεις των Ιερών Κανόνων, από Κληρικούς των Ρώσων της διασποράς ή του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων ή της Σερβίας, ουδόλως αλλάζει το θέμα. Δύναται τις να αποδείξει ότι το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων ή της Σερβίας ή άλλης, ανά την οικουμένην, τοπικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, έχει κοινωνία με τους εν Ελλάδι Παλαιοημερολογίτες ; Ουδείς δύναται να αποδείξει. Λοιπόν τότε τι; Απλούστατα συμβαίνει ένα εκ των δύο : ή η Εκκλησία της Ελλάδος έγινε σχισματική ένεκα της μεταβολής του ημερολογίου το 1924 και μαζί με τη σχισματική Εκκλησία της Ελλάδος έγιναν σχισματικές όλες οι ανά την οικουμένην Ορθόδοξες Εκκλησίες, διότι κοινωνούν με τη σχισματική Εκκλησία της Ελλάδος, και η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών είναι η μόνη απομένουσα Εκκλησία του Χριστού επί της γής, επειδή δεν έχει κοινωνία με καμία άλλη εκκλησία, ή η Εκκλησία της Ελλάδος δεν είναι σχισματική και η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών δεν είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία του Χριστού. Εδώ δημιουργείται μία ερώτησης για τους αγαπητούς Παλαιοημερολογίτες: Από πού άραγε απεσχίσθη η Εκκλησία της Ελλάδος ; Το σχίσμα δεν δημιουργούν οι παρεκκλίσεις αλλά η διακοπή κοινωνίας με τις άλλες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες. Είχαμε διακοπή κοινωνίας της Εκκλησίας της Ελλάδος με τις άλλες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες ; Ασφαλώς όχι.
Τώρα θα αναφερθώ για την Ιερωσύνη των Παλαιοημερολογιτών. Η Ιερωσύνη των Παλαιοημερολογιτών προέρχεται εκ των Αρχιερέων πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου και πρ. Δημητριάδος Γερμανού. Αυτοί όμως μέχρι του 1935, ήτοι επί ενδεκαετία από της αλλαγής του ημερολογίου, ήσαν στό «σχίσμα» δηλαδή εις την Ελλαδική Εκκλησία. Οι Παλαιοημερολογίτες διακηρύττουν ότι τα Μυστήρια των Νεοημερολογιτών είναι άκυρα, διότι έφυγε η Χάρης ένεκα του «σχίσματος» και επιβάλλουν την αναμύρωση των εις αυτούς προσερχομένων Νεοημερολογιτών (Βλ. περί τούτου επίσημο Εγκύκλιο του πρ. Φλωρίνης και των λοιπών Αρχιερέων με ημερομηνία 13/26 Μαρτίου 1950). Άρα και οι δύο ανωτέρω Αρχιερείς είχαν στερηθεί της Χάριτος, εφ’ όσον ήσαν στο «σχίσμα» μέχρι του 1935. Βεβαίως όταν κάποιος σχισματικός ή αιρετικός Κληρικός επιστρέφει στην Ορθοδοξία, γίνεται δεκτός, πολλάκις άνευ χειροτονίας, δι’ απλής αποφάσεως Συνόδου. Ναι σύμφωνοι! Επαναλαμβάνω, τούτο όμως γίνεται διά Συνόδου. Σύνοδος πάντοτε αποφασίζει την αποκατάσταση των αιρετικών ή σχισματικών. Όταν λοιπόν ο Χρυσόστομος και ο Γερμανός προσχώρησαν εις τους Παλαιοημερολογίτες, διά ποίας Συνοδικής αποφάσεως ήρθησαν απ’ αυτών οι συνέπειες του σχίσματος και εγένοντο δεκτοί ως κανονικοί Ορθόδοξοι Επίσκοποι ; Ποία Σύνοδος (διότι έτσι είθισται στην Ορθόδοξο Εκκλησία) αποκατέστησε αυτούς ; Μήπως οι διάκονοι και οι Πρεσβύτεροι και οι Μοναχοί του Αγίου Όρους ; Ή μήπως τα λαiκά Σωματεία ; Οι συνέπειες της αιρέσεως και του σχίσματος δεν αίρονται αυτομάτως ουδέ διά Μοναχών ή Διακόνων ή Πρεσβυτέρων ή λαiκών Σωματίων. Αίρονται μόνον με απόφαση Συνόδου. Αυτά, και μόνο αυτά, γνωρίζει η Ορθόδοξος Εκκλησία.

Re: Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 5:48 am
από YiaVi
silver έγραψε:Είναι λυπηρό, για ένα τόσο απλό θέμα να γίνεται προσπάθεια συσκότισης, συγχρόνως δε να υπάρχει τόση άγνοια. Με πολύ απλά λόγια για να γίνει κατανοητό. Πιστεύουμε ότι η Εκκλησία του Χριστού είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία. Ερώτηση: Είναι Εκκλησία η εκκλησία του Πάπα της Ρώμης; Όχι δεν είναι Εκκλησία. Γιατί δεν είναι Εκκλησία; Διότι δεν έχει κοινωνία με τη Ορθόδοξο Εκκλησία. Είναι Εκκλησία η εκκλησία των Αγγλικανών; Όχι διότι δεν έχει κοινωνία με την Ορθόδοξο Εκκλησία. Είναι Εκκλησία η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών; Όχι δεν είναι διότι δεν έχει κοινωνία με την Ορθόδοξο Εκκλησία. Αν έγιναν καταπατήσεις των Ιερών Κανόνων, από Κληρικούς των Ρώσων της διασποράς ή του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων ή της Σερβίας, ουδόλως αλλάζει το θέμα. Δύναται τις να αποδείξει ότι το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων ή της Σερβίας ή άλλης, ανά την οικουμένην, τοπικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, έχει κοινωνία με τους εν Ελλάδι Παλαιοημερολογίτες ; Ουδείς δύναται να αποδείξει. Λοιπόν τότε τι; Απλούστατα συμβαίνει ένα εκ των δύο : ή η Εκκλησία της Ελλάδος έγινε σχισματική ένεκα της μεταβολής του ημερολογίου το 1924 και μαζί με τη σχισματική Εκκλησία της Ελλάδος έγιναν σχισματικές όλες οι ανά την οικουμένην Ορθόδοξες Εκκλησίες, διότι κοινωνούν με τη σχισματική Εκκλησία της Ελλάδος, και η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών είναι η μόνη απομένουσα Εκκλησία του Χριστού επί της γής, επειδή δεν έχει κοινωνία με καμία άλλη εκκλησία, ή η Εκκλησία της Ελλάδος δεν είναι σχισματική και η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών δεν είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία του Χριστού. Εδώ δημιουργείται μία ερώτησης για τους αγαπητούς Παλαιοημερολογίτες: Από πού άραγε απεσχίσθη η Εκκλησία της Ελλάδος ; Το σχίσμα δεν δημιουργούν οι παρεκκλίσεις αλλά η διακοπή κοινωνίας με τις άλλες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες. Είχαμε διακοπή κοινωνίας της Εκκλησίας της Ελλάδος με τις άλλες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες ; Ασφαλώς όχι.
Τώρα θα αναφερθώ για την Ιερωσύνη των Παλαιοημερολογιτών. Η Ιερωσύνη των Παλαιοημερολογιτών προέρχεται εκ των Αρχιερέων πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου και πρ. Δημητριάδος Γερμανού. Αυτοί όμως μέχρι του 1935, ήτοι επί ενδεκαετία από της αλλαγής του ημερολογίου, ήσαν στό «σχίσμα» δηλαδή εις την Ελλαδική Εκκλησία. Οι Παλαιοημερολογίτες διακηρύττουν ότι τα Μυστήρια των Νεοημερολογιτών είναι άκυρα, διότι έφυγε η Χάρης ένεκα του «σχίσματος» και επιβάλλουν την αναμύρωση των εις αυτούς προσερχομένων Νεοημερολογιτών (Βλ. περί τούτου επίσημο Εγκύκλιο του πρ. Φλωρίνης και των λοιπών Αρχιερέων με ημερομηνία 13/26 Μαρτίου 1950). Άρα και οι δύο ανωτέρω Αρχιερείς είχαν στερηθεί της Χάριτος, εφ’ όσον ήσαν στο «σχίσμα» μέχρι του 1935. Βεβαίως όταν κάποιος σχισματικός ή αιρετικός Κληρικός επιστρέφει στην Ορθοδοξία, γίνεται δεκτός, πολλάκις άνευ χειροτονίας, δι’ απλής αποφάσεως Συνόδου. Ναι σύμφωνοι! Επαναλαμβάνω, τούτο όμως γίνεται διά Συνόδου. Σύνοδος πάντοτε αποφασίζει την αποκατάσταση των αιρετικών ή σχισματικών. Όταν λοιπόν ο Χρυσόστομος και ο Γερμανός προσχώρησαν εις τους Παλαιοημερολογίτες, διά ποίας Συνοδικής αποφάσεως ήρθησαν απ’ αυτών οι συνέπειες του σχίσματος και εγένοντο δεκτοί ως κανονικοί Ορθόδοξοι Επίσκοποι ; Ποία Σύνοδος (διότι έτσι είθισται στην Ορθόδοξο Εκκλησία) αποκατέστησε αυτούς ; Μήπως οι διάκονοι και οι Πρεσβύτεροι και οι Μοναχοί του Αγίου Όρους ; Ή μήπως τα λαiκά Σωματεία ; Οι συνέπειες της αιρέσεως και του σχίσματος δεν αίρονται αυτομάτως ουδέ διά Μοναχών ή Διακόνων ή Πρεσβυτέρων ή λαiκών Σωματίων. Αίρονται μόνον με απόφαση Συνόδου. Αυτά, και μόνο αυτά, γνωρίζει η Ορθόδοξος Εκκλησία.
Αδελφέ, όταν αντιγράφεις και παραθέτεις στο φόρουμ αυτούσια αποσπάσματα από το βιβλίο του μακαριστού π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, Τα Δύο Άκρα, για λόγους δεοντολογίας, οφείλεις να το γράφεις. Καλά κάνεις και τα παραθέτεις εδώ, πρέπει όμως να διευκρινίζεις την προέλευσή τους.

Το πρ.οβλημα της Αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 6:23 am
από silver
Ο PATIENT έγραψε :
Oχι αγαπητέ silver δεν έτσι όπως τα λές. Τα γράφουμε τα ξαναγράφουμε αλλά μου φαίνεται ότι έχεις μια γνώμη προσχηματισμένη μέσα σου που δεν σε αφήνει να ακούσεις τι πραγματικά λέει η πλευρά των του πατρίου εορτολογίου.
Αγαπητέ PATIENT, θα παραβλέψω την αρνητική κριτική,και εν πνεύματι αγάπης θα συνεχίσω το σχολιασμό όσων γράφεις.

Ο PATIENT έγραψε :
Η αλήθεια που δεν κοινωνούν με την νεοημ. Εκκλησία της Ελλάδας δεν είναι αυτά που λές , αλλά το γεγονός ότι η εκκλησία αυτή ρέπει προς τον Οικουμενισμό. Συμμετέχει ενεργά στο ΠΣΕ , ΚΑΙ κοινωνεί με το Πατριαρχείο Κων/πόλεως που είναι ο κατεξοχήν φορέας της αιρέσεως του Οικουμενισμού.
Δεν είναι δογματική θέση των παλ/των ότι το νέο έχει ακυρα μυστήρια , αλλά προσωπική θέση ορισμένων προσώπων
Αδελφέ,ο Παλαιοημερολογίτης Μοναχός Μάρκος Χανιώτης στο βιβλίο του ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΣΧΙΣΜΑ, σε πληροφορεί οτι αν και είσαι Παλαιοημερολογίτης δεν γνωρίζεις τι πιστεύει η εκκλησία σου. Πρόσεχε να μάθεις απο τον αδελφό σου παλαιοημερολογίτη την αιτία του "σχίσματος" :
Η Κρατούσα Εκκλησία ετόλμησε να διαπράξει το μέγα σφάλμα κατα του δόγματος της ενότητος της Μίας Αγίας Ορθοδόξου Ανατολικής του Χριστού ημών Εκκλησίας, εν τη εξωτερική Θεία Λατρεία. σελίς 5.
Καί συνεχίζει, αγαπητέ PATIENT, ο αδελφός σου παλαιοημερολογίτης (όχι εγώ που κατ' εσέ δεν γνωρίζω) : Και τοιουτοτρόπως η κρατούσα Εκκλησία διέπραξε το έγκλημα της Προδοσίας, κατα της Ορθοδόξου Χριστιανικής ημών πίστεως και μητρός Εκκλησίας και ΑΠΕΣΤΕΡΗΣΕΝ ΕΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
. σελίς 20.
Άκουσε αδελφέ και τον πρ.Φλωρίνης Χρυσόστομο : Και αύτη είναι η αληθής και γνησία Εκκλησία του Χριστού, την οποίαν ίδρυσεν ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός και εν τη οποία παραμένει η πλουτοποιός χάρις του Αγίου Πνεύματος, η δε καινοτομήσασα Εκκλησία της Ελλάδος είναι η εκκοσμικευθείσα Εκκλησία του κόσμου έξω της Ορθοδοξίας. σελ.141

Όπως βλέπεις δεν είναι η προσωπική άποψις μερικών προσώπων αλλά η επίσημος θέσις του Αρχηγού του Κινήματος των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών.
Και άν κατ' εσέ αδελφέ, αυτή είναι προσωπική θέση ορισμένων προσώπων, συμπεριλαμβανομένου και του πρώτου τη τάξει Αρχιερέως των Παλαιοημερολογιτών, και ως φαίνεται κατ' εσέ δεν έχει και μεγάλη σημασία, γιατί τότε οι οικουμενιστικές θέσεις ορισμένων προσώπων της Νεοημερολογίτικης Εκκλησίας-όπως του Αρχιεπισκόπου και Οικ. Πατριάρχου
έχει τρομερή σημασία, παρά το γεγονός ότι η μεγάλη πλειοψηφία Κληρικών και λαiκών του Νέου ημερολογίου δεν είναι οικουμενιστές ;
Αυτά πρός το παρόν.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 7:15 am
από stratos
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ




Ὁ Ὀρθόδοξος Τύπος τῆς 3ης Φεβρουαρίου 2006 (τ. 1629), ἀναφέρει σχετικὴ ἀπόφαση τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐπὶ τῶν Δογματικῶν καὶ Νομοκανονικῶν Ζητημάτων ποὺ τὴν γνωστοποίησε τὴν 26ην Ἰανουαρίου.

Ἡ ἀπόφαση ἔχει ὡς ἐξῆς (ἀντιγράφουμε ἀπὸ τὸν Ο.Τ.):

«Ἡ διόρθωση τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου ἔγινε, γιὰ νὰ συμβαδίζει ἡ Ἐκκλησία μὲ τὰ πολιτικὰ θέσμια καὶ νὰ μὴ ταλαιπωροῦνται τὰ τέκνα Της. Κάνοντας αὐτὴ τὴν προσαρμογὴ ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία δὲν ἔκανε τίποτα περισσότερο ἀπὸ τὸ νὰ ἐφαρμόσει τὸν ΛΗ' Κανόνα τῆς Πενθέκτης Συνόδου, σύμφωνα μὲ τὸν ὁποῖο, "τοῖς πολιτικοῖς καὶ δημοσίοις τύποις καὶ ἡ τῶν ἐκκλησιαστικῶν πραγμάτων τάξις ἀκολουθείτω". Ἄλλες Ἐκκλησίες ποὺ δὲν εἶχαν πρόβλημα συνεργασίας μὲ τὴν Πολιτεία, κράτησαν τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο, χωρὶς νὰ διακόψουν τὴν κοινωνία τους μὲ τὴ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία. Εἴμαστε συνεπῶς ἑνωμένοι μὲ τὴν Ἐκκλησία τῶν Ἱεροσολύμων, μὲ τὴν Μοναστικὴ Πολιτεία τοῦ Ἁγ. Ὅρους, μὲ τὴν Ἱ.Μ. Ἁγ. Αἰκατερίνης τοῦ Σινᾶ καὶ μὲ τὶς Σλαβικὲς Ἐκκλησίες ποὺ ἀκολουθοῦν τὸ μὴ διορθωθὲν Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο. Συλλειτουργοῦμε καὶ συμπροσευχόμεθα τόσο στὶς νέες ὅσο καὶ στὶς παλαιὲς ἡμερομηνίες, χωρὶς κανένα ἀπολύτως πρόβλημα, γιατὶ τὸ ἡμερολόγιο εἶναι ἕνα ἐργαλεῖο καὶ τίποτε περισσότερο. Ἀκόμη, ἡ Ἐκκλησία μας ἔχει δεχτεῖ καὶ εὐλογήσει καὶ τὴ λειτουργία Ἐνοριῶν, ποὺ ἀκολουθοῦν τὸ μὴ διορθωθὲν Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο. Αὐτὴ τὴν τόσο ἁπλῆ ἀλήθεια δὲν μπόρεσαν ἢ δὲ θέλησαν νὰ ἐννοήσουν ὁρισμένες ὁμάδες ἀδελφῶν μας. Δὲν ἐμπιστεύτηκαν τὴ Μητέρα Ἐκκλησία, ἀλλὰ "διέρρηξαν τὸν Ἄρραφον Χιτῶνα τοῦ Χριστοῦ". Κυριάρχησε μιὰ περίεργη λογικὴ τῆς ἀτομικῆς ἐπιλογῆς καὶ ὄχι τῆς συλλογικῆς πορείας κάτω ἀπὸ τὴ Σκέπη τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ συνέχεια ἦταν ἀναμενόμενη. Ἀκολούθησαν τοὺς Προτεστάντες, τοὺς ὁποίους ὑποτίθεται πολεμοῦν. Ἡ πολυδιάσπασή τους δὲν ἀποτελεῖ πλέον ἔκπληξη. Ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία δέχεται πολλὲς αἰτήσεις ὀργανωμένων ὁμάδων Παλαιοημερολογιτῶν καὶ πολὺ περισσότερες μεμονωμένων προσώπων, ποὺ ἐκφράζουν τὸν πόθο ἐπανόδου στοὺς κόλπους Της.

Τὰ Μυστήρια τῶν Παλαιοημερολογιτῶν θεωροῦνται ὡς μὴ γενόμενα καὶ θὰ πρέπει νὰ ἐπαναλαμβάνεται ἐξ ὑπαρχῆς. Τοῦτο ἰσχύει καὶ προκειμένου περὶ μιᾶς ὁμάδας ἀδελφῶν, ποὺ ζήτησαν ἐπανένταξη μετὰ τοῦ "Ἱερέως" των στὴν Ἐκκλησία. Τὰ στοιχεῖα ποὺ προσκομίσθησαν στὴν Ἱ. Σύνοδο γιὰ τὴν Κανονικότητα τῆς Ἱερωσύνης τοῦ Ἱερέως δὲν εἶναι ἐπαρκῆ. Ἔχουμε συνεπῶς ἀμφισβήτηση τῆς Χειροτονίας καὶ στὴν περίπτωση αὐτὴ ἰσχύει ἡ μὲ ἀρ. 1027/6367/765/21-6-1996 Ἀπόφαση τῆς Ἱ. Συνόδου, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ἡ Χειροτονία πρέπει νὰ τελεῖται ἐξ ὑπαρχῆς ἀπὸ Κανονικὸ Ἐπίσκοπο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Τὸ ἴδιο θὰ μποροῦσε νὰ ἰσχύσει καὶ γιὰ τὸ Βάπτισμα τῶν μελῶν τῆς ὁμάδας αὐτῆς. Ὅμως ἡ Ἱ. Σύνοδος, κατ' ἄκραν ἐπιείκιαν καὶ ἐφαρμόζοντας τὴν Ἐκκλησιαστικὴ Οἰκονομία, δέχτηκε φιλανθρώπως τὴν εἰσδοχὴ τῆς Ὁμάδος στὴν Ἐκκλησία διὰ Χρίσεως Ἁγίου Μύρου. Ἡ Ἱ. Σύνοδος προχώρησε σὲ ἕνα ἀκόμη βῆμα, ἄξιο ἀναφορᾶς. Ἐπέτρεψε στὴν ὁμάδα αὐτὴ τὴ χρήση τοῦ μὴ διορθωμένου Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου, ὥστε νὰ μὴ ἀποκοποῦν ἀπὸ τὶς συνήθειές τους ἡλικιωμένα κυρίως πρόσωπα».

http://www.analogion.net/Ekklhsia_kai_K ... gites1.htm

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 12:35 pm
από PATIENT
stratos έγραψε:ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ



Τὰ Μυστήρια τῶν Παλαιοημερολογιτῶν θεωροῦνται ὡς μὴ γενόμενα καὶ θὰ πρέπει νὰ ἐπαναλαμβάνεται ἐξ ὑπαρχῆς.

>:D< >:D< >:D<

Οσο για τον Επίσκοπο Ρώμης και Αγιώτατο αδελφό της Αγιωτάτης αδελφής Εκκλησία Ρώμης όλα είναι έγκυρα και κανονικά, έτσι;

ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ...ΚΑΤΩΤΕΡΑ

Re: Το πρ.οβλημα της Αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 1:13 pm
από PATIENT
silver έγραψε:Ο PATIENT έγραψε :
Oχι αγαπητέ silver δεν έτσι όπως τα λές. Τα γράφουμε τα ξαναγράφουμε αλλά μου φαίνεται ότι έχεις μια γνώμη προσχηματισμένη μέσα σου που δεν σε αφήνει να ακούσεις τι πραγματικά λέει η πλευρά των του πατρίου εορτολογίου.
Αγαπητέ PATIENT, θα παραβλέψω την αρνητική κριτική,και εν πνεύματι αγάπης θα συνεχίσω το σχολιασμό όσων γράφεις.

Ο PATIENT έγραψε :
Η αλήθεια που δεν κοινωνούν με την νεοημ. Εκκλησία της Ελλάδας δεν είναι αυτά που λές , αλλά το γεγονός ότι η εκκλησία αυτή ρέπει προς τον Οικουμενισμό. Συμμετέχει ενεργά στο ΠΣΕ , ΚΑΙ κοινωνεί με το Πατριαρχείο Κων/πόλεως που είναι ο κατεξοχήν φορέας της αιρέσεως του Οικουμενισμού.
Δεν είναι δογματική θέση των παλ/των ότι το νέο έχει ακυρα μυστήρια , αλλά προσωπική θέση ορισμένων προσώπων
Αδελφέ,ο Παλαιοημερολογίτης Μοναχός Μάρκος Χανιώτης στο βιβλίο του ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΣΧΙΣΜΑ, σε πληροφορεί οτι αν και είσαι Παλαιοημερολογίτης δεν γνωρίζεις τι πιστεύει η εκκλησία σου. Πρόσεχε να μάθεις απο τον αδελφό σου παλαιοημερολογίτη την αιτία του "σχίσματος" :
Η Κρατούσα Εκκλησία ετόλμησε να διαπράξει το μέγα σφάλμα κατα του δόγματος της ενότητος της Μίας Αγίας Ορθοδόξου Ανατολικής του Χριστού ημών Εκκλησίας, εν τη εξωτερική Θεία Λατρεία. σελίς 5.
Καί συνεχίζει, αγαπητέ PATIENT, ο αδελφός σου παλαιοημερολογίτης (όχι εγώ που κατ' εσέ δεν γνωρίζω) : Και τοιουτοτρόπως η κρατούσα Εκκλησία διέπραξε το έγκλημα της Προδοσίας, κατα της Ορθοδόξου Χριστιανικής ημών πίστεως και μητρός Εκκλησίας και ΑΠΕΣΤΕΡΗΣΕΝ ΕΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
. σελίς 20.
Άκουσε αδελφέ και τον πρ.Φλωρίνης Χρυσόστομο : Και αύτη είναι η αληθής και γνησία Εκκλησία του Χριστού, την οποίαν ίδρυσεν ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός και εν τη οποία παραμένει η πλουτοποιός χάρις του Αγίου Πνεύματος, η δε καινοτομήσασα Εκκλησία της Ελλάδος είναι η εκκοσμικευθείσα Εκκλησία του κόσμου έξω της Ορθοδοξίας. σελ.141

Όπως βλέπεις δεν είναι η προσωπική άποψις μερικών προσώπων αλλά η επίσημος θέσις του Αρχηγού του Κινήματος των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών.
Και άν κατ' εσέ αδελφέ, αυτή είναι προσωπική θέση ορισμένων προσώπων, συμπεριλαμβανομένου και του πρώτου τη τάξει Αρχιερέως των Παλαιοημερολογιτών, και ως φαίνεται κατ' εσέ δεν έχει και μεγάλη σημασία, γιατί τότε οι οικουμενιστικές θέσεις ορισμένων προσώπων της Νεοημερολογίτικης Εκκλησίας-όπως του Αρχιεπισκόπου και Οικ. Πατριάρχου έχει τρομερή σημασία, παρά το γεγονός ότι η μεγάλη πλειοψηφία Κληρικών και λαiκών του Νέου ημερολογίου δεν είναι οικουμενιστές ;
Αυτά πρός το παρόν.
Διαφωνώ προς τις προαναφερθείσες θέσεις του π. Μάρκου Χανιώτη.
Οι γγνώμη του δεν δεσμέυει κανέναν.
Για φαντάσου αυτός ένας μοναχός απλά επειδή βρισκόταν (δεν ζεί τώρα) στον ίδιο χώρο με μένα , αυτό το πράγμα ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΦΡΟΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ.
Τότε και εγώ πολύ εύλογα θα θεωρώ απο δω και μπρός ότι εσύ θεωρείς τον παπισμό Αδελφή Εκκλησία , οι ιερείς του έχουν κανονική Ιερωσύνη και Μυστήρια. Ο Πατριάρχης σου τα λέει και τα πιστεύει "δεν γνωρίζεις τι πιστεύει η εκκλησία σου;"

Μάθε όμως ότι διαμόρφωσε ο συγκεκριμένος μοναχός τις θέσεις του κατόπιν σκληρών διωγμών της Ελλαδικής Εκκλησίας.
Που τις ένοιωσε σκληρά στο ίδιο το πετσί του.
Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για μερικούς έτσι δεν είναι;
O Xριστόδουλος στη διατριβή του για το παλαιοημερολογιτικό ουσιαστικά ΔΙΚΑΙΩΣΕ τους σκληρούς εκείνους διώκτες των απλών πιστών.
Και να επαναλάβω ότι δεν έπεσε απλώς ξύλο αλλά υπάρχουν απ'οσο γνωρίζω και 2 φόνοι...
Για τον πρώην Φλωρίνης και τη δήλωσή του , υπέπεσε σε αυτό το παράπτωμα γιατί του είχαν υποσχεθεί ότι θα γινότανε δι αυτής (της δήλωσης) η ένωση όλων των παλ/τών δηλαδή με την ομάδα Ματθαίου Καρπαθάκη, που δεν έγινε τελικά.
Υπάρχουν όμως πολλές άλλες διακηρύξεις του που λένε ακριβώς το αντίθετο σε στιγμές πιο ομαλές , όταν δεν διώκονταν γέροντας ών , απο εξορία σε εξορία.

Φυσικά και έχει τρομερή σημασία για μένα η οικουμενιστική θέση των ανώτερων εκπροσώπων της εκκλησίας γιατί κηρύττουν λόγω και έργω την αίρεση του Οικουμενισμού. Ασύγκριτα τα δύο μεγέθη.
Η ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΉ ΑΊΡΕΣΗ ΌΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΗ.
Αν το θεωρείς παρανυχίδα , τι να πώ;
Tο ότι δεν είναι συνειδητοί οικουμενιστές ολοι οι πιστοί του νεου δεν έχει να κανει με το θέμα μας.
Εγώ εμποδίζομαι απο τους Ιερούς Κανόνες να κοινωνώ απο επισκόπους που κηρύττουν αντίθετα απο αυτά που παραλάβαμε. Απλά πράγματα. Εκείνοι είναι οι φορείς της ιερωσύνης και οι τελούντες τα Μυστήρια. Οι λαικοί δεν εμπλέκονται απο τους ιερούς κανόνες πουθενά.


Τα λέμε.

ΥΓ μπορεί οι περισσότεροι πιστοί του νέου να μην είναι συνειδήτοί οικουμενιστές είναι όμως υποσυνείδητοι.
Για ρώτα το μεγάλο ποσοστό του λαού που πάει εκκλησία μονο το Πάσχα αν θεωρεί τον Πάπα ως Χριστιανό επίσκοπο ή ως αιρετικό και , έλα να μου πείς τα αποτελέσματα. Η απάντηση που βγαίνει είναι ότι πιστεύουν πως μονο τα καλά έργα σώζουν τα δόγματα είναι φανατισμοί και ολοι οι χριστιανοί είμαστε το ίδιο.
Ασε έχω πικρή προσωπική πείρα.
Η μάνα μου σε ένα ταξίδι της στην Αυστρία , μου περηφανεύτηκε ότι μπήκε σε καθολικό ναό και μάλιστα "κοινώνησε".
"Αφού το ίδιο είμαστε" μου είχε πεί τότε.

Εκεί έχουμε καταλήξει δυστυχώς ύστερα απο έναν αιώνα Οικουμενιστικής προπαγάνδας. Να μην ξέρουμε τι εστί Ορθοδοξία.

To πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 4:42 pm
από silver
Ο PATIENT έγραψε :
Για τον πρώην Φλωρίνης και τη δήλωσή του , υπέπεσε σε αυτό το παράπτωμα γιατί του είχαν υποσχεθεί ότι θα γινότανε δι αυτής (της δήλωσης) η ένωση όλων των παλ/τών δηλαδή με την ομάδα Ματθαίου Καρπαθάκη, που δεν έγινε τελικά.
Υπάρχουν όμως πολλές άλλες διακηρύξεις του που λένε ακριβώς το αντίθετο σε στιγμές πιο ομαλές , όταν δεν διώκονταν γέροντας ών , απο εξορία σε εξορία.

Φυσικά και έχει τρομερή σημασία για μένα η οικουμενιστική θέση των ανώτερων εκπροσώπων της εκκλησίας γιατί κηρύττουν λόγω και έργω την αίρεση του Οικουμενισμού. Ασύγκριτα τα δύο μεγέθη.
Η ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΉ ΑΊΡΕΣΗ ΌΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΗ.
Αν το θεωρείς παρανυχίδα , τι να πώ;
Αγαπητέ PATIENT,
σύντομα θα είναι ώρα να προσευχηθώ, γι’ αυτό το λόγο, μου είναι αδύνατο να γράψω κάτι αναληθές. Ζώ, για 30 περίπου χρόνια μέσα στο χώρο του Νέου ημερολογίου αλλά και του Παλαιού. Έχω γνωρίσει πράγματα, καταστάσεις, συμπεριφορές καθώς και τις διδαχές τους. Όλος ο χρόνος μου πηγαίνει για θρησκευτική έρευνα της αλήθειας. Εκκλησιαστικές Ιστορίες, βιβλία δογματικά , συγγράμματα Πατέρων της Εκκλησίας μας, βιβλία για το Παλαιοημερολογιτικό πρόβλημα κ.λ.π.
Λοιπόν, μου είναι αδύνατον να δεχτώ στη συνείδησή μου μία εκκλησία που με Συνοδικές Εγκυκλίους αλλάζει θέσεις, όποιες δικαιολογίες και αν μου προβάλλεις. Την Εκκλησία του Χριστού καθοδηγεί το Πνεύμα το Άγιο εις Πάσαν την Αλήθειαν. Το ίδιο πρόβλημα έχω και με την Εκκλησία της Ελλάδος το Οικ. Πατριαρχείο, το Πατρ. Μόσχας και τα υπόλοιπα Πατριαρχεία ως μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών. Δεν με πείθουν οι πανσλαυιστές ότι εκείνοι έχουν καλλίτερη Ορθοδοξία. Όλοι τους έχουν γίνει κοπέλια του Πάπα. Απάτη από τους θρησκευτικούς ταγούς του Νέου ημερολογίου, απάτη και από τους θρησκευτικούς ταγούς των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών-στενά μοι πάντοθεν-αδελφέ μου.
Περιγράφεις τη κατάσταση του λαού, συμφωνώ μαζί σου, μας άφησαν ακατήχητους Τι να πεί κανείς και για τους Κληρικούς. Εκτός των ολίγων διαμαντιών οι περισσότεροι : ευλογητός ο Θεός και πεπλουτήκαμεν. Το 1924 Παλαιοημερολογίτες Κληρικοί άλλαξαν ή ανέχθηκαν την αλλαγή , δεν ομιλώ για εξαιρέσεις ελαχίστων. Και την απόφαση της υποδοχής του Πάπα στην Αγιοτόκο Ελλάδα μας Νεοημερολογίτες Κληρικοί απεφάσισαν ή ανέχτηκαν την απόφαση. Δυστυχώς, κατ’ εμέ , τα ίδια είναι όλοι τους, εκτός των ολίγων εκλεκτών οι οποίοι θα υπάρχουν πάντοτε σε όλους τους χώρους.
Πιστεύω, όπως επί Αγίου Μαξίμου του Ομολογητού, άπαντα τα Πατριαρχεία είχαν πέσει στην αίρεση του Μονοθελητισμού, έτσι και τώρα, όλα τα Πατριαρχεία και λοιπές Ορθόδοξες Εκκλησίες έχουν πέσει στην Παναίρεση του Οικουμενισμού.
Εν αναμονή, λοιπόν, νέου Αγίου Μαξίμου Ομολογητού.

Re: To πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 12:00 am
από PATIENT
silver έγραψε: Αγαπητέ PATIENT,
σύντομα θα είναι ώρα να προσευχηθώ, γι’ αυτό το λόγο, μου είναι αδύνατο να γράψω κάτι αναληθές. Ζώ, για 30 περίπου χρόνια μέσα στο χώρο του Νέου ημερολογίου αλλά και του Παλαιού. Έχω γνωρίσει πράγματα, καταστάσεις, συμπεριφορές καθώς και τις διδαχές τους. Όλος ο χρόνος μου πηγαίνει για θρησκευτική έρευνα της αλήθειας. Εκκλησιαστικές Ιστορίες, βιβλία δογματικά , συγγράμματα Πατέρων της Εκκλησίας μας, βιβλία για το Παλαιοημερολογιτικό πρόβλημα κ.λ.π.
Λοιπόν, μου είναι αδύνατον να δεχτώ στη συνείδησή μου μία εκκλησία που με Συνοδικές Εγκυκλίους αλλάζει θέσεις, όποιες δικαιολογίες και αν μου προβάλλεις. Την Εκκλησία του Χριστού καθοδηγεί το Πνεύμα το Άγιο εις Πάσαν την Αλήθειαν. Το ίδιο πρόβλημα έχω και με την Εκκλησία της Ελλάδος το Οικ. Πατριαρχείο, το Πατρ. Μόσχας και τα υπόλοιπα Πατριαρχεία ως μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών. Δεν με πείθουν οι πανσλαυιστές ότι εκείνοι έχουν καλλίτερη Ορθοδοξία. Όλοι τους έχουν γίνει κοπέλια του Πάπα. Απάτη από τους θρησκευτικούς ταγούς του Νέου ημερολογίου, απάτη και από τους θρησκευτικούς ταγούς των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών-στενά μοι πάντοθεν-αδελφέ μου.
Περιγράφεις τη κατάσταση του λαού, συμφωνώ μαζί σου, μας άφησαν ακατήχητους Τι να πεί κανείς και για τους Κληρικούς. Εκτός των ολίγων διαμαντιών οι περισσότεροι : ευλογητός ο Θεός και πεπλουτήκαμεν. Το 1924 Παλαιοημερολογίτες Κληρικοί άλλαξαν ή ανέχθηκαν την αλλαγή , δεν ομιλώ για εξαιρέσεις ελαχίστων. Και την απόφαση της υποδοχής του Πάπα στην Αγιοτόκο Ελλάδα μας Νεοημερολογίτες Κληρικοί απεφάσισαν ή ανέχτηκαν την απόφαση. Δυστυχώς, κατ’ εμέ , τα ίδια είναι όλοι τους, εκτός των ολίγων εκλεκτών οι οποίοι θα υπάρχουν πάντοτε σε όλους τους χώρους.
Πιστεύω, όπως επί Αγίου Μαξίμου του Ομολογητού, άπαντα τα Πατριαρχεία είχαν πέσει στην αίρεση του Μονοθελητισμού, έτσι και τώρα, όλα τα Πατριαρχεία και λοιπές Ορθόδοξες Εκκλησίες έχουν πέσει στην Παναίρεση του Οικουμενισμού.
Εν αναμονή, λοιπόν, νέου Αγίου Μαξίμου Ομολογητού.
Αγαπητέ silver το καταλαβαίνεις ότι δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω σε όλα απο αυτά που λές.
Για να μην μακρυγορώ θα πάω ακριβώς στο σημείο που θέλεις να πάω.
Οχι δεν είναι απάτη αυτή απο την μεριά των παλ/των κληρικών.
Δεν μπορώ να βάλω στο ίδιο τσουβάλι απο τη μια πλευρά την αίρεση του οικουμενισμού, που έχει αλώσει όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες, μαζί με τις όποιες κακοδοξίες ή φανατικές δηλώσεις των παλ/τών.
Δεν συγκρίνονται αυτά τα δύο και δεν δικαιολογείσαι να μιλάς για απατεώνες εκατέρωθεν. Εκτός και αν υπονοείς άλλα πράγματα που δεν γνωρίζω και δεν έχουν αναφερθεί ως τώρα.

Γιατί με τα κουτσά τους και τα στραβά τους οι παλ/τες κληρικοί ΄δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους όσον αφορά τις αιρέσεις.
Απο τους επισκόπους μέχρι τον απλό λαό. Αν δεν υπήρχε αυτός ο απλοικός ζήλος των παλ/των να ξεσηκώνονται κάθε φορά που γινότανε διάφορα περιστατικά "αγάπης" μεταξύ Ρώμης -Κων/πολης ίσως και να ήταν πολύ χειρότερα σήμερα τα πράγματα.
Ήξερα μια κοπέλα που ήταν με το παλαιό. Πήγε για σπουδές στη Γαλλία , και ερωτεύτηκε κάποιον Γάλλο . Το θεώρησε αδιανόητο να τον παντρευτεί αν δεν γινόταν πρώτα Ορθόδοξος. Ετσι και έγινε τελικά. Αφού βαφτίστηκε κατόπιν έγινε ο γάμος. Kαι τέτοια περιστατικά ξέρω πολλά , γιατί απλά δεν θα σου τελεσουν στο παλαιό , κάποιο Μυστήριο , αν οι μετέχοντες σε αυτό δεν είναι ορθόδοξοι.

Θα αναγκαστώ να γράψω τώρα μέρος της απόφασης της Συνοδικής Επιτροπής της Κρατούσης Εκκλησίας σχετικά με τους μικτούς γάμους , γιατί πέρασε μάλλον απαρατήρητο και ασχολίαστο , μονο με το λινκ που έβαλα:

"Τό ζήτημα τῶν μετά "ἀπίστων" καί ἑτεροδόξων "χριστιανῶν" (αἱρετικῶν, σχισματικῶν, παρασυναγώγων) συναπτομένων γάμων, τῶν μεικτῶν γάμων ὡς εἴθισται νά λέγωνται, ἀπησχόλησε τήν Ἐκκλησίαν ἀπό τῶν πρώτων αἰώνων.

Ἡ Ἐκκλησία ἀνέκανθεν ἀπηγόρευε - καί ἀπαγορεύει διά κανονικῶν αὐτῆς διατάξεων - τόν μετά ἀπίστων (κανών ΚΑ΄ (ΚΘ΄) τῆς ἐν Καρθαγένῃ Συνόδου) καί αἱρετικῶν (Ζ΄, ΛΑ΄ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ, ΚΑ΄ (ΚΘ΄) Καρθογένῃ, ΙΔ΄ τῆς ἐν Χαλκηδόνι Δ΄ Οἰκουμ. Συνόδου καί ΟΒ΄ τῆς ἐν Τρούλλῳ Πενθέκτης Οἰκουμ. Συνόδου) γάμων.

...............

Ἐν ὄψει τῶν τοιούτων δεδομένων, ἡ ἐπί τῶν Νομοκανονικῶν ζητημάτων Συνοδική Ἐπιτροπή κατά τά παγίως πλέον καθιερωμένα Συνοδικῶς, ἀπεφάνθη ὅτι οἱ μεικτοί γάμοι δύνανται νά τελῶνται ὑπό τάς κάτωθι προϋποθέσεις:

α) διαπίστωσιν τοῦ βαπτίσματος τοῦ ἑτεροδόξου μέλους (εἰς τό ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος) καί τῆς ἐλευθερογαμίας αὐτοῦ (πιστοποιητικού ἀγαμίας) ἐγκύρως βεβαιουμένων ὑπό τῆς Ἐκκλησίας εἰς ἥν οὗτος ἤ αὕτη ἀνήκει καί

β) ρητήν γραπτήν δήλωσιν ὅτι τά γεννηθησόμενα τέκνα θά βαπτισθοῦν καί θά ἀνατραφοῦν κατά τό ὀρθόδοξον δόγμα "


Ολοκληρη η απόφαση http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/ ... s-0005.htm
Με απλά λόγια , παρόλο που υπάρχουν πάμπολλοι κανόνες της Εκκλησίας που απαγορεύουν ρητά τον γάμο με αιρετικό (δεν κάνουν λόγο για κατ'οικονομία παραχώρηση οι κανόνες) έρχεται σήμερα το 2006 η Ελλαδική Εκκλησία να άνάψει και ΕΠΙΣΗΜΑ πλέον το πράσινο φώς για μια καταπάτηση των συγκεκριμένων κανόνων.
Ναι μέν παραχωρήσεις μπορεί να γίνονταν που και πού, αλλά δεν είχε γίνει και ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Πριν λίγα χρόνια γινόταν κανόνας η οικονομία του κανόνα, ενώ σήμερα βλέπουμε να γίνεται κανόνας το αντίθετο του κανόνα (ο νοών νοείτω).
Ολοι σας θα βλέπετε γάμους ορθοδόξων με αιρετικούς. Aνευ επαναφοράς του ετερόδοξου στην Ορθοδοξία, βεβαίως...
Δεν είναι αυτά αποτελέσματα της Οικουμενιστικής αλλοιώσεως που έχει διεισδύσει ως το κόκκαλο; Αυτά έχουν τα πολλά πέρα δώθε στα ΠΣΕ στα συνέδρια για την ειρήνη δήθεν του κόσμου , στις συμπροσευχές με τους αιρετικούς για λόγους ιεραποστολής τάχαμου κλπ.

- Α επι τη ευκαιρία , το ξέρετε ότι διανύουμε αυτή τη στιγμή την παγκόσμια εβδομάδα προσευχής (18-25 Ιαν) http://wcc-coe.org/wcc/what/faith/wop-index.html ; Nα κοιμόμαστε ήσυχοι γιατί κάποιοι Ορθόδοξοι κληρικοί προσεύχονται παρέα με ένα σωρό άλλους "χριστιανούς" για το καλό του κόσμου για τη φτώχεια και ένα σωρό άλλα πράγματα. Τώρα μάλιστα που έχουμε και ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΌΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΣΕ ποιός μας πιάνει-

Επανέρχομαι στην Συνοδική απόφαση.
Το χειρότερο εκεί μέσα , (το τόνισα με μεγάλα γράμματα) είναι η επίσημη και πάλι παραδοχή απο την Εκκλησία της Ελλάδας , ότι υπάρχει βάπτισμα και εκτός της Ορθοδοξίας.
Όπως βλέπετε αρκεί να υπάρχει βεβαίωση από την αντίστοιχη "Εκκλησία" (με Ε κεφαλαίο και χωρίς εισαγωγικά) καθώς και να έχει γίνει εἰς τό ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος.
Αυτά αρκούν για να λέμε ότι ο χ,ψ παπικός , αγγλικανός, προτεστάντης θεωρούνται βαπτισμένοι !!!!
Εκτός Εκκλησίας...
Και άνευ της βασικής προυπόθεσης των τριών καταδύσεων στο νερό....
Αυτή είναι η βλάσφημη Βαπτισματική Θεολογία , εντός των θυρών , όπως βλέπετε.

Ζυγίζονται αυτές οι κακοδοξίες αδελφέ silver σε καμιά ορθόδοξη ζυγαριά
;
Και πόσα ακόμη έπονται;[/quote]

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 10:41 am
από charis
ερωτηματα προς υποστηρικτες παλαιου ημερολογιου
1)Η θεολογικη αρχη της εκκλησιας λεει οπου επισκοπος εκει και εκκλησια .Αφου οι δυο επισκοποι που εμειναν καθαιρεστηκαν και καμια επισημη συνοδος δεν τους αποκαταστησε πως θεωρουνταν επισκοποι ?και πως οι χειροτονιες του ηταν κανονικες?
2) 1948 ο ματθαιος καρπαθακης ομονος τοτε επισκοπος ο οποιος χειροτονηθηκε απο τους ειδη αφορισμενους δυο επισκοπους αυτοχειροτονηθηκε αρχιεπισκοπος πασης ελλαδας κατι που απαγορευει ο ααποστολικος κανονας αυτο δεν ειναι αντικανονικο?
3)υπαρχουν διαφορες παραταξεις παλαοιημερολογιτων αλλοι δεχονται τα μυστηρια μας (παραταξη φλωρινης)αλλοι τα θεωρουν αιρετικα και εχουν σκληρη γλωσσα ουτε καν δεχονται να μπουνε στις εκκλησιες με τονεο(παραταξη ματθαιου)παραταξη κυπριανου αττικης και υπολογιζονται 10 παραταξεις που συχνα πυκνα τσακωνονται μεταξυ τους οπως παραδειγμα πριν ενα μηνα στην κυπρο στο μοναστηρι μεταμορφωσεως του ΣΩτηρα λιγο εξω απο την Λαρνακα επισκοπος με μοναχες συγγενισσες του μπηκαν στο μοναστηρι και εβγαλαν τις μοναχες που εμεναν για χρονια γιατι το θεωρουσε δικο του επενεβηκε ηαστυνομια και δεν γνωριζω την συνεχεια οι καβγαδες πηγαν για μερες με τις 2 πλευρες να ισχυριζονται πως το μοναστηρι ειναι δικο τους και οι δυο πλευρες με το παλιο ημερολογιο.Ποια η ορθη παραταξη πια σας αντιπροσωπευει?το ερωτημα μου
4)Καθε δεκα χρονια οπως ειναι γνωστο κατασκευαζετε το μυρο (αυτο που γινετε το χρισμα κατα την βαπτιση και γινομαστε χριστιανοι)μονο στο οικουμενικο πατριαρχειο σε ειδικα διαμορφωμενο χωρο διπλα απο την εκκλησια του Αγιου Γεωργιου στο Φαναρι και μονο με ειδικη ιεροτελεστια και ειδικες ευχες που διαβαζει ο οικουμενικος πατριαρχης και δινει σε ολες τις ορθοδοξες εκκλησιες σε ολοκληρο το κοσμο .Πουθενα αλλου.Ορισμενες παραταξεις με το παλιο ειμαι σιγουρος πως δεν καταδεχονται να παρουν που λοιπον βρισκουν το μυρο και αν κατασκευαζουν μονοι τους σιγουρα ειναι ακυρο και λυπαμαι δεν ειναι βαπτισμενοι χριστιανοι.ΟΙ υπολοιπες απο που παιρνουν το μυρο δεν γνωριζω .Δεν νομιζω να περνουν μυρο απο τις ευλογιες ενος "αιρετικου" ενως "παπικου" και δεν ξερω αν τελικα η δικη σας βαπτιση ισχυει?
5)Γιατι στο δικο μας λανθασμενο ημερολογιο το "οικουμενιστικο"το "παπικο"εχουμε να δειξουμε πολλους Αγιους ενας απο αυτους Ο αγιος Σαββας ο εν Καλυμνω που πολυ ευλαβουμε?(Στο δικο σας δεν ακουσα για καπιοιο που Αγιοπηηθηκε επισημα.)
6)Πως μπορω να γινω οικουμενιστης λατινος κ.τλ. μονο επειδη γιορταζω καποιο Αγιο με καπια διαφορα στις ημερομηνιες αφου ειμαι μελος της ορθοδοξης εκκλησιας εκκλησιαζομαι εξομολογουμε ,κοινωνω ,προσευχουμε κ.τ.λ.μηπως χασαμε την ουσια εμμενωντας σε φαντασματα?

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 9:57 pm
από PATIENT
Aγαπητέ φίλε,
απαντήσεις στα παραπάνω έχουν δοθεί . Αν διάβαζες προσεκτικότερα τις προηγούμενες ,αρκετές,σελίδες τουλάχιστον έχει γίνει μια γρήγορη έστω αναφορά.
Οσο για τις αγιοποιήσεις , ναι δεν έχουμε αγιοποιήσεις στο παλαιό.
Δεν χρειάζεται. Στη συνείδηση του κόσμου υπάρχουν πολλοί άγιοι. Ήδη έχουν αναφερθεί και ονόματα . Σε αυτά πρόσθεσε του αγίου Ιωάννη Μαξίμοβιτς , του Ιερώνυμου Αιγίνης, του Αββακούμ του ανυπόδητου. Στην δε προσωπική μου συνείδηση έχω και τα ονόματα των παπά Ιωακείμ απο τον Αγιο Νείλο και τον π.Ευθύμιο τον πρώην ηγούμενο της Εσφιγμένου. Επίσης στο βιβλίο του γέροντος Παισίου "Αγιορείτες Πατέρες και αγιορείτικα" αναφέρονται και αρκετοί ζηλωτές πατέρες με χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Αλλωστε ο όρος αγιοποίηση είναι αδόκιμος στην ορθοδοξία. Αγιοκατάταξη είναι το σωστό , που έχει να κάνει απλά με την επίσημη κατάταξη ενός αγίου, που το ορθόδοξο αισθητήριο του λαού τον έχει ήδη άγιο στην καρδιά του.
Οσο για αυτά τα τελευταία που γράφεις περί φαντασμάτων να σου θυμίσω
απλά τους χιλιάδες μάρτυρες που έδωσαν και τη ζωή τους για ένα ιώτα της πίστεως. Αν θεωρείς λιγότερο απο "ιώτα" τον θρασύτατο οικουμενισμό , την αίρεση των αιρέσεων και δεν θέλεις να κουνήσεις το δαχτυλάκι σου , κάνε όπως καταλαβαίνεις.
Ο Αγιος Νικόδημος για όλους εκείνους που αγωνίστηκαν υπέρ δογμάτων έλεγε :
"Ο χρόνος δεν θέλει με φθάσει είς το να απαριθμώ μύρια παραδείγματα τόσων και τόσων αγίων οίτινες εκακοπάθησαν και απέθανον δια τους εκκλησιαστικούς Θεσμούς και Κανόνας"



Πάλιν είπω, πάλιν λαλήσω. Τί όφελος; Μάλλον δέ όφελος.
Κάν γάρ μή πάντες ακούσωσι, οι ημίσεις ακούσονται• κάν μή οι ημίσεις ακούσωσι, τό τρίτον μέρος• κάν μή τό τρίτον, τό τέταρτον• κάν μή τό τέταρτον, κάν δέκα• κάν μή δέκα, κάν πέντε• κάν μή πέντε, κάν είς• κάν μή είς, εγώ τόν μισθόν απηρτισμένον έχω.