Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Συντονιστής: Συντονιστές
-
theodnot
- Βασικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 146
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ
γνωριζω οτι εξω απο το μοναστηρι εχει χωρο παρκιγκ αλλα εγω ειμαι η τελευταια που μπορει να καθορισει το χωρο συναντησης σας , αφου θα ερθω αργοτερα. Στον πατερα Αντωνιο του εστειλα μηνυμα ( εμαιλ) και τον ειδοποιησα σχετικα με την συναντηση και του ζητησα να επικοινωσησει με τον διαχειριστη ή με οποιονδηποτε αλλον θεωρει αυτος δεον. 
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
kαλημερα :) :)
Εχετε δικαιο ,νομιζω με τον τοπο συναντησης να γινει στη αυλη του μοναστηριου,θα εναι μαλλον καλυτερα,γιατι εχει και δροσουλα εκει και μεγαλο μερος σταθμευσης.Για τα ατομα που δεν ξερουν που ειναι Μονη ,υπαρχουν και καποιες πινακιδες ορατες ,που δεν νομιζω να μην μπορουν να τις δουν.Και αν υπαρξει προβλημα μπορουμε να δωσουμε τηλ.Τι λετε να ορισουμε ως
ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ;17.00 ΩΡΑ
Εχετε δικαιο ,νομιζω με τον τοπο συναντησης να γινει στη αυλη του μοναστηριου,θα εναι μαλλον καλυτερα,γιατι εχει και δροσουλα εκει και μεγαλο μερος σταθμευσης.Για τα ατομα που δεν ξερουν που ειναι Μονη ,υπαρχουν και καποιες πινακιδες ορατες ,που δεν νομιζω να μην μπορουν να τις δουν.Και αν υπαρξει προβλημα μπορουμε να δωσουμε τηλ.Τι λετε να ορισουμε ως
ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ;17.00 ΩΡΑ
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Cristos
konstantinoupolitis
Kleanthis
eortologio gr
filotas
Teri
gewrgios gr.
vasilikirimp
plagiaskepsi
smarti
theodnot
Aposal
trisathlios
Agio oros;
Cordelia;
poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
konstantinoupolitis
Kleanthis
eortologio gr
filotas
Teri
gewrgios gr.
vasilikirimp
plagiaskepsi
smarti
theodnot
Aposal
trisathlios
Agio oros;
Cordelia;
poios allos exei ti kali diathesi na dilosi simetoxi; :)
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
-
plagiaskepsi
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1648
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

