Αποφθέγματα Αγίων
Συντονιστής: Συντονιστές
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
- Εσείς πιστεύετε στην Ανάσταση;
- Με όλα μου τα κύτταρα. Το μόνο που πιστεύω είναι η Ανάσταση. Όλη η πίστη στην Ανάσταση, δημιουργεί μια έκταση στον άνθρωπο. Δεν έχεις ανάγκη του θαύματος ή της αποδείξεως. Αλλά ησυχάζεις, και ξανοίγεσαι σε έναν άλλο κόσμο. Αυτό είναι η Εκκλησία. (Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος)
- Με όλα μου τα κύτταρα. Το μόνο που πιστεύω είναι η Ανάσταση. Όλη η πίστη στην Ανάσταση, δημιουργεί μια έκταση στον άνθρωπο. Δεν έχεις ανάγκη του θαύματος ή της αποδείξεως. Αλλά ησυχάζεις, και ξανοίγεσαι σε έναν άλλο κόσμο. Αυτό είναι η Εκκλησία. (Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος)
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
Η πίστη είναι κάτι ανώτερο από τη λογική κατανόηση, από τον ηθικό κανόνα, από τη συναισθηματική προσδοκία. Πιστεύουμε αυτό που είναι πέρα από τη λογική μας. (Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος)
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Αποφθέγματα Αγίων
Η ηδονή και η αφθονία των φαγητών και των ποτών θερμαίνει την κοιλιά και αναφλέγει την όρεξη για αισχρή επιθυμία,
και ωθεί το ζώο προς την άνομη μίξη. Τότε τα μάτια γίνονται αναιδή, και το χέρι αχαλίνωτο, η γλώσσα λαλεί ελκυστικά για την ακοή,
και η ψυχή εργάζεται την μοιχεία με την διάνοια και το σώμα την άθεσμη πράξη».
(Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, Ασκητικά)
και ωθεί το ζώο προς την άνομη μίξη. Τότε τα μάτια γίνονται αναιδή, και το χέρι αχαλίνωτο, η γλώσσα λαλεί ελκυστικά για την ακοή,
και η ψυχή εργάζεται την μοιχεία με την διάνοια και το σώμα την άθεσμη πράξη».
(Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, Ασκητικά)
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
" Ἂν θέλεις ἡ προσευχή σου ν' ἀνεβεῖ κατευθείαν στὸ Θεό, δῶσε της δυὸ φτερά, τὴ νηστεία καὶ τὴν ἐλεημοσύνη ".
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
Δεν είναι ο σκεπτόμενος που λύνει τά προβλήματα τοῦ κόσμου, αλλά ο προσευχόμενος. (Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος)
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
Χωρίς τον πόνο, την αδικεία, το σταυρό και τη δοκιμασία, θα υπήρχε αρετη αλλα όχι αγιότητα, θα υπήρχε ανθρώπινο κατόρθωμα αλλα όχι θεϊκή παρέμβαση. Ο πόνος είναι άγιος, γιατί κρύβει την ταπείνωση του αγίου Θεού και αγιάζει. (Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος)
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
Ένας άνθρωπος που ζει στο ψέμα και στην πλάνη δεν μπορεί ποτέ να είναι πραγματικά ελεύθερος.
Οι μεγάλοι θα συντριβούν εξαιτίας της αλαζονείας τους και οι υψηλόφρονες θα ταπεινωθούν. Ησαίας ι’33
Οι μεγάλοι θα συντριβούν εξαιτίας της αλαζονείας τους και οι υψηλόφρονες θα ταπεινωθούν. Ησαίας ι’33
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
Το Ευαγγέλιο κηρύττει πως η ειρήνη υπάρχει μόνο μαζί με τη δικαιοσύνη και η ελευθερία συμβαδίζει μαζί με την αλήθεια.
Περιοδ.Πειρ.Εκκλησία,1991,σ.59
Περιοδ.Πειρ.Εκκλησία,1991,σ.59
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- trader21
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1030
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
- Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα
Re: Αποφθέγματα Αγίων
Όταν σας έρχονται λογισμοί, μην προσπαθείτε να τους διώξετε ανοίγοντας ένα λογικό διάλογο μαζί τους. Χτυπάτε τους επάνω στην Πέτρα. Πέτρα είναι ο Χριστός. Το Όνομά Του. Η προσευχή του Ιησού. Δεν είναι στο χέρι σας, να μην τους δεχθείτε. Τους λογισμούς τους διώχνει μόνο το Όνομα του Ιησού.(Όσιος Στάρετς Βαρσανούφιος της Όπτινα)
- trader21
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1030
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
- Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα
Re: Αποφθέγματα Αγίων
Καλύτερα να προσεύχεσαι με ευλάβεια για τον πλησίον σου,
παρά να τον ελέγχεις για κάθε αμάρτημα του. (Όσιος Μάρκος ο Ασκητής)
παρά να τον ελέγχεις για κάθε αμάρτημα του. (Όσιος Μάρκος ο Ασκητής)