Σελίδα 19 από 22

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:34 am
από plou73
Και γιατί να πιστέψω τον Lazar πως τον λένε και όχι τον Βασίλειο τον νέο;Kαι γιατί όλη αυτή η αντίρρηση για τα πάντα;Όλη αυτή η κόντρα;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:38 am
από vasilis_m21
Δεν έχω αντίρρηση για τα πάντα, απλά διαφωνώ με κάποια πράγματα. Εκτός αν δεν έχουμε δικαίωμα διαφωνίας και πρέπει να συμφωνούμε για να λειτουργούμε όλοι σαν ένα καλοκουρδισμένο ρολόι

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:44 am
από plou73
έχεις κάθε δικαίωμα διαφωνίας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:45 am
από lovethink
Υπάρχει και ελληνικό αξιολογότατο site κατά τ'άλλα που διαφωνεί με την λογική του τελωνισμού των ψυχών μιας και αυτό έρχετε κατά τη γνώμη τους σε αντίθεση με τις γραφές μας
Από την άλλη υπάρχει δεν υπάρχει τελωνισμός εμείς καλά θα κάνουμε να είμαστε προετοιμασμένοι
Μπορείτε να διαβάσετε τη Ψυχή μετά το Θάνατο του Πατήρ Σεραφείμ Ρόουζ
Καταπληκτικό

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:46 am
από vasilis_m21
ΟΚ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:46 am
από Iosif
Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, ακολουθούν και εμπιστεύονται, τούς Αγίους τής Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Τούς άλλους, έστω και εάν αυτοί είναι επώνυμοι, απλά τούς αγνοούν ( όταν συγκρούονται με τούς Αγίους ).

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:47 am
από lovethink
Τα τελώνια ή περί τρομολαγνείας

"Για τη δοκιμασία των ψυχών καθώς περνούν μέσα από τον αέρα, έχουν τοποθετηθεί από τις σκοτεινές δυνάμεις ξεχωριστοί τόποι κρίσης και φρουροί με αξιοσημείωτη τάξη. Στα υποουράνια στρώματα, από τη γή μέχρι τον ίδιο τον ουρανό, ορθώνονται λεγεώνες πεπτωκότων πνευμάτων που φρουρούν τη διάβαση της ψυχής. Κάθε τμήμα είναι υπεύθυνο για μία ειδική μορφή αμαρτίας και ελέγχει την ψυχή γι' αυτή τη μορφή αμαρτίας, όταν η ψυχή φθάνει εκεί. Στα Πατερικά κείμενα, οι εναέριοι δαιμονικοί φρουροί και οι τόποι κρίσης αποκαλούνται τελώνια και τα πνεύματα τα οποία υπηρετούν σε αυτούς αποκαλούνται εισπράκτορες". (Επισκόπου Ιγνατίου Μπριαντσιανίνωφ, έργα, τόμ. ΙΙΙ, εκδ. Τουζώφ, Αγία Πετρούπολη 1886. Η παραπομπή από το βιβλίο του π. Σεραφείμ Ρόουζ, Η ψυχή μετά τον θάνατο, Εκδ. Μυριόβιβλος, Αθήνα 2005)
"Στην Ορθόδοξη δογματική θεολογία η διέλευση των τελωνίων είναι μέρος της μερικής κρίσης μέσω της οποίας καθορίζεται η πορεία της ψυχής μέχρι την Τελική Κρίση. Τόσο η μερική όσο και η Τελική Κρίση διεξάγονται από αγγέλους, οι οποίοι ενεργούν ως όργανα της θείας δικαιοσύνης". (π. Σεραφείμ Ρόουζ, Η ψυχή μετά τον θάνατο, Εκδ. Μυριόβιβλος, Αθήνα 2005.)

Τώρα ............. βγάλτε άκρη .......

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:48 am
από vasilis_m21
Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, ακολουθούν και εμπιστεύονται, τούς Αγίους τής Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Τούς άλλους, έστω και εάν αυτοί είναι επώνυμοι, απλά τούς αγνοούν ( όταν συγκρούονται με τούς Αγίους ).
Καλά έχεις σκεφτεί ότι τα ''κείμενα των Αγίων'' μπορεί να είναι νοθευμένα και να έχουν γίνει αλλαγές και προσθήκες? Ή ότι μπορεί να γράφτηκαν με γνώσεις εκείνης της εποχής;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:48 am
από lovethink
Ο Πατήρ Σεραφείμ Ρόουζ αλήθεια έχει ανακυρηχθεί άγιος ?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 10:50 am
από vasilis_m21
Τόσο η μερική όσο και η Τελική Κρίση διεξάγονται από αγγέλους, οι οποίοι ενεργούν ως όργανα της θείας δικαιοσύνης". (π. Σεραφείμ Ρόουζ
Tι θα μας κρίνουν οι άγγελοι; Άρα η Τζένη Χειλουδάκη θα δικαιωθεί γιατί οι άγγελοι ...δεν έχουν φύλο O:) 8)