Σελίδα 19 από 38

Το πρόβλημα αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:21 pm
από silver
Ο PATIENT έγραψε :

silver έγραψε:
Ερώτηση : Αδελφέ οι προτεινόμενοι οίκοι λατρείας, σε ποία Εκκλησιαστική δικαιοδοσία ανήκουν; Ευχαριστώ γιά την απάντησή σου.
Απάντηση του PATIENT :

Oρθόδοξη Ανατολική Εκκλησία του Χριστού ( το αντιοικουμενιστικό λείμα )

Σειρά σου .....

===============

Τι ψυχούλα ο στατηγός Μακρυγιάννης :

Μάθενα από ανθρώπους τίμιους ότι η κατήχηση των ξένων εναντίον της θρησκείας μας προοδεύει. Τότε κάπνισαν τα μάτια μου… Πάγω εις τον Κωλέτη και του λέγω…δεν μας αφήνεις πλέον ησύχους να ζήσουμεν εδώ εις την ματοκυλισμένην μας πατρίδα με την θρησκείαν μας, αλλά μας τζαλαπατάς και μας διαιρείς… Γνωρίζομεν τις ενέργειες τις μυστικές των ξένων όπου εργάζονται δια την θρησκείαν μας. Θρησκείαν δεν αλλάζομεν εμείς, ούτε την πουλούμεν. Τώρα θα γένεις κομμάτια απ’ αυτά πού εργάζεσαι εσύ με τους όμοιούς σου κι αφήνεις και τους ξένους κι εργάζονται διά την θρησκείαν μας. Μου λέγει : Η Κυβέρνηση πρέπει να λάβη μέτρα διά σένα. Του είπα : Κουσούρι να μην κάμης εσύ και η κυβέρνησή σου! Σηκώθηκα κι έφυγα. Τότε έστειλε στρατιώτες, την νύκτα, μου τριγύριζαν το σπίτι. Έρχονταν πάντοτε άνθρωποι και μόλεγαν να θυλαχτώ, ότι θα με σκοτώσουνε, ότι έχω πολλούς οχτρούς. Τους λέγω : Οχτρούς αν τους έκαμα, δε λυπώμαι, ότι κακό κανενού δεν έκαμα διά το νιτερέσιόν μου. Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και την θρησκείαν μου, θα μιλήσω, θα ενεργήσω κι’ ότι θέλουν άς μου κάμουν.

Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:25 pm
από silver
silver έγραψε:
Γνωρίζουμε οι οικουμενιστές χρησιμοποιούν τις λέξεις αδελφές εκκλησίες ή οι δύο οικογένειες, τώρα σύ προσθέτεις και τρίτη ορολογία : οι δύο πλευρές ! Άρα ,αφού τη διδασκαλία σου αυτή δεν τη δέχεται ούτε η Εκκλησία η Ορθόδοξη ούτε η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών, εσένα ποια είναι η θέση σου στους Παλαιοημερολογίτες ; Ο πνευματικός σου πατέρας που σε εξομολογή γνωρίζει την αιρετική σου διδασκαλία ;
Θέλω ξεκάθαρες απαντήσεις .

Απάντηση του PATIENT :

Ξεγλιστράς σαν το χέλι αδελφέ.
Και ενώ αποφεύγεις να απαντήσεις σε πολύ συγκεκριμένα ερωτήματα εκκλησιαστική ιστορίας , τολμάς και υψώνεις φωνή κατηγορητήριο περί αιρετικής διδασκαλίας.
Ποιά είναι αυτή; Oτι τάχα δεν υπάρχει δόκιμος όρος "δύο πλευρές" εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Μάλιστα αυτή είναι η αίρεσή μου...
Εν πρώτοις δεν αντιλαμβάνομαι την αντιδιαστολή που διατυπώνεις στην παραπάνω πρότασή σου : "ούτε η Εκκλησία η Ορθόδοξη ούτε η εκκλησία των εν Ελλάδι Παλαιοημερολογιτών" . Εδώ υπονοείς σαφώς με την αντρίκεια στάση που πάντα σε διακρίνει ότι άλλο Ορθόδοξη Εκκλησία και άλλο παλαιοημερολογίτες!! Συγχαρητήρια. Η Εκκλησία των Οικουμενιστών αρχιερέων που κοινωνεί από το ίδιο ποτήριο με τους παπικούς σε ναό της Σύρου http://www.athos.edo.gr/modules.php?nam ... 9840#29840 (και όχι μόνο) είναι για σένα η μόνη αξια να φέρει τον τίτλο της Ορθοδόξου Εκκλησίας ενώ οι διακόψαντες κοινωνία με αυτούς τους οικουμενιστές να μην λογαριάζονται ως Ορθόδοξοι . Πατερικώτατο το συμπέρασμά σου... αντίστοιχο της "πατερικότητος" των ληστρικών Συνόδων.
Κατόπιν θα ήθελα να σου επιστήσω την προσοχή για μία ακόμη φορά στην Ζ' Οικ. Σύνοδο κατά την οποία και δόθηκε τέλος (προσωρινά) στην εικονομαχική αναμπουμπούλα.
Κατα την περίοδο αυτή που κράτησε 60 χρόνια οι πιστοί εικονόφιλοι κρατήθηκαν μακριά από την κοινωνία με τους εικονομάχους, με δικούς τους επισκόπους . Κατά τη διαδικασία της Συνόδου διαβάζουμε στα πρακτικά της , μερικές πολύ διαφωτιστικές εκφράσεις για το πως έβλεπαν οι άγιοι (όπως ο Αγιος Ταράσιος , πρόεδρος) την κατάσταση της Εκκλησίας προ της Συνόδου και μετά τις αποφάσεις της:

"Ούτως ούν τα διερρωγότα μέλη εις έν συνεβιβάζετο....ούτως η Καθολική Εκκλησία την ένωσιν απελάμβανε ... όπως ενωθή τα διεσχισμένα...και ουδαμώς Χριστός ο Θεός ημών είασε την παρ' αυτού και επ' Αυτόν οικοδομηθείσαν Εκκλησίαν αυτού διεσχισμένη και διερρηγμένην και τα μέλη άλλοτε άλλως κινούμενα...την Εκκλησίαν διηρημένη"
Και για να ανατρέξουμε στο αγαπητό μας λεξικό ας δούμε τι σημαίνει η λέξη "διηρημένη" ή διαιρώ = χωρίζω σε μέρη.
Βλέπουμε λοιπόν κάτι που ήταν μια συχνή έκφραση για τους αγίους Πατέρες της Συνόδου αυτής δηλ. το ότι η Εκκλησία απαρτίζονταν από δύο μέρη τους αιρετικούς εικονομάχους και τους ορθόδοξους εικονόφιλους, μέχρις ότου ενωθεί ορθοδόξως. Αυτό λοιπόν το πράγμα συμβαίνει ακριβώς σήμερα με τους οικουμενιστές και τους αντιοικουμενιστές , τα δύο μέρη , το άρρωστο και το υγιές.
Αυτό για τον αγαπητό silver είναι αιρετική διδασκαλία , ίσως γιατί ο ίδιος πλέει σε πελάγη άγνοιας όσον αφορά το παρελθόν και θέλει να ερμηνεύει το σήμερα με την δική του προσωπική αντίληψη.

Ούτε και από Πατέρες της Εκκλησίας δικαιώνεται ο silver , όπως τον Μ.Βασίλειο, ο οποίος αναφέρεται σε άρρωστο "μέρος" της Εκκλησίας και υγιές υπόλοιπο μερος της Εκκλησίας.

"Προς Ευαισηνοίς
Στήκετε εν τή πίστει, περιβλέψασθε εις τήν οικουμένην καί ίδετε ότι μικρόν εστι τούτο τό μέρος τό νενοσηκός• η δέ λοιπή πάσα Εκκλησία, η από περάτων εις πέρατα δεξαμένη τό Ευαγγέλιον, επί τής υγιούς εστι ταύτης καί αδιαστρόφου διδασκαλίας." (P.G. 32,937)

Και ενώ αυτά λέει η Ορθόδοξη Εκκλησία , ο silver κάνει σύγκριση (ή έχει σύγχιση) με την ορολογία περί "αδελφών εκκλησιών" που χρησιμοποιούν οι οικουμενιστές.
Η συγκεκριμένη ορολογία χρησιμοποιείται από οικουμενιστές "ορθοδόξους" καταπατώντας το Σύμβολο της Πίστεως περί "Μιάς Εκκλησίας". Τις εκφράσεις αυτού του είδους, τις χρησιμοποιούν αναφερόμενοι σε καταδικασμένους αιρετικούς όπως είναι οι παπικοί και τα βλαστάρια τους (προτεστάντες κλπ.) δηλαδή αφορούν μέλη οριστικά ξεκομμένα απο την Εκκλησία , άνευ χάριτος και μυστηρίων.
Το άλλο σχετικά με τον silver , είναι ότι δεν έχει καμία ελπίδα στον Θεό για να θεραπευτεί η σημερινή κατάσταση , ενώ η περίοδος της εικονομαχίας κράτησε περίπου 130 χρόνια ώσπου τελικά ενώθηκαν τα "διεστώτα"

=================
Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και την θρησκείαν μου, θα μιλήσω, θα ενεργήσω κι’ ότι θέλουν άς μου κάμουν.

Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:36 pm
από silver
Ο PATIENT έγραψε :
Ποιά είναι αυτή; Oτι τάχα δεν υπάρχει δόκιμος όρος "δύο πλευρές" εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Μάλιστα αυτή είναι η αίρεσή μου...
Βεβαίως και υπάρχει ο δόκιμος όρος "δύο πλευρές" εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αυτή τη στιγμή είναι οι Οικουμενιστές και όλοι εμείς -όσοι εντός των τειχών-αγωνιζόμαστε για την διαφύλαξη της αμωμήτου ημών Πίστεως.

===========
Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και την θρησκείαν μου, θα μιλήσω, θα ενεργήσω κι’ ότι θέλουν άς μου κάμουν.

Re: Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:41 pm
από Misha
silver έγραψε:Ο PATIENT έγραψε :
Ποιά είναι αυτή; Oτι τάχα δεν υπάρχει δόκιμος όρος "δύο πλευρές" εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Μάλιστα αυτή είναι η αίρεσή μου...
Βεβαίως και υπάρχει ο δόκιμος όρος "δύο πλευρές" εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αυτή τη στιγμή είναι οι Οικουμενιστές και όλοι εμείς -όσοι εντός των τειχών-αγωνιζόμαστε για την διαφύλαξη της αμωμήτου ημών Πίστεως.
κατα τη γνωμη σου o άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς και ο π.Σεραφείμ Ρόουζ ήταν και είναι εντός ή εκτος εκκλησίας,φίλε Σίλβερ?

κράτα μια πισινή ,μην είσαι απόλυτος.... :wink:

To πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 1:30 pm
από silver
Ο Micha έγραψε :
κατα τη γνωμη σου o άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς και ο π.Σεραφείμ Ρόουζ ήταν και είναι εντός ή εκτος εκκλησίας,φίλε Σίλβερ?

κράτα μια πισινή ,μην είσαι απόλυτος....
Αδελφέ Micha, όπως γνωρίζεις-αν δεν κάνω λάθος- ο "Αγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς" και ο π. Σεραφείμ Ρόουζ, ήταν πιστοί της Εκκλησίας των Ρώσων της Διασποράς, η οποία Εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς, είχε κοινωνία με την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία της Αμερικής, με την Ορθόδοξη Εκκλησία της Αντιοχείας στην Αμερική κ.λ.π. Μήπως Συνοδικώς, η Εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς είχε διατυπώσει αιρετικές διδασκαλίες περί των Μυστηρίων της Ελληνικης Ορθοδόξου Εκκλησίας, ένεκα των θέσεων του Οικ. Πατριάρχου Αθηναγόρα, όπως έκαναν οι εν Ελλάδι Παλαιοημερολογίτες ; Δεν σε αντιλαμβάνομαι....

Με συμβουλεύεις, θέλω να πιστεύω αδελφικώς, να κρατώ πισινή, να μήν είμαι απόλυτος.
Αδελφέ, για να θεολογεί κανείς όπως γνωρίζεις θα πρέπει να έχει φωτισμό. ο οποίος προυποθέτει καθαρότητα. Επειδή εγώ στερούμαι καθαρότητος, ό,τι θέση πέρνω είναι οι θέσεις των Πατέρων της Εκκλησίας.
Αν είμαι απόλυτος, ρίξε τα βέλη σου στούς Πατέρες και στούς Ιερούς Κανονες της Φιλτάτης Ορθοδοξίας!

============
Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και την θρησκείαν μου, θα μιλήσω, θα ενεργήσω κι’ ότι θέλουν άς μου κάμουν.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 1:48 pm
από Misha
ασφαλώς και η ROCOR ΔΕΝ είχε,ουτε έχει κοινωνια με την Ελληνορθόδοξη Αρχιεπισκοπη Αμερικης,ουτε με τους Αντιοχιανους.

ειχε κοινωνια μονο με το Σερβικο Πατριαρχειο και τις Σερβικες δικαιοδοσιες της διασπορας καθως και με το πατριαρχειο ιεροσολυμων....

επισης ειχε κοινωνια με καποιες εν Ελλάδι παλιοημερολογιτικες παραταξεις με τελευταια την παραταξη Κυπριανου,με την οποια διεκοπησαν το 2006 οι λειτουργικές σχέσεις .

(για όσα λέω υπαρχουν γραπτα κειμενα)

εχεις δικιο όταν λες πως δεν αμφισβητηθηκαν απο τους Ρωσους της Δαισπορας τα Μυστηρια του Νεου ημερολογιου,πραγμα που εκαναν και κανουν μερικοι εγκαταλελειμμενοι από την Χαρη ζηλωτες...

οι κανονες αγαπητε,οπως και το Ευαγγελιο επιδεχονται πολλαπλες ερμηνειες,οπως εχει δειξει η Εκκλησιαστική Ιστορια και ασφαλως χρειαζεται θεοφωτιστος νους για να ερμηνευθουν και κυριως να εφαρμοσθουν ορθως...


επαναλαμβανω...ας μην ειμαστε απόλυτοι....ο γερων Ιερωνυμος της Αιγινης ως παλιοημερολογιτης εκοιμηθη και ομως αγιασε!!!!

κι η οσιωτατη Ταρσω επισης....

παλιοημερολογιτες αγιοι υπαρχουν πολλοι...οικουμενιστες ομως ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ!!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 2:13 pm
από stratos
KANENAΣ δεν υπαρχει . . .
ο Ιερωνυμος ειχε κανονικοτατη χειροτονεια και το 1942 απλα εκοψε το μνημοσυνο και αλλαξε πλευρα
ουτε καθαιρεση ειχε ουτε τιποτα
τι σχεση εχουν οι σημερινοι παλαιοημερολογιτες μ αυτον; ΕΛΕΟΣ !
και οσο για τους σαλους ...ας αφησουμε να ανακυριχθουν Αγιοι πρωτα και μην θελουμε εμεις η καποιες ομαδες η Μοναστηρια να τιμουμε σαν Αγιους καποιους που ειχαν κοντα τους και [φυσικα] γραφανε οι ιδιοι και το βιογραφικο τους

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 2:18 pm
από Misha
stratos έγραψε:KANENAΣ δεν υπαρχει . . .
ο Ιερωνυμος ειχε κανονικοτατη χειροτονεια και το 1942 απλα εκοψε το μνημοσυνο και αλλαξε πλευρα
ουτε καθεραιση ειχε ουτε τιποτα
τι σχεση εχουν οι σημερινοι παλαιοημερολογιτες μ αυτον; ΕΛΕΟΣ !
και οσο για τους σαλους ...ας αφησουμε να ανακυριχθουν Αγιοι πρωτα και μην θελουμε εμεις η καποιες ομαδες η Μοναστηρια να τιμουμε σαν Αγιους καποιους που ειχαν κοντα τους και [φυσικα] γραφανε οι ιδιοι και το βιογραφικο τους
Ηλία την βιογραφια της Ταρσως την εγραψε ο νεοημερολογιτης καθηγητης Ι.Κορναράκης και ο ιερομοναχος που ηταν η αιτια της συγγραφής δεν ειναι ζηλωτης....τα λειψανα της ευωδιαζουν και γινονται θαυματα...

ο γεροντας Ιερωνυμος καπου κοινωνουσε(δεν λειτουργουσε γιατι το ενα χερακι του το εχασε απο εκρηξη χειροβομβίδας ) και το "καπου" βεβαιως ΔΕΝ ήταν η επίσημη Εκκλησια.

ας ειμαστε λιγοτερο απόλυτοι...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 2:24 pm
από stratos
ενα γεροντακι ζηλωτης που πηγαινω καπου καπου [μονος σε κελι] εχει παρει κανονικα χειροτον απο τη Λαυρα
ειναι Ιερομοναχος
αυτος ποτε δεν μου ειπε φυγε απο το Νεο
οπου αναπαυεσαι μου λεει
και μου το ελεγε ακομα και οταν ειχα Πνευματικο εξω στον Κοσμο
κατι λιγοι σαν αυτον δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με τους σημερινους και σε ΤΙΠΟΤΑ
απλα πεφτουν σαν κορακια επανω του οι ΓΟΧ και τον εχουν απο διπλα :wink:
ε ειναι και αρρωστος και εχει συνεχεια αναγκες απο διαφορα . . . καταλαβαινεις τωρα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 3:06 pm
από PATIENT
Με αυτά και τ' άλλα ο silver ξεγλίστρησε και πάλι απο αυτά που τον ρώτησα:
http://athos.edo.gr/modules.php?name=Fo ... 0272#30272.
Μπηκε και ο φανατικός στη μέση , άντε να γίνει τώρα συζήτηση της προκοπής.

Οι περί κανονικής και μη κανονικής χειροτονίας παλαιοημερολογίτες του σήμερα είναι στάχτη στα μάτια του κόσμου και αποφυγή σοβαρής συζητήσεως.
Απο την δεκαετία του '60 χειροτονήθηκαν επίσκοποι για τις ανάγκες των παλαιοημερολογιτών της Ελλάδας , από την Σύνοδο των Ρώσων της Διασποράς. Αν κυκλοφορούν και κάποιοι αχειροτόνητοι κληρικοί "έχουσιν γνώση οι φύλακες".

ΥΓ. 1 Ο αγαπητός κατα τα άλλα silver άλλα μας διαβεβαίωνε αρχικά - ότι έχει φάει τη ζωή του διαβάζοντας εκκλ. ιστορία , βιβλία για το νέο και το παλαιό και αποδεικνύεται τώρα ότι δεν γνώριζε πως οι ROCOR ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ παρά μόνο περιστασιακά κάποιοι ευρωπαίοι επίσκοποί τους (ο Γερμανίας και ο Ελβετίας) και μάλιστα κυρίως με Γιουγκοσλάβους λόγω των καλών τους σχέσεων λόγω της βοήθειας που τους είχαν προσφέρει ,μετά την διασπορά τους εκτός Ρωσίας.
Επίσης αποδεικνύεται αδύναμος να τοποθετηθεί στην συγκριτική συσχέτιση των περιόδων εικονομαχίας και οικουμενισμού που του ζητήθηκε επανειλημμένα.

ΥΓ.2 Εμ βέβαια που να ιδρώσει το αυτί του κυρίου "που τάχει καλά και με ζηλωτές"απο το κοινό ποτήριο που συντελείται ήδη και εντός της Ελλάδος . Ειρωνία και τσιπουράκια και να περνάμε καλά.
Και αν για τον Σύρου Δωρόθεο δεν παίρνει θέση κανένας , για την υπόλοιπη Ιεραρχία που τα ακούει και τα μαθαίνει όλα αυτά και πέραααα βρέχει τι να πεί κανείς.
Ποιά προφητεία λέει ότι όταν θα έρθει ο Αντίχριστος θα κάνει τόσο θόρυβο όσο μια βελόνα που θα πέσει μέσα στην αγορά;
Aυτό δεν συμβαίνει σήμερα; Kαι σας φταίνε οι παλαιοημερολογίτες και αν έχουν κανονική χειροτονία λέει ο ένας , δεν δικαιούνται να ομιλούν λέει ο άλλος γιατί είναι άλλης εκκλησίας κλπ.