Σελίδα 3 από 4

Re: Όταν ακομα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 04, 2012 7:46 am
από ΜΙΧΣ
Χριστός Ανέστη! Ο Κύριος κρατά "το κατσαβίδι" Αγγελική... έχει ο Θεός.

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 12:25 pm
από angieholi
Μια παρόμοια παρατήρηση από την στήλη:
"Ορθόδοξος Παρατηρητής" στον Ορθόδοξο Τύπο, φύλλο 1925, 4 ΜΑΪΟΥ 2012 http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/1925.pdf, σελίδα 4η


ΔΥΣΤΥΧΩΣ μέσα στούς κόλπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἀνδρώνεται μέ γοργούς ρυθμούς ἡ «Λερναία Ὕδρα» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, δηλητηριάζοντας μέ τίς κακοδοξίες της ὅλο καί περισσότερες ψυχές Ὀρθοδόξων πιστῶν. Μέ τήν προσπάθεια σύγκλισης μέ τούς ἑτεροδόξους καί δή Παπικούς καί Προτεστάντες ἀπό τά ἀνώτερα καί ἀνώτατα κλιμάκια τῆς Ὀρθόδοξης Ἱεραρχίας ἐμβαπτίζεται ὑποσυνείδητα στή συνείδηση μέρους τοῦ πιστοῦ λαοῦ (κυρίως αὐτῶν πού ἔχουν ἄγνοια περί αἱρέσεων καί τῶν διαφορῶν μεταξύ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καί τῶν ἄλλων δογμάτων) ἡ λεγόμενη «θεωρία τῶν κλάδων», δηλαδή ὅτι ὅλα τά δόγματα ἔχουν ἕνα μέρος τῆς ἀλήθειας.

Κατά πόσο ὅμως μποροῦν νά κατέχουν τήν ἀλήθεια «Ἐκκλησίες», πού μετατρέπουν τούς ναούς τους σέ «τσίρκο» κυριολεκτικά καί μεταφορικά. Στή στήλη τοῦ «Ὀρθοδόξου Παρατηρητῆ» (ἀρ. φύλλου 1916, 24. 2.12) εἴχαμε ἀναφερθεῖ στήν «νέα μόδα», πού ἐπικρατεῖ στίς τάξεις τῶν Παπικῶν καί Προτεσταντῶν, στό νά ἐπιτρέπουν σέ τετράποδα νά συμμετέχουν στήν κοινή προσευχή μέσα στούς ναούς τους.

Τώρα μία ἄλλη εἴδηση ἔρχεται νά ἐπιβεβαιώσει ὅτι οἱ ἑτερόδοξοι εἶναι παντελῶς ἀποκομμένοι ἀπό τήν ἀλήθεια καί τή σωτηρία. Ὅπως μᾶς πληροφορεῖ τό ἱστολόγιο «aktines.blogspot.com»: «Στή φωτογραφία ντυμένος κλόουν ὁ Ρωμαιοκαθολικός “ἱερέας” Grzegorz Wita καί Καθηγητής τοῦ τμήματος Οἰκουμενικῆς Θεολογίας τοῦ Πανεπιστημίου τῆς Σιλεσίας στό Κατοβίτσε (Katowicach) Πολωνίας. Ἡ φωτογραφία εἶναι ἀπό συνέδριο γιά τήν ἱεραποστολή στούς νέους». Μάλιστα ὅπως μᾶς πληροφορεῖ τό ἴδιο ἱστολόγιο στίς 19.12.2010 εἶχε πραγματοποιηθεῖ καί παπική λειτουργία, κατά τήν ὁποία οἱ συμμετέχοντες, ἀπό τόν «ἱερέα» μέχρι καί τόν τελευταῖο πιστό, ἦταν ντυμένοι σάν κλόουν, διακοσμώντας ἀκόμη καί τόν ἴδιο τόν ναό μέ μπαλόνια καί ἄλλα σύνεργα, τά ὁποῖα χρησιμοποιοῦν οἱ κλόουν, γιά νά διασκεδάζουν τά μικρά παιδιά.
(δείτε τις φωτογραφίες εδώ: http://aktines.blogspot.com/2010/12/blog-post_2188.html).

Ἔχουν λοιπόν «ἱερωσύνη» αὐτοί, πού ντύνονται σάν καρνάβαλοι; Ἔχουν ἰσχύ τά «μυστήριά» τους, ὅπως θέλουν νά μᾶς πείσουν οἱ οἰκουμενιστικοί κύκλοι στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία; Μποροῦμε νά ταυτιστοῦμε μέ αἱρετικούς, οἱ ὁποῖοι μετατρέπουν τούς ναούς τους σέ θέατρα μέ χορωδίες, τραγουδιστές, σκύλους καί τώρα καί κλόουν;

Ὅπως ἀναφέρει καί ὁ Καθηγητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ.κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης:
«Ἡ ἱερωσύνη στό πλαίσιο τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἡ ἱερωσύνη τοῦ ἴδιου τοῦ Χριστοῦ, ἀφοῦ ὁ ἴδιος ὁ Χριστός τελεῖ τά μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας Του δι ῶν Ἐπισκόπων καί Ἱερέων Του. Ἡ ἱερωσύνη, ὅπως ἄλλωστε καί ὅλα τά μυστήρια, ἀποτελεῖ λειτουργική φανέρωση τῆς Ἐκκλησίας (ἡ Ἐκκλησία “σημαίνεται ἐν τοῖς μυστηρίοις”, κατά τόν Ἅγιο Νικόλαο Καβάσιλα ). Τοῦ το σημαίνει, ὅτι γιά νά ὑπάρχουν μυστήρια, πρέπει προηγουμένως νά ὑπάρχει ἡ Ἐκκλησία. Τά μυστήρια εἶναι σάν τά κλαδιά ἑνός δένδρου. Ζωντανά κλαδιά, πού ἀνθοῦν καί καρποφοροῦν, μποροῦν νά ὑπάρχουν μόνον, ὅταν αὐτά εἶναι ὀργανική προέκταση τοῦ δένδρου, ὅταν δηλαδή εἶναι ὀντολογικά συνδεδεμένα μέ τόν κορμό τοῦ δένδρου».

Ἀντιπροσωπεύουν λοιπόν οἱ κλόουν «ἱερεῖς» τῶν παπικῶν ἤ αὐτοί πού εἰσάγουν ζῶα στήν λατρεία τόν Θεάνθρωπο Κύριό μας; Εἶναι συνδεδεμένα τά «μυστήριά» τους μέ τόν «κορμό τοῦ δένδρου», πού εἶναι ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ὅπου σύμφωνα μέ τούς ἁγίους Κυπριανὸ Καρχηδόνος, Βασίλειο τὸν Μέγα, Φιρμιλιανὸ Καισαρείας, Κύριλλο Ἀλεξανδρείας κ.ἄ. «ἐκτὸς αὐτῆς οὐδεμία σωτηρία» (“extra Ecclesiam nulla salus”);

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 2:56 pm
από pan
πολλοί αδελφοι τα λεγανε αυτα που λετε τώρα εσεις αλλα τους αγνοοίσατε, αχ.

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 3:35 pm
από filotas
Οι αιρετικοί είναι αιρετικοί, ότι και να κάνουν σε λάθος Θεό πιστεύουν, αυτόν που έπλασε το υπερφίαλο μυαλό τους.

Το Φανάρι είναι μια άλλη ιστορία. Έχω μιλήσει τόσες φορές γι αυτό το θέμα, που κινδυνεύω να πάω στην Κόλαση για ιεροκατάκριση :? . Από δω και πέρα μόνο προσευχή επιτρέπεται να κάνω, να τον φωτίσει ο Θεός να μη σκανδαλίζει άλλο τους πιστούς.

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 3:59 pm
από pan
filotas έγραψε:Οι αιρετικοί είναι αιρετικοί, ότι και να κάνουν σε λάθος Θεό πιστεύουν, αυτόν που έπλασε το υπερφίαλο μυαλό τους.

Το Φανάρι είναι μια άλλη ιστορία. Έχω μιλήσει τόσες φορές γι αυτό το θέμα, που κινδυνεύω να πάω στην Κόλαση για ιεροκατάκριση :? . Από δω και πέρα μόνο προσευχή επιτρέπεται να κάνω, να τον φωτίσει ο Θεός να μη σκανδαλίζει άλλο τους πιστούς.
Δεν κινδυνεύης αγαπητέ με ιεροκατάκριση γιατι σε ότι αφορα θεματα πιστεως μπορής να ελενχης οποιονδιποτε ενεργή ανορθοδοξα.

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 4:39 pm
από filotas
Παναγιώτη, μπορείς να ελέγχεις, όταν η συνείδησή σου δεν ελέγχει εσένα. Εμένα με ελέγχει και δεν αισθάνομαι σε θέση να ελέγξω κανένα. Προτιμώ την προσευχή: "...παύσον Εκκλησίας τα σκάνδαλα" (τελευταία στροφή του τρίτου εγκωμίου της Μ. Παρασκευής).

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 14, 2012 10:00 am
από dionysisgr
pan έγραψε:πολλοί αδελφοι τα λεγανε αυτα που λετε τώρα εσεις αλλα τους αγνοοίσατε, αχ.
Tωρα αυτο το λες επειδη παραπανω, εκανα εγω αυτοκριτικη, και ειπα αυτα που ειπα,
και να με καταδικασεις εκ του ασφαλους, το δεχομαι δεν εχω κανενα προβλημα,
οτι εκραξα ισως υπερβολικα καποιους που ναι μεν ειχαν δικιο σε ορισμενα θεματα,
αλλα το εχαναν εξ'αιτιας των ακραιων τοποθετησεων τους, και τους αφορισμους τους κατα παντων,
η ειχες κανεναν φωτισμο, και συνεπεσε με το θεμα, η επανεμφανιση σου;

Κατα βαση ομως εχεις δικιο.
Και ας μας δικαζεις εμμεσα, αλλα μας δινεις και ενα ελαφρυντικο με το.. αχ!
Με κανεναν δεν εχουμε κατι να χωρισουμε, παρα μονο εαν μας καταπατει τα πεπιστευμενα.

Κοιταξε αγαπητε ομως.

Οπως ειχα το θαρρος να πω προσωπικα,
οτι ειχαν δικιο καποιοι αδελφοι, εν τελει,
ετσι πρεπει και εσυ να καταλαβεις και να παραδεχτεις,
οτι υπαρχει καιρος του λαλειν και καιρος του σιγαν,
και δεν πρεπει να ορμαμε με τα μουτρα, αμεσως,
ιδιως σε τετοια σοβαροτατα θεματα,
τα οποια σαφως περνανε απαρατηρητα για τους πολλους,
και δεν εχουν την βαρυτητα που θα επρεπε,
στο οντως ακαταχητο, αθεολογητο και αποιμαντο συγχρονο ποιμνιο,
και να καταρρακωνουμε θεσμους και προσωπα,
με την πρωτη ευκαιρια.

Γιατι με την πρωτη ευκαιρια, να τα διαλυσουμε ολα,
ναι αυτο ισως θα ηταν ιεροκατακριση,
εφοσον ομως αποδεικνυεται σταθερη τακτικη και στοχος ορατος,
και αλλοτριος της Ορθοδοξιας, δεν με ενδιαφερει με ποιο κινητρο, αγαθο η κακο,
εφοσον υπαρχει ηθελημενη αποσταση απο των παραδεδομενων υπο των Πατερων, θεσμιων και πιστευομενων,
μετα απο επαναλαμβανομενα "ατυχη", γεγονοτα τοτε θα "γαυγισουμε" και ασχημα μαλιστα.

Γιατι οπως καθενας, που θα γαυγισει χωρις ιδιαιτερο λογο, θα απολογηθει,
ετσι και οποιος δεν γαυγισει μετα απο οργια κυριολεκτικα, παλι θα κληθει να δωσει απολογια.

Αδιαφορια δεν επιτρεπεται ουτε και ωχαδερφισμος, σε κανεναν,
χαριν μιας πνευματικης δηθεν και ασκητικης μονωσεως, στην φαντασια καποιων,
που απλα δεν θελουν να ειναι μπροστα, και τους βολευει να βγαζουν αλλοι το φιδι απο την τρυπα.

Χρειαζεται λοιπον ει δυνατον, οσο αυτο ειναι εφικτο, μεσα στο φθηνο μας θυμικο και λογικο,
καποια συνεση, και μετρο, ενας ελεγχος και μια μελετη,
μια ενημερωση και συζητηση με τους πνευματικους μας οδηγους,
πριν βγουμε στο μπαλκονι να εγκαλεσουμε αυτους που υποσκαπτουν τα θεμελια της Εκκλησιας,
για τους οποιους σκοπους τους, προσωπικους, φιλοδοξους, γεωπολιτικους, κλπ κλπ..

Οπως θα απολογηθουν αυτοι εις τον Θεον, ετσι θα απολογηθουμε και εμεις,
εαν και αυτοι οι λιθοι κεκραξονται, και εμεις σιωπησαμε, ως μη οφειλαμε.

Και φυσικα παντα παραμονευει το πιπτειν, και το λαθος, κατα το ανθρωπινο,
γιαυτο πρεπει να σπευδουμε μετα σπουδης και υπομονης,
αλλα και προπαντων ταπεινωσεως, υποστατικως και ουσιωδως εννοουμενης
και οχι ταπεινολογιας, εξωτερικης και ηθικοπλαστικης υφης οπως πολλοι την νομιζουν.

Δεν ξερω πως τα βλεπεις και εσυ.

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 17, 2012 2:01 pm
από pan
Αγαπητε αδελφε θα το πω με λιγα λογια εγώ.

Εάν εγώ εγραφα αυτα που εγραψες εσυ τι θα γινόταν εδω μεσα;

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 17, 2012 6:45 pm
από Captain Yiannis
pan έγραψε:Αγαπητε αδελφε θα το πω με λιγα λογια εγώ.

Εάν εγώ εγραφα αυτα που εγραψες εσυ τι θα γινόταν εδω μεσα;
Προβληματίζομαι γιά το ύφος του σάιτ.

Το ερώτημα που μου γεννάτε καταρχήν είναι θα μπορούσε να τα είχες πεί και εσύ αυτά;

Και εν πάση περιπτώσει , … συμφωνείς με τον Διονύση,… αλλά δεν τα έγραψες γιατί φοβάσαι ότι εσένα θα σε κατακρίνει κάποιος , ενώ τον Διονύση τον φοβούνται ή δεν ξέρω τι άλλο, και δεν του λένε τίποτα;;;

Ελπίζω ότι δεν εννοείς το δεύτερο , έτσι δεν είναι;

Re: Όταν ακόμα και η λέξη: κατάντια, δεν αρκεί.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2012 1:29 pm
από pan
Αγαπητε dionysisgr.

Το πολλη μπλα μπλα ειναι φτώχια.

Ας διαβάζουμε τους Αγίους μας σε αυτά που έχουν γράψει και έχουν θεμελιώση στη Ορθοδοξία μας.

Ο Παντοδύναμος Θεός μας έχει δείξη τον δρόμο. Έχει καταγραφή όλος ο νόμος του Θεού.

Δεν μπορούμε να εφευρέσουμε καινούριους κανόνες.

Οποιος δεν τους εφαρμόζει έχουμε δικαίωμα να τους ΕΛΕΝΞΟΥΜΕ. Οχι ΚΡΙΝΟΥΜΕ. ΕΛΕΝΞΟΥΜΕ. Οποιος και να ειναι.

Αδελφέ Captain Yiannis!!!!

Τον μονον που φοβάμαι είναι τον Τριαδικό Θεό.

χαίρωμαι που ο dionysisgr είπε αυτά που δεν τολμάγατε εσείς.