PATIENT έγραψε:
A) ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ.
Β) ΑΣΕ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΔΑ ΠΑΡΘΕΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 10 ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ
Γ) ΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΤΛ.ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΙ ΑΓΙΟΙ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΣΥ , ΔΗΛ. ΟΤΙ ΑΓΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ :)
Eσύ το πας ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ και ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ και ΙΣΤΟΡΙΚΑ
Εγώ μιλάω απλά για τον απλό λαό
Δεν μίλησα για Αγίους άφθαρτους κτλπ αλλά και εσύ δεν μας απάντησες αν στο παράδεισο θα μπει καθολικός
Οσο αφορά τους καθολικούς ξέρω πολύ καλά ότι είναι βαρεμένοι
Εδώ κάναν ιερά εξέταση στα ζώα
Εχουν διαστρέψει τις γραφές
πχ
γ'. Δέκατη τρίτη συνεδρία (Οκτ. 1551) και 21 (Ιούλ. 1562), Όροι και κανόνες που αφορούν το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Εδώ οι παπικοί διέφθειραν το μέγα αυτό μυστήριο κατά δύο τρόπους. Πρώτον, απεφάσισαν ότι δεν είναι απαραίτητο να μεταδίδωνται τα θεια δώρα και με τα δύο είδη, του άρτου και του οίνου, αλλα αρκεί το ένα ειδος. Δεύτερον, απεφάσισαν ότι δεν είναι απαραίτητο να μεταδίδωνται τα θεια δώρα και στα παιδιά.
Αναθεματίζουν δε όσους λένε ότι οι μεταρρυθμίσεις αυτές δεν έγιναν ορθά. Συγκεκριμένα, στο τεταρτο κεφαλαίο της 21ης συνεδρίας εθέσπισαν τους ακόλουθους κανόνες:
Κανόνας 1: Εάν τις είπη ότι έκαστος και όλοι οι πιστοί του Χριστού υποχρεούνται, είτε κατόπιν εντολής του Θεού είτε από την ανάγκην δια την σωτηρίαν των, να λαμβάνουν και τα δύο είδη του αγιωτάτου μυστηρίου της Ευχαριστίας, ας είναι ανάθεμα.
Κανόνας 2: Εάν τις είπη ότι η αγία Καθολική Εκκλησία δεν ώρισεν δικαίως ότι οι λαϊκοί και οι κληρικοί που δεν τελούν τον καθαγιασμόν των τιμίων δώρων πρέπει να κοινωνούν μόνον από το είδος του άρτου, ή ότι έχει σφάλλει εις το θέμα τούτο, ας είναι ανάθεμα.
Κανόνας 4: Εάν τις είπη ότι η κοινωνία της Ευχαριστίας είναι απαραίτητος δια τα μικρά παιδία πρίν αυτά φθάσουν εις ηλικίαν ώστε ν' αποφασίζουν μόνα των, ας είναι ανάθεμα.
Γράφει ο Δοσίθεος:
«ο Κύριος μόνος ώρισε, Λάβετε, φάγετε, και πίετε εξ αυτού πάντες, και οι άγιοι πατέρες ούτως εδέξαντο τους λόγους του Κυρίου, ίνα πάντες οι Χριστιανοί δηλονότι τρώγωσι το σώμα και πίνωσι το αίμα, ο δε Πάπας εκαινοτόμησε κατά των αγίων και αυτού του Χριστού, και έκρινε τους λαϊκούς μόνου του ενός είδους και ήτοι του άρτου κοινωνειν, τούτο δε εβεβαίωσαν πρότερον και εν Κωνσταντεία και Βασιλεία λατινικαί Σύνοδοι, απεδέχθη δε τούτο και η παρούσα μετά μεγάλης βλασφημίας, και γαρ αναθεματίζει τους λέγοντας μη ευλόγως ποιησαι τούτο την ρωμαϊκήν Εκκλησίαν». και συνεχίζει: «ο Κύριος είπε, Λάβετε, φάγετε, και πίετε εξ αυτού πάντες, και η καθολική Εκκλησία απ αρχης παρείχε την κοινωνίαν του Μυστηρίου και τοις παιδίοις, η δε ρωμαϊκή, ήτοι η παπική Εκκλησία διώρισε μόνον τους μεγάλους μεταλαμβάνειν, ουμήν και τα παιδία, τους δε λέγοντας μη ευλόγως ταύτα πεποιηκέναι την παπικήν Εκκλησίαν και διορίσαι, αναθεματίζει, και ούτω πάλιν αναθεματίζει την καθολικήν Εκκλησίαν, και τους αγίους πατέρας, και αυτόν τον Χριστόν».
*******************************************************
Αυτά και άλλα πολλά
εδώ
http://www.oodegr.com/oode/papismos/Tridento1.htm