Σελίδα 3 από 12

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 5:29 am
από silver
===========================================================================================================================
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Α.Π.Θ, από το κείμενο :
Ἐπίκαιρον μήνυμα τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ

Μέ ἁπλᾶ λόγια: Στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἀνήκουν ὅσοι ἀκολουθοῦν τήν ἀλήθεια• ὅσοι δέν ἀκολουθοῦν τήν ἀλήθεια, αὐτοί δέν ἀνήκουν στην Ἐκκλησία. Αὐτό ἰσχύει πολύ περισσότερο γιά ὅσους ἐξαπατοῦν τους ἑαυτούς των αὐτοαποκαλούμενοι καί ἀλληλοαποκαλούμενοι ποιμένες καί ἱεροί ἀρχιποιμένες. Γιατί ἔχουμε διδαχθῆ ὅτι ὁ Χριστιανισμός δέν δίνει σημασία στά πρόσωπα, ἀλλά στήν ἀλήθεια καί στήν ἀκρίβεια τῆς πίστεως.



============================================================================================================================

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 5:41 am
από dionysisgr
Φυσικα δεν εχει κανεις θεμα με τον Παναγιωτη, καθε αλλο μαλιστα, εχει δικιο ο Βασιλης.

Αυτο ομως απο την αλλη, δεν σημαινει, ακομα και εαν τηρησουμε σιωπη χαριν της ειρηνης,
οτι θα καθησουμε να δεχομαστε απαθως, οποιαδηποτε αλλοιωση της αληθειας.

Το θεμα ειναι λυμενο, και χιλιοειπωμενο. Καποιοι εννοουν να μην το δεχονται.
Δικαιωμα τους, ειναι οπως ειναι και δικαιωμα μας, να επιμενουμε στην αληθεια.

Ομως το θεμα δεν το ανακινησαμε εμεις,
αλλα παντοτε αυτος που εχει το τσιμπημα, αυτος και ξυνεται.

Λιγα μονο ετσι επιγραμματικα, και εγω το κλεινω το θεμα.

Οι του Παλαιου, εφοσον οι ιδιοι λενε οτι δεν διαφερουν σε θεματα πιστεως,
οφειλουν, οπως και κανουν ηδη αρκετοι, να γυρισουν πισω στην μητερα Εκκλησια,
και να αφησουν τις παρασυναγωγες που εχουν φτιαξει πλανωντες και πλανωμενοι.


Ασε που οι παρασυναγωγες οπως ορθα αναφερθηκε παραπανω, εχουν αφορισει η μια την αλλη.. :shock:

Ας σκεφθουν μονο με ποιον κοινωνουν, με ποιον συλλειτουργουν, ποιον συναντουν,
και ποιον εχουν στα διπτυχα τους, ολες οι Ορθοδοξες Εκκλησιες ανα τον κοσμο,
και ειδικα οι Σλαβικες, και η Ρωσικη, που ακολουθουν και το παλαιο ημερολογιο.

Με τον Αρχιεπισκοπο Αθηνων και Πασης Ελλαδος κ.κ.Ιερωνυμο λοιπον εχουν σχεσεις,
αυτον αναγνωριζουν και με αυτον και μονο διαλεγονται και διακοινωνουν.


Και οχι φυσικα με καποιον αυτοχειροτονητο "αρχιεπισκοπο γοχ" και δεν ξερω και εγω τι αλλο..

Οποτε αυτο και μονο, εφοσον δεν τους προβληματιζει, για να ελθουν εις εαυτον,
οτι δηλαδη συμπασα η Καθολικη Ορθοδοξια οπου γης, τους αγνοει,
και τους θεωρει στην πραξη περιπου, ως μια αιρετικη σεχτα,

ε, τοτε δεν ξερω τι αλλο μπορει να τους προβληματισει και να γυρισουν πισω στο μαντρι.


Παναγιωτη και να μην απαντησεις, δεν πειραζει, οπως ειπε και ο Βασιλης,
οντως τα ερωτηματα τα εθεσα ρητορικα και προκυπτουν αυτονονητα μεσα απο τους συλλογισμους σου.

Το να παραθετουμε σεντονια απο κειμενα, που δεν μπορουμε να τα εξηγησουμε,
και δεν κατεχουμε τις συνθηκες κατω απο τις οποιες συνταχθηκαν, και τα νοηματα τους,
δεν αρμοζει σε μελετημενους και καταρτισμενους σε ζητηματα πιστεως και εκκλησιαστικης ιστοριας,
Ορθοδοξους Χριστιανους, αλλα σε "παπαγαλους", που εχουν κανει το copy-paste, βασικο επιχειρηματικο εργαλειο,
χωρις να ενδιαφερονται στην ουσια για κανεναν διαλογο, καμμια ανταλλαγη αποψεων,
και φυσικα επισης για το εαν θα βγει καποιο ωφελιμο νοημα για ολους, ποσως ενδιαφερονται,
παρα μονο για το πως θα κανουν μονολογο.

Αυτα, ελπιζω να μην χρειαστει, να επανελθουμε στα ιδια και τα ιδια.

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 6:12 am
από Dimitris39
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
διπλα μου μενει μια τον ΓΟΧ και επιβαιβεωνει τα παραπανω
μην την μιλησης για τους Γεροντες αυτους
ε τοτες πως γινεται να εισαι στην Εκκλησια μεσα και να συμφωνεις με τα παραπανω
Παναγιωτη πες μας κατι γι αυτους τους Γεροντες εσυ

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 10:05 am
από dionysisgr
silver έγραψε:===========================================================================================================================
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση, Ὁμοτ. Καθηγητοῦ Α.Π.Θ, από το κείμενο :
Ἐπίκαιρον μήνυμα τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ

Μέ ἁπλᾶ λόγια: Στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἀνήκουν ὅσοι ἀκολουθοῦν τήν ἀλήθεια• ὅσοι δέν ἀκολουθοῦν τήν ἀλήθεια, αὐτοί δέν ἀνήκουν στην Ἐκκλησία. Αὐτό ἰσχύει πολύ περισσότερο γιά ὅσους ἐξαπατοῦν τους ἑαυτούς των αὐτοαποκαλούμενοι καί ἀλληλοαποκαλούμενοι ποιμένες καί ἱεροί ἀρχιποιμένες. Γιατί ἔχουμε διδαχθῆ ὅτι ὁ Χριστιανισμός δέν δίνει σημασία στά πρόσωπα, ἀλλά στήν ἀλήθεια καί στήν ἀκρίβεια τῆς πίστεως.



============================================================================================================================
Silver, θα μας κανεις μια ερμηνεια του παραπανω κειμενου με δικη σου θεση και εμπνευση,
γιαυτους που δεν μπορουν να το εννοησουν και ερμηνευσουν με δικες τους δυναμεις και μονο;

Και γενικα, για να μαθουμε τι εννοεις με αυτο το κειμενο και οι υπολοιποι.

Ετσι, επειδη εδω ειναι φορουμ διαλογου οπως ξερεις, και ολα συζητιουνται,
δεν ειναι πινακας ανακοινωσεων και θεατρικος μονολογος..

Οποτε επειδη ειναι ενδιαφερον, θα σε παρακαλεσω, εαν θελει η αγαπη σου:

1. Να μας πεις τι καταλαβαινεις εσυ ως "αληθεια" μεσα στην Εκκλησια, η και παραεξω αν θελεις.

Αυτη η 1η ερωτηση εχει δυο υπο-ερωτηματα επισης.

1.1 Αυτη η "αληθεια" υπαρχει μονο εν τη Εκκλησια, η υπαρχει και γενικως εκτος αυτης;
1.2 Eπισης ειναι δογματικη αληθεια, ειναι ενυποστατη, ειναι θεωρητικη, η, μπορει να ειναι και ημερολογιακη ας πουμε;

2. Ποιοι ειναι οι θεματοφυλακες και ερμηνευτες αυτης της αληθειας κατ'εσε.

3. Εαν δεν παιζουν ρολο τα προσωπα, τοτε τι μας χρειαζονται οι Πατερες της Εκκλησιας,
καθως και οι αγιοι που εορταζουμε, ονομαστικα και προσωπικα,
για την προσφορα και την θυσια τους στην Εκκλησια και τον Χριστο;

Αυτες τις τρεις βασικες ερωτησεις, και αν θελεις εχω και αλλες παραπερα.

Γιατι θα συμφωνεις και εσυ, οπως ολοι, οτι οποιος αδελφος παραθετει κειμενο Πατερων και Διδασκαλων της Εκκλησιας,
θα πρεπει να το εχει μελετησει επαρκως, και να το κατεχει ο ιδιος ωστε να μπορει να το ερμηνευσει,
σε αυτους, προς τους οποιους το παραθετει.

Αλλιως πιο πολυ μπερδευει, παρα βοηθα τα πραγματα, σε μια συζητηση.

Ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια απαντηση σου,
καθως πιστευω οτι δεν θα απαξιωσεις τους αδερφους που θελουν να μαθουν τι εννοεις,
με το κειμενο που παρεθεσες.

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 12:02 pm
από Captain Yiannis
Είχα γράψει ένα μακροσκελές κείμενο γιά τον Παναγιώτη, αλλά. γιά τεχνικούς λόγους, δεν έδωσε ο Κύριος, δεν "εξεπέμφθει
Δόξα τω Θεώ , και τελικά ο Διονύσης με πρόλαβε.

Στο πνεύμα λοιπόν του Διονυσίου , ...

Παναγιώτη,... αγαπητέ, :8
μπορείς να μας πείς χωρίς παραθέσεις , μόνο με δικά σου λόγια την γνώμη σου,... γιά το Παλαιό ημερολόγιο.;; :smile:

-πέραν της αναφερθείσης παραπάνω συνόδου, και γιά την οποίαν,
δεν αποδέχομαι ότι έχει Θέσφατο λόγο,
όπως οι προηγούμενες και Κανονικές Σύνοδοι της Εκκλησίας του Ζώντος Τριαδικού Θεού.

Ευλόγησον :smile:

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 1:51 pm
από pan
dionysisgr έγραψε:
Ομως το θεμα δεν το ανακινησαμε εμεις,
αλλα παντοτε αυτος που εχει το τσιμπημα, αυτος και ξυνεται.

.
Αγαπητέ Διονύση γειά σου.
Είσαι πάλη λάθος, ποιός το έβαλε το θέμα; και ποιός έχει το τσίμπημα και ξύνεται;
Σου απαντώ με αυτό που έγραψες:

"Αυτο ομως απο την αλλη, δεν σημαινει, ακομα και εαν τηρησουμε σιωπη χαριν της ειρηνης,
οτι θα καθησουμε να δεχομαστε απαθως, οποιαδηποτε αλλοιωση της αληθειας."
dionysisgr έγραψε:
Το να παραθετουμε σεντονια απο κειμενα, που δεν μπορουμε να τα εξηγησουμε,
και δε κατεχουμε τις συνθηκες κατω απο τις οποιες συνταχθηκαν, και τα νοηματα τους,
δεν αρμοζει σε μελετημενους και καταρτισμενους σε ζητηματα πιστεως και εκκλησιαστικης ιστοριας,
Ορθοδοξους Χριστιανους, αλλα σε "παπαγαλους", που εχουν κανει το copy-paste, βασικο επιχειρηματικο εργαλειο,
χωρις να ενδιαφερονται στην ουσια για κανεναν διαλογο, καμμια ανταλλαγη αποψεων,
και φυσικα επισης για το εαν θα βγει καποιο ωφελιμο νοημα για ολους, ποσως ενδιαφερονται,
παρα μονο για το πως θα κανουν μονολογο.
Μπορεί να είμαι αγράμματος αλλά καταλαβαίνω τα κείμενα,
τώρα εσύ που είσαι διαβασμένος τα βγάζεις... "δε κατεχουμε τις συνθηκες κατω απο τις οποιες συνταχθηκαν, και τα νοηματα τους", δεν θέλεις να τα καταλάβεις.
dionysisgr έγραψε:χωρις να ενδιαφερονται στην ουσια για κανεναν διαλογο, καμμια ανταλλαγη αποψεων,
και φυσικα επισης για το εαν θα βγει καποιο ωφελιμο νοημα για ολους, ποσως ενδιαφερονται,
παρα μονο για το πως θα κανουν μονολογο.
Ο διάλογος είναι αυτά που μας έχουν πει και έχουν γράψει οι Θεοφόροι Πατέρες, τους Κανόνες και αυτά ακολουθούμε. Μέσα από τα κείμενα τους ζούμε σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί, δεν παραθέτω κάτι δικό μου να συμπληρώσω του Αγίους, πως θα μπορούσα άλλωστε ο αμαρτωλός και τρισάθλειος.
Μέσα λιπών από τα Άγια κείμενα τους μιλώ.

Και επειδή δεν μου απαντήσατε ευθέως στο χτεσινό ερώτημα μου,
παραθέτω άλλο κείμενο και παρακαλώ να μου απαντήσετε γιά να κάνουμε ορθό διάλογο, όχι αν, γιατί, πότε κ.ά το ου ου και το ναι ναι.

Ἡ ἐν Κωνσταντινουπόλει Πανορθόδοξος Σύνοδος
ἐπί Πατριάρχου Ἀνθίμου ἐν ἔτει 1848
Τόν ἐκ τῆς Δύσεως συνεχῆ κίνδυνον μαρτυρεῖ καί ἡ Ἐγκύκλιος τῆς Συνόδου τοῦ 1848, συγκληθείσης ἐν Κωνσταντινουπόλει, τήν ὁποίαν προσυπογράφουν οἱ Πατριάρχαι: 1) Κωνσταντινουπόλεως ΑΝΘΙΜΟΣ, 2) Ἀλεξανδρείας ΙΕΡΟΘΕΟΣ, 3) Ἀντιοχείας, ΜΕΘΟΔΙΟΣ, 4) Ἱεροσολύμων ΚΥΡΙΛΛΟΣ, ὡς καί αἱ περί αὐτούς Ἱεραί Σύνοδοι. Κατωτέρω παραθέτομεν ἀπόσπασμα ἐξ αὐτῆς:
«Κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβομεν ἄδολον παρά τηλικούτων ἀνδρῶν ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου. Ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν κατελέγχει ἐλλιπῆ τήν κεκηρυγμένην ὀρθόδοξον πίστιν. Ἀλλ' αὕτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται μή ἐπιδεχομένη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν, ἥν τινα καί ὁ τολμῶν ἤ πρᾶξαι ἤ συμβουλεῦσαι, ἤ διανοηθῆναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τήν πίστιν τοῦ Χριστοῦ, ἤδη καθυπεβλήθη εἰς τό αἰώνιον ἀνάθεμα διά τό βλασφημεῖν εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον ὡς μή ἀρτίως λαλῆσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καί Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις.
Τό φρικτόν τοῦτο ἀνάθεμα, ἀδελφοί καί τέκνα ἐν Χριστῶ ἀγαπητά, οὐκ ἐκφωνοῦμεν ἡμεῖς σήμερον, ἀλλ' ἐξεφώνησαν τοῦτο αἱ ἑπτά Οἰκουμενικαί Σύνοδοι, ὁ χορός τῶν Θεοφόρων Πατέρων. Ἅπαντες οὖν οἱ νεωτερίζοντες ἤ αἱρέσει ἤ σχίσματι ἑκουσίως ἐνεδήθησαν κατά τόν ψαλμωδόν, κατάραν ὡς ἱμάτιον, κἄν τε Πάπαι, κἄν τε Πατριάρχαι, κἄν τε λαϊκοί, κἄν τε κληρικοί, κἄν Ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ».
ΑΝΘΙΜΟΣ ἐλέω Θεοῦ Ἀρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως Νέας Ρώμης καί Οἰκουμενικός Πατριάρχης.
ΙΕΡΟΘΕΟΣ ἐλέω Θεοῦ Πάπας καί Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας καί πάσης Αἰγύπτου.
ΜΕΘΟΔΙΟΣ ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἀντιοχείας.
ΚΥΡΙΛΛΟΣ ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἱεροσολύμων καί αἱ περί αὐτούς Ἱεραί Σύνοδοι».

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 2:24 pm
από filotas
filotas έγραψε:Αφού, Παναγιώτη, είμαστε αδέλφια, τότε γιατί φύγατε από την οικογένεια και φτιάξατε άλλες δικές σας; Γιατί, αν όπως λέτε, εμείς φύγαμε και εσείς μείνατε στην Εκκλησία, τότε γιατί εμείς μείναμε μια Εκκλησία κι εσείς χωριστήκατε σε πέντε;

Κι αφού εσείς είστε η Εκκλησία κι εμείς οι σχισματικοί, τότε γιατί εσείς χάσατε την Αποστολική διαδοχή κι εμείς τη διατηρούμε;

Πολλές φορές λυπάμαι τους αδελφούς, που ενώ συνειδητοποιούν αργά ή γρήγορα ότι βρίσκονται σε κάτι που μοιάζει με Εκκλησία, αλλά δεν είναι, δεν έχουν το θάρρος να επιστρέψουν, βρίσκοντας διάφορες δικαιολογίες, όπως "οι νεοημερολογίτες είναι όλοι Οικουμενιστές". Όμως αδελφοί μου ο Κώστας παραπάνω αποδεικνύει ότι, ο πραγματικός αγώνας κατά του Οικουμενισμού γίνεται από νεοημερολογίτες επισκόπους και όχι απ' αυτούς, που τον χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία για να διατηρούν τις καρέκλες τους σε μια ανύπαρκτη εκκλησία.
Παναγιώτη, είπες ότι θ' απαντήσεις και αντ' αυτού παραθέτεις κείμενα άσχετα με τα ερωτήματα που σου έβαλα.

Είναι ή δεν είναι σήμερα οι παλαιοημερολογίτες εκτός Εκκλησίας; Έχουν ή δεν έχουν χάσει στη συντριπτική πλειοψηφία τους την Αποστολική διαδοχή κι επομένως τελούν άκυρες χειροτονίες; Μπορούν οι μη κανονικά χειροτονημένοι να τελούν έγκυρα Μυστήρια;

Καπετάνιε, επιφανειακά μεν δεν έχουν βγει εκτός Ορθοδοξίας, κατ΄ουσίαν όμως απορρίπτοντας την εγκυρότητα των Μυστηρίων της Ορθόδοξης Εκκλησίας και αναγορεύοντας τη διαφορά του ημερολογίου σε δογματικό ζήτημα, πέφτουν σε μεγάλη πλάνη. Ουσιαστικά σήμερα οι πολυάριθμες ομάδες των παλιοημερολογιτών έχουν καταστεί σέχτες, όπως και οι υπόλοιπες που κινούνται γύρω, άλλα έξω από τα όρια της Εκκλησίας. Όσο για την συκοφαντία, ότι όλοι οι νεοημερολογίτες είναι Οικουμενιστές και οπαδοί του πάπα, αυτή, πέρα από γελοία και αυταπόδεικτα άδικη, είναι και βλασφημία κατά του Χριστού που είναι κεφαλή της Εκκλησίας μας και του Αγίου Πνεύματος μέσω του οποίου τελούνται τα Μυστήρια σ' αυτή.

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 2:32 pm
από filotas
Για να σας δείξω το βαθμό της σύγχυσης τους, σ' ένα μικρό χωριό 1000 κατοίκων έξω από την Κοζάνη, που λέγεται Άνω Κώμη, λειτουργούν, εκτός φυσικά από την κανονική ενορία που ανήκει στη Μητρόπολη Κοζάνης, και δυο ναοί από δυο διαφορετικές ομάδες παλαιοημερολογιτών που δεν έχουν καμιά επικοινωνία μεταξύ τους, αν και μοιράζονται το ίδιο ημερολόγιο και τις ίδιες δικαιολογίες για τη μη επιστροφή τους στην Εκκλησία. Μάλιστα οι ύβρεις που εκτοξεύουν μεταξύ τους είναι χειρότερες απ' αυτές που λένε για τους νεοημερολογίτες.

Κι όλα αυτά γίνονται σ' ένα νομό που η Εκκλησία βάλλεται από παντού, Ιεχωβάδες, Πεντηκοστιανούς, Ευαγγελικούς και κυρίως απ' τους κατ' ουσίαν υλιστές άθρησκους.

Που είναι η αγάπη τους για το Χριστό και ο πόνος για την Εκκλησία;

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 2:45 pm
από silver
================================================================================================================================
dionysisgr έγραψε:
Silver, θα μας κανεις μια ερμηνεια του παραπανω κειμενου με δικη σου θεση και εμπνευση,
γιαυτους που δεν μπορουν να το εννοησουν και ερμηνευσουν με δικες τους δυναμεις και μονο;

Και γενικα, για να μαθουμε τι εννοεις με αυτο το κειμενο και οι υπολοιποι.

Αδελφέ μου εν Χριστώ, Διονύσιε, ο πατέρας Ζήσης που μεταφέρει την διαχρονική διδασκαλία της Εκκλησίας μας, αρχίζει την πρότασή του γράφοντας : Με απλά λόγια...
Νομίζω ότι εσύ στο μορφωτικό επίπεδο που βρίσκεσαι αντιλαμβάνεσαι το κείμενο. Αν κάνω λάθος, τότε θα έχεις την ευλογία να συναντήσεις τον πατέρα Ζήση στη Μητρόπολη του Πειραιά, σύμφωνα με την ανακοίνωση προς δημοσίευση στην "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ" που μας έστειλε--όπως κάνει πάντα--η Μητρόπολη Πειραιώς : http://orthodox-voice.blogspot.ca/2013/ ... _5070.html , στις 7 Νοεμβρίου.

Για όσους παρ΄ ελπίδα δεν αντιλαμβάνονται το απλό αυτό κείμενο, ο Κύριος είναι Εκείνος που "διανοίγει τον νουν του συνιέναι τας γραφάς".

Όμως στην αγάπη σου, θα κάνω υπακοή και θα γράψω δυο λόγια για την αλήθεια, που αναφέρει το κείμενο του πατέρα Ζήση. Ο άξιος Μητροπολίτης σας κ. Σεραφείμ--κατοικείς στον Πειραιά, δεν είναι έτσι; --πολλές φορές στις ποιμαντικές ανακοινώσεις του, μας κατηχεί αυτά που πρέπει να γνωρίζουμε για την παπική παρασυναγωγή, όπως την χαρακτηρίζει. Γνωρίζεις πολύ καλά, ότι ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος αναγνωρίζει τον Πάπα ως Αγιώτατον Επίσκοπον της Αδελφής Εκκλησίας της Ρώμης. Χρειάζεται άραγε μεγάλη σοφία για να αποφανθεί ο πιστός, ότι ένας εκ των δύο τούτων Κληρικών, έχει την αλήθεια περί της οποίας γράφει ο άξιος Πρωτοπρεσβύτερος πατέρας Ζήσης; Εάν λοιπόν νομίζεις ότι ο Σεβ. Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ έχει την αλήθεια, τότε ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, είναι εκτός της διαχρονικής διδασκαλίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας και γυμνή τη κεφαλή κηρύττει αίρεση!

Δεν θέλω να σας κουράσω, κάνοντας αναφορά για το Π.Σ.Ε. για την κοινωνία της αδελφής Εκκλησίας της Αντιοχείας με τους Μονοφυσίτες κλπ...

Ελπίζω ότι οι άξιοι Κληρικοί μας (Πειραιώς κ. Σεραφείμ, Αιτωλίας κ. Κοσμάς, Γόρτυνος κ. Ιερεμίας, Κυθήρων κ. Σεραφείμ κλπ) θα αποφασίσουν να αναλάβουν τον αγώνα να συνεχίσουν την πορεία της Εκκλησίας μας, χωρίς τους Οικουμενιστές, μια πορεία με διωγμούς και μαρτύρια...

Νάστε όλοι σας πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

=================================================================================================================================

Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 24, 2013 3:50 pm
από Μ.Δ.Κ.
Θέτω υπ’ όψιν σας ότι δεν ακολουθείται, εκκλησιολογικώς το ημερολόγιο της Δυτικής Εκκλησίας, δηλαδή δεν συμπίπτει συνήθως το Πάσχα μας με το των Καθολικών.
.............................................................................................................................................................................................
silver έγραψε:πολλές φορές στις ποιμαντικές ανακοινώσεις του, μας κατηχεί αυτά που πρέπει να γνωρίζουμε για την παπική παρασυναγωγή, όπως την χαρακτηρίζει.
Οι χαρακτηρισμοί αφορούν τον ίδιο, και αυτούς που ακούγοντάς τους τους αποδέχονται αμάσητα. Καλύτερα είναι τα επιχειρήματα όχι οι ύβρεις. Όταν εκτραπούμαι σε ύβρεις χάνουμε και το δίκιο μας, τό έχουμε δεί το έργο με αρκετούς ΄΄ζηλωτάς΄΄ ένθεν κακήθεν. Όταν πάρει φόρα- κατηφόρα η γλώσσα δεν την σταματάει τίποτα, η αυτοδικαίωση στα ύψη, και η καταδίκη των ΄΄πλανεμένων΄΄ και λοιπών αμαρτωλών και αιρετικών, υιών της καταδίκης και της κολάσεως στο φούλ.

Ακόμα και αν ο νυν Πατριάρχης ήταν ο χειρότερος ενώπιον Του Θεού εξ όλων των απ΄αιώνος Πατριαρχών, δεν νομιμοποιείται ουδείς εξ' ημών να γράφει τα κατωτέρω απαράδεκτα:
silver έγραψε:Εάν λοιπόν νομίζεις ότι ο Σεβ. Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ έχει την αλήθεια, τότε ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, είναι εκτός της διαχρονικής διδασκαλίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας και γυμνή τη κεφαλή κηρύττει αίρεση!
που νομίζω είναι δικά σας συμπεράσματα, δίκην επιχειρηματολογίας.