Σελίδα 3 από 9
Απολογισμός συνάντησης Οικ. Πατριάρχη και Πάπα.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 4:32 am
από silver
Ο Misha έγραψε:
π.Αντωνιε συχωρεστε με αλλά φρονώ πως το κειμενο του Μπάλαμαντ έχει την αξία της ψευδενωσεως της Φερράρας ή της Λυών ....
εφόσον δεν επικυρώθηκε από τις κατά τόπους συνόδους δεν έχει παρά φιλολογική αξία...
ασφαλώς είναι ενδεικτικό των προθέσεων των οικουμενιστικών κύκλων αλλά δεν δεσμεύει ουδένα
Αγαπητέ εν Κυρίω, Misha, νομίζω αδικείς τον εαυτόν σου με αυτά που γράφεις. Η Συμφωνία του Μπάλαμαντ-Λιβάνου και του Chambezy με τους Μονοφυσίτες δεν έχουν φιλολογική αξία. Εσύ, εκτός των άλλων, είσαι αναγνώστης του Ορθοδόξου Τύπου και ασφαλώς γνωρίζεις, τις Συμφωνίες αυτές, τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες τίς έκαναν ήδη πράξη, ζωή της Εκκλησίας. Δεν γνωρίζεις ότι ο οικουμενιστής ανθέλληνας Αντιοχείας Ιγνάτιος κοινωνεί ελεύθερα με τους Μονοφυσίτες; Δεν γνωρίζεις ότι η Συμφωνία του Μπάλαμαντ-Λιβάνου, γίνεται πράξη απο το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας με τους Κόπτες; Δεν γνωρίζεις αυτά που γίνονται στη Γερμανία με τους Λουθεριανούς; Αυτά που γίνονται στη Σύρο και στις Ορθόδοξες Εκκλησίες της Διασποράς;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 6:51 am
από stratos
συμφεροντα φιλε μου...συμφεροντα
η πλακα ειναι οτι καποιοι σερνουν και παιδια του φορουμ στο αρμα τους μιας και δεν γνωριζουν και πολλα
ο επαγγελματισμος απαιτει καλους τροπους . . . .
τα φερνουν ολα στα μετρα τους.
ερωτησεις ,ψηφοφοριες κλπ
και απο την αλλη οποιοι δεν πανε με τα νερα τους βγαινει σχεδιο συκοφαντησης του ατομου σιγα σιγα με σκοπο την περιθωριοποιηση του απο το φορουμ
πχ ενα παραδειγμα χθες με την tigris
διαβαστε διαλογο και θα καταλαβετε στο τοπικ
http://www.athos.edo.gr/modules.php?nam ... ght=#24707
απο τη μια ειρωνια για βασουλα και απο την αλλη πιστευουμε στους τυμπανιαιους της Λαυρας...δηλαδη παρανοια
εσυ τι νομιζεις ; η εικονα με παπα στο φαναρι τους πειραξε και βγαζουν αφρους κατα του Πατριαρχειου καθε μερα;
Re: Απολογισμός συνάντησης Οικ. Πατριάρχη και Πάπα.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 8:38 am
από Misha
silver έγραψε:
Αγαπητέ εν Κυρίω, Misha, νομίζω αδικείς τον εαυτόν σου με αυτά που γράφεις. Η Συμφωνία του Μπάλαμαντ-Λιβάνου και του Chambezy με τους Μονοφυσίτες δεν έχουν φιλολογική αξία. Εσύ, εκτός των άλλων, είσαι αναγνώστης του Ορθοδόξου Τύπου και ασφαλώς γνωρίζεις, τις Συμφωνίες αυτές, τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες τίς έκαναν ήδη πράξη, ζωή της Εκκλησίας. Δεν γνωρίζεις ότι ο οικουμενιστής ανθέλληνας Αντιοχείας Ιγνάτιος κοινωνεί ελεύθερα με τους Μονοφυσίτες; Δεν γνωρίζεις ότι η Συμφωνία του Μπάλαμαντ-Λιβάνου, γίνεται πράξη απο το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας με τους Κόπτες; Δεν γνωρίζεις αυτά που γίνονται στη Γερμανία με τους Λουθεριανούς; Αυτά που γίνονται στη Σύρο και στις Ορθόδοξες Εκκλησίες της Διασποράς;
τα γνωρίζω αγαπητέ και οπως λέει ο π.Ιουστίνος Πόποβιτς
η διακοινωνία με τους αιρετικους είναι το ίδιο με την προδοσία του Ιούδα από όποιους και να γίνεται.
στο Πατριαρχείο Αντιοχείας είναι περίπου έτσι η κατάσταση οπως την περιγράφεις.Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας δεν έχει ξεπέσει σε τέτοιο βαθμό.
ειδικά στις Κυκλαδες λέω ,μετά λογου γνωσεως ,πως εκει έχει επικρατήσει ο ουνιτισμός .
όσο για το τι κανουν οι περισσότεροι πατριαρχικοί(του Κων/πολεως) της διασποράς είναι πραγματική τραγωδία...
αλλά αυτή είναι η γραμμμή που τους δίνει το Φανάρι.εδώ έφτασε σε σημείο να συμφωνησει εν κρυπτώ με τον Πάπα,ωστε να μη γινονται δεκτοι ιταλοί καθολικοί στην Ορθοδοξία και να απειλεί όσους βαπτίζουν προσήλυτους παπικούς.
είναι αγκαλιά με τους παπικους και επιβάλλει επιτιμιο στον θεολογο Ν.Σωτηροπουλο επειδη μιλα ενάντια στις αιρεσεις τους...
μιλωντας γενικά για το κειμενο του Μπαλαμαντ,εγραψα πως εκκλησιαστικά δεν έχει ισχύ και εξηγουμαι:
1.οποιο κειμενο παραβαινει την δογματική και την εκκλησιολογία της Εκκλησίας είναι ακυρο εκ προοιμίου.
εχει οση ισχυ ειχαν οι συμφωνιες Φερραρας και Λυων με τους Λατίνους.(οι οποίες εφαρμόσθηκαν από αρκετους λατινοφρονες μεταξυ των οποίων και τον λατινοφρονα επισκοπο Κιεβου Ισίδωρο,ο οποιος διετελεσε και Πατρ.Κων/πολεως την περίοδο πριν την άλωση)
2.το κειμενο ,επειδη αφορά μειζονα ζητηματα,για να έχει κανονικη ισχυ πρεπει να εγκριθει από τις κατα τοπους συνοδους πραγμα που δεν έγινε και ούτε πρόκειται να γίνει.
Re: Απολογισμός συνάντησης Οικ. Πατριάρχη και Πάπα.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 10:32 am
από Iosif
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 10:34 am
από vasilis_m21
Το γεγονός ότι ο Αθηνών Χριστόδουλος πήγε επίσκεψη στο Βατικανό μετά την επίσκεψη του Ποντίφικα στο Φανάρι δείχνει ότι του άρεσε η συνάντηση, έτσι δεν είναι.
Λογικό να του αρέσει διότι ήταν πολύ ωραία. Εγώ θέλω να δω και συνάντηση Βαρθολομαίου με Δαλάι Λάμα.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 10:41 am
από 123
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 10:41 am
από Iosif
Re: Απολογισμός συνάντησης Οικ. Πατριάρχη και Πάπα.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 1:43 pm
από Iosif
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 2:33 pm
από Misha
123 έγραψε:
λοιπον Ευθαλια ...μολις συνηλθα απο τα γελια ...και οφειλω να σου πω πως πιο ευστοχη φωτογραφική απεικονιση των γεγονοτων δεν έχω δει...
να εισαι καλα!!!
φίλε Ιωσηφ η φωτο της Ευθαλίας τα λέει όλα για το τι ακριβως συμβαινει στις συμφωνιες Βατικανού -Φαναρίου.
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 13, 2007 2:44 pm
από stratos
ποιοι θα ωφεληθουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ απο αυτον τον ανθελληνικο πολεμο που γινεται στο Πατριαρχειο στους Αγιους τοπους και στο Αγιον Ορος ;[εκτος εσφιγμενου φυσικα]
Η ρωσική νοσηρή διπλωματία ανέκαθεν εκλάμβανε την Ορθόδοξη Εκκλησία και το Πατριαρχείο Μόσχας ως όργανο και διπλωματικό εργαλείο μέσω του οποίου θα προωθούνταν τα γεωπολιτικά συμφέροντα της στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής. Η νοσηρή αυτή διπλωματία προκάλεσε την βιαία απομάκρυνση των Ελλήνων από το Πατριαρχείο Αντιοχείας πριν από ένα περίπου αιώνα που αποσκοπούσε στην περαιτέρω προσέγγιση και παρουσίαση της Μόσχας στην περιοχή. Μια ιστορική αναδρομή στα όσα συνέβησαν τότε αρκεί για να διαπιστώσει κανείς το ελεεινό παιχνίδι της Ρωσίας, το οποίο ουσιαστικά δεν την ωφέλησε. Κάτι αντίστοιχο επιχειρήθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα και στο Άγιο Όρος ( Βλ. Ιστορία Σκήτης Αγίου Ανδρέα). Αν τώρα προστρέξει κάποιος να αναζητήσει τα οφέλη αυτής της ανόητης πρακτικής της Μόσχας θα διαπιστώσει πως κέρδη δεν υφίστανται. Και όμως αυτό δεν πτοεί τη Μόσχα, η οποία εμμένει να λειτουργεί ως το γνωστό στους Έλληνες σαράκι...
Οι κοσμοϊστορικές αλλαγές που παρατηρήθηκαν στην Ανατολική Ευρώπη αρχικά προκάλεσαν μηχανισμούς αμύνης από τη Μόσχα που ένιωσε ξαφνικά από μεγάλη υπερδύναμη ασήμαντη, απροστάτευτη και απειλούμενη χώρα. Αυτές οι αλλαγές άλλωστε προκάλεσαν μια μαζική μετανάστευση μεγάλου αριθμού Ρώσων -στην πλειονότητα τους Ορθόδοξοι στο θρήσκευμα –Εβραϊκής καταγωγής στο Ισραήλ. Υπολογίζονται κατʼ άλλους ένα εκατομμύριο και κατʼ άλλους σε τριακόσιες έως εξακόσιες χιλιάδες. Η μαζική αυτή μετάβαση με το δοκιμασμένο «διπλωματικό αποτυχημένο όμως σαράκι» ενεργοποίησε την παλιά νοοτροπία. Έτσι δεν άργησαν να στηθούν οι πρώτες γέφυρες επικοινωνίας, ανάλογες μʼ αυτές που παρατηρήθηκαν το 1900 στο Άγιον Όρος. Την οδό εισόδου έστρωσαν οι δωρεές, ο πακτωλός των οικονομικών ενισχύσεων για ανέγερση σχολείων, η μετάβαση μοναχών και μοναζουσών... Οι ενισχύσεις είχαν και ως μύχιο στόχο την εξερεύνηση των αδυνάτων σημείων στο Τάγμα των Σπουδαίων. Η κοσμική αντίληψη των ζητημάτων από μεγάλο μέρος της Αγιοταφιτικής Αδελφότητας και η παντελής, απουσία της αδιάφορης και ερασιτεχνικής ελληνικής διπλωματίας άνοιξε τον δρόμο για διεκδικήσεις. Οι μύχιες επιδιώξεις μάλιστα της Μόσχας ενισχύθηκαν με τη μετάβαση του Ρώσου Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν και το προσκύνημα του το Πάσχα του 2004 που κυρίως είχε συμβολικό χαρακτήρα αφού αποτελούσε μήνυμα για τους Ορθοδόξους Ρώσους Εβραϊκής καταγωγής. Δεν ήταν μάλιστα τυχαίο ότι η μεστή μηνυμάτων προσκυνηματική περιήγηση του Ρώσου Προέδρου συνέπεσε με τις φοβερές έριδες, τις απαράδεκτες φιλονικίες και τις γελοίες αντιπαραθέσεις που θύμιζαν τον ύμνο της Μεγάλης Παρασκευής «Διαμερίσαντο τα ιμάτια μου εαυτοίς...».