Σελίδα 3 από 12
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 9:35 am
από lovethink
YiaVi έγραψε:Ioanath έγραψε:Γιατί είμαστε τόσο σκληροί με τους ιερείς; Άνθρωποι είναι και αυτοί όπως εμείς!
Εμείς να έχουμε πάθη και αυτοί όχι; Φυσικά δεν μιλάω για αρρωστημένες ηθικά και νομικά κολάσιμες καταστάσεις όπως π.χ. παιδεραστία.
Και λάγνοι ιερείς υπάρχουν και φιλοχρήματοι και υπερήφανοι και ψεύτες κλπ κλπ
Είναι σαν να ζητάς από τους γιατρούς να μην αρρωσταίνουν, γίνεται;
Αυτό που περιμένει απλά κανείς από τους ιερείς είναι αυτογνωσία και καλύτερη διαχείριση των παθών. Τίποτε περισσότερο. Το περισσότερο, όπως και για μας τους λαϊκούς εξάλλου είναι δουλειά της θείας Χάρης.
Προσωπικά, θα προτιμούσα να πάω για εξομολόγηση σε έναν αμαρτωλό ιερέα, έναν ιερέα δηλαδή που έχει βιώσει την αμαρτία, παρά σε έναν ηθικά άμεμπτο. Ο πρώτος τουλάχιστον θα μπορούσε να με καταλάβει καλύτερα και να μου δώσει και αποτελεσματικότερες συμβουλές.
Πριν αρχίσεις το προκάτ κηρυγματάκι σε αυθεντική ξύλινη γλώσσα, γιατί δεν βλέπεις ότι
αναφέρθηκα πάρα-πάρα πολύ συγκεκριμένα στο ζήτημα της παιδεραστίας των ιερέων;
Εγώ λοιπόν επαναλαμβάνω ότι αν πήγαινε τέτοιος παπάς να πειράξει το παιδί μου, θα του τό' ριχνα το βρωμόξυλο. Χαλαρά. Και μετά θα πήγαινα σε Δεσπότη και Σύνοδο.
Ολοι αυτό θα κάναμε
Εδώ το σκύλο μου αν μου πειράξεις ή μου κλωτσήσεις θα γίνει χαμός
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό
Κανονικά θα έπρεπε να τον συγχωρούσες ( είδες ? στα δύσκολα ξεχνάμε τα όσα πρεσβεύουμε )
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 9:37 am
από Misha
YiaVi έγραψε:
Εχει παραγίνει το κακό με αυτή την ψευτο-ταπεινολογία και ευσεβοφάνεια και υποκρισία στον εκκλησιαστικό χώρο, που είναι καλή για να προστατεύονται μόνο και μόνο παιδεραστές και διεφθαρμένοι κληρικοί. Έχουν καταντήσει μητροπόλεις να είναι καταφύγια τέτοιας ποιότητας άγαμων κληρικών. Ειδικά κάποια μητρόπολη του λεκανοπεδίου Αττικής δυτικά των Αθηνών κειμένη...Αντε τώρα, γιατί ο κόσμος τό' χει βούκινο και εμείς (οι θρησκευάμενοι, που λέει ένας φίλος) κρυφό καμάρι...

Αγρύπνια......
Στους 12 ένας προδότης (Ιουδας),ένας αρνητής (Πέτρος) κι ένας αμφισβητίας(Θωμάς)
στους 7 διακόνους ένας αιρετικός (Νικόλαος-Νικολαίτες)
όταν πας στο σουπερ μάρκετ και διαπιστωσεις ότι το γιαούρτι που αγορασες είναι μουχλιασμένο,είσαι ένοχος αν δεν ενημερωσεις τις αρχες και τις ενωσεις καταναλωτών ώστε να μη πάθουν κακό οι συνάνθρωποι σου...
όταν καποιος ψαχνει για ευπιστα και αθωα θυματα μεσα στους χώρους της Εκκλησίας,όσοι γνωριζουν και δεν προφυλάσσουν τους αδελφούς τους καταγγέλοντας κι ενημερωνοντας είναι συνένοχοι....
κι ο Κύριος μας δεν θα τους χαριστεί...θα τους δώσει να δοκιμάσουν απ την ίδια πίκρα των κακοποιημένων παιδιων και των καλοπροαίρετων γονιών τους...
"εμοι εκδικησις εγω ανταποδωσω λεγει Κυριος και παλιν Κυριος κρινει τον λαον αυτου
φοβερον το εμπεσειν εις χειρας Θεου ζωντος"(Εβρ.Ι,30-31)
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 9:42 am
από Ioanath
YiaVi έγραψε:
Πριν αρχίσεις το προκάτ κηρυγματάκι σε αυθεντική ξύλινη γλώσσα, γιατί δεν βλέπεις ότι αναφέρθηκα πάρα-πάρα πολύ συγκεκριμένα στο ζήτημα της παιδεραστίας των ιερέων;
Πριν περάσεις στην επίθεση γιατί πιστεύεις ότι αναφέρθηκα σε σένα;
Έκανα quote κάτι από to post σου;
Απλά το post μου είχε την ατυχία να γειτνιάσει με το δικό σου!
Αναφέρθηκα γενικά σ ο,τι συζητείται !
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 9:42 am
από YiaVi
lovethink έγραψε:YiaVi έγραψε:Ioanath έγραψε:Γιατί είμαστε τόσο σκληροί με τους ιερείς; Άνθρωποι είναι και αυτοί όπως εμείς!
Εμείς να έχουμε πάθη και αυτοί όχι; Φυσικά δεν μιλάω για αρρωστημένες ηθικά και νομικά κολάσιμες καταστάσεις όπως π.χ. παιδεραστία.
Και λάγνοι ιερείς υπάρχουν και φιλοχρήματοι και υπερήφανοι και ψεύτες κλπ κλπ
Είναι σαν να ζητάς από τους γιατρούς να μην αρρωσταίνουν, γίνεται;
Αυτό που περιμένει απλά κανείς από τους ιερείς είναι αυτογνωσία και καλύτερη διαχείριση των παθών. Τίποτε περισσότερο. Το περισσότερο, όπως και για μας τους λαϊκούς εξάλλου είναι δουλειά της θείας Χάρης.
Προσωπικά, θα προτιμούσα να πάω για εξομολόγηση σε έναν αμαρτωλό ιερέα, έναν ιερέα δηλαδή που έχει βιώσει την αμαρτία, παρά σε έναν ηθικά άμεμπτο. Ο πρώτος τουλάχιστον θα μπορούσε να με καταλάβει καλύτερα και να μου δώσει και αποτελεσματικότερες συμβουλές.
Πριν αρχίσεις το προκάτ κηρυγματάκι σε αυθεντική ξύλινη γλώσσα, γιατί δεν βλέπεις ότι
αναφέρθηκα πάρα-πάρα πολύ συγκεκριμένα στο ζήτημα της παιδεραστίας των ιερέων;
Εγώ λοιπόν επαναλαμβάνω ότι αν πήγαινε τέτοιος παπάς να πειράξει το παιδί μου, θα του τό' ριχνα το βρωμόξυλο. Χαλαρά. Και μετά θα πήγαινα σε Δεσπότη και Σύνοδο.
Ολοι αυτό θα κάναμε
Εδώ το σκύλο μου αν μου πειράξεις ή μου κλωτσήσεις θα γίνει χαμός
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό
Κανονικά θα έπρεπε να τον συγχωρούσες ( είδες ? στα δύσκολα ξεχνάμε τα όσα πρεσβεύουμε )
Θα τον συγχωρούσα αφού τις είχε φάει.
Δεν είπα ότι είμαι καλός Χριστιανός άλλωστε.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 9:50 am
από Ioanath
lovethink έγραψε:Ελπίζω να μετονομάσει την επόμενη φορά λοιπόν ο Χριστόδουλος τη λέξη "κουσούρι" σε "ιδιαίτερότητα"
Είναι σε όλους γνωστό ότι πάρα πολλοί ιερείς είναι ομοφιλόφιλοι. Εννοείται ότι αυτό δεν τους διαφοροποιεί σε κάτι. Το πάθος της λαγνείας πολεμάει ομοφιλόφιλους και ετεροφιλόφιλους εξίσου !
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 9:54 am
από lovethink
Ioanath έγραψε:lovethink έγραψε:Ελπίζω να μετονομάσει την επόμενη φορά λοιπόν ο Χριστόδουλος τη λέξη "κουσούρι" σε "ιδιαίτερότητα"
Είναι σε όλους γνωστό ότι πάρα πολλοί ιερείς είναι ομοφιλόφιλοι. Εννοείται ότι αυτό δεν τους διαφοροποιεί σε κάτι. Το πάθος της λαγνείας πολεμάει ομοφιλόφιλους και ετεροφιλόφιλους εξίσου !
Μέτρον Αριστον
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 12:01 pm
από Ionas
Το δίκαιο, το σωστό, το σύμφωνο μετο θέλημα του Θεού το έχουν διατυπώσει οι Πατέρες, οι Προφήτες, οι Απόστολοι και πάνω από όλους ο ίδιος ο Χριστός. Δεν χρειάζεται να τα επαναλαμβάνουμε.
Άλλωστε δε θέλω να μαλώσω πάλι με το φίλο μου πια το Μάνο, που έχει κάπως διαφορετική άποψη.
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 12:09 pm
από lovethink
Ionas έγραψε:Το δίκαιο, το σωστό, το σύμφωνο μετο θέλημα του Θεού το έχουν διατυπώσει οι Πατέρες, οι Προφήτες, οι Απόστολοι και πάνω από όλους ο ίδιος ο Χριστός. Δεν χρειάζεται να τα επαναλαμβάνουμε.
Άλλωστε δε θέλω να μαλώσω πάλι με το φίλο μου πια το Μάνο, που έχει κάπως διαφορετική άποψη.
Επί ποίου θέματος να μαλώσουμε ?
ο καθένας ας κοιτάξει το σπίτι του το κρεβάτι του και την προσωπική του ζωή χωρίς να τον αφορά τι κάνει ο άλλος
Εγινα σαφής ?
Εγινα
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 12:24 pm
από yparxei
Ioanath έγραψε:Γιατί είμαστε τόσο σκληροί με τους ιερείς; Άνθρωποι είναι και αυτοί όπως εμείς!
Εμείς να έχουμε πάθη και αυτοί όχι; Φυσικά δεν μιλάω για αρρωστημένες ηθικά και νομικά κολάσιμες καταστάσεις όπως π.χ. παιδεραστία.
Και λάγνοι ιερείς υπάρχουν και φιλοχρήματοι και υπερήφανοι και ψεύτες κλπ κλπ
Είναι σαν να ζητάς από τους γιατρούς να μην αρρωσταίνουν, γίνεται;
Αυτό που περιμένει απλά κανείς από τους ιερείς είναι αυτογνωσία και καλύτερη διαχείριση των παθών. Τίποτε περισσότερο. Το περισσότερο, όπως και για μας τους λαϊκούς εξάλλου είναι δουλειά της θείας Χάρης.
Προσωπικά, θα προτιμούσα να πάω για εξομολόγηση σε έναν αμαρτωλό ιερέα, έναν ιερέα δηλαδή που έχει βιώσει την αμαρτία, παρά σε έναν ηθικά άμεμπτο. Ο πρώτος τουλάχιστον θα μπορούσε να με καταλάβει καλύτερα και να μου δώσει και αποτελεσματικότερες συμβουλές.
Κανεις δεν ειναι αναμαρτητος αν αυτο εννοεις με το "ηθικα αμεμπτος"...Ειναι σαφες οτι ενας γεροντας παισιος,ενας γεροντας πορφυριος θα μας βοηθουσε πολυ περισσοτερο να βρουμε τα αληθινα μας ελαττωματα(ακομα και αυτα που δεν γνωριζαμε πως εχουμε) γιατι αυτοι οι ανθρωποι πολεμωντας και νικωντας τα παθη τους γιναν Θεοι κατα χαρι και επομενως και καρδιογνωστες....
Απο κει και περα δεν υπαρχει η εννοια διαχειριστης παθων στην ορθοδοξια(!) υπαρχει η εννοια ομως αγωνιστης-πολεμιος των παθων...σε καθε περιπτωση δνε γινεται να εξωραιζουμε το κακο και να συμβιβαζομαστε με αυτο νομιζω...πρεπει να βαζουμε προτυπα που δινουν την κατευθυντηρια γραμμη, ατομα που παλευουν τα παθη τους και βγαινουν νικητες...
Υπαρχουν πνευματικοι που αν και δεν φτασαν στο πνευματικο επιπεδο μεγαλων γερονταδων,ειναι αγωνιστες ετσι εχουν φωτιση του Θεου και βοηθανε τον κοσμο.Αυτος νομιζω ειναι ενας καλος πνευματικος!
Αυτα τα λιγα ελπιζοντας να μην ακουγονται σαν κηρυγμα...Απλα ειναι κλασσικες και χιλιοειπωμενες κουβεντες,δεν νομιζω να ειπα κατι διαφορετικο απο οσα ξερετε...ειπα?
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 12:35 pm
από Ioanath
lovethink έγραψε:[
ο καθένας ας κοιτάξει το σπίτι του το κρεβάτι του και την προσωπική του ζωή χωρίς να τον αφορά τι κάνει ο άλλος
και τους λογισμούς του Μάνο, τους λογισμούς του!
επειδή είναι κρυφοί νομίζουμε ότι θα τη βγάλουμε "καθαρή"
