Σελίδα 3 από 5
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 09, 2008 12:47 am
από NIKOSZ
H εφτάχρονη πιτσιρίκα που πουλάει τα γλυκά στον δρόμο της Δαμασκού και ταυτόχρονα γράφει τα μαθήματά της (!) δεν άφηνε με τίποτε τόν Wasim Kheir Beik νά τήν φωτογραφήσει.
Τελικά ο φωτογράφος του πρακτορείου SANA πήρε αυτό πού ήθελε με φακό από 30 μέτρα απόσταση (μαζί και το πρώτο βραβείο για το 2007 από την Ένωση Αραβικών Πρακτορείων Ειδήσεων), χαρίζοντας και σε μας τη θαυμάσια αυτή εικόνα με τα συγκινητικά μηνύματα...
(από την εφημερίδα «Αντιφωνητής»)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 21, 2008 3:53 pm
από mykonos
Στις τόσες ενδιαφέρουσες θέσεις και στοιχεία που αναφέρετε στην ενότητα αυτή, θα ήθελα να προσθέσω ένα διαφορετικό στοιχείο.
Συγκεκριμένα θα ήθελα να αναφερθώ στην υπερκατανάλωση.
Ένας απο τους λόγους που είμαστε φτωχότεροι σήμερα, είναι η κατανάλωση υλικών και υπηρεσιών που κάποτε δεν είχαμε ανάγκη και δεν στερούσαν τόσο υψηλά ποσά απο τον οικογενειακό κουμπαρά.
Τέτοιες περιπτώσεις είναι άπειρες και μπορεί κανείς να τις δεί να διαφημίζονται στην τηλεόραση.
Παράδειγμα, ξέραμε παλιά τί είναι κινητό, τι είναι δορυφορική, τι είναι τυχερό παιχνίδι, τι είναι δίαιτα και τόσα άλλα;
Μα όταν μία οικογένεια με 1500€ εισόδημα χρειάζεται περισσότερα από τα μισά για κινητά, τόκους, πάγια και λότο, τότε πώς να μην γίνουμε φτωχότεροι;
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αν κάποιος θέλει να είναι πραγματικά φιλάνθρωπος δεν πρέπει απλώς να βοηθήσει με ελεημοσύνη, αλλά να βοηθήσει στον ξανασχεδιασμό της οικογενειακής ζωής μίας φτωχής οικογένειας, κάνοντας την ικανή να αντιμετωπίσει την καθημερινότητα με τα μέσα πού έχει. Η φιλανθρωπία πρέπει να είναι συμβουλή για αποφυγή των λαθών.
Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία και την προσοχή σας.
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 15, 2008 1:42 pm
από NIKOSZ
Η φτώχεια «χτυπά» τους νέους
Το ένα πέμπτο των Ελλήνων (21%) και κάτι περισσότερο των παιδιών τους (23%) εξακολουθούν σήμερα να διατρέχουν τον κίνδυνο της φτώχειας σύμφωνα με έκθεση της Κομισιόν που θα συζητηθεί στο συμβούλιο των υπουργών Απασχόλησης στις 29 Φεβρουαρίου για να τεθεί υπόψη στη συνέχεια στους κοινοτικούς ηγέτες στη σύνοδο κορυφής των Βρυξελλών στις 13-14 Μαρτίου.
Η φτώχεια των παιδιών, διαπιστώνει η Επιτροπή, οφείλεται στο ότι ζουν σε οικογένειες ανέργων ή νοικοκυριά χαμηλής έντασης εργασίας ή στο γεγονός που συναντάται συχνά στην Ελλάδα ότι οι αμοιβές που λαμβάνουν οι γονείς τους για την εργασία τους μαζί με κάποιες, ενδεχόμενες εισοδηματικές ενισχύσεις (οικογενειακά επιδόματα) δεν επαρκούν για την πρόληψη ή την απομάκρυνση από τον κίνδυνο της φτώχειας. Ειδικά στην Ελλάδα αυτού του τύπου οι μισθοί που βρίσκονται ακριβώς στο κατώφλι της φτώχειας είναι για μία τετραμελή οικογένεια (δύο γονείς και δύο παιδιά) της τάξης των 990 περίπου ευρώ το μήνα (1183,4 μονάδες σταθερής αγοραστικής δύναμης). Υψηλά επίσης είναι τα ποσοστά των φτωχών παιδιών και των ενηλίκων στη χώρα μας που εργάζονται κανονικά (περίπου 17% και 13% αντίστοιχα).
Το σκανδαλώδες φαινόμενο στην Ελλάδα, που επισημαίνει η Κομισιόν στην έκθεσή της αυτή, έγκειται στη διαπίστωση ότι οι κοινωνικού χαρακτήρα παροχές-ενισχύσεις στους φτωχούς ενήλικες και τα παιδιά τους ελάχιστα τους απομακρύνουν από τον κίνδυνο της φτώχειας. Έτσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Επιτροπής, αυτές οι κοινωνικού χαρακτήρα παροχές (εξαιρουμένων των συντάξεων) μειώνουν τον κίνδυνο της φτώχειας στη χώρα μας μόλις κατά 8% για τα παιδιά και κατά 9% για τους ενήλικες όταν ο κοινοτικός μέσος όρος απομάκρυνσης των ενηλίκων και των παιδιών τους από τον κίνδυνο της φτώχειας, χάρη στις κοινωνικές ενισχύσεις, είναι της τάξης του 42% και 38% αντίστοιχα. Αυτή η αδυναμία στήριξης των πολύ χαμηλών εισοδημάτων, των ανέργων, των υποαπασχολούμενων οικογενειαρχών κ.λπ. οφείλεται στις χαμηλές κοινωνικές δαπάνες του ελληνικού κράτους ως ποσοστό του ΑΕΠ -μολονότι αυτές έχουν αυξηθεί σε απόλυτους αριθμούς τα τελευταία χρόνια- και κυρίως στην κακή μέθοδο διάθεσης και κατανομής αυτών των κοινωνικών ενισχύσεων οι οποίες ελάχιστα συμβάλουν είτε στην έξοδο από τη φτώχεια είτε στην απομάκρυνση του κινδύνου που αυτή συνιστά.
Επιπτώσεις και στην υγεία
Οι κοινωνικές πολιτικές έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην υγεία των πολιτών. Έτσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Κομισιόν, το ποσοστό των Ελλήνων που δεν επισκέπτονται γιατρό η δεν έχουν φαρμακευτική αγωγή εξαιτίας της τιμής των επισκέψεων, των φαρμάκων, των μεγάλων αποστάσεων που βρίσκονται από τα νοσοκομεία ή τέλος των μεγάλων προθεσμιών αναμονής για να εξασφαλίσουν ένα ραντεβού είναι στα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα συγκριτικά με τις τους άλλους κοινοτικούς λαούς πολύ υψηλό (8,5% στους πολύ φτωχούς και μόλις 0,8% στους διαθέτοντες ικανοποιητικά εισοδήματα).
Τέλος, η Κομισιόν στην ίδια πάντα έκθεσή της καταγράφει μία γενική αύξηση του ποσοστού των ηλικίας 55-64 ετών που συνεχίζουν να εργάζονται και δεν βγαίνουν στη σύνταξη. Ειδικά στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό που ήταν το 2000 της τάξης του 39% αυτής της ηλικιακής ομάδας αυξήθηκε το 2006 στο 42,3% (μέσος κοινοτικός όρος 36,9% - 43,5% αντίστοιχα). Στόχος της κοινοτικής πολιτικής (Λισσαβώνα) είναι να συνεχίζουν να εργάζονται το 50% των ατόμων ηλικίας 55-64 ετών.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην ΑΥΓΗ της 25/2/2008
Re: Φτωχεια...
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 03, 2009 2:47 pm
από NIKOSZ
Re: Φτωχεια...
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 03, 2009 3:18 pm
από eleimon
Θα το ξαναναφερω κι εδω πολλες εκκλησιες συνηθως μεγαλες ενοριες,καθε Κυριακη οι ιερεις ας μου συγχωρεθει η εκφραση,ξελαρυγγιαζονται οι ερημοι,και λενε βοηθειστε για να δημιουργησουμε καταλυμματα για τους αστεγους,ρουχα,τροφιμα κ.ο.κ,Και πολλες εκκλησιες τα εχουν καταφερει με τη βοηθεια των ενοριτων τους και υπαρχουν σπιτακια που φιλοξενουν αξιοπρεπεστατα δεκαδες αστεγους.Βοηθανε στους λογαριασμους χαμηλομισθες οικογενειες,.....αρκει να υπαρχει θεληση ολα μπορει να τα κανει ο ανθρωπος...
Re: Φτωχεια...
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 03, 2009 3:26 pm
από THEO-007
Οι φτωχοι, οι πεινασμενοι, και οι αστεγοι ειναι πιο κοντα στον θεο απο μας τους υπολοιπους.
Και ειναι αυτοι που θα περασουν πιο ηπια μια επερχομενη πεινα εδω στην ελλαδα.
Κανενας δεν τους σκεφτετε, κανεις δεν τους συμπονα απο τις μεγαλες κεφαλες της χωρας.
Το ηθικο τους πεφτει καθημερινα βλεποντας την χλιδη εστω και μικρη των αλλων που τους βλεπουν και στριβουν το κεφαλι.
Ειλικρινα το λεω.
Εαν δεν ειχα κατι να τους δωσω τετοιες μερες γιορτινες θα εκανα δωρο σε αυτους ενα συναξαριστη της ορθοδοξου εκκλησιας.
Για να παρουν δυναμη και θαρρος διαβαζωντας τους βιους των αγιων και το ποσο πιο κοντα στον χριστο ειναι απο τους αλλους.
Re: Φτωχεια...
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 12, 2009 12:18 pm
από NIKOSZ
Τράπεζα της αγάπης είναι τα χέρια των φτωχών
http://www.imsamou.gr/mag.php?f=0&id=277
Re: Φτωχεια...
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 31, 2009 6:40 pm
από NIKOSZ
Re: Φτωχεια...
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 31, 2009 6:52 pm
από vasilikirimp
Νομίζουμε ότι οι απολύσεις και οι φτώχεια που βλέπουμε κτυπά μονο τη πόρτα των γειτόνων μας
Όχι , σε πολλούς βρίσκεται στην αυλόπορτα , σε άλλους στο πατάκι της εξώπορτας και σε άλλους έχει μπει μέσα στο σπίτι.
Δεν απελπιζόμαστε έχουμε βοηθό το Θεό μας - δε θα μας αφήσει - αλλά βρε παιδιά όταν σου χτυπά το παράπονο τη ψυχή και αντί για λόγια βγαίνει ένας βαρύσυρτος αναστεναγμός .........εκεί λυγίζεις .......................
Είμαστε πολύ κοντά ΟΛΟΙ σε τέτοια συναισθήματα , ας μη ξεχνάμε , ας μη παραλέιπουμε , ότι μπορεί ο καθένας ας προσφέρει .......ότι μπορεί ...........................
Re: Φτωχεια...
Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 02, 2009 4:32 pm
από NIKOSZ