Σελίδα 3 από 3

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 19, 2008 5:26 pm
από stratos
Merkourios έγραψε:

αντί δηλαδή να θεωρούμεθα εμείς τού Νέου Ημερολογίου σχισματικοί ( γιατί εμείς διασπασθήκαμε καί φύγαμε από την αρχαία σειρά καί τάξη), νά θεωρούνται σχισματικοί αυτοί τής Παλαιού καί μάλιστα σ΄ ένα Μοναστήρι παλαιότατο πού γίνονται τόσα θαύματα...
Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 19, 2008 5:31 pm
από filotas
Μερκούριε, δεν θα ξαναπαίξω στο χιλιοπαιγμένο σενάριο Νέο εναντίον Παλιού, κυρίως επειδή δεν είμαι εναντίον κανενός. Όμως είναι λάθος να μην επισημαίνουμε την πλάνη, ιδίως όταν αυτή μπορεί να παρασύρει στην παγίδα αδελφούς μας, που δεν γνωρίζουν με λεπτομέρειες την ιστορία της Εκκλησίας μας.

Δεν κατηγορούμε κανένα άνθρωπο, ιδίως όταν προσπαθεί να βρει το Θεό. Όμως δεν παύουμε να ξεχωρίζουμε το σωστό από το λάθος και να προτρέπουμε τους αδελφούς μας να το αποφύγουν.

Δεν υπάρχει πια τίποτε γνήσιο στα ερείπια που απόμειναν από την αρχική κίνηση του παλιού ημερολογίου. Σήμερα αυτό που υπάρχει δεν μπορεί να βοηθήσει πια κανένα, ούτε τον ίδιο τον εαυτό του, να βρει το Θεό.

Ας προσευχόμαστε όλοι να λήξει όσο το δυνατό συντομότερα αυτή η άσκοπη διαμάχη, που πληγώνει την Εκκλησία.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 19, 2008 8:37 pm
από alithis
filotas έγραψε:Αγαπητή Γεωργία-Ειρήνη, δεν αμφισβητούμε τα λόγια σου. Ο Κύριος με τις πρεσβείες της Αγίας μπορεί να κάνει θαύματα στους ανθρώπους που πιστεύουν ειλικρινά κι ελπίζουν σ' Αυτόν. Όμως αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το συγκεκριμένο μοναστήρι είναι σχισματικό, ούτε ότι τα Μυστήρια που τελούνται τα τελευταία χρόνια σ' αυτό είναι άκυρα. Μπορεί ο παπάς που σε βάφτισε να ήταν κανονικά χειροτονημένος, όμως το Άγιο μύρο με το οποίο μυρώθηκες δεν ήταν καθαγιασμένο. Επομένως είναι πολύ πιθανό να χρειάζεται να επαναλάβεις το Χρίσμα. Το Βάπτισμα όχι επειδή βαπτίστηκες εις το Όνομα της Αγίας Τριάδος κι επομένως το Βάπτισμα ισχύει ακόμη κι αν ο ιερέας δεν ήταν κανονικά χειροτονημένος. Αυτό σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα ότι είσαι μέλος της Εκκλησίας, αλλά δεν έλαβες τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, που μεταδίδονται με το Χρίσμα. Εφ' όσον επιθυμείς να τα λάβεις τότε θα πρέπει να επαναλάβεις το Χρίσμα.
.



aγαπητε,
πολυ παραξενη μου φαινεται ολη αυτη η επεξηγηση σου...δεν περιμενα απο εσενα κατι τοσο μπερδεμενο..νομιζω οτι ειναι σαφες οτι εφοσον καποιος δεν εχει βαπτισμα κανονικο και εγκυρο ,δεν δυναται να ειναι κανονικο μελος της Εκκλησιας!
εφοσον ο "ιερευς"που τελεσε το βαπτισμα της φιλης μας δεν ηταν κανονικος ιερευς,τοτε η φιλη μας δεν ειναι καθολου βαπτισμενη.αν ομως τηςγινει το χρισμα απο κανονικο ιερεα της Εκκλησιας,τοτε επικυρωνεται το παντελως ακυρο "βαπτισμα"-ο Θεος να το κανει!- των σχισματικων!μεχρι τοτε ομως, αυτο που εκαναν οι σχισματικοι δεν καθιστα τη φιλη μας μελος της Εκκλησιας-εφοσον φυσικαδεν εγινε απο κανονικο ιερεα!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 20, 2008 5:53 pm
από Merkourios
stratos έγραψε:
Merkourios έγραψε:

αντί δηλαδή να θεωρούμεθα εμείς τού Νέου Ημερολογίου σχισματικοί ( γιατί εμείς διασπασθήκαμε καί φύγαμε από την αρχαία σειρά καί τάξη), νά θεωρούνται σχισματικοί αυτοί τής Παλαιού καί μάλιστα σ΄ ένα Μοναστήρι παλαιότατο πού γίνονται τόσα θαύματα...
Εικόνα




Σ΄ευχαριστώ αδελφέ γιά την φωτογραφία σου, άν καί λίγο περίεργος μου φαίνεσαι. Νά είσαι καλά όμως πού μ΄ έκανες να γελάσω καί λιγάκι...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 20, 2008 7:38 pm
από stratos
:wink:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 23, 2008 6:35 am
από filotas
alithis έγραψε:
filotas έγραψε:Αγαπητή Γεωργία-Ειρήνη, δεν αμφισβητούμε τα λόγια σου. Ο Κύριος με τις πρεσβείες της Αγίας μπορεί να κάνει θαύματα στους ανθρώπους που πιστεύουν ειλικρινά κι ελπίζουν σ' Αυτόν. Όμως αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το συγκεκριμένο μοναστήρι είναι σχισματικό, ούτε ότι τα Μυστήρια που τελούνται τα τελευταία χρόνια σ' αυτό είναι άκυρα. Μπορεί ο παπάς που σε βάφτισε να ήταν κανονικά χειροτονημένος, όμως το Άγιο μύρο με το οποίο μυρώθηκες δεν ήταν καθαγιασμένο. Επομένως είναι πολύ πιθανό να χρειάζεται να επαναλάβεις το Χρίσμα. Το Βάπτισμα όχι επειδή βαπτίστηκες εις το Όνομα της Αγίας Τριάδος κι επομένως το Βάπτισμα ισχύει ακόμη κι αν ο ιερέας δεν ήταν κανονικά χειροτονημένος. Αυτό σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα ότι είσαι μέλος της Εκκλησίας, αλλά δεν έλαβες τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, που μεταδίδονται με το Χρίσμα. Εφ' όσον επιθυμείς να τα λάβεις τότε θα πρέπει να επαναλάβεις το Χρίσμα.
.



aγαπητε,
πολυ παραξενη μου φαινεται ολη αυτη η επεξηγηση σου...δεν περιμενα απο εσενα κατι τοσο μπερδεμενο..νομιζω οτι ειναι σαφες οτι εφοσον καποιος δεν εχει βαπτισμα κανονικο και εγκυρο ,δεν δυναται να ειναι κανονικο μελος της Εκκλησιας!
εφοσον ο "ιερευς"που τελεσε το βαπτισμα της φιλης μας δεν ηταν κανονικος ιερευς,τοτε η φιλη μας δεν ειναι καθολου βαπτισμενη.αν ομως τηςγινει το χρισμα απο κανονικο ιερεα της Εκκλησιας,τοτε επικυρωνεται το παντελως ακυρο "βαπτισμα"-ο Θεος να το κανει!- των σχισματικων!μεχρι τοτε ομως, αυτο που εκαναν οι σχισματικοι δεν καθιστα τη φιλη μας μελος της Εκκλησιας-εφοσον φυσικαδεν εγινε απο κανονικο ιερεα!
Καθόλου μπερδεμένο δεν είναι αυτό που λέω. Με τον Κωνσταντινοπολίτη έχουμε κάνει ολόκληρη συζήτηση για το θέμα αυτό. Κατά πόσον δηλαδή αν κάποιος βαπτιστεί εις το όνομα της Αγίας Τριάδος, έστω και από λαϊκό, θεωρείται βαπτισμένος ή όχι, κι αν χρειάζεται να επαναληφθεί το Βάπτισμα.

Πρέπει να ξανακάνουμε ανάλυση τι ακριβώς σημαίνει το Μυστήριο του Βαπτίσματος και τι του Χρίσματος, για να καταλάβεις τη διαφορά. Τέλος πάντων εδώ θ' αρκεστώ να πω ότι δεν είναι δυνατόν ν' αναγνωρίζουμε ως γενόμενο το Βάπτισμα των άλλων δογμάτων και ν' απορρίπτουμε το Βάπτισμα των παλαιοημερολογιτών, το οποίο άλλωστε γίνεται και με το Ορθόδοξο τυπικό.