Σελίδα 3 από 3

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 17, 2009 8:18 pm
από filtor

BOYCOTT ISRAEL CAMPAIGN

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 24, 2009 4:21 pm
από NIKOSZ

Re: Σφαγή στη Γάζα : 310 νεκροί, 1.420 τραυματίες !

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 2:40 pm
από NIKOSZ
Ανοιξαν τα σχολεια στη Γαζα...

Εικόνα

τι να πεις... :(