Σελίδα 3 από 4
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 3:17 pm
από vasilikirimp
Που γεννήθηκε άραγε η Δημοκρατία ;;;;
Τι είναι Δημοκρατία;;;;;;;
Βρε παιδιά ένα δώρο στη Βουλή από όλους μας ...... Λεξικό Μπαμπινιώτη............
Μπράβο Νίκο ....... για να μη ξεχνάμε ...............................
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 3:32 pm
από NIKOSZ
vasilikirimp έγραψε:Που γεννήθηκε άραγε η Δημοκρατία ;;;;
Τι είναι Δημοκρατία;;;;;;;
http://www.youtube.com/watch?v=pAz5RXtKtKc
http://www.youtube.com/watch?v=x6lqHv8R5NY
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 3:38 pm
από NIKOSZ
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 5:51 am
από pr28
παρατηρησε κανείς την τεραστια πλατεια και τους ανάλογους δρομους στις Βρυξέλλες?
Μας βάζει κανείς και μια εικονα απο την αθηνα για να συγκρινουμε τα ανομοια μεγέθη;
ολο για βρυξελλιωτικα λεφτά φωνάζουμε τι να τα κανουμε τα λεφτα όμως που ουτε δρομους δεν φτιαξαμε 30 χρόνια τώρα?
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 8:37 am
από yiorgos31
Όλοι έχουν το δίκιο τους σε αυτήν την ιστορία εκτός από τους πολιτικούς. Και οι αγρότες (παρόλο που τους έχει φάει ο συνδικαλισμός, παρασύρονται από αυτούς που τους φουσκώνουν τα μυαλά για διεκδικήσεις και τους χρησιμοποιούν για να φανούν, ενώ και πολλοί δεν έχουν ως κύριο επάγγελμα το αγροτικό) και οι υπόλοιποι πολίτες (που ζημιώνονται κι αυτοί οικονομικά). Φτάνουν τελικά να αλληλοκατηγορούνται όλοι και κάπου να χάνεται το δάσος και για τους μεν και για τους δε.Η αλήθεια είναι σχεδόν πάντα στη μέση...
Φταίνε οι πολιτικοί για όλα? νομίζω σχεδόν για όλα αλλά κι εμείς τους ψηφίζουμε. Δεν υπάρχει κοινή πολιτική σε κανένα θέμα είτε εθνικό είτε όχι. Η αγροτική παραγωγή, η παιδεία, η υγεία, η άμυνα, τα ήθη κλπ όλα είναι απαξιωμένα. Χρήματα για τίποτα παρά για να γεμίζουν κοιλιές.
Πήγα στο Παίδων την περασμένη βδομάδα. Κατάσταση δύσκολη. Ντροπή μετά από τριάντα χρόνια να μην υπάρχουν άλλα 4 τέτοια νοσοκομεία στην Αττική κι άλλα 5-6 σε όλη την Ελλάδα.
Θυμηθείτε... Η αλήθεια είναι σχεδόν πάντα στη μέση...
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 9:42 am
από filotas
Είναι ή όχι Συνταγματική εκτροπή να προσπαθείς ν' ανατρέψεις μια δημοκρατικά εκλεγμένη για 4 χρόνια κυβέρνηση, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσεις τις μικροπολιτικές σου φιλοδοξίες;
Έχει καμιά διαφορά το ν' ανατρέπεις μια κυβέρνηση με τα όπλα από το να επιστρατεύεις όλα τ' άλλα μέσα (κυρίως αθέμιτα), όπως απόκρυψη της αλήθειας, ψέμματα, συκοφαντίες, λαϊκισμό, άκρατη και ανέξοδη παροχολογία, εκμετάλλευση των αναγκών των πολιτών, πουλημένα ΜΜΕ ακόμη και παρακράτος;
Ποιος νομίζεται ότι βρίσκεται πίσω από την αναβίωση της τρομοκρατίας;
Το έχω ξαναπεί, δεν πρέπει να ποτέ πια να ξαναεπιτρέψουμε σε κανένα να μετατρέψει την πατρίδα μας σε ερείπια, προκειμένου να κυβερνήσει λέγοντας ότι παρέλαβε καμμένη γη. Πρέπει να σταματήσουμε, αυτούς που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις ανάγκες μας για τους δικούς τους σκοπούς. Πρέπει να μάθουμε να δουλεύουμε και να συνεργαζόμαστε με κάθε εκλεγμένη κυβέρνηση μέσα από τους δημοκρατικούς θεσμούς, για το καλό της πατρίδας μας και για να ικανοποιήσουμε τις δικές μας ανάγκες, χωρίς όμως να παραβλέπουμε τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου.
Επιτέλους πρέπει να μάθουμε ότι στη Δημοκρατία η ελευθερία του ατόμου σταματά, εκεί που αρχίζει η ελευθερία του διπλανού του.
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 9:50 am
από ψυχουλα
μονο δημοκρατικα εκλεγμενη κυβερνηση δεν εχουμε εδω και παρα παρα πολλα χρονια. μπορει να φαινεται οτι εχουμε δημοκρατια αλλα στην πραγματικοτητα εχουμε να επιλεξουμε αναμεσα σε υποψηφιους που δε διαλεξαμε εμεις, αυτοι οι υποψηφιοι εχουν σπονσορες, δεν βγηκαν απο τη λαικη βουληση αλλα εχουν κλικες και οικονομικα συμφεροντα απο πισω τους να τους στηριζουν και εμεις καλουμαστε να επιλεξουμε αναμεσα σε αγνωστους μας στην πραγματικοτητα ανθρωπους τον μη χείρων βέλτιστον! αυτο δεν ειναι δημοκρατια αλλα καρικατούρα της. οικογενειοκρατια μπορει να το πει κανεις και αναξιοκρατια σίγουρα!
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 1:35 pm
από filotas
ψυχουλα έγραψε:μονο δημοκρατικα εκλεγμενη κυβερνηση δεν εχουμε εδω και παρα παρα πολλα χρονια. μπορει να φαινεται οτι εχουμε δημοκρατια αλλα στην πραγματικοτητα εχουμε να επιλεξουμε αναμεσα σε υποψηφιους που δε διαλεξαμε εμεις, αυτοι οι υποψηφιοι εχουν σπονσορες, δεν βγηκαν απο τη λαικη βουληση αλλα εχουν κλικες και οικονομικα συμφεροντα απο πισω τους να τους στηριζουν και εμεις καλουμαστε να επιλεξουμε αναμεσα σε αγνωστους μας στην πραγματικοτητα ανθρωπους τον μη χείρων βέλτιστον! αυτο δεν ειναι δημοκρατια αλλα καρικατούρα της. οικογενειοκρατια μπορει να το πει κανεις και αναξιοκρατια σίγουρα!
Πολύ επικίνδυνη η άποψή σου "ψυχούλα". Αν αυτό που έχουμε δεν είναι Δημοκρατία τότε ποια είναι η εναλλακτική λύση;
Τα περισσότερα απ' αυτά που αναφέρεις βέβαια είναι υπερβολές, γενικεύσεις και λαϊκισμός. Δεν είναι σωστό να μιλάς γενικά για μια κατηγορία ανθρώπων και να τους κατηγορείς χωρίς αποδείξεις. Είμαι βέβαιος ότι ελάχιστους βουλευτές (ίσως και κανένα) γνωρίζεις προσωπικά. Απλά άκουσες για κάποιους απ' αυτούς από την τηλεόραση και σχημάτισες άποψη και πάνω στην άποψη αυτή έχτισες την κατάκριση. Πόσο χριστιανικό είναι αυτό ή έστω απλά δημοκρατικά ορθό.
Έπειτα αν οι άνθρωποι αυτοί είναι όπως τους λες, γιατί τους ψηφίζει ο λαός; Δεν τους διορίζουν κάποιοι ακόμη κι αν τους χρηματοδοτούν όπως λες. Ο λαός τους ψηφίζει. Δεν έχουμε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε για το ότι μας κυβερνούν άχρηστοι, επειδή εμείς οι ίδιοι τους ψηφίσαμε. Ας προσέχαμε.
Θα έχουμε τη δυνατότητα στον κατάλληλο χρόνο να ψηφίσουμε και πάλι, Τότε να φροντίσουμε να ψηφίσουμε υπεύθυνα. Μέχρι τότε όμως είμαστε υποχρεωμένοι να συνεργαστούμε μαζί τους για το καλό της πατρίδας μας, επειδή το να τους ψηφίζουμε κι ύστερα να τους κατηγορούμε και να τους πολεμάμε είναι και ανεύθυνο και επιζήμιο για όλους μας.
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 07, 2009 4:31 pm
από ψυχουλα
[quote="filotas"]Πολύ επικίνδυνη η άποψή σου "ψυχούλα". Αν αυτό που έχουμε δεν είναι Δημοκρατία τότε ποια είναι η εναλλακτική λύση;
εννοειται οτι δεν υπαρχει εναλλακτικη λυση! ο κοσμος προοριζεται να οδευει προς το χειροτερο οχι προς το καλυτερο
Τα περισσότερα απ' αυτά που αναφέρεις βέβαια είναι υπερβολές, γενικεύσεις και λαϊκισμός. Δεν είναι σωστό να μιλάς γενικά για μια κατηγορία ανθρώπων και να τους κατηγορείς χωρίς αποδείξεις. Είμαι βέβαιος ότι ελάχιστους βουλευτές (ίσως και κανένα) γνωρίζεις προσωπικά. Απλά άκουσες για κάποιους απ' αυτούς από την τηλεόραση και σχημάτισες άποψη και πάνω στην άποψη αυτή έχτισες την κατάκριση. Πόσο χριστιανικό είναι αυτό ή έστω απλά δημοκρατικά ορθό.
δε χρειαζεται να γνωρισω τον Καραμανλη ή τον Παπανδρεου για να πω οτι εχουμε οικογενειοκρατια. και φυσικα τα εκατομμυρια που ξοδευονται για τις καμπανιες τους αρκουν για αποδειξη του οτι καποιος τους στηριζει και τους προωθει αυτους τους βουλευτες αναμεσα στους οποιους καλουμαστε να επιλεξουμε. φυσικα και δε γνωριζω προσωπικα τους βουλευτες και ειμαι περηφανη για αυτο, αλλωστε θα ηταν πρακτικα αδυνατο. στην τηλεοραση τους ακουω πως μιλανε και πως κανουν το ασπρο μαυρο και πως φασκουν και αντιφασκουν και πως τελικα εξυπηρετουν μια κοινη γραμμη. φυσικα υπαρχουν και καποιοι καλοι που τους τρωει ομως ετσι κι αλλιως η ..."δημοκρατικη" κομματικη γραμμη. μπορεις να το λες κατακριση εγω ομως το λεω ερμηνεια του κοσμου γυρω μου. αυτη η ταχα μου δημοκρατια ειναι ο χειροτερος εχθρος της δημοκρατιας οπως τη μαθαμε στο μαθημα της ιστοριας. αλλωστε ποια κυβερνηση δεν υποσχεθηκε να εκτελεσει τη λαικη βουληση προ εκλογων και ποια τελικα την εκτελεσε μετα τις εκλογές; αυτο ειναι παροχολογία και ψεύδος οχι δημοκρατία
Έπειτα αν οι άνθρωποι αυτοί είναι όπως τους λες, γιατί τους ψηφίζει ο λαός; Δεν τους διορίζουν κάποιοι ακόμη κι αν τους χρηματοδοτούν όπως λες. Ο λαός τους ψηφίζει. Δεν έχουμε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε για το ότι μας κυβερνούν άχρηστοι, επειδή εμείς οι ίδιοι τους ψηφίσαμε. Ας προσέχαμε.
ο λαός τους ψηφίζει γιατί είναι ο ίδιος λαός που κοιμάται τον ύπνο του δικαίου αιωνίως και ξυπνά μόνο όταν το κακό φτάσει στο απροχώρητο. είναι ο ιδιος λαός που ασχολείται με ότι του σερβίρουν και ξεχνά τόσο εύκολα, ίδιος με μαριονέτα, και χειραγωγείται τόσο εύκολα και γελοία.ο λαος τους ψηφιζει επίσης με γνώμονα τα προσωπικά του συμφέροντα τα κοινώς λεγόμενα ρουσφετια που γινονται ή που νομίζει ο ψηφοφόρος οτι θα του γινουν και τέλος ο λαός τους ψηφίζει γιατι δεν εχει να επιλεξει κατι καλυτερο, αυτους του παρουσιαζουν αναμεσα σε αυτους πρεπει να διαλεξει. με τοση προβολη και διαφημιση ο λαος μας που πολυ ευκολα ξεχνα θα ψηφιζε και το δήμιό του πιστευοντας οτι ειναι ο σωτήρας του. δυστυχως δεν προκειται για λαο αλλα για λαϊκή μάζα που παει οπου την πάνε
Θα έχουμε τη δυνατότητα στον κατάλληλο χρόνο να ψηφίσουμε και πάλι, Τότε να φροντίσουμε να ψηφίσουμε υπεύθυνα. Μέχρι τότε όμως είμαστε υποχρεωμένοι να συνεργαστούμε μαζί τους για το καλό της πατρίδας μας, επειδή το να τους ψηφίζουμε κι ύστερα να τους κατηγορούμε και να τους πολεμάμε είναι και ανεύθυνο και επιζήμιο για όλους μας.
α εγω δεν ειπα να τους πολεμησουμε αλλωστε ειναι σαν τη λερναια υδρα δεν εχει νοημα, απαξιω εντελως. το να διαδηλωνει φυσικα κανεις δικαίωμά του. το να διαδηλώνει μαζί του και αυτός που ανηκει σε άλλη επαγγελματικη κατηγορία και δεν εχει κάτι να κερδίσει απο αυτό αλλά το κάνει προς χάριν του αδελφού του θα ήταν ιδανικό. αν βέβαια είχαμε κυβερνήσεις όπου θα αρκουσε ο διάλογος μαζί τους χωρίς διαδηλωσεις και τα συναφή ε αυτό θα ηταν ονειρικό! [quote]
Re: Τα μπλόκα και ...εμείς
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 08, 2009 1:49 pm
από filotas
Η διάγνωσή μου λέει ότι έχω μπροστά μου μια νεανική ψυχή με αριστερές καταβολές, καθόλου πείρα από τη ζωή και καθόλου υπομονή.
Εγώ γνωρίζω προσωπικά αρκετούς πολιτικούς όλων των κομμάτων και σε διαβεβαιώνω ότι είναι άνθρωποι όπως και μεις, δηλαδή άλλοι ατομιστές κι άλλοι αλτρουϊστές, άλλοι έξυπνοι και δραστήριοι κι άλλοι λιγότερο έξυπνοι και λιγότερο δραστήριοι, άλλοι πουλημένοι κι άλλοι ιδεολόγοι κλπ.
Η γενίκευση είναι μη χριστιανική και αντιδημοκρατική πρακτική, το ίδιο και ο μηδενισμός των πάντων. Η σωστή στάση είναι η νηφάλια κριτική συγκεκριμένων προσώπων και συγκεκριμένων γεγονότων.
Οι διαδηλώσεις είναι ακραίο μέτρο αντίδρασης των κοινωνικών ομάδων σε κυβερνητικά μέτρα που τις βλάπτουν καταφανώς. Κάθε αντίδραση όμως πρέπει να είναι ανάλογη της δράσης, που την προκαλεί. Δεν μπορεί για παράδειγμα η βλακεία ενός αστυνομικού να οδηγεί σε εκτεταμένες καταστροφές της περιουσίας αθώων συμπολιτών μας. Γενικά τη σημερινή πρακτική πολλών κοινωνικών ομάδων και πολιτικών φορέων την διακρίνει η ανευθυνότητα και η αμετροέπεια.
Σε κάθε περίπτωση πριν βγούμε στους δρόμους κραδαίνοντας μια σημαία, πρέπει να είμαστε βέβαιοι ποιανού είναι η σημαία και για πιο σκοπό μας ζητά να ξεσηκωθούμε. Αν το πρόσωπο ή η ιδέα μας εμπνέουν τότε χαλάλι μας, αλλά πολλές φορές εκ των υστέρων ανακαλύπτουμε ότι άθελά μας γίναμε τυφλά όργανα ξένων προς εμάς συμφερόντων.
Κι ένα τελευταίο. Ένας λαός σωστά πληροφορημένος και πολιτικοποιημένος συνήθως κάνει σωστές πολιτικές επιλογές. Το δικό μου ερώτημα δεν είναι η ποιότητα των πολιτικών, αλλά το επίπεδο ενημέρωσης και πολιτικοποίησης των Ελλήνων. Όποια λάθη γίνονται δυστυχώς οφείλονται σ' αυτό. Ας φροντίσουμε λοιπόν εμείς τουλάχιστον να είμαστε σωστά ενημερωμένοι και πολιτικά καταρτισμένοι, ώστε να ξέρουμε γιατί αγωνιζόμαστε και για ποιον φωνάζουμε.