Μα καλα βρε Νικολα εσυ δεν τα ειπες αυτα ?filotas έγραψε:Ελπίζω να μη σου έχω δώσει εγώ την αφορμή για όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια. Αν φταίω εγώ τότε να με συγχωρείς.NIKOSZ έγραψε:οκ Νικολα το πιασαμε το υπονοουμενο...
Δεν σας ενδιαφερουν σ'αυτο το φορουμ οι ανθρωποι που ενω ειναι συνταξιουχοι
βγαινουν στη παρανομη εργασια γιατι δε τα βγαζουν περα !
Δεν σας ενδιαδερουν τα προβληματα των συνταξιουχων ε ?
και σας ενδιαφερουν Νικολα οι στρατιωτικες ασκησεις της ρωσιας της Αμερικης και της τουρκιας ε ?
Τοσο πολυ φοβαστε ?
Ευγε...
Βεβαίως ενδιαφέρομαι για τους συνταξιούχους και για το πως τα βγάζουν πέρα, προτιμώ όμως ν' αντιμετωπίζω τα προβλήματα στις πραγματικές τους διαστάσεις, όχι στις διαστρεβλωμένες προς την μια ή την άλλη κατεύθυνση από τα ΜΜΕ.
Όσα για τ' άλλα θέματα διεθνούς πολιτικής σαφώς μ' ενδιαφέρουν λιγότερο, μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλο στο θέμα αυτό.
Όσο για το αν φοβάμαι, Νικόλα μου, μόνο το Θεό φοβάμαι και κανένα άλλο.
Τι εννοουσες οταν ελεγες να τ'αφησουμε ?filotas έγραψε:Νικόλα φτάνει ως εδώ. Κανονικά θά ΄πρεπε ν' αρχίσουμε τώρα να κάνουμε συγκρίσεις με άλλες χώρες, που βρίσκονται σε ίδιο περίπου οικονομικό επίπεδο με την Ελλάδα και να δούμε, αν έχουν μεγαλύτερες ή μικρότερες συντάξεις, αλλά δε νομίζω ότι είναι αντικείμενο αυτού του forum.
Ενδεικτικά μόνο αναφέρω ότι οι αντίστοιχες συντάξεις στον Καναδά και την Αυστραλία είναι μικρότερες, απ' όσο ξέρω από τους συγγενείς που έχουμε εκεί.
Ο Καναδας και η Αυστραλια που λες ειναι σε ιδιο οικονομικο επιπεδο με την Ελλαδα οπως λες πιο πανω ?
Ειναι ιδιοι οι μισθοι και ο τροπος διαβιωσης ?
Τελοσπαντων δεν εχει νοημα να εχουμε μεταξυ μας αντιπαραθεση !
Η πραγματικοτητα Νικολα ειναι οτι οι ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ τα βγαζουνε δυσκολα περα !
Συγχωρα με και μενα που πολλες φορες τωρα τελευταια τα λεω καπως ωμα !
2 χρονια βλεπεις εδω μεσα φοβομουν να μιλησω μηπως και στεναχωρεσω καποιον !
Ανθρωποι ειμαστε σφαλματα κανουμε...
Ουδεις ασφαλτος...

