Σελίδα 3 από 4

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 1:02 am
από NIKOSZ
filotas έγραψε:
NIKOSZ έγραψε:οκ Νικολα το πιασαμε το υπονοουμενο...

Δεν σας ενδιαφερουν σ'αυτο το φορουμ οι ανθρωποι που ενω ειναι συνταξιουχοι
βγαινουν στη παρανομη εργασια γιατι δε τα βγαζουν περα !

Δεν σας ενδιαδερουν τα προβληματα των συνταξιουχων ε ?

και σας ενδιαφερουν Νικολα οι στρατιωτικες ασκησεις της ρωσιας της Αμερικης και της τουρκιας ε ?

Τοσο πολυ φοβαστε ?

Ευγε...
Ελπίζω να μη σου έχω δώσει εγώ την αφορμή για όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια. Αν φταίω εγώ τότε να με συγχωρείς.

Βεβαίως ενδιαφέρομαι για τους συνταξιούχους και για το πως τα βγάζουν πέρα, προτιμώ όμως ν' αντιμετωπίζω τα προβλήματα στις πραγματικές τους διαστάσεις, όχι στις διαστρεβλωμένες προς την μια ή την άλλη κατεύθυνση από τα ΜΜΕ.

Όσα για τ' άλλα θέματα διεθνούς πολιτικής σαφώς μ' ενδιαφέρουν λιγότερο, μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλο στο θέμα αυτό.

Όσο για το αν φοβάμαι, Νικόλα μου, μόνο το Θεό φοβάμαι και κανένα άλλο.
Μα καλα βρε Νικολα εσυ δεν τα ειπες αυτα ?
filotas έγραψε:Νικόλα φτάνει ως εδώ. Κανονικά θά ΄πρεπε ν' αρχίσουμε τώρα να κάνουμε συγκρίσεις με άλλες χώρες, που βρίσκονται σε ίδιο περίπου οικονομικό επίπεδο με την Ελλάδα και να δούμε, αν έχουν μεγαλύτερες ή μικρότερες συντάξεις, αλλά δε νομίζω ότι είναι αντικείμενο αυτού του forum.

Ενδεικτικά μόνο αναφέρω ότι οι αντίστοιχες συντάξεις στον Καναδά και την Αυστραλία είναι μικρότερες, απ' όσο ξέρω από τους συγγενείς που έχουμε εκεί.
Τι εννοουσες οταν ελεγες να τ'αφησουμε ?

Ο Καναδας και η Αυστραλια που λες ειναι σε ιδιο οικονομικο επιπεδο με την Ελλαδα οπως λες πιο πανω ?

Ειναι ιδιοι οι μισθοι και ο τροπος διαβιωσης ?

Τελοσπαντων δεν εχει νοημα να εχουμε μεταξυ μας αντιπαραθεση !

Η πραγματικοτητα Νικολα ειναι οτι οι ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ τα βγαζουνε δυσκολα περα !

Συγχωρα με και μενα που πολλες φορες τωρα τελευταια τα λεω καπως ωμα !

2 χρονια βλεπεις εδω μεσα φοβομουν να μιλησω μηπως και στεναχωρεσω καποιον !

Ανθρωποι ειμαστε σφαλματα κανουμε...

Ουδεις ασφαλτος... 8)

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 1:06 am
από NIKOSZ
ασχετο με το θεμα...σχετικο με την αλληλοσυγχωρηση

Κάποιος αδελφός της Σκήτης έσφαλε. Έγινε συγκέντρωση στην οποία κάλεσαν τον αββά Μωυσή αλλ’αυτός δεν θέλησε να πάει. Του παρήγγειλε τότε ο πρεσβύτερος: «Έλα, γιατί σε περιμένουν όλοι». Κι εκείνος σηκώθηκε και πήγε κρατώντας στην πλάτη ένα καλάθι τρύπιο που το γέμισε με άμμο. Οι Πατέρες που βγήκαν να τον προϋπαντήσουν του λένε: «Τι είναι αυτό, πάτερ;» «Οι αμαρτίες μου―απαντά ο Γέροντας―που κυλούν και πέφτουν πίσω μου και δεν τις βλέπω και ήλθα εγώ σήμερα να κρίνω τα σφάλματα άλλου». Όταν τ’άκουσαν αυτά οι Πατέρες, δεν είπαν τίποτε εναντίον του αδελφού αλλά τον συγχώρεσαν .

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 6:20 am
από Teri
NIKOSZ έγραψε:ασχετο με το θεμα...σχετικο με την αλληλοσυγχωρηση

Κάποιος αδελφός της Σκήτης έσφαλε. Έγινε συγκέντρωση στην οποία κάλεσαν τον αββά Μωυσή αλλ’αυτός δεν θέλησε να πάει. Του παρήγγειλε τότε ο πρεσβύτερος: «Έλα, γιατί σε περιμένουν όλοι». Κι εκείνος σηκώθηκε και πήγε κρατώντας στην πλάτη ένα καλάθι τρύπιο που το γέμισε με άμμο. Οι Πατέρες που βγήκαν να τον προϋπαντήσουν του λένε: «Τι είναι αυτό, πάτερ;» «Οι αμαρτίες μου―απαντά ο Γέροντας―που κυλούν και πέφτουν πίσω μου και δεν τις βλέπω και ήλθα εγώ σήμερα να κρίνω τα σφάλματα άλλου». Όταν τ’άκουσαν αυτά οι Πατέρες, δεν είπαν τίποτε εναντίον του αδελφού αλλά τον συγχώρεσαν .
Κορυφαίο!!!

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 7:52 am
από Ionas
Καλημέρα

Υπάρχουν δυό μεγάλες πληγές που κάνουν τόσο καχεκτικό τον οργανισμό του ασφαλιστικό μας συστήματος ώστε να μην μπορεί να δώσει αξιοπρεπείς συντάξεις. Αυτές είναι η κακοδιαχείρηση και η υπογεννητικότητα. Κοντά σ' αυτές βάλε και τις άλλες όπως την εισφοροδιαφυγή, την ανεργία, τη μαύρη εργασία κλπ. Οπότε φθάνουμε σε εξαθλιωμένους συνταξιούχους που έχουν να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια και ένα απάνθρωπο σύστημα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, δεδομένου ότι "το γήρας ου γαρ μόνο έρχεται...".

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 1:06 pm
από ψυχουλα
η υπογεννητικοτητα οφειλεται στο οτι πολυ απλα δεν υπαρχουν χρηματα! εγω προσωπικα ξερω οτι αυτη τη στιγμη αν κανω δευτερο παιδι θα χρειαστούμε και τριτο μισθο για να ανταπεξέλθουμε. εδω μονο για ενα απλο τοκετο και παρακολουθηση κυησης σου παιρνουν σχεδόν τοσα οσα θα δινες για ενα αυτοκινητο.
οι Έλληνες θελουν να κανουν παιδια αλλα δεν εχουν ουτε χρονο (γιατι καποιος πρεπει και ναναι στο σπιτι για αυτα τα παιδια) ουτε χρημα.

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 2:41 pm
από filli
ψυχουλα έγραψε:η υπογεννητικοτητα οφειλεται στο οτι πολυ απλα δεν υπαρχουν χρηματα! εγω προσωπικα ξερω οτι αυτη τη στιγμη αν κανω δευτερο παιδι θα χρειαστούμε και τριτο μισθο για να ανταπεξέλθουμε. εδω μονο για ενα απλο τοκετο και παρακολουθηση κυησης σου παιρνουν σχεδόν τοσα οσα θα δινες για ενα αυτοκινητο.
οι Έλληνες θελουν να κανουν παιδια αλλα δεν εχουν ουτε χρονο (γιατι καποιος πρεπει και ναναι στο σπιτι για αυτα τα παιδια) ουτε χρημα.

Nα κανεις, Ψυχουλα, κι αλλο παιδι αν το θελεις.Ας μην βαζουμε μπροστα μας το χρημα για οδηγο.Τα παιδια αποτελουν την καλυτερη επενδυση. Ας αναθεσουμε και κατι στην προνοια του Θεου. Ξερει αυτος να μας ενισχυει και να καλυπτει τις πραγματικες μας ανάγκες.

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 06, 2009 3:12 pm
από vasilikirimp
Έγώ ξέρω να πω ότι δεν υπάρχει Κοινωνική Πρόνοια απο το Ελληνικό κράτος - είναι μια άγνωστη λέξη και χρήμα για να αγοράσουν έστω και ένα λεξικό του Μπαμπινιώτη δεν υπάρχει -

Χώρες που αναφέρατε όπως ο Καναδάς και η Αυστραλία αλλά και χώρες τις Ευρώπης υπάρχει ολόκληρο σύστημα που προστατεύει "κάπως " τους αδυνάτους.

Τι να λέμε τώρα;;;[/b]

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 20, 2009 2:25 pm
από NIKOSZ
filotas έγραψε:Εγώ γνωρίζω προσωπικά αρκετούς πολιτικούς όλων των κομμάτων και σε διαβεβαιώνω ότι είναι άνθρωποι όπως και μεις
Μονο που εμεις Νικολα δεν ψηφισαμε εν μια νυχτι να αλλαξουμε τα αυτοκινητα μας
με καινουργιες LEXUS των 70.000Ε !

Δειτε και φριξτε τη στιγμη που ο κοσμος πεινα...

http://iannislekkas.blogspot.com/2009/02/blog-post.html

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 22, 2009 3:06 pm
από NIKOSZ
τι σε μαθαινει το πεζοδρομιο...

Προχθες που λετε πηρα εναν ηλικιωμενο συνταξιουχο που ειχε 3 μπαι πας
90% βουλομενες αρτηριες στα ποδια και 3,5 ζαχαρο και ξερετε ποσο αναπηρια του εβγαλαν ?

60% !!! και η αναπηρικη συνταξη ειναι πανω απο 67% και γιαυτο θα παρει τα μισα λεφτα
γυρω στα 200 ευρω οπως η γιαγια που ειχα παρει παλιοτερα !

Και μου εξηγησε οτι οσοι δεν φτανουν το 67% παιρνουν τη μιση αναπηρικη συνταξη
η οποια ειναι γυρω στα 400Ε !

Τι να λεμε μετα... :roll:

Re: Συντάξεις πείνας για 3 στους 10 Έλληνες...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 19, 2009 1:54 pm
από NIKOSZ
Συνταξιούχος έβγαλε όπλο!
Παρασκευή, 13.03.09

Πρωτοφανής υπόθεση απειλής σε βάρος υπαλλήλου, σε υποκατάστημα του Οργανισμού Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών, που συνέβη την Πέμπτη, έγινε γνωστή την Παρασκευή.

Σύμφωνα με καταγγελίες στελέχους της Ομοσπονδίας των εργαζομένων στα Ασφαλιστικά Ταμεία, άνδρας -ο οποίος περιμένει εδώ και καιρό την σύνταξη του από τον Οργανισμό- εισέβαλε με πιστόλι, στο υποκατάστημα της Καλλιθέας, και απείλησε τον υπάλληλο, λέγοντας του χαρακτηριστικά: «Τώρα θα πονέσει και η δική σου καρδιά, όπως πονάει η δική μου τόσο καιρό που δε μου δίνετε σύνταξη».

Στη συνέχεια ο άνδρας αποχώρησε.

Την υπόθεση εξετάζουν οι αρμόδιες αστυνομικές Αρχές.

Αργότερα έγινε γνωστό ότι σε άλλο υποκατάστημα του ταμείου, πριν δύο μήνες, ασφαλισμένος έβγαλε ένα ξυραφάκι προσπάθησε να κόψει τις φλέβες του, επειδή καθυστερούσε η σύνταξή του.

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=80366

ζοριζουν τα πραγματα... :roll: