Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Δημοσίευση από yiorgos31 »

Δεν είμαι σίγουρος ότι εκείνοι οι ήρωες, αν έβλεπαν πώς ζουν και τι κάνουν σήμερα οι Έλληνες, θα ξεσηκώνονταν... Κι αν το έκαναν θα ήταν επειδή ακριβώς στέκουν πολύ πιο ψηλά από εμάς σε ηθικό κι όχι μόνο ανάστημα...
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Δημοσίευση από Domna »

Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Δημοσίευση από Domna »

Πριν ρωτήσεις: τι έκανε η πατρίδα σου για σένα; ...ρώτησε τον εαυτό σου: ... τι έκανες εσύ γι' αυτή !

http://www.youtube.com/watch?v=C_DeElaAubo
http://www.youtube.com/watch?v=iOVIJJsl ... re=related
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
Άβαταρ μέλους
iliasgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα

Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Δημοσίευση από iliasgr »

ο εθνικος ξεσηκωμος του 1821,δεν εχει τελειωσει..................
οσο υπαρχουν αλυτρωτες πατριδες,ο ορκος των αγωνιστων δεν εχει εκπληρωθει
ελεησον με ο Θεος
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Δημοσίευση από aposal »

Ηλία σε κόβω για Συνασπιστή!
(Βουλωμένο γράμμα διαβάζω, το ξέρω)!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Δημοσίευση από fotios »

Ψηλά το κεφάλι Έλληνες και Ελληνίδες μου! Να ζήσουμε αντάξια των ηρώων της Πίστεως και της
Πατρίδας, και να πέσουμε αντάξια αν χρειαστεί!
Τα μεγαλύτερα κακά στην Ελλάδα τα προξένησαν οι δήθεν έλληνες μορφωμένοι στο εξωτερικό με άθεα γράμματα..Αυτοί μόλις ανέλαβαν της εξουσία του ελεύθερου έθνους, το πρώτο που έκαναν ήταν να κλείσουν τα 480 από τα 500 μοναστήρια που είχε εκείνη τη στιγμή η Ελλάδα, να καταστρέψουν 80 Εκκλησιές ιστορικές της Αθήνας μόνο για να κάνουν δρόμους...να φυλακίσουν μέχρι και τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη...Απίστευτο μου φαίνεται!!! Φοβερό! Προστατέψτε τα παιδιά σας(όσοι έχουν η θα αποκτήσουν) διότι στα σχολεία υπαρχουν δάσκαλοι-ες και καθηγητές που διδάσκουν αθεΐα και έλλειψη κάθε σεβασμού στην πατρίδα.
Η Παναγία Μητέρα του Κυρίου μαζί σας!
Άβαταρ μέλους
iliasgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα

Re: Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821

Δημοσίευση από iliasgr »

aposal έγραψε:Ηλία σε κόβω για Συνασπιστή!
(Βουλωμένο γράμμα διαβάζω, το ξέρω)!



συνασπιστης??????????????????????????????????

εγω δεν σε εβρισα Αποστολε..................................
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ελεησον με ο Θεος
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”