Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από vasilikirimp »

ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:quote]ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΑΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ...
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ
μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!! :105 :105[/quote]

ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΑΙΚΟΣ;;;ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ... ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.[/quote]


καλά δε τα έβαψα και μαύρα ....εξάλλου δε μου πάει .....
:lol: :oops: :lol:
Άβαταρ μέλους
yiorgos31
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 07, 2006 6:00 am

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από yiorgos31 »

κανεις δε θα το παρει το gps? ειναι και pda μαζι :lol: :lol: :lol:
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσίευση από agiooros »

Edit: Εκτός θέματος.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”